Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
sciroco 26.01.2019 19:17

par 25 000 būtu pliks, ar vajāko motoru 1,6 un bez neviena elektro navarota, piekam sedans

jo bāzes versija universālam maksāja 26 000 DM.

Passat VR6 universāls 45 000 :O

Golf mk2 ar 1,3 motoru 20 000 DM

un 16v Golf mk2 30-32 000 DM

Cenas no veca 1997 gada kataloga, vācu markās. Pārveršot par Euro sanāk nedaudz mazāks cipars, bet atcereties ka agrāk arī algas bija mazākas...

Es rakstu tas cenas lai jūs redzētu, tālajos 90tos gados jauns auto maksāja tik pat kā tagad, bet tur elektro stikli, stūres pastiprinatājs vai lūka bija papildopcija

tagad par to pašu naudu vis komplektā un daudz vairāk...

sciroco 26.01.2019 14:36

Līzinga gadijumā Kasko ir bankas nosacījums.

Kasko vecam auto nevar nopirkt, zinu ka 1992 gada Scirocco saimnieks, kas meklēja tādu iespēju.

Kasko ir laba fīča. Man ir viens paziņa kas sadauzīja 6 mēnešus vecu VW. Dilleris to salaboja, nomainot visas skrūves pret jaunām, visas detaļas nāca no rūpnīcas jaunas. Remonts izmaksāja 7500 euro ko samaksāja kasko. Šoferis samaksāja ap 100 euro pašrisku un viss.

Kas būtu ja kasko nebūtu ?

sciroco 26.01.2019 14:31

Kasko man izdevās sarunāt ka pieliek pie ikmēneša maksājuma. Par Jettu sanāca 214 euro mēnesī.

Jettu galīgi nepareizi būs salīdzināt ar Volvo, un Passatu ar. Volvo kad bija jauns, maksāja ~ 2x dargāk.

sciroco 26.01.2019 14:28

Kasko neremontē ķēdes, to dara dilleris. Naktī arī Rīgā dilleris nepalīdzēs, bet dienā gan, arī Rēzeknes rajonā, domāju.

Kasko palīdz ja nozog, sadauzi, ieskrāpē....

sciroco 25.01.2019 17:47

Man interesants jautajums visiem Jaunu auto nīdējiem :

Ja tagas butu pieejams, piemeram passat b3 par 30 000 euro, vai golf mk2 par 25 000 euro, jus to pirktu?

sciroco 25.01.2019 17:44

Tikai Krievijā ir - 20?

sciroco 25.01.2019 15:49

Te daudzi nesaprot JAUNAS mašīnas būtību - viņai ir garantija un kasko!! un nav jāuztraucas, ja tomēr kaut kas notiek

_________________________________________

Kā piemērs, atkal tā pati Jetta TSi, kuru pirku 2014 gadā (operatīvā līzingā)

pirmā iemaksa ~1800 euro

mēneša maksa ~180 euro

Noformēts līzings uz 5 gadi, nobraukuma ierobežojums bija fiksēts uz 150 000 km

vienīgie jūtamie ieguldījumi: kasko, ~350 euro gadā, apkopes ~200-300 euro gadā, nodokļi un T.A.

Citādi - brauc un ne par ko neuztraucies Ja kas notiek, galva sāp dillerim vai apdrošinātajiem

Taisījos braukt 5 gadus, nesanāca, steidzami vajadzēja Universāli

4 gadi pagāja - pārdevu, nomaksāju bankai starpību, vel palika pāri nauda (apmēram puse no tas ko samaksāju kā pirmo iemaksu). Ja brauktu 5 gadus, būtu atgriezis visus 1800 euro, ko nākotnē var izmantot par jauna auto pirmo iemaksu

Ja var atļauties, kāpēc ne ?

Protams, es arī par to ka jāvērtē savas finansiālas iespējas !!! (obligāti jāpaliek naudai: jaunām riepām, apkopēm, degvielai galu galā ģimenei un savam hobijam

sciroco 25.01.2019 9:33

Pasaule ir lielāka par Krieviju Ir arī citas Valstis

sciroco 25.01.2019 9:31

Krievijā pilns ar TSI (visi Scirocc mk3), kuriem nemaz nav piedāvājumā cits variants 1.4Tsi 122 un 160 zs, 2.0 Tsi 200,220,230.. zs, tikai pēc tam viņi brauc uz noteiktiem DUS un daudzus izlaiž.

Un tie Scirocco ir gan čipoti gan uzlaboti, tur ir tādi monstri ka ārprāts

1,4 TSi uzlabot un uzčipot līdz