Kārtot: Augošā secībā
1 2
Fridrihs 26.05.2013 19:16

Siltā laikā uzlej uz sadalītāja glāzi ūdens. Ja problēmas būs sveču vados, nevarēsi nepamanīt.

Vismaz zināsi, kurā virzienā vismaz rakt.

Fridrihs 20.08.2011 14:04

Chankaishi rakstīja: ...Velosipeedists ir transporta vadiitaajs - vai vinjsh vinju stumj, vai brauc, ja vinjsh atrodaas uz ielas, tad vinjsh ir satiksmes daliibnieks.

Te nu tu kļūdies, CSN 1.nodaļā par noteikumos lietotajiem terminiem skaidri un gaiši ir rakstīts, ka [i]Gājējs - persona, kas pārvietojas pa ceļu kājām vai invalīdu ratiņos, stumj velosipēdu, mopēdu, motociklu, velk (stumj) ragaviņas, bērnu ratiņus vai invalīdu ratiņus u.tml.[/i].

Fridrihs 28.05.2011 10:24

Manam iepriekšējam 1.4 TDI nevajadzēja pat -20 grādus lai redzētu, kā motora temperatūras rādītājs krīt katru reizi, kad piebraucu pie luksafora un gaidīju 'zaļo'. -20 grādos ar to mazmotoru salonu pilsētas satiksmē vispār nebija iespējams uzsildīt.

Fridrihs 06.05.2011 10:21

Izsit katalizatoru un lieta būs darīta.

Fridrihs 19.12.2010 18:33

Chankaishi rakstīja: www.dizel.lv

Diizeljcentrs R Bukaishu ielaa, manupraat profesionaalaakais Riigaa, ja iet runa par degvielas aparatuuras probleemaam.

Cik zinu, tad viņi darbojas ar Bosch aparatūru. Ar Siemens motora vadību (kas ir samērā izplatīta jaunajos forda dīzeļos) viņi nemaz neņemas.

Fridrihs 04.12.2010 9:58

Sretsked rakstīja: Esmu tur braucis pietiekami daudz, pat ar moci reiz stāvēju pirmais pie barjeras un gaidīju bāni.

Nu tad pasaki, vai ar savu moci sagaidīji, kad barjera atvērsies līdz galam un nodzisīts luksafors (kurš nodziest mazliet pēc barjeras vertikāla stāvokļa sasniegšanas) pirms uzsāki pārbrauktuves šķērsošanu?

to uudensputns:

ja tu ar šlagbomi uz jumta gaidīji bāni, tad tu JAU biji pārkāpis pārbrauktuves šķērsošanas noteikumus. Tu tikai par to nedabūji tev jau pienākošos 4 punktus.

Fridrihs 04.12.2010 9:09

Sretsked rakstīja: Nu pastāsti,kā, ievērojot noteikumus, var nejauši uzrauties uz 12 punktiem ?

Pirms Sarkandaugavas dzelzceļa pārbrauktuves braucot virzienā uz Mežaparku tu redzi, ka ieslēdzas dzelzceļa luksafors (pie tam tam nav nekāda dzelenā signāla). Tu mēģini bremzēt, bet saproti, ka līdz barjerai nepaspēsi apstāties un an samazināto ātrumu šķērso dzelzceļa pārbauktuvi. Bet tevi pat to paņem ciet 40m aiz pārbrauktuves gaidošie poliči. Rezultātā esi par 4 punktiem bagātāks, jo pēc viņu likuma tu pārbrauktuvi šķērsoji pie sarkanā luksafora signāla.

Fridrihs 07.10.2010 14:31

Par tādu iespēju jau biju padomājis, bet kā jau minēju, tad nekādas izmaiņas nesaskatu salīdzinot ar laiku, kad tas mērītājs 'strādāja'. Vismaz kompis domāja, ka tas strādā.

Un arī priekš saviem 68 zs tas dampis iet pietiekami labi. Tukšs 2 gadus vojažeris (arī dīzelis, 2.8L) līdzi netika.

Fridrihs 07.10.2010 14:20

Paldies visiem, kas mēģināja atbildēt. Parasti es 'search' funkciju pirms topika rakstīšanas mēģinu apmeklēt, bet šoreiz, kad to tomēr neizdarīju, tas izrādījās man liktenīgs. Atvainojos tiem, kas jūtas aizskarti!

