ZZ, aizmirsti pat tiem "navarotiem", turbo motoros tam visam nav jēgas. Atmosfēriskajos varbūt uzlabojas atgāzes.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ZZ, aizmirsti pat tiem "navarotiem", turbo motoros tam visam nav jēgas. Atmosfēriskajos varbūt uzlabojas atgāzes.
Es domāju, ka tūnētam dzinējam tur tas viss strādā vēl mazāk, jo aptuveni nojaušot gaisa temperatūru kāda tā ir turbīnā un ņemot vērā, ka dzesējas tikai ar nieka interkūleri, tad motortelpas temparetāra nemaz nesasniedz gaisa plūsmas temparetūru. Šī sistāma darbojas atmosfēriskajiem dzinējiem. Bet ja gribi vairāk gaisa dzinējā turbo dzinējam pacel spiedienu un pieliec aquamist sistēmu, tā noteikti dos lielāku efektu.
Nu spogulis tur nav vajadzīgs, kaut gan izbraukšanu nedaudz atvieglotu, bet vēl labāk, ja novāktu arī stop zīmi. Avārijas sekas redzēju. Cik sapratu viens taisīja kreiso no dzelzceļa puses un nepalaida taini braucošo, ja tā tad nekāds spogulis tur nepalīdzēs. Vienīgais ko dotu spogulis ir izgriešana no upes uz kalna, bet tur problēmas rodas tikai tad, kad bijusi ciet pārbrauktuve, citā laikā tam nav īpašas jēgas. Vismaz man tur nav problēmu izbraukt ne vienā virzienā. Bet risinājms tam visam ir tunelis zem dzelzceļa, kas tur jau simts gadu ir ieplānots, tāpēc arī tas līkums uz pārbrauktuvi, lai taisni varētu izrakt tuneli. Taču tādu greznumu vēl vismaz 20 gadus neredzēt.
Pēc avārijas bija lielākais sastrēgums Ogres vēsturē, jo brīva bija tikai viena josla no dzelzceļa puses, pa kuru mēģināja braukt gan no dzelzceļa, gan no lusafora, gan no upes prospekta. Pie tam tiko bija aizgājis vilciens, kas katru vakar jau tāpat izveido rindu līdz Nestei.
Es tik piedāvāju, pats nemaz neskatos uz tādiem
Hirsch, ir Aero vagons '04 gads Pats neesmu redzējis, bet runā, ka nav slikts. Cena ap 19000 grozījās.
bez poņas. Bet pirmkārt diez vai atradīsi kas der (skatīt Yukki piedzīvojumus), otrkārt, kam tev divi čendžeri.
Ir piejami gan dvd čendžeri, gan čendžeri ar mp3. Cits jautājums vai tos var pieslēgt galvai.
A to es domāju, ka mūsu ielā neredzēta lidmašīna stāv. Apsveicu!
Pirmās labas, pārējās neesmu baudījis.
Tādu pieredzi publiskot nevar, dalīšos tikai pie alus kausa
Yukki rakstīja:
AlienVsPredator rakstīja: Bija tā laime iegādāties 9000CD 2,3i .... nu tās tubrīnas trūka (pirms tam bija 900T '83g) braukšanai pietika jaudas - bet tā paša svilpiena gan pietrūka. Interesanti - vai ir tādi, kas grib SAAB , bet bez turbīnas? OKi DOKi - āda- neāda, bundža, bet turbīna?
Uculs mums bezturbo fans Bet vispār SAAB bez turbīnas ir kā klibs ēzelītis
Tiko atradu.
Vēl apsaukāsies, vispār apvainošos Un ne jau turbīnā ir spēks, bet blīvē kam lemts rāpot pat ar turbīnu nevar plidot
Nu vēl jau Anglijā ir Quaife diferenciāļi, tikai nevaru cenas atrast, bet SAABiem viņi piedāvā. Tikai gan jau ka dārgāk nekā abbott.
Kredoks rakstīja: Mana versija vardam "shoks":
no rita tu atnac uz darbu un tev pasaka ka pecpusdiena tev jau jasezh vilciena uz Maskavu...
Man ar tā ir bijis, tikai no rīta pazvana un saka, lai atnāk uz darbu, kad atnāc, sūta uz Krieviju. Vīzu arī sataisīja tajā pašā dienā, man tikai vajadzēja foto nodrošināt. Vienīgi interesanti, ka neviens nevarēja pateikt vai paspēs uztaisīt vīzu, bet biļetes bija jāpērk par savu naudu Jā, man pa vidu vēl bija jāsavāc drēbes līdzi pusgadam un kaut kādu elektronikas bloku par kuru mani gandrīz no vilciena nocēla.
Tātad tomēt Baren
Jā tikai paskaties, cik lādē tuksgaitā. Ja kāds ir gatavs tādā salā sēdēt neapsildītā mašīnā pusstundu tad jau uzlādēsies, bet tā kā prasās arī nedaudz siltuma, tad nekāda dižā lādēšana tur nesanāk. Tad jau labāk izbraukt kādu līkumiņu. Bet vispār, ja ar to mašīnu nav paredzēts tuvākajā laikā braukt, tad nav vērts to mocīt un pašam arī mocīties, lai stāv un miers. Ne jau gadu to autiņu nekustinās, bet pāris nedēļas neskādēs, ja jau tagad var pielaist, tad arī siltākā laikā varēs. Tik ātri jau aķītis nenosēžas.
Smadzenes sasala
Gnoms rakstīja:
Nezinite rakstīja: Jāpērk jauns aķis KO ieteixiet?
Banner, Deta...
Ar piegādēm domāju, ka nav, bet ar paša tarnsportēšanu jebkurā daudz maz jēdzīgā nespecializētā servisā vajadzētu palīdzēt. Nu, protams, arī specializētajos akumulatoru veikalos nevajadzētu atteikt.
Mix, kāda tad manējam iekšā, vai tik nav 10w40, vai pat 15w40, bet tomēr kaut kā griežas. Bet, ja mašīnai pat riteņi negriežas, tad tur ar ēlļām ir dimbā. Gan jau gan kārbā, gan dzinējā ir kaut kas siltam laikam paredzēts.
Nelej pie eļļas benzīnu, tas atspēlēsies. Un tas benzīns jau jālej uzsildītai kārbai, tagad tāpat no tā nebūs labuma. Aiztransportē uz servisu un nomaini eļļu. Nezinu kāds tev autiņš bet dažiem kārbās var liet tikai ražotāja notreiktās eļļas un neko citu, jo ražojot izmantoti daži specifiski materiāli. Vai vismaz dabū to mašīnu kādā siltākā vietā, lai var pielaist un tad brauc uz servisu mainīt eļļu.
Nu tā jau arī ir. Ar iesilšanu ir tā, ka beigās, pat šodien, gaiss jau ir silts un t rāditājs sāk atrauties no apaksējās iedaļas. Lādetājs ir sencim. Pēdējo un arī vienīgo reizi lādēju pirms divām nedēļām, kad mašīnu vairs nevarēja pielaist. Tiesa vakar vakarā, izlaidu līkumu līdz Ikšķilei un Tīnužiem, lai palādētu aķi. Pēc pielaišanas, no rīta kompis rāda, ka aķī paluši ir tikai 8.2volti vasarā parasti ir 11.8V, pie -10 pa 10.5V
Baren. Visādā gadījumā ne Bosch vai Varta. Ir pamatotas aizdomas, ka lielie brendi ir stipri aprēķinājuši kalpošanas laiku līdz pirmai pēcgarantijas ziemai.
Varbūt vienkārši esošais jāuzlādē. Man piemēram šogad sanāk katru rītu un vakaru nobraukt tikai 4km un arī vienā brīdī nevarēju pielaist mašīnu. Domāju, ka aķis ja beigts, bet izrādījās, ka tikai jāuzlādē. Tagad šitajā aukstumā viss strādā. Tikai vajag lielākus gabalus pabraukt, lai akmulators dabū uzlādēties
Jā, tā arī ir taisnība. Kaut gan pēc divām dienām arī pie mums gaiss jau paliek krietni sausāks. Tieši tāpēc man patīk kad uzsalst, jo gaiss līdz ar to ir sausāks un vēlāk tie mīnuss 10 vairs nav nekas. BGalvanais, lai neaiziet uz plusiem, kad atkal parādās mitrums un ir drēgns.
Labs aparāts, radinieks nobrauca gadu un bija starā, izņemot E&S servisu šī dzinēja sakarā.