Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Fridrihs 10.08.2009 22:08

Nezinātājiem skaidrioju, ka korķis sākās Vecāķu prospekta un Emmas ielas krustojumā (tur, kur Lukoil benzīntanks). Tajākrustojumā visi Vecāķi, Mangaļasala, Vecmilgrāvis brauca caur vienu joslu. Gan uz centru brucošie, gan no centra brošie brauca caur VIENU maiņvirziena joslu, kuras plūsmu regulēja luksafors. Pie tam luksafors bija noregulēts tik anāli, ka uz centru braucošiem bija tukši krustojumi, bet uz Vecmilgrāvi/Mangaļsalu, Vecāķiem braucošie gaidīja zavu 'zaļo', lai gan kristojums bijapilnīgi tukšs.

p.s. latvieeši jau sen zināmi par savu 'prasmi' sabojāt labas lietas - sabiedriskā tranporta pieturas ieskrējiena joslās, uzbraukšana uz apļa pret kalnu no 90 grādu pagrieziena, gājēju luksafori, kas naktīs paši prot ieslēgties u.c. lietas.

Fridrihs 18.06.2009 20:35

Nezinu, varbūt jaunajiem auto mirgojoša kvēlsveču lampiņa nozīmē kļūdu motora vadībā, bet vecajam a6 (c4) tas nozīmēja, ka nebija kontakta bremžu pedāļa slēdzī un tāpēc nedarbojās kruīzs.

Fridrihs 26.05.2009 17:14

Audi A6 2.5 TDI (AEL)

Kaut ko mazliet ēd, bet uz vienu eļļas maiņu nekad nav bijusi vajadzība pieliet.

Fridrihs 09.04.2009 0:46

Sveiki,

Te atkal es un saku jums paldies par dažādiem un cerams, ka arī kādam beigās īstajam ieteikumam. Domāju, ka iesākumā vajadzēs sāk ar ‘metku’ pārbaudi, jo tas neprasa lielus finansu ieguldījums. Varbūt var pat gadīties, ka brāķis no rūpnīcas. Pēc tam vajadzēs domāt par alternatīvu maģistrāles spiediena pārbaudi.

Mani uzrunāja ‘taaneko’ teksts, ka nepareizas metkas gadījumā mainās motora skaņa.

taaneko rakstīja: ....var būt saistīti ar iepriekšējo zobsiksnas maiņu,abiem būs palielināts degvielas patēriņš, vienīgi motoram nedaudz skaņa mainās... Varbūt vērts apskatīties vai visi tie dzelži ir salikti pēc metkām?!

Es par savu blusu varu apgalvot, ka skaņa viņai tiešām nav tipiska dīzeliska. Parasti dīzeļiem pēc motora iesilšanas tā paliek mīkstāka un klusāka. Bet šim motoram tā nemainās pilnībā. Auksts/silts, ziema/vasara – visu laiku vienāda. Varētu teikt, ka tipiskie dīzeļa tikšķi ir tādi pavisam ‘sausi’. Man pašam šķiet, ka skaņa tāda, ka motors būtu pilnībā bez eļļas un sauss metāls viens gar otru sitas un beržas.

Varbūt tiešām kaut kas ar zobsiksnu nav kārtībā

Bet no otras puses tam visam apakšā stāv finansu ieguldījumi, ko labākajā gadījumā vajadzēs atpelnīt ar viena litra ietaupījumu uz 100 km. Te nu sākas parastākā matemātika, vai vispār tam visam būs jēga, un ja būs, tad kad.

Lai gan, ko gan cilvēks var (ne)izdarīt parastas ziņkārības mākts. Ja neiestāsies dziļais pokujs, tad tas jau būs princips uzzināt – kā un kur var nokurināt septiņus litrus ‘saļaras’

Fridrihs 08.04.2009 9:48

Laiks rakstīja: ...pāris mēnešus nemaz nevarēja saprast, ka pa vainu, gan ar visām diagnostikām, gan ar gudrajiem un speciāli apmācītajiem meistariem) beigās pie vietējās garāžās vecis, kam galva domā, pa 10lvl problēmu atrisināja.

Saki, kur atrodas tās vietējas garāžās? Varbūt ir vērts piebraukt.

Fridrihs 08.04.2009 8:11

TDIOTS rakstīja:

Nasing personal , bet kāpēc Tu , kā rūdīc dīzelisc , sacerējies nedīzeļservisā ko sakārtot

Nu es, kā pārliecināts dīzeļa fans, vajadzības gadījumā esmu vienmēr izticis ar INC pakalpojumiem. Bet viņš ar šādiem fordiem nestrādā. Tā nu nākamais rindā bija bļatic motors, jo biju iedomājies, ka viņiem kā oficiālajam dīlerim to lietu vajadzētu zināt. Bet tā laikam bija kļūda.

Biju iedomājies, ka varbūt Dīzeļcentrs varētu palīdzēt, bet tur man teica, ka viņi strādā tikai ar bosch sistēmām. Šiem motoriem it kā esot divu veidu sistēmas. Aplūkojot sava motora sprauslas logo, uz tās gan nebija bosch zīmes, bet gan peugeot ! .

Man tikko ienāca prātā doma, vai būtu jēga šai blusai diagnostiku veikt pie Lauva Auto? Vai arī viņi tikai pieslēgs pie ļaptopa un pateiks, ka visi rādītāji ir normas robežās?

Fridrihs 07.04.2009 22:49

sorry, par kļūdām, alus sāk iedarboties

a kur un kā tās sprauslas var pārbaudīt?

Fridrihs 07.04.2009 22:46

Ripjis auto ir pavisam maz, tikai 51 kkm.

Dūmi ir parastie melnie, kuri sevišķi daudz parādās pie kādiem 2.5 - 3.0 krpm. Starpdzesētāja nav, bet tā ieteki uz dūmiem gan nezinu.

Runājot par patēriņu. Ja es agrāk ar savu 2.5 vag dzinēju uz trases varēju iztikt ar ~6 litriem (kura bija 2x vairāk lopu nekā šai blusai), tad šī motora patēriņs šķiet pat astronomisks, jo uz trases šis arī rij nejēgā - virs/ap 5.5

Kondicioniers ir visu laiku izslēgts, tāpēc ne tur tā vaina.

Lasot auto manuāli, tur takstīts, ka pilsētas patēriņš ir ~5.5, trase ~4.0. Es saprotu, ka petēīņi var atšķieties, bet ne tik traki. Arī citi dīzelisti brīnās par manu patēriņu.

Fridrihs 07.04.2009 22:36

Es pēc dabas esmu rūdīts dīzeļa fans, tāpēc šādas tādas lietas par to esmu iemācījies. Gan to, ka dīzelis ir jātīra (ko pa laikam arī daru, lai neiesūno) un kompūters pats nesapratīs, ka ārā ir -15, ja sensors viņa teiks, ka ir +42 ēnā.

Bet tur jau tā sāpe, ka savus braucēja paradumus esmu maz mainījis. Arī iepriekš ir bijuši dīzeļi un neviens nav tā dūmojis, lai gan bija stipri vecāki un ar lielākiem motoriem, un tagad pat varu teikt, ka relatīvi mazākiem patēriņiem. Pildos vienmēr nestē, kura līdz šim vienmēr ir bijusi ok.

Tāpēc jautājums paliek jopojām atklāts - ko šādā situācija es varu darīt/nedarīt, uztraukties/neuztraudties, gaidīt/darīt tagad, kādu diagnostiku vēl var izmanot?

Fridrihs 31.03.2009 11:44

WALA rakstīja: ... tā "kartes" tāds ir visai nosacīti. Vienkārši tā jamās jorprojām mēdz saukāt.

WALA rakstīja: msh - tas viss IR viena vienīga programma un nekas cits !!!

Matemātikā tās sauc par daudzu mainīgo hiperplanknēm.

"Programma" vienkārši vizualizē 2 mainīgo hiperplakni redzamā attēlā - "kartē".

Fridrihs 25.03.2009 11:50

Viņiem vēl vajadzētu paprasīt izskaidrojumu par "samaksa par nodevas iekasēšanu".

Tipa tā esot varētu būt samaksa par pārskaitījumu uz Valsts Kasi. Tikai es stipri šaubos, ka viņi KATRA transportlīdzekļa ikgadējo nodevu pārskaita uz kasi. Mēneša beigās viena kopssuma, bet cik tajā laikā "maksas par nodevas ieskasēšanu" ir savākatas?

Fridrihs 24.03.2009 12:09

Amerikas mājokļu tirgus februārī uzrādīja pieaugumu, Fondu biržu indeksi pēdējas 2 nedēļas ir pieauguši vairāk nekā par 10%, naftas cena pēdējās 13 dienās pieaugusi par 10 USD (53.5 USD pašlaik).

Tāpec arī beņa paliek dārgāka. Tāda, lūk, tirgus ekonomika!

Fridrihs 24.03.2009 10:44

Pēdējas nedēļas laikā Mažeiķu Nafta vairumcenu ir pacēlusi par 1.5 santīmiem.

Pašlaik litrs dīzeļa 0.567 ls/litrs,

95.benzīns 0.582 ls/litrs

Fridrihs 31.01.2009 13:54

Kindzulis rakstīja: parto akciizi- taa tiek nomaksaata tani briidii kad degviela tiek ievesta valstii? ne taa?

tad nu jautaajums- cik ilgam laikam jaapaiet... lai tankaa cenas paceltu-tb liidz baakai nonaaktu peec 1 februaara ievesta degviela? atbilde -baakaa degviela ar +6s nonaaks jau riit... neder to taapat zinu

Tu laikam ziņas neklausies un avīzes nelasi.

Visas akcizētās preces (tai skaitā alkohols un cigaretes, visos 'sutņikos' un narvesenos) visiem tirgotājiem vajadzēs naktī uz 01.02.2009 inventarizēt un akcīzes nodokļa starpību iemaksāt budžetā.

Tāpēc nevajag gudri pļūtīt par tirgotāju 'uzvārīšanos'.

Fridrihs 09.12.2008 21:57

Man savukārt neizpratni rada cits jautājums. Varbūt kādam tas šķitīs elementāri, tad es esmu to veiksmīgi aizmirsis.

Tātad - kāda skaitās pareiza braušanas joslās, ja no 2 joslu vienvirziena ielas pa kreizi atļauts griezties no abām joslām, un uzgriešas uz 3 joslām? Piemērs ir Struktoru/Brīvības ielas krusts.

Ja es griežos no pirmās joslas pa kreisi, tad man ir jāiegriešas Brīvības ielas pirmajā, otrajā, vai trešajā joslā. Un kurā joslā, ja es kreiso pagriezienu veicu no Struktoru ielas otrās joslas?

Fridrihs 08.12.2008 17:35

bija domāts - 'kuda mir katjeca'.

Fridrihs 05.12.2008 13:46

nu nezinu, bet dus.lv

dus.lv/...

rāda, ka Valmieras Nestē 0.572

Fridrihs 14.11.2008 11:44

Palaidniex rakstīja: šādi cilvēki dabīgā nāvē nemirstot...

tāpēc cenšas dzīvot ātri

Varbūt ir otrādāk. Varbūt arī tāpēc dabīgā nāvē nemirst, ka cenšas ātri dzīvot...

Fridrihs 14.11.2008 9:23

kā redzams, tad cilvēku izdomai nav robežu

Par līguma laušanu nebiju iedomājies, vajadzēs palasīt kasko līgumus un varbūt dabūšu saīsināto kasko

Fridrihs 22.10.2008 18:58

viktors1961 rakstīja: šodien jau nafta zem 70 dollāriem, plus ņemot vērā dollāra cenu - nu mūs i slauc!!!!!!!!!!!!!!!

Jā tiešām, kad tu pēdējo reizi skatījies dolāra kursu?

Godīgi sakot, mani stipri māc šaubas par turpmāko degvielas cenu kritumu ņemot vērā pieaugošo dolāra kursu

Fridrihs 01.10.2008 17:58

Par Balvu pilnīgi piekrītu.

Lēmumu marinēja gandrīz precīzi likumā noteikto termiņu (29 no 30 iespējamajām dienām ar vairākiem atgādinājumiem) + serivss it kā saņēma kļūaini aizpildītu tāmi (vainoja sekretāri). Tas nomarinēja ~ 2 nedēļas. Servisa rinda pāri nedēlai un pats darbs 5 dienas sākumā solīto trīs vietā.

Kopā 2 mēneši viena iemīcīta bufera dēļ. Naudu neņēmu, jo nav nekādu korišu servisos.

Fridrihs 29.09.2008 0:16

Es nesaprotu, ko var visu laiku salīdzīnāt, ka dīzelis dārgāks, jārēķina cik gadā nobrauc, vai atmaksājas!

Bet kāpēc neviens nepiemin braukšanas prieku?! Man ir stipri patīkamāk braukt ar čipotu dīzeli, kas jau pie 1900 rpm dod ārā visu savu griezi, un, lai dinamiski brauktu, nevajag viņus tā mocīt, ka benzīna dzinēju. Arī pa sniegu ar dīzeli ir drošāk un vieglāk braukt, nekā ar benzīnu.

Fridrihs 25.09.2008 23:49

Tirgoju lietotas vasaras riepas Yokohama Geolandar G900, 215/55 R17; 75 Ls par 4 gab. T:28384466

Te ir bilde:

content7-foto.inbox.lv/...

Fridrihs 25.09.2008 23:48

Sorry, ne tur iecepu.

Ielikšu arī pie lietotu riepu tirdziņa.

Fridrihs 25.09.2008 23:46

Tirgoju lietotas vasaras riepas Yokohama Geolandar G900, 215/55 R17; 75 Ls par 4 gab. T:28384466

Te ir bilde:

content7-foto.inbox.lv/...

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti