Par pārgājamību daudz nevajag sacerēties. Visādus aizsargus biju saskrāpējis un daļēji norāvis uz nebēdu. Prātīgi iebraukt var daudz, kur, bet, ja regulāri braukā pa pļavu ceļiem, dziļām risām utt., tad šis nav pareizais auto.
Upgrade bija, ja nemaldos 2006. vidū. Vizuāli daudz izmaiņu nebija, bet itkā piestrādāts bija nopietni - tajā skaitā pie skaņas izolācijas un krāsojuma kvalitātes.
Pats gan ar 1.o paaudzi nobraukāju vairāk kā 4 gadus un 140tkm, bet apakšā līdis un rūsu meklējis neesmu. Kaukā nerūp. Tādās redzamās vietās - arkās, sliekšņos rūsējusi nebija.
Starp citu tieši vecajai Mazda6 nebija fīča, ka, šļakstot logu, automātiski pūš uz lampām (ksenons bija). Lampām bija atsevišķa poga. Bet tas laikam skaitās pareizi, jo šāds risinājums ir vairākiem citiem auto redzēts. Šķidrums gan ātri beidzas.
Par Mazda6 ksenonu:
Dažos papildaprīkojuma līmeņos (Piem. GT) nāk standartā. Atteikties jau neies. Ja kaukas nosprāgst garantijas laikā, tad problēmu nav. Vismaz man par šo tēmu ar MMotoru nekad nekādas domstarpības neradās. Ja pēc garantijas, tad - var izvēlēties oriģinālās spuldzes, var likt neoriģinālās un pietiekami ietaupīt arī neupurējot kvalitāti.
Ja nomirst arī ksenona bloks (Mazda6 oriģinālā ir viens uz katru lampu), tad labāk ielikt neoriģinālu risinājumu, kur ir viens bloks uz abām lampām. Tā var krietnus simtus latu ietaupīt. Risinājumi iekš paleto.lv un ksenons.lv (vai xenon.lv neatceros precīzi)