Tagad mēģināšu kaut kā to mēslu iztīrīt, jo jaunu nopirkt paspēšu vienmēr. Mani vairāk interesēja, kā tas ietekmē motora darbību, jo kā jau pieminēju, nekādas izmaiņas darbībā nejūtu, lec un velk tikpat labi/slikti kā agrāk. Tāpēc jau jautāju - varbūt tas met kļūdu tāpēc, ka prblēma ir kāda cita (kāds caurums gaisa sistēmā, matemātiski neskarīt kaut kādi gaisa plūsmas/citi motora parametri). Varbūt tas ir tāpec, ka karetra ventilācijas trubu izrāvu no gaisa ieplūdes sistēmas? Tagad pabraukāšu vēl mazliet ar to kļūdu panelī un paskatīšos, ko tas motors par to saka. Nav jau tā, ka tā kļūda izlec uzreiz. Pēc nodzēšanas, ta parādās tikai pēc kādiem ~30 pilsētā nobrauktiem km.

Fridrihs 15.09.2010 12:50

Nortel rakstīja: Motoru pirms eļļas maiņas skaloji?

nē, motoru neskaloju nekad. Parasti uzsildu motoru/eļļu līdz darab temperatūrai un tad laižu veco eļļu ārā. Tā kā nesteidzos, tad varu iztecināt visu, līdz vairs nekas netek laukā.

Guzis rakstīja: Pēc 15k jau der domāt par eļļas maiņu.

Tie nosēdumi gan var būt saistīti arī ar šobrīd gaisa esošo mitrumu, un īsiem braucieniem ap pilsētu - kondensāts. VAG motoriem ikdienišķa parādība rudeņos/ziemā.

Es sapratu, ka šī eļļa pat paredzēta uz 20k km, bet drošības labad mainu pēc 15k km. par kondensātu un īsajiem pārbraucieniem (man sanāk gandrīz tikai par rīgu), bet šis konkrētais motors nav VAG, bet forda TDCi dīzelis. Kā vispār tas kondensāts eļļošanas sistēmā tiek iekšā?

Fridrihs 15.09.2010 11:02

Jautājums par eļļu (shell 5w-30).

Kādi var būt iemesli tam, ka pec ~15k km nobraukuma uz eļļas ieliešanas vāciņa parādījušies želejveida/mīksta sviesta kosistences eļļas nosēdumi?

Fridrihs 24.08.2010 21:10

Tātad varu ziņot, ka TA ir izieta.

Vienīgais, ko savam auto izdarīju, ir tas, ka atvienoju atgāzu recirkulācijas vārstu. Nesaprotu no viņa jēgu, ja tas dod sliktākus rezultātus, nekā ja tas darbojas.

Vienīgi tagad sanāk braukāt ar 'check engine' lampiņu, bet vismaz es zinu, kāpēc viņa deg.

Godīgi sakot, tagad pat ar aci redzams, ka dūmu ir stipri mazāk. Varētu teikt, ka viņu tagad vispār nav.

Vai ir jēga viņu (ERG vārstu) mainīt, vai braukāt tāpat?

Fridrihs 03.08.2010 22:10

Es pats tiešām sistēmas spiedienu nepārbaudīšu. Vienīgais, ko varētu pats varētu izdarīt, ir erg vārsta diseiblēšana. Varbūt tas kādu rezultātu dos.

Katalizators šai mašinai ir, bet nedomāju, ka tas pie vainas - motors griežas labi, vienmērīgi un līdz galam. Vai tad tagad ir vēl kāda mašina bez katalizatora?

Šai mašinai ir vēl kvēpu filtrs (vismaz tādu detaļu rāda rod katalogs) - varbūt tas pie vainas?

Degvielas sistēma nav populārais Bosch, bet gan Siemens VDO. fak.

Fridrihs 03.08.2010 10:34

Aizmirsu piebilst, ka nobraukums tikai 61K km.

Fridrihs 03.08.2010 10:27

...būs dārgi. Šitādas atgāzes var dabūt tikai ja ir pilnīgi nojāts gan motors, gan visa degvielas iesmidzes sistēma, vai arī ja ielēja galīgi sū degvielu...

Vot es arī nesaprotu, kā tik sliktas atgāzes var dabūt. Degvielu leju tikai Nestē. Domāju, ka tur nav vaina. Mašīnai atgāzes palielas jau trešo gadu, tāpēc TA arī nevarētu būt vaina. Arī rindā stāvētājs pirms manis testu izgāja ar pirmo pūtienu.

Par motora nojāšanu nezinu - kā jau teicu, lec labi (pat pagājušās ziemas -20 grādos leca bez problēmām), strādā vienmērīgi, jauda ir, nav problēmu ar apgriezienu saniegšanu (tātad kataliztors nevajadzētu būt ciet).

Sakiet, vai šī gada mašīnām katalizatoru arī var griezt laukā bez TA problēmām? Un vai ERG vārstu var bloķēt? Vai tas varētu dot kādu rezultātu un ko kompis teiks par to?

Un kā ir ar atkārtoto TA - ja es to neizeju vēlreiz, tad man automātiski ir novērtējums "3" un braukt vairs nevaru, vai arī varēšu iet trešo reizi līdz atkārtotās TA beigām (esošās 30 dienas)?

Fridrihs 27.07.2010 16:31

skaidrāk smazliet kļuva, bet pavisam nedaudz. Tātad varu braukt no 20 kkm līdz 60 kkm, vai arī kamēr aiziet ciet. Laikam šoziem vēl atstāšu veco filtru, ja nesaparafinzēsies, tad būs ok. Nākamvasar domāšu par maiņu.

p.s.

tiem, kas grib zināt atšķirību sliktu un labu filtru, lai pamēģina SCT filtrus. 'labas' atsauksmes internetā ilgi nevajadzēs meklēt. kam ar to nepietiek, lai pamēģina uz savas 'ādas'.

Fridrihs 20.04.2010 12:03

Aizmirs piebilst, ka eļļu rij nenormāli ~1 litrs /10'000 km, kas arī iekļaujas ražotāja noteiktajis limitos. Piebildīšu, ka daļa iztek gar galvas blīvi.

Tas viss pie nosacījuma, ka nobraukums zem 60k km.

Fridrihs 20.04.2010 11:51

Es nevizinos ar Fokusu, bet gan ar feisliftoto Fiestu (2006.gads), kuriem ir tādi paši dīzeļi kā Fokusam. Man tikai vēl mazāks motors 1.4 TDCI.

Patēriņs pilsētā 7 litri, dūmo nejēgā (ir tās caurules tīrītas vai nav), ka tehniskajā tiku cauri ar kaut kādu ~7 izgāzēšanas reizi.

Oficiālis BļaticMotors saka, ka viss ir kārtībā, visu vainu vēl uz tehniskās apskates nepareizajiem mērinstrumentiem.

Un es vēl nesaprotu, kāpēc termostatam atvēršanās temperatūra ir 83 grādi. Arī Autodata saka, ka tas viss ir oficiāli.

Fridrihs 20.01.2010 23:18

Es varu pateikt savu pieredzi ar auksto rītu dīzeļu piedarbināšanu. Daudz kas atkarīgs no dīzeļa kvalitātes. Vismaz šajā ziemā sanāca tā, ka pildos viena un tajā pašā tankā. Visu laiku ar lekšanu nebija nekādas problēmas. Pielec sekundes laikā. Pirmdien atkal iepildījos tajā pašā tankā un jau nākamajā rītā (un arī aiznākamajā) auto lec sliktāk. Tagad starteri griežu vismaz 2 sekundes.

Skatīšos, kā būs turpmāk, un kā būs pēc nākamās uzpildes.

Fridrihs 18.11.2009 12:07

Nesaprotu jūsu skepsi pret kruīza lietošanu pilsētās. Sastrēgumā viņu neieslēgsi, bet visādās divjoslu (vienā virzienā) ielās un tiltos nav nekādas problēmas ar vienu pirkstu nospiest kruīza pogu un un neuztraukties par "nejauši" pārkāptu ātrumu. Ja es kaut vai 500m varu nobraukt ar kruīzu, tad es neredzu iemeslu to nedarīt.

Fridrihs 18.11.2009 0:57

Bolzens rakstīja: Liekas ka arī vairumam no Jums tāpat kā man, nav īstas pārliecības par to, ka kruīzkontrole savā darbībā izmanto bremžu spēku.

Skaidrs ir viens - tā nepalīdz ekonomēt benzīnu...

Bremzes izmanto tikai adaptīvā (ar attāluma radaru) krūīzkontrole, kura pati piebremzē auto, ja tu uz šosejas tuvojies kādai lēnāk braucošai mašīnai. Bet arī tā nepalīdzēs (tā nebremzēs pa mēmajiem), ja mēģināsi ar kruīzu braukt betona sienā.

Un tā diezgan labi palīdz ekonomēt degvielu, jo neesmu bijis spējīgs ar savu kāju ilgā laikā noturēt tik ekonomisku degvielas patēriņu kā to varēja izdarīt kruīzs.

Fridrihs 17.11.2009 9:21

Ideots rakstīja: Nezinu kā citām markām, MB kruīzs pats arī pēc bremzēšanas vai iespiešanas grīdā atceras ieprogrammēto ātrumu.

Mans vecais a6(c4) dara tāpat.

Fridrihs 12.08.2009 8:22

Vispār tufta tas google karte - pat viņu dotā saite pēc tam rāda nepareizi.

Fridrihs 12.08.2009 8:21

Šitā būs pareizāk:

maps.google.com/... :Emmas+iela&geocode=FejMZQMdzDBwAQ%3BFaUeZgMd00xwAQ%3BFZFFZgMdKAdwAQ&hl=lv&mra=ls&via=1&sll=57.019431,24.129066&sspn=0.043825,0.110035&ie=UTF8&z=13

Fridrihs 10.08.2009 22:10

es arī esmu tik nikns, ka pat tekstu vairs normāli uzrakstīt nevaru...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti