Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
Gasjs 30.11.2006 10:36

2 Uggga:

1) Ej uz bodi

2) Pa labi augšā ir "ALU-felgen"

3) Tad vairākos soļos norāda kāds vāgens

4) Tiek piedāvāti pieejamie diski

Gasjs 04.01.2007 11:55

viktors1961 rakstīja: Nedaudz mans aplamais viedoklis par nekustamā īpašuma cenu kāpuma iemeslu. Viss sākās ar ģeniālo 2. pensiju līmeni. Es nezinu, kurš ģēnijs to pie mums ieviesa, bet rezultātā banku rīcībā nonāca nenormāls!!!!! piķis, ko var dot kredītos. Līdz tam ar kredītiem bija vairāk vai mazāk ģemarojs, tirgū nebija tādas naudas un cenas puslīdz atbilda cilvēku pelnītspējai. Šīs ģeniālās finansu kombinācijas rezultātā mēs paši uz procentēm tagad ņemam pašu nodokļos nomaksāto naudu!!! Cik bankas un darboņi nekustamajos īpašumos uz šitās štelles taisa mijonus!!! Ja tautai būtu galva uz pleciem, tad visi fiksi vien atteiktos no tā otrā līmeņa, vot tad nekustamajā tirgū sāktos fokusi

1. Pieņemsim, ka LR ir 1e6 (miljons) strādājošo, kuri vidēji un oficiāli saņem Ls500 uz papīra mēnesī. Tas ir Ls 5e8 mēnesī jeb Ls 6e9 (6 miljardi) gadā. No tiem 2% ir Ls 1.2e8 gadā (120'000'000). Tāds štrunts vien ir uz ikgadējo hipotekāro kredītportfeļa pieagumu.

2. Ja valsts grib kaut kādreiz savus pensionārus daudzmaz nodrošināt, tad tas piķis ir ne tikai jāuzkrāj (jātur zeķē), bet arī bišku jāuzvāra. Kur to daudzmaz droši (uz šo vārdu tiek likts diezgan liels uzsvars) var izdarīt? Bankās un valsts parādzīmēs.

3. Normālām bankām nav nekādu problēmu starptautiskajā finanšu tirgū pasmelt pietiekami lētu piķi, cik uziet. Tām, kurām jaudīgas "mātes" varbūt pat ir iespēja dabūt vēl lētāku piķi.

Gasjs 10.01.2007 10:08

Nu sacīkšu (un vēl bezceļu vāgeniem) izteikt patēriņu litros uz 100km man domāt ir diezgan bezidejiski.

Stundām uz vietas kārpoties kaukādās kāpās tas vienām mierā var sasniegt 1000l/100km. (Piemērs - veči ieperas pilnīgās ziepēs, stundu kārpās, gāzē, notērē litru minūtē (60 litru stundā), bet nobrauc kādus 5km. Vot i iznāk patēriņš 1200l/100km).

Gasjs 11.01.2007 8:41

Datus studējis neesmu, bet man domāt, ka Superbs nu nekādīgi nevar būt vieglāks par Octavia I. Superbs ir lielāks un skaitās labāk nopakots.

Man vieni paziņu paziņas šitādu lietotu iepirks (nezinu gan ar kādu bīdeli un aprīkojumu) un ir ļoti apmierināti.

Ar 1.9TDI viņš būs ekonomisks un braucams, bet noteikti ne ņiprs. Tas pēdējais gan tāds subjektīvs vērtējums.

BTW Ja pērk jaunu, tad man liekas, ka tagad šie ir pieejami arī ar jauno 2.0TDI bīdeli.

Gasjs 12.01.2007 14:55

Dinamisks nav. Dzinējam jūtami trūkst elastības. Zem 3krpm neiet vispār, pāri 5krpm arī nemīl. Kaut arī, turot robežās 3 - 5 krpm, pa kalnu ceļiem bija diezgan draisks. Un pa bāni 140 - 150kmh arī nav problēmu. Pat nerodas sajūta, ka pacelsies gaisā vai vējš aizpūtīs.

Ekonomisks nav. Horvātijā jauktajos režīmos (diezgan maz pa pilsētām bet tajā pašā laikā diezgan daudz pa kalnu ceļiem) ēda virs 7l/100km.

Citādi ērts (2-viem), izskatīgs (subjektīvi), ļoti viegli vadāms mazauto. Ideāli der 1 vai 2 personu transportēšanai pa pilsētu, piepilsētu un reizumis arī tālākiem izbraukumiem.

Gasjs 12.01.2007 16:37

Spānijā ņēmu eurocar4easyjet.com - laicīgi rezervē, samaksā lētāk iznāk. Man vēl iedeva rezervētā Seat vietā dīzeļAlfu. Pirms 2 gadiem par 11 dienām samaksāju 400 EUR (auto nometu citur nekā paņēmu).

Pirms Horvātijā pusgada izmantoju economycarrentals.com

Šie ir starpnieki, kuri sadarbojas ar visādām vietējām firmām. Serviss un auto mani apmierināja.

Gasjs 17.01.2007 13:45

Gan Mazdai, gan BMW arī pārrēķinot pēc pilnas bākas metodes

90% gadījumos kompis ir uzrādījis 0.1 - 0.5l/100km mazāk.

It kā sīkums, bet uz 600km tie ir 3l zupas = 3 labi aliņi.

Gasjs 13.02.2007 12:09

V-grāvis der. Tik Sarķenes pārbrauktuve neder. Citādi bez korķiem esi 15 min centrā. Un jūras (Vecāķi, Vecdaugava) tuvums ierullē.

Salaspils arī der (dēļ pārvietošanās). 30min no rīta ar auto esi centrā (es braukāju no Ikšķiles). Ja sakārtos stahančika apli, tad mīnus 5 min. stabili. Tik tie vilcieni ir neregulāri un pilni.

Gasjs 13.02.2007 14:53

Par V-grāvi. Vēl jau ir maršruts gar Aldari. Bet nu tur riski arī labie. Štrunts, ka pārbrauktuve tajā preču stacijā ir ciet, bet regulāri vēl kāds vilciens ir apstājies priekšā un kabina vagonus savā nodabā.

Un uz visādām Juglām (ja vajag) var izrullēt caur Jaunciemu.

Par Salaspili. Piekrītu, ka štrunts par km, svarīgs ir laiks. Ar šitādām attālām vietām labums ir maršrutu daudzums, pa kurām ar procentuāli nelielu līkumu var izbraukt -

mērens korķis pie stahanovieša - var braukt gar dzelzceļu (Lokomotīves iela)

liels korķis pie stahanovieša (tātad arī Lokomotīves būs ciet) - var braukt gan caur Ulbroku, Sauriešiem vai caur Ķekavu un pāri HESam.

Krustpils iela gan nerullz. Ir iegadījies pāris reizes tur tā kārtīgi pie pārbrauktuves pasēdēt. Un tāpat jābrauc cauri stahavieša aplim vai jālīkumo caur Pļavniekiem.

Gasjs 19.02.2007 11:24

Man pagāšziem Mazda6 pēc straujām temperatūras svārstībām un siltā gaisa pūšanas uz stikliem no iekšpuses priekšējais vēlstikls ieplaisāja nedaudz. Neilgi pēc tam plaisa aizgāja tālāk pāri visam stiklam. Garantija, protams, bija beigusies. Toties KASKO līdzēja. Kaut arī nekādas sadursmes, akmeņu metieni nebija gadījušies.

Nezinu par aizmugurējo stiklu, bet priekšējais jauns nemaz nebija pārmērīgi dārgs - biku virs Ls100.

Gasjs 15.03.2007 15:58

Ksenona spuldzēm vispār dzīves ilgums skaitās ap 3k stundu. Vot i rēķinies, ka pēc 120 - 150k km tās būs izbeigušās. Oriģinālās ap Ls90 par gab, neoriģinālās no Ls40 par gab. Nav tik briesmīgi.

Par dīzeli neko daudz nezinu. Zinu, ka bija 2 versijas 2.0 turbodīzelim viena ar 140+ zirgiem, otra ar ap 120 zirgiem. Abas bija pieejamas tikai ar manuālajām kārbām. Jaudīgākajai laikam defaultā nāca arī GT aprīkojums (ksenons, 17", Bose ar 6CD un 7 skaļruņiem, bišku cita salona drēbe utt.).

Ja vari pavilkt, tad iesaku ņemt Mazda6 pēc upgrade. Ir uzlabojumi - t.sk. skaņas izolācijā, kas "traktoram" varētu būt būtiski. It kā pirmajām esot kaukādas globālas problēmas ar krāsojuma kvalitāti un rūsas noturību, bet savējai pa 4 gadiem un 140kkm šai lietai uzmanību nebiju pievērsis, neko lietas labā darījis un daudzmaz sekmīgi pārdevu tāpat.

Gasjs 15.03.2007 17:24

Par grabuli - Mazda6 tiešām plastmasas pagrab. Manam sedanam gan grabēja tikai vienā vietā (bet diezgan konkrēti) - plaukts starp aizmugurējiem sēdekļiem un aizmugurējo stiklu.

Bet diemžēl mūsu ceļos lielajam vairumam nelux zīmolu pasvaigu vāgenu salonos kaut kas sāk grabēt agrāk vai vēlāk. Arī tam pašam BMW 3. sērijai e46 uz dusmīgāka bruģa kaukas iegrabas.

Gasjs 16.03.2007 10:34

Par pārgājamību daudz nevajag sacerēties. Visādus aizsargus biju saskrāpējis un daļēji norāvis uz nebēdu. Prātīgi iebraukt var daudz, kur, bet, ja regulāri braukā pa pļavu ceļiem, dziļām risām utt., tad šis nav pareizais auto.

Upgrade bija, ja nemaldos 2006. vidū. Vizuāli daudz izmaiņu nebija, bet itkā piestrādāts bija nopietni - tajā skaitā pie skaņas izolācijas un krāsojuma kvalitātes.

Pats gan ar 1.o paaudzi nobraukāju vairāk kā 4 gadus un 140tkm, bet apakšā līdis un rūsu meklējis neesmu. Kaukā nerūp. Tādās redzamās vietās - arkās, sliekšņos rūsējusi nebija.

Gasjs 19.03.2007 15:50

Starp citu tieši vecajai Mazda6 nebija fīča, ka, šļakstot logu, automātiski pūš uz lampām (ksenons bija). Lampām bija atsevišķa poga. Bet tas laikam skaitās pareizi, jo šāds risinājums ir vairākiem citiem auto redzēts. Šķidrums gan ātri beidzas.

Par Mazda6 ksenonu:

Dažos papildaprīkojuma līmeņos (Piem. GT) nāk standartā. Atteikties jau neies. Ja kaukas nosprāgst garantijas laikā, tad problēmu nav. Vismaz man par šo tēmu ar MMotoru nekad nekādas domstarpības neradās. Ja pēc garantijas, tad - var izvēlēties oriģinālās spuldzes, var likt neoriģinālās un pietiekami ietaupīt arī neupurējot kvalitāti.

Ja nomirst arī ksenona bloks (Mazda6 oriģinālā ir viens uz katru lampu), tad labāk ielikt neoriģinālu risinājumu, kur ir viens bloks uz abām lampām. Tā var krietnus simtus latu ietaupīt. Risinājumi iekš paleto.lv un ksenons.lv (vai xenon.lv neatceros precīzi)

Gasjs 23.03.2007 8:59

Tā jau USA Mazda6 ir smux un ar 3.0 bīdeli un 5AT pat varētu būt baudāms auto (būs jāpaprasa kaimiņam izbraukt), bet:

1) Ir atšķirīgas virsbūves detaļas. Tas gan pie oficiālo cenu lieluma un piegādes iespējām no US vairs varētu nebūt tik traki

2) Mani biedēja (bet pats nezinu), ka ir atšķirības arī ne virsbūves detaļās. Un tas neattiecas tikai uz 3.0 bīdeli, kurš nav nevienā Eiropas Mazda modelī (Tributē esot citādāks)

3) Šis jau ir pluss. Eiropas Mazda6 GT ir paredzēts 215/45 R17 apriepojums (der, protams, arī 205/55 R16 un 195/65 R15), bet US versijā ir 215/50 R17, kas pie mūsu ceļiem vienu kapeiku komforta var piemest klāt.

Gasjs 28.03.2007 10:50

Sarunāt ar servisu ir Tava problēma.

Viņi tikai organizē piegādi. Man veda uz mājām un tā ir problēma,

jo kurjerserviss (vietējais) piebrauc bez brīdinājuma tad, kad esi darbā. Tāpēc labāk uz savu servisu, kurš, protams, iepriekš jāpabrīdina.

Riepas galīgi nav krutkas. Drīzāk te kādā krutā salonā par skarbu cenu nopirksi kādu noliktavā pussairušu riepu.

Es maksāju ar kredītkarti. Man tā šķiet visērtāk. Summa (ne tikai rezervācija), protams, aiziet pirms esi riepas saņēmis.

Palieku pie viedokļa, ka ja nav mācēšanas, gribēšanas vai varēšanas izsist mūsu salonos 25% - 30% atlaidi, tad riepas ir jāpērk reifendirekt (tas pats delti.com vien ir).

Gasjs 29.03.2007 8:55

Maksāju skaidrā un vietējā naudā. Tā var pa ātro, bez lieka čakara.

Maksas ceļi ir (no tā gala, ko apm. zinu) Zagreba - Rijeka, Zagreba - Splita, Rijeka - Splita.

Vietējās naudas par daudzmaz sakarīgu kursu var dabūt arī uz robežas.

Gasjs 29.03.2007 10:18

Gumija taču staipās. Nekādu problēmu.

Kaads nezin gadijumaa vai uz R17 diskiem nevar uzmonteet R16 riepas?

Gasjs 29.03.2007 10:21

Beigts gan. Bet tie skati un izjūtas braucot pa Jadranska Magistral ir fantastiski. Ar vidējo ātrumu zem 60kmh gan var rēķināties.

Bet izbraukt to posmu no Rijekas līdz Zadarai vai no Splitas līdz Dubrovnikiem der. Nogurdinoši, bet riktīgi pa skaisto.

kliks rakstīja: horvātijā pa piekrastes mazajiem ceļiem tu būsi beigts nobraucies. Labāk lien uz bāņa virsū un gāz!

Gasjs 29.03.2007 13:12

visiem pilnīgs respect!

Gasjs 17.04.2007 9:55

A runa ta iet pa kupeju vai mocīti?

Man gan šķiet, ka abiem vēl nāk visādi indeksi klāt 650i un F650 vai kaukā tā.

Gasjs 25.04.2007 10:29

Saprotu, ka nedaudz ārpus konteksta, bet 330d tomēr (kā motors) ierullē vēl labāk. Tiesa patēriņš (automāc, uz šoses ~6l/100km, pilsētā vienā mierā var dabūt 12l/100km) jau ir tuvāks normāla benzīnnieka patēriņam nekā dīzelim, bet iet labāk par daudziem "ierindas" benzīnniekiem.

Ņem vērā, ka BMW e46 ir pašaurs. Man ar 183cm pie stūres knapi pietiek vietas. Blakussēdētājam paradoksālā kārtā ir vēl sliktāk, jo priekšējā konsole liek vai nu sēdēt patālāk vai ar diezgan izstieptām kājām. Var gadīties arī tādas versijas (sedaniem), kur pakaļbeņķi nav nolaižami.

Gasjs 26.04.2007 8:56

2 ArtursOP:

Zinu, ka regulējas. Krietni daudz un dažādos virzienos. Bet man ērti iekārtoties nedaudz traucē gāzes pedāļa izvietojums (dažbrīd iznāk dikti neērti locīt kāju potītē) un, atstutējot labo kāju pret viduskonsoli, kaut kas tur tomēr spiež.

Gasjs 03.05.2007 10:40

Pirms pusgada biju nobriedis auto maiņai. Kā vairantu apskatīju arī Octavia. Diemžēl sasodītais VW concerns nepiedāvā "nikno" dīzeli un TFSI kombinācijā ar DSG un kādu no "lētajiem" zīmoliem - Seat vai Škoda. Bet manuālis mani nesaistīja. Un jauna VW vai Audi cenas (pie laba aprīkojuma līmeņa) man bija par kodīgām.

Ja nav iebildumu raustīt kloķi, tad tas TFSI varētu būt labs. Man arī liekas, ka tas bīdelis ir arī salīdzinoši ekonomisks ikdienas režīmos.

Daļai noteikti patiks tas zilais spectonis, kas ir pieejams RS.

Jāņem vērā, ka, neskatoties uz lielāku cenu, RS aprīkojuma līmenis dažās komforta pozīcijās bija zemāks nekā "parasto" Škodu augstākajā līmenī (Elegance?). Bet tur jau visu laikam var pa samērīgām naudām piepirkt klāt.

Gasjs 03.05.2007 11:53

P.S. kaut ko no tantinju staastiem dzirdeeju, ka Skoda domaajot abus RS modeljus apriikot ar DSG kaarbu....

Motora pārsegs ar balstu itkā skaitās atpalicība (manai exMazda6 arī tāds bija), bet štrunts vien ir. Jo kamēr auto jauns, tikmēr tas pārsegs virināms tikai, lai pielietu logu mazgājamo šķidrumu. Un pat man, komfortu mīlošam ļaužam tas netraucē.

Škoda + TFSI + DSG = ir reāla iespēja man pārsēsties no lietota BMW uz Škoda.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti