Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
sasha 07.09.2005 10:39

Pie jaunajām cenām visai interesanti būtu uzsākt biodiiz.ražošanu tepat Latvijā. Vismaz šāda doma aizķērās pētot "izdevīgās" degv. cenas DUSos.

Cik zinu ir iekārtas ar kuru palīdzību to var izveikt, kā arī izejvielas ir visai viegli pieejamās eļļas tepat vietējā tirgū.

Kāds varētu padalīties ar iespaidiem vai info, kas to Latvijā jau dara un galvenais kāds ir rezultāts. Vai ar šādu pašu vārītu "zupu" var braukt uz cik tā maksā.

sasha 21.06.2006 16:58

skirem rakstīja: meklēju radardetektoru par saprātīgu cenu, lūdzu piedāvājumus?

raksti adresi www.ebay.com/... un tev bus vissaprātīgākais cenas un kvalitātes piedāvājums.

sasha 12.04.2007 11:26

zvani kaadam moto servisam. tiem tocna ir ar ko paarvadaat mocus. Kautvai Tanders uz Daugavgrivas ielas

sasha 13.04.2007 11:48

Protams ideāli ir noģērbties ar kombinezonu kā prof. braucējiem. Bet realitāte ir cita, un budžeta klases iesācējam optimālais komplekts ir:

Mocs~ 2500 Eur - gandriiz jebkurš 400 - 600cc ielinieks ko razhoja no 97 - 01 gadam. Skatie SS. vai ej uz sia Tanders vai Serģis

Ekipējums (pats minimālais):

Ķivere ~70Ls (jauna); Jaka~50Ls (used): cimdi ~25; Zābaki ~50.

p.s. uzskatu ka zābaki ir ļoti svarīgi, jo pat stāvošu moci uzmetot uz kājas pusi vasaras dabūsi skriet ar ģipsi.

sasha 16.04.2007 14:39

1mho rakstīja: Bērnišķīgas "otmazkas", ka "laiks ir bijis saulains" neies cauri. Ir tādā lieta, ka likumu tulko nevien gramatiski, bet arī loģiski un ar citām speciālām metodēm. Un ikvienam garīgi veselam cilvēkam, arī augstākstāvošam priekšniekam vai tiesnesim, būs skaidrs, ka likumē (noteikumos) runāts par attīcīgās laika zonas stundām un minūtēm, nevis klimatu. Viens no komentētājiem atsaucās uz paziņu juristu, kurš ieteica tēlot idiņu, tipa, "laiciņš bija fooooršs". Nekā personīga, taču tas Tavs "jurists" ir visprastākais diletants un nejēga.

P.S. Laikā, kad vēl biju tiesnesis, neko citu kā aizkaitīnājumu pēc šadu profānisku pseidojuristu murgu izteikuma nejutu...

kā ex-tiesnesis traktēs formulējumu "...pirms 20min"? Tas ir gan pulksteņa laiks, gan pietiekoši precīzi pateikts "kad".

Manuprāt šis noteikumu punkts ir uzrakstīts ar "caurumiem".

sasha 27.04.2007 11:05

Jau jau esi ņēmies ar mašīnām, kā pats saki, tad jau gan izdomāsi ko kur vajag liet

Ja nu ne, tad 4-taktu motoram ir jāmaina eļļa. Vēlams to darīt katras sezonas sākumā. Domāju ka biežāk nevajadzēs ja vien tas netiek lietots kruglosutochno kā nomas kvadracikls. parastā eļļa 10W40 der visiem.

To vai reduktora kas jāmaina vai arī tas ir taisīts 1xlietojams var noteikt pēc skrūves kurā ieliet-izliet eļļu. Ja tādas nav - tad... pats saproti.

Ja 'pusautomāts' nozīmē variators ar siksnu, kā motorolleriem, tad tas jāeļļo nav.

sasha 19.06.2007 10:11

Tieši tā arī ir, ka lielākais bezpreģels darās ārpus Rīgas, nedaudz aiz Rīgas, tipa sākot no Babītes, Ogres, vai Inčukalna. Tur daudz retāk ir sastopami Rīgas menti - attiecīgi var atvilkt ātrāk. Ja pa jūrmlas šoseju daudzmaz vidēji brauc uz 100, tad aiz Tukuma vidējais plūsmas ātrums jau sen ir 110-120kmh. OK, būtu pofig tas ātrums, bet šajā satiksmē gadās arī lēni braucošie (smagie, vietējās satiksmes autobusi) aiz kuriem veidojas braucēju "vilcieniņi", kuri droši netiek tiem garām. Un šajās vietās apdzīšanas manevri ir tie interesantākie. Cits apdzen visu kolonnu, cits pa vienam, bet visinteresantākie ir tie kas apdzen "za kompaņiju". Tipa kāds ar palielu džipu iet visiem garām, un viņam astē pieslēdzas vecs audi šrots un velk līdzi. Apdzīšanas laikā ātrums ~150, audists ne-hu.j neredz, jo skatu aizsedz džips. Un ja vēl var domāt, ka džipists kaut kādu trajektoriju ir aprēķinājis, tad tam audikam savākties dēļ pretim braucošajiem jau ir tīrā laimes spēle.

Lielākā bēda ir tajā, ka neviens jau neaizliedz šādi braukt. Poliči to nefilmē vispār, un ja dažas reizes šādi riskantie manevri izdodas - viss, skola rokā. Braucam šādi, jo visi pārējie ir lūzeri.

Mans ieteikums ir tomēr paārstēt šādus autobraucējus. Paspīdināt gaismas pretī vai pataurēt, jo vismaz viena daļa tiešām domā, ka šādi braukt ir normāli un viņi jau nevienam netraucē. Tikai veikli veic manevrus.

Tai otrai daļai, kurai ir pilnīgs pofigs uz pārējiem braucējiem - tiem var tikai "uzšaut" pa ģīmi. A ja nevar, tad laicīgi sazīmēt satiksmē šādus idiņus un izvairīties.

sasha 03.07.2007 9:55

Deforsētam laivas motoram ir pofig ko lej. Viņš taču negriež uz 15000 apgr/min.

sasha 13.08.2007 11:12

vmaxer rakstīja: Ieteikums CP vadībai: Lūdzu izskatīt iespēju ieviest sekojošu normatīvu vai likumi vai hvz ko... par tēmu, ka ceļu policistam ir aizliegts runāt par naudas sodiem. Ceļu policistam vajadzētu uzlikt aizliegumu pirmajam ierunāties par to cik lielas naudas summas ir paredzētas par konkrēto pārkāpumu. Varbūt vēl var atļaut policistam atbildēt uz āuto vaditāju jautājumiem. Pemēram ja vaditajs pajautā cik par to štelli pienākas naudas sods, tad CP varbūt arī drīkst vaditaju pakonsultēt. Bet es ierosinu kategoriski aizliegt policistam pirmajam uzsākt sarunu par soda naudām. Es nevaru iedomāties iemeslu kādēļ policistam būtu jākonsultē vadītāji. Tādējādi viņš iznieko savu darba laiku.

Konkrēta situācja:

Mani 3dien apturēja CP un prieka pilns paziņoja, ka esmu braucis zem ķieģeļa un par to pienākas divi soda punkti un cik tur lati soda (laikam 40Ls) un vēl ka es ar moci braucu bez ķiveres un par to pienākoties viens soda punkts un 20Ls naudas sods. Jā, tas bija pirmais, ko viņš man pavēstīja. Nu gandrīz pirmais... Viņš sāka ar retorisku jautājumu: vai mēs zinām ko esam pārkāpuši...? kad nesaņēma nekādu atbildi, viņš pārgāja pie monologa ar nosaukumu: "konsultācijas par soda naudām"

Uzskatu, ka CP pienākums ir uzreiz ķerties pie protokola, nevis 10minutes čatot ar mani.

Ja kādam ir kādas idejas kapēc būtu neiespējams aizliegt poličiem runāt par soda naudā, lūdzu versijas

Nu beidz! Tas man šķiet ir vienīgais gandarījums padiskutēt ar mentu, kad skaidri zini, ka esi ko pārkāpis. Situācijā, kad sods tāpat ir jāmaksā kā neliela morāla kompensācija ir tas, kad vari uzklausīt kādus "variantus" ments piedāvā, ar kādām briesmām draud, un ja vēl atgādini, ko viņš pats nav ievērojis, tad vari uzklausīt pārmetošu moralizēšanu "cik tagad visi gudri" utt. Un fināla mierīgi pateikt: pietiek bla bla, rakstam protokolu.

sasha 18.10.2007 14:40

neņem Captivu. Nem VW Tuaregu. Tas ir labāks brends un smukāks. palietots tāpat maksā ~30K

sasha 23.10.2007 13:32

kāpēc no givi.it? sūti no lousi.de itāļu piegāde vs vācu piegāde...

sasha 23.10.2007 14:44

kautkas jau tur ir. Neesmu gan salīdzinājis piedāvājumu,bet man loģiskāk šķiet pasūtījumu veikt no pasūtījumu kataoga, nevis no ražotāja. Tas tāpēc, ka razotājs varbūt grib sadarboties tikai ar vairumnieku, varbūt nesūta uz Latviju, varbūt neakceptē LV kredītkartes unvēl visādi varbūt, kā rezultātā tu uztaisi pasūtījumu, bet nekāda atbilde nenāk.

www.louis.de/...

sasha 24.10.2007 15:01

Man tāds ir. Jāpiekrīt ka motors nejedzīgi ilgi silst. kad ārā ir auksts laiks, tukšgaitā pat liekas ka dziest. Es pieņemu, ka man ir kāda dievidu valstu versija, lai gan pečka ir normāla.

Man ir gts verijsa - zema un cieta. ātri braucot tas ir forši, lēni pa pilsētu tas nav patīkami. Nevaru teikt, ka motors ir baigi skaļš. normāls dīzelis.

Šad tad braucot izmet engine chek lampinu. Tā ar'nezinu kāpēc. Adam auto arī nezin.

Tomēr uzskatu, ka jaunās C paaudzes vektras ir labi uztaisītas, jo nekas negrab un iet labi. Gāja arī pagājšgad pie -25C

Apkopju biežumu vairs neatceros, bet nekas dārgs nava 100-200ls robežās.

sasha 28.01.2008 15:47

ir kāds?

sasha 21.02.2017 16:49

Ja ir tā kā viens komentārā rakstīja:"..nolikumā bija minēts "atbilstoši Euro6", nevis "jābūt Euro6"." tad jau visa jezga par neko. Pēc būtības tas ir ļoti labs "vidusceļš" kā padarīt konkursu pēc iespējas publiskāku, t.b. vairāk pretendenti var kvalificēties, ne tikai tie daži, kurim uz to brīdi ir pieejami Euro6 specifikācijas autiņi. Kā arī, tas pēc būtības būtu stulbi, trūcīgai budžeta iestādei cieti paredzēt "visjaunākos, ekoloģiskākos - lasi, dargākos" dzinēju tipus. Manis pēc kaut vai poliči mauc ar Euro1, lai tikai paspēj laikā.

sasha 22.02.2017 10:00

tā tāda puišeļu līmeņa diskusija par to kā un vai atpirkties un poličiem.

Ja esi vecis (t.b. par saviem gajieniem atbildīgs indivīds), tad pārkāp tik cik esi spējīgs atbildēt. ja nespēj, tad - nepārkāp.

Kur nu vēl zvanīt kādiem paziņām, kuriem brālēni strādā par CP...! tas vispār ir bērnudārzs

runājot par tēmu - tagad negodīgie poliči norādīs uz tuvāko Narvesenu, lai aiziet un atnes viņiem 'dāvanu karti' 50EUR apmerā

sasha 06.06.2017 15:48

kā te viens bija glīti salicis pa plauktiņiem. eskistē 4 tehnoloģiskie risinājumi:

-klasiskais automāts ar hidrotansformatoru;

-divsajūgu robots

-variātors

-robots, kur elektromotrs kustina sajūgu un mehatronika slēdzelē mehānisko kārbu.

problēma sākas kad ražotāji katram šim teh.risinājumam izdomā savu 'brand name'. kas ir škodas ar "DSG", kas ir audis ar 'tiptronic' un 'multitronic'?? tad nu bieži vien pat no dīleru reklāmas materiāliem nevar izkost par kādu tehnoloģiju ir runa konkrētā gadījumā.

p.s. esmu konservatīvs - skatītos vāģus ar 'klasisko automātu ar hidrotansformatoru'

sasha 10.10.2017 16:05

ja nomājot izmanto normālu kredītkarttoi, tad visi sodi/sūdi ko būsi savārījis tev tiks noņemti no kredītkartes.

ja nomas kantoris pieņem arī citu maksāšanas līdzekļus (devetkartes, skaidruy naudu, jebko citu), tad tam īsti nav cita veida kā atgūt no piedzīstos CSN sodus, kā vien sūtīt klientam vēstules vai tiesu izpildītājus.

sasha 20.10.2017 16:48

Te nav ko pārsūdzēt. autoram ir jāpatrennējas vēl. pluss par to ka izdevās nokārtot figūras. tagad paliek tikai braukšana pa ielu.

iesaku bruakāt cik vien daudz iespējams ar mammu/māsu/brāli ar M burtiem, lai justos komfortabli braucot satiksmē. un protams, būs jānolīgst kāds instruktors, lai ierāda īpašos knifus tajā konkrētā pilsētā kur plāno likt.

sasha 10.01.2018 16:17

tik lielai ģimenei + rati u.c. mantas ir jāskatās uz latviski tā saucamajiem busiņiem:

sen zināmaie: VW Caravelle

Mercedes Vito/Viano

Renault Traffic/Vivaro //Nissan primastar

jaunie: Peugeot Traveller/ Citroen.xx(aizmirsu)/toyota proace

vēl šajā nišā ir Fiat freemont/ Lancia xxx(aizmirsu), kas ir Voyagera Eiropas kopija (protams ar dīzeli)

Ja nauda par degvielu nešķiet būtiska, tad papildus var pevienot USA modeļus (grand voyagerus, Toyota Sienna)

atvainojos, ja dažus modeļus uzrakstīju neprecīzi, iespējams kļūdaini. bet ceru ka ideja skaidra.

sasha 31.01.2018 16:09

Pareizi ir tā – braucējs brauc ievērojot ‘drošo ātrumu’. Bet nepārsniedzot likumā atļauto maksimālo. Un viss.

Okay, varam diskutēt cik mainīgs var būt ‘drošais ātrums’, bet tāpēc jau ir likums, kurā principā ir pateikts, ka ja tavs ‘drošais ātrums’ ir mega ātrs, tad vienalga tev ir jāievēro likumā noteiktais maksimālais.

Un jāatceras, ka likumā minētais nav tas ātrums, kas attiecas tikai un vienīgi uz tevi. Nevajag iedomāties ka tas regulē tikai tavu pārvietošanās veidu.

Tas ir tāds “zelta vidusceļš” visiem sat.dalībniekiem, ņemot vērā daudzos riska faktorus (ceļa platums, redzamība, piebraucamie ceļi, lēni braucēji, gājēji, utt.). T.i. lai tr.līdzekļi iespējami īsā laikā veiktu noteikto distanci un tajā pat laikā riska faktoru ietekmē būt iespējami minimāla; Tāpēc jau pilsētā ir 2x lēnāks ātrums, ka tie riska faktori pēkšņi ir krietni vairāk

sasha 07.02.2018 15:24

bmw 320i automaats tīri pa pilsētu režīmā tērē 14-15L /100. ja izbrauc uz šosejas tad ap 8.

ja sapņot par benzīnnieku, tad ziemā, pilsētā zem 10 neviens neiekļaujas.

sasha 23.02.2018 12:12

Atbalstu, jo arī man tā ideja patīk, jo nedēļu pavadu Rīgā, bet weekendā jābrauc lielie gabali. bet tam jau ir risinājums - plug-in hibrīds ar bateriju līdz 50km (vairāk nevajag). Diemžēl 5-gadīgu RWD premium mašīnu ar šādu komplektāciju nopirkt nevar, līdz ar ko braucu pa vecam.

Minētais Opel, šķiet, bija tāds risinājums, ka auto piedziņa ir no elektromotora. Iekšdedzes dzinējs tikai lādētu bateriju.

sasha 18.05.2018 16:51

savam bmw vāciņa trūkumu atrisināju ar lineālu un aliexpress. viss vienkārši.

sasha 28.08.2018 12:39

jautra diskusija. ceļš ir koplietošanas telpa lai visi varētu transportēties no A uz B. Tāpat kā tramvajā - mēs visi vienkāršu pārvietojamies. Steidzīgajiem, agresīvajiem tad vajag iztēloties kā viņi tramvajā izgrūsta omītes, lai tiktu pirmie pie priekšējām durvīm, un vēl māca vadītāju ka jābrauc ir žiglāk un visur nevajag stāties

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti