Kārtot: Augošā secībā
1 2
sasha 18.10.2007 14:40

neņem Captivu. Nem VW Tuaregu. Tas ir labāks brends un smukāks. palietots tāpat maksā ~30K

sasha 13.08.2007 11:12

vmaxer rakstīja: Ieteikums CP vadībai: Lūdzu izskatīt iespēju ieviest sekojošu normatīvu vai likumi vai hvz ko... par tēmu, ka ceļu policistam ir aizliegts runāt par naudas sodiem. Ceļu policistam vajadzētu uzlikt aizliegumu pirmajam ierunāties par to cik lielas naudas summas ir paredzētas par konkrēto pārkāpumu. Varbūt vēl var atļaut policistam atbildēt uz āuto vaditāju jautājumiem. Pemēram ja vaditajs pajautā cik par to štelli pienākas naudas sods, tad CP varbūt arī drīkst vaditaju pakonsultēt. Bet es ierosinu kategoriski aizliegt policistam pirmajam uzsākt sarunu par soda naudām. Es nevaru iedomāties iemeslu kādēļ policistam būtu jākonsultē vadītāji. Tādējādi viņš iznieko savu darba laiku.

Konkrēta situācja:

Mani 3dien apturēja CP un prieka pilns paziņoja, ka esmu braucis zem ķieģeļa un par to pienākas divi soda punkti un cik tur lati soda (laikam 40Ls) un vēl ka es ar moci braucu bez ķiveres un par to pienākoties viens soda punkts un 20Ls naudas sods. Jā, tas bija pirmais, ko viņš man pavēstīja. Nu gandrīz pirmais... Viņš sāka ar retorisku jautājumu: vai mēs zinām ko esam pārkāpuši...? kad nesaņēma nekādu atbildi, viņš pārgāja pie monologa ar nosaukumu: "konsultācijas par soda naudām"

Uzskatu, ka CP pienākums ir uzreiz ķerties pie protokola, nevis 10minutes čatot ar mani.

Ja kādam ir kādas idejas kapēc būtu neiespējams aizliegt poličiem runāt par soda naudā, lūdzu versijas

Nu beidz! Tas man šķiet ir vienīgais gandarījums padiskutēt ar mentu, kad skaidri zini, ka esi ko pārkāpis. Situācijā, kad sods tāpat ir jāmaksā kā neliela morāla kompensācija ir tas, kad vari uzklausīt kādus "variantus" ments piedāvā, ar kādām briesmām draud, un ja vēl atgādini, ko viņš pats nav ievērojis, tad vari uzklausīt pārmetošu moralizēšanu "cik tagad visi gudri" utt. Un fināla mierīgi pateikt: pietiek bla bla, rakstam protokolu.

sasha 03.07.2007 9:55

Deforsētam laivas motoram ir pofig ko lej. Viņš taču negriež uz 15000 apgr/min.

sasha 19.06.2007 10:11

Tieši tā arī ir, ka lielākais bezpreģels darās ārpus Rīgas, nedaudz aiz Rīgas, tipa sākot no Babītes, Ogres, vai Inčukalna. Tur daudz retāk ir sastopami Rīgas menti - attiecīgi var atvilkt ātrāk. Ja pa jūrmlas šoseju daudzmaz vidēji brauc uz 100, tad aiz Tukuma vidējais plūsmas ātrums jau sen ir 110-120kmh. OK, būtu pofig tas ātrums, bet šajā satiksmē gadās arī lēni braucošie (smagie, vietējās satiksmes autobusi) aiz kuriem veidojas braucēju "vilcieniņi", kuri droši netiek tiem garām. Un šajās vietās apdzīšanas manevri ir tie interesantākie. Cits apdzen visu kolonnu, cits pa vienam, bet visinteresantākie ir tie kas apdzen "za kompaņiju". Tipa kāds ar palielu džipu iet visiem garām, un viņam astē pieslēdzas vecs audi šrots un velk līdzi. Apdzīšanas laikā ātrums ~150, audists ne-hu.j neredz, jo skatu aizsedz džips. Un ja vēl var domāt, ka džipists kaut kādu trajektoriju ir aprēķinājis, tad tam audikam savākties dēļ pretim braucošajiem jau ir tīrā laimes spēle.

Lielākā bēda ir tajā, ka neviens jau neaizliedz šādi braukt. Poliči to nefilmē vispār, un ja dažas reizes šādi riskantie manevri izdodas - viss, skola rokā. Braucam šādi, jo visi pārējie ir lūzeri.

Mans ieteikums ir tomēr paārstēt šādus autobraucējus. Paspīdināt gaismas pretī vai pataurēt, jo vismaz viena daļa tiešām domā, ka šādi braukt ir normāli un viņi jau nevienam netraucē. Tikai veikli veic manevrus.

Tai otrai daļai, kurai ir pilnīgs pofigs uz pārējiem braucējiem - tiem var tikai "uzšaut" pa ģīmi. A ja nevar, tad laicīgi sazīmēt satiksmē šādus idiņus un izvairīties.

sasha 27.04.2007 11:05

Jau jau esi ņēmies ar mašīnām, kā pats saki, tad jau gan izdomāsi ko kur vajag liet

Ja nu ne, tad 4-taktu motoram ir jāmaina eļļa. Vēlams to darīt katras sezonas sākumā. Domāju ka biežāk nevajadzēs ja vien tas netiek lietots kruglosutochno kā nomas kvadracikls. parastā eļļa 10W40 der visiem.

To vai reduktora kas jāmaina vai arī tas ir taisīts 1xlietojams var noteikt pēc skrūves kurā ieliet-izliet eļļu. Ja tādas nav - tad... pats saproti.

Ja 'pusautomāts' nozīmē variators ar siksnu, kā motorolleriem, tad tas jāeļļo nav.

sasha 16.04.2007 14:39

1mho rakstīja: Bērnišķīgas "otmazkas", ka "laiks ir bijis saulains" neies cauri. Ir tādā lieta, ka likumu tulko nevien gramatiski, bet arī loģiski un ar citām speciālām metodēm. Un ikvienam garīgi veselam cilvēkam, arī augstākstāvošam priekšniekam vai tiesnesim, būs skaidrs, ka likumē (noteikumos) runāts par attīcīgās laika zonas stundām un minūtēm, nevis klimatu. Viens no komentētājiem atsaucās uz paziņu juristu, kurš ieteica tēlot idiņu, tipa, "laiciņš bija fooooršs". Nekā personīga, taču tas Tavs "jurists" ir visprastākais diletants un nejēga.

P.S. Laikā, kad vēl biju tiesnesis, neko citu kā aizkaitīnājumu pēc šadu profānisku pseidojuristu murgu izteikuma nejutu...

kā ex-tiesnesis traktēs formulējumu "...pirms 20min"? Tas ir gan pulksteņa laiks, gan pietiekoši precīzi pateikts "kad".

Manuprāt šis noteikumu punkts ir uzrakstīts ar "caurumiem".

sasha 13.04.2007 11:48

Protams ideāli ir noģērbties ar kombinezonu kā prof. braucējiem. Bet realitāte ir cita, un budžeta klases iesācējam optimālais komplekts ir:

Mocs~ 2500 Eur - gandriiz jebkurš 400 - 600cc ielinieks ko razhoja no 97 - 01 gadam. Skatie SS. vai ej uz sia Tanders vai Serģis

Ekipējums (pats minimālais):

Ķivere ~70Ls (jauna); Jaka~50Ls (used): cimdi ~25; Zābaki ~50.

p.s. uzskatu ka zābaki ir ļoti svarīgi, jo pat stāvošu moci uzmetot uz kājas pusi vasaras dabūsi skriet ar ģipsi.

sasha 12.04.2007 11:26

zvani kaadam moto servisam. tiem tocna ir ar ko paarvadaat mocus. Kautvai Tanders uz Daugavgrivas ielas

sasha 21.06.2006 16:58

skirem rakstīja: meklēju radardetektoru par saprātīgu cenu, lūdzu piedāvājumus?

raksti adresi www.ebay.com/... un tev bus vissaprātīgākais cenas un kvalitātes piedāvājums.

sasha 07.09.2005 10:39

Pie jaunajām cenām visai interesanti būtu uzsākt biodiiz.ražošanu tepat Latvijā. Vismaz šāda doma aizķērās pētot "izdevīgās" degv. cenas DUSos.

Cik zinu ir iekārtas ar kuru palīdzību to var izveikt, kā arī izejvielas ir visai viegli pieejamās eļļas tepat vietējā tirgū.

Kāds varētu padalīties ar iespaidiem vai info, kas to Latvijā jau dara un galvenais kāds ir rezultāts. Vai ar šādu pašu vārītu "zupu" var braukt uz cik tā maksā.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti