Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
krix 10.08.2015 10:27

Starp citu. Akmens portāla uzturētāju virzienā.

Šeit publicē provokatīvus rakstiņus ar video un bez.

Mērķis it kā veicināt domāšanu uz ceļa, uzlabot satiksmes drošību utt

Taču, 2015.gada 2.jūnijā tika pieņemti, Latvijas Vēstnesī publicēti 2015.gada 27.jūnijā, jaunie CSN(Ministru kabineta

2015.gada 2.jūnija noteikumi Nr.279), kas stāsies spēkā 2016.gada 1.janvārī.

www.vestnesis.lv/ta/id/274865-celu-satiksmes-noteikumi

Portālā par šo ne vārda.

Zināšanai. Jaunajos CSN esošais 127.p. tagad būs 113.p., ir atstāts bez izmaiņām.

Vai tiešām nebija vēlēšanās paaugstināt savu reitingu? Varējāt taču noorganizēt priekšlikumu izstrādi, apspriešanu un iesniegšanu CSDD, MK.

OK, neesat sabiedriska organizācija, bet mēģināt un veidot savādāku(aktīvāku) portālu varējāt.

krix 10.08.2015 10:05

Ja brauc pirkt konkrētu auto pie konkrēta dīlera, tad lielāko daļu formalitāšu var izpildīt jau šeit uz vietas esot. Tam pietiek ar elektroniskās saziņas līdzekļiem un vēlams vācu valodas zināšanas.

Nekas netraucē šādi apzināt un iztaujāt visus iespējamos dīlerus, kas tirgo Tevi interesējošo auto, un izvēlēties vienu vai vairākus.

Var pat vienoties, ka viņi sagatvos numura zīmes. Visu izšķir vācu valodas zināšanas.

Zinu ka ir cilvēki, kas apstākļu, vēstures noskaidrošanu, dokumentu sagatvošanu var izdarīt Tavā vietā.

Tas nav bez maksas.

Taču, ja pērk x6, un nevar atļauties pāris simtus eur par konsultācijām un kvalitatīvu servisu, tad tam cilvēkam nav vajadzīgs X6.

Labāk, lai brauc ar nedārgāku auto.

PS ja dīleris Tev nesniedz visu interesējošo informāciju, kamēr esi šeit, tad 50% gadījumu tas auto nav ņemams

krix 10.08.2015 9:39

Stelmaks

Doma ir skaidra, bet likums nevar atšķirties atkarībā no vietas statusa.

Likums ir viens un nosaka konkrētu rīcību vai parasības attiecīgos apstākļos.

Liela problēma ir tajā apstāklī, ka autoskolā iedzen galvās Likumu nepareizā formā. Iedzen, bet neiemāca topošos autovadītājus domāt uz ceļa un prast analizēt situāciju.

Likums nosaka ko un kā, bet autoskolās māca, ka ārpus apdzīvotām vietām AIZLIEGTS apsteigt pa labo pusi.

Taču tā nav. Aizliegts nav, bet veselais saprāts saka, ka nevajag to darīt, jo tas nav droši.

Tieši tāpat kā ar piekabes vilkšanu. Uz ceļa ārpus apdzīvotām vietām ir noteikts maksimālais piekabes vilkšanas ātrums. Taču manuprāt, vilkt piekabi ar 80km/h intensīvas kustības apstākļos pa Valmieras šoseju, ir noziegums un parējo satiksmes dalībnieku piepspiešana lieki riskēt, lai apdzītu mani. Iet kopējā plūsmā ar pārējiem ir Noteikumu pārkāpums, bet šāds pārkāpums neapdraud pārējos. Tomēr ir noziegums, ja piekabes vilcējs sāk pārvietoties ar ātrumu, kas lielāks par pamata plūsmas ātrumu, un sāk apdzīt vienā plūsmā braucošos.

krix 07.08.2015 12:47

msh

Jaunākajam premium klases transportam bieži vien izdegusi lampiņa nav tikai lampiņas nomaiņa.

Pa lēto neiznāk, bet pareizajam nav naudas.

krix 07.08.2015 12:44

Trešdien, pārbraucot Akmens tiltu, man pa priekšu brauca RS autobuss, kuram nedarbojās kreisais bremžu signāls.

Ir nofotogrāfēti atsevišķi taģiski aizmugurējo lukturu stāvokļa gadījumi, bet šobrīd nevaru atrast fotogrāfijas. Un tie visi ir kravas transportam.

krix 30.07.2015 20:03

Vernon,

Ja reiz CSN nav pieņemami jau no 1987.gada 1.jūlija, tad kāpēc sevi moki jau vairāk kā 25 gadus?

Varēji tak izrādīt savu nepatiku savādak. Teiksi būtu protesta veidā atteicies no autotransporta vadīšanas.

Es saprotu ka PSRS to izdarīt bija sarežģīti, bet, kas tev liedza to darīt 1991.gadā, kad sāki dzīvot citā valstī?

Pat, ja neviens neņemtu vērā tavu protestu, tad vismaz neviens nezagtu distances un kas vēl tur bija. Nervi, arī nervi būtu veselāki.

Kāpēc Tu joprojām vadi autobusu, saskaņā ar debīlo likumu - CSN, bet neesi uzsācis savu protesta kampaņu?

Ja tu zini ko un kā vajag, tad kāpēc Tu nerīkojies?

Šodien iespēju ir tik daudz...

krix 29.07.2015 17:42

Vernon, kurš tev sastāstījis, ka Vācijā nebrīdina ar īslaicīgu tālo uguņu ieslēgšanu(uzmidžināšanu)? Vēl vairāk, ka par to soda?

Man CSN mācīja 90.gadā. Tad CSN bija, un arī šodien joprojām ir punkti, kuri nosaka, kad un kā ir atļauts lieto tuvās/tālās gaismas lukturus, lai brīdinātu citus satiksmes dalībniekus, par manu vēlmi viņus apdzīt.

krix 27.06.2015 9:11

no ieraduma un podziņu grozīšanas skatpunkta labās puses braukšana ir ērtāka.

neesmu pats vadījis transportu pa kreiso pusi. it kā kreisās puses braukšana dod braucējam iespēju labāk pārskatīt labo pusi, kam satiksmē ir priekšroka. un "piespiež" rūpīgāk ievērot labās rokas likumu. kā nekā zem sitiena liek sevi, bet ne pasažieri.

krix 16.06.2015 11:28

msh,

automašīnas skaņas signāli ir izstrādāti atbilstoši tehniskajiem noteikumiem. ar attiecīgiem decibeliem un skaņas frekvencēm.

pats teici, ka taure uz tava velosipēda ir tūnings. tātad tas nav velosipēda ražotāja izstrādāts un sertificēts produkts. attiecīgi tavs transporta līdzeklis ir aprīkots ar nesertificētu aprīkojumu, kuram tu nezini darbības trokšņu līmeni un ierīces iespējamo kaitīgo ietekmi uz apkārtējo cilvēku veselību.

iesaku padomāt labi pirms lietot velo tauri, jo var dabūt taurē pats no kāda gājēja, kuru līdz afekta stāvoklim novedusi tava taurēšana.

krix 25.05.2015 8:45

Mūsu valstī ir dažādi īpatņi.

Mans bijušais kolēģis nopirka jaunu CRV, bet turpināja braukt ar veco Mazda626.

Pēc gada dīleris, laikam vēl Bensons, atgādināja, ka laiks veikt apkopi. Viss serviss nāca skatīties auto, kam gada laikā noskrējiens bija zem 1000km.

krix 26.04.2015 9:34

uzskatu ka jāapstājas ir vienmēr

kaut vai, lai palīdzētu ar telefona zvanu vai padomu, ko un kā izsaukt, jo gadās ka cietušais ir noķēris paniku un vairs sakarīgi nedomā. pie tam, gadās ka palīdzību lūdz arī panīcis kravas transports

ir gadījies palīdzēt, pašam aizvedot cietušā auto pasažierus līdz lidostai, lai cilvēki nenokavē reisu, jo cietušajam mīkstais, skrūves atskrūvēt nevar, viena atslēga nolauzta un vēl viena savērpta, gluži kā smaidīgais minēja

zinu ka kursabiedrs savulaik Jaungada naktī, braucot no manis, līdz Rīgai šlepēja krietni glaunāku auto ar klusējošu dzinēju, kurā bija ģimene ar bērniem

un neskatoties, ka ir gadījies palīdzības vietā sākt aizstāvēt sevi, jo cietušais vadītājs izrādās gana apreibis un apkārtni nekontrolē, turpinu to darīt, ja kādam nepieciešams

tomēr vilkt nezināmu auto ar nezināmu vadītāju nakts laikā neuzņemtos, tam kā kasinsh saka ir citi dienesti, jo sekas var dārgi maksāt

krix 30.09.2013 12:48

GB12 rakstīja:

krix rakstīja:

VWfans rakstīja:

nomiks rakstīja:

krix rakstīja: kādu transportu galu galā fans ir iepircis?

bez jaudas un bez telpas, tas ir skaidrs

what's the model? und wo sind die Bilder?

Škoda Fabia 1.2 TSI ar 70 ZS benzīna motoru

Ne gluži tā - motors ir bez turbīnas un trīscilindru.

a kāpēc Fabia? Cena, ekonomija, utt šoreiz nav argumenti. Tīri vizuālais un savs es.

Meriva vismaz nodrošina(āja) kaut kādu stila atkāpi no pūļa, īpaši jauna ar ačgārnām durvīm.

Fabia pilnīgs pelēcīgums un welcome pensijā. Bet sēdvieta zema, pavisam ne pensionāram.

Vai varbūt ir kāds special edition krāsojums, kas piešķir kādu kičīgumu? Teiksim rozā ar zaļām zvaigznītēm?

Vecajai merivai ačgārnu durvju nebija un, kad strādāju Ādamā, to arī lielākoties penši pirka. Bez tam, 1. paaudzes meriva bija ļoti pieprasīts auto, ne īpaši mazāk kā tā pati Fabia. Arī šodien uz ceļiem diezgan daudz tās var redzēt.

Meriva vismaz modelis kā tāds izcēlās uz pārējo fona, pat ja ačgārnās durvis ir 2.paaudzei.

1.paaudze tika celta debesīs, taupības etalons.

Kāpēc atjaunojot auto parku netika izlemts par labu "pārbaudītai" vērtībai, bet paņemta Fabia, kas ir/bija vienkārši pelēkā masa?

PS pieprasīts auto bija arī Getz ...

krix 30.09.2013 10:19

VWfans rakstīja:

nomiks rakstīja:

krix rakstīja: kādu transportu galu galā fans ir iepircis?

bez jaudas un bez telpas, tas ir skaidrs

what's the model? und wo sind die Bilder?

Škoda Fabia 1.2 TSI ar 70 ZS benzīna motoru

Ne gluži tā - motors ir bez turbīnas un trīscilindru.

a kāpēc Fabia? Cena, ekonomija, utt šoreiz nav argumenti. Tīri vizuālais un savs es.

Meriva vismaz nodrošina(āja) kaut kādu stila atkāpi no pūļa, īpaši jauna ar ačgārnām durvīm.

Fabia pilnīgs pelēcīgums un welcome pensijā. Bet sēdvieta zema, pavisam ne pensionāram.

Vai varbūt ir kāds special edition krāsojums, kas piešķir kādu kičīgumu? Teiksim rozā ar zaļām zvaigznītēm?

krix 30.09.2013 9:58

nezinu par volvo, bet nissan pick-up (d22 ar yd25ddti(2.5L)) bija līdzīgi.

ja pilna bāka, tad zāģē neilgi vai pavisam nemaz, ja tuvāk tukšai, tad var griezt arī pat 30sek.

pēc tam dienas laikā problēmu nav, parādās ja auto pastāv ilgāk par 3h.

atplūdes vārstiņš īpaši nepalīdzēja. problēmu atrisināju nomainot degvielas rokas sūkni(fuel lift pump(primer)), kas vairs nedarbojās un ļāva piesūkt gaisu degvielas sistēmā.

krix 30.09.2013 9:37

kādu transportu galu galā fans ir iepircis?

bez jaudas un bez telpas, tas ir skaidrs

what's the model? und wo sind die Bilder?

krix 11.09.2013 8:45

rudens68 rakstīja:

ak rakstīja: Vienam no maniem auto Volvo s40 ir franču dīzelis 2.0, tikai nezinu, vai tas skaitās hdi Commonrails, 100kw. Esam nobraukuši 150 t/km, tā kā ir viedoklis. Varu pateikt sīkāk, ja kas interesē.

Pamatā jau intresē vai drīzāk + vai - . Vai nav kādi būtiski defekti , kā piemēram sprauslu problēma VW ( labi vēl ja tās to modeļu ir sprauslas kuras vw maina par savu naudu pie jebkura nobraukuma )

apskaties kād skatā ir Peugeot un Citroen kravas busiņi. bundžas nekādas - norūsējušas, šķobās, bet tauta turpina braukt, jo pamatā tie motori griežas, neplīst un degvielu akceptē gandrīz jebkuru.

un ja nekļūdos, tad PSA grupas dīzeļi agrāk tika likti iekšā dažādiem auto, pat laikam Sierrai bija, tiesa ne HDI.

krix 07.09.2013 13:50

arko2 rakstīja: nu nesaprot cilvēks ka skaidri saku - auto priekšējiām bremzēm nekas nav darīts kopš pirkšanas. oriģinālos diskus negribu , jo tie kā redzams , ir sūdīgi. ja braucu bremzes īpaši nelietojot- viss ok. tikko pabremzēju agresīvāk , parādās pārejoša augstāk aprakstītā šaize.

laikam uzsilstot diski sametas , atdziestot ieņem sākotnējo formu. kaut kā tā..

kāpēc Tu domā ka aftermarket piedāvātie bremžu diski būs labāki par ražotāja piedāvātajiem?

brāķis gadās gan vienam, gan otram.

mums 2008.gada accordam dzimtos uz garantiju nomainīja pie 70k km. Tagad drīz būs līdzvērtīgs noskrējiens. Nav pat manāmas kādas problēmas.

PS un ja reiz pirki jaunu, tad ko par šādu disku samešanos saka pārstāvis?

krix 07.09.2013 13:40

rudens68 rakstīja: Vai kādam ir kas bilstams par šiem franču dīzeļiem 1.6 un 2,0 HDi

cik no lietotājiem ir dzirdēts, tad griežas un skrien labi.

par īpašiem remontiem nekas nav dzirdēts. domāju, ka gana izturīgs, ja jau pat mans tēvs 5 gadu laikā tādu nav nokāvis.

krix 19.08.2013 17:33

iepriekšējā postā kaut kas nesakopējās pareizi.

msh rakstīja:

... Fofāgens deviņesmito otrajā pusē - nulto pirmajā pusē savos aparātos lika VR5, piektajā golfā jeņķiem bāzītē bija 2.5 20v, ā, un 2.2 20vt ir vnk leģendārs motors - par "neveiksmīgu" to nosaukt nevar nekādīgi. Mūsdienu atgāzu normu dēļ izskatās ka tas, iespējams, atgriezīsies, paskaties kas atrodas zem haubes RS3.

...

V5 nekur nederīgs dranķis, kam jaunam regulāri bija jāmaina dzesēšanas sūknis.

un kas galu galā notiks ar Kappa?

dzīs uz Libau, lai veiktu upgrade ar jaunām supernelūstoškomfortdaļām no audi?

ja nē, tad varbūt uzcep jaunu topik - msh pret autobūves attīstību(vai tamlīdzīgi)? vai vismaz pārnest pasaules nabas auto - B3 slavināšanu uz audi topiku?

krix 19.08.2013 17:31

msh rakstīja:

Shiirs rakstīja:

... Fofāgens deviņesmito otrajā pusē - nulto pirmajā pusē savos aparātos lika VR5, piektajā golfā jeņķiem bāzītē bija 2.5 20v, ā, un 2.2 20vt ir vnk leģendārs motors - par "neveiksmīgu" to nosaukt nevar nekādīgi. Mūsdienu atgāzu normu dēļ izskatās ka tas, iespējams, atgriezīsies, paskaties kas atrodas zem haubes RS3.

...

V5 nekur nederīgs dranķis, kam jaunam regulāri bija jāmaina dzesēšanas sūknis.

un kas galu galā notiks ar Kappa?

dzīs uz Libau, lai veiktu upgrade ar jaunām supernelūstoškomfortdaļām no audi?

ja nē, tad varbūt uzcep jaunu topik - msh pret autobūves attīstību(vai tamlīdzīgi)? vai vismaz pārnest pasaules nabas auto - B3 slavināšanu uz audi topiku?

krix 08.08.2013 0:23

msh rakstīja:

krix rakstīja:

zinu ka neticēsi, bet Opel Astra G izmaksā vēl lētāk, nemaz nerunājot par patēriņu.

Ticēšu, viena no pēdējām lētajām konstrukcijām kopā ar mk4 golfa platformas mašīnām. Bet tad labāk veco oktāviju, nesen gadījās redzēt kādi amarti nāk tai G astmai pakaļā - tā gan bija karavāna - fofāgena grupas aparātiem vismaz ir amarti kā mašīnai, nevis kā mocim

un?

neviens no maniem bijušajiem B4(4gab) un B3(2gab) gaitā nav bijis komfortabls kā šis Ādama šedevrs

PS neesmu dzirdējis, ka moto īpašnieki īpaši aizrautos ar amortizatoru maiņām. laikam kalpo ļoti ilgi.

krix 07.08.2013 23:44

msh rakstīja

... bet kas mūsdienās ir tāds, ar ko var lēti un uzticami pārvietot pakaļu? Normālas pakaļas pārvietotāja izmaksas gadā ir līdz kādam sotakam detaļās + TA, ...

zinu ka neticēsi, bet Opel Astra G izmaksā vēl lētāk, nemaz nerunājot par patēriņu.

krix 30.07.2013 17:13

GB12 rakstīja: Atraduši, kam to mēģināt iestāstīt... cilvēkam ar sektantisku pārliecību, ka 25 gadīgs audī quattro ir vienīgais Auto uz pasaules...

bet varbūt viņš ir jāpažēlo?

izrādīsies, ka tas ir viņa pēdējais(vienīgais) auto...

krix 27.06.2013 10:09

DekstersFF rakstīja: Vēl eļļa ar dzeses šķidrumu sajaucas radiatoros, arī tāds variants pastāv.

Meklē vien speciālistu, kas var palīdzēt. Bet nebrauc pie 'speciālista'.

ja caur radiatoru, tad parasti pazūd eļļas līmenis. un gana ātri.

pie tam parasti lieko šķidruma(emulsijas) daudzumu izspiež caur izplešanās trauku.

krix 26.06.2013 18:44

DekstersFF rakstīja: Un piedevām vēl tie tramvaji.... Braucu es šodien uz Teiku, viens tāds man tik brauc un brauc pa priekšu, garš kā tāds rakveres cīsiņš un nebeidzas.

piedod, bet kādus cīsiņus tu lieto, ja rakveres cīsiņš ir garš?

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti