Kārtot: Augošā secībā
1 2
Bils 29.10.2007 15:39

nuhajs rakstīja:

juuzveris rakstīja: es domāju, ka ja sasummētu visu to nepacietīgo un dusmīgo tirliņu kapeikas, kuras viņi zaudēja pasēžot sastrēgumā par 10 - 30min ilgak, tad summa nesastādītu pat 1/50 daļu no tā cipara, kuru zaudētu kantoris atliekot darbus līdz vakaram

Pilnīgi pofig tas kantoris. Dēļ tādiem jefiņiem kā Tu un visi bili, mēs arī dzīvojam pakaļā kā dzīvojam. Visiem viss pofig. Bedres ir, nu i nafig,la ir, pārējais viss arī pofig.

Vācijā šitādu nesaskaņotu darbību būtu tā izjājuši,ka maz neliktos.

Man patiesi žēl ka Tu dzīvo pakaļā. Stāsti labāk pats cik esi ieguldījis tautsaimniecības attīstībā?

Bils 29.10.2007 15:08

nuhajs rakstīja:

Bils rakstīja: Labi, laikam ka jāievieš skaidrība.

Pār Salu tiltu plānots bija no plkst.03-05 tikt, bet sanāca aizķerties ceļā no Ventspils. Pār HESu nedeva atļauju, tapēc nācās izmantot Rīgas tiltu un domāt kā tikt no tā nost.Tonnāža gan ir mazāka "tikai" 119t. Krava ir paredzēta Ogres gāzbetona rūpnīcai.

Viss bija iepriekš saskņots un samaksāti atiecīgie nodokļi valsts kasei.

Gaidīt nākošo nakti būtu bijis finasiāli neizdevīgi, jo šādu autosastāvu dīkstāve ir mērāma tūksto šos EUR par lieku diennati.

Paldies visiem par izpratni un atvainojos par sagādātajām neērtībām.

P.S. Tagad varat man brukt virsū un apriet

Ja bija saplānots,tātad bija saplānots sūdīgi.

Un kas cilvēkiem par daļu,ka kaut kādai firmelei būtu papildus izdevumi 'desmitos tūkstošos' ??? Tās ir firmas un pārvadātāju problēmas.

Kāpēc dēļ kaut kādiem ampāniem,kuri nejēdz savu darbu izdarīt,jāslēdz tilts?

Pamēģini izsekot manas loģikas ķēdītei:

Tiek piegādāts rūpnīcas aprīkojums, uzcelta rūpnīca, darba spēks-celtnieki iesasitīti, projektētāji u.c., tad parādās arī daudz jaunu darba vietu Ogrē, ražôjam būvmateriālus LV nevis iepērkam šô saražôto apjomu piemēram no Igaunijas. Varetu vēl turpinat, bet gan jau ka Tev darāpoja

Saki, cik Tev personīgi tika nozagtas dārgās darba vai atpūtas minūtes, dēļ šī notikuma? Cik zaudēji finansiāli?

Bils 29.10.2007 14:30

Labi, laikam ka jāievieš skaidrība.

Pār Salu tiltu plānots bija no plkst.03-05 tikt, bet sanāca aizķerties ceļā no Ventspils. Pār HESu nedeva atļauju, tapēc nācās izmantot Rīgas tiltu un domāt kā tikt no tā nost.Tonnāža gan ir mazāka "tikai" 119t. Krava ir paredzēta Ogres gāzbetona rūpnīcai.

Viss bija iepriekš saskņots un samaksāti atiecīgie nodokļi valsts kasei.

Gaidīt nākošo nakti būtu bijis finasiāli neizdevīgi, jo šādu autosastāvu dīkstāve ir mērāma tūksto šos EUR par lieku diennati.

Paldies visiem par izpratni un atvainojos par sagādātajām neērtībām.

P.S. Tagad varat man brukt virsū un apriet

Bils 17.11.2003 13:11

Laiks pacelt teemu!

Manupraat labaak buutu sariikot peedejo posmu 04.01.04., jo tad buutu stipri vairaak daliibnieku!!! Mees arii piedaliitos 95%, bet 100% ka uz 31.12.03. gan neriestaos.Saprotu ka Elmaaram ir doma visu paveikt veel shajaa gadaa, bet manupraat lai ieguutu lielaaku daliibnieku skaitu, manupraat tas ir ;joti aktuaali,m vajadzeetu tomeer reekjinaaties ka lielaakaa dal;ja Jauno gadu tomeer veelas sagaidiit ar gjimeni un draugiem....

P.S. Kaa zinaams 01.01.04-05.01.04. (ieskaitot) ir oficiaalaas briivdienas...

Varbuut deretu izvedot balsoshanas iespeejas potencionaalajamiem daliibniekiem, kaut vai caur e-pastu???[addsig]

Bils 05.11.2003 17:33

Pabrauc pa shoseju vismaz 3 km, nonulleejot pie pirmaa zilaa km stabinja un peec tam apskatoties rezultaatu pie 4., jo lielaaks attalums, jo var uzzinaat cik odometrs melo, protams precizitaati liidz 10m nedabuut, ja tik protams Tavam autinjam nav 2 cipari aiz komata [addsig]

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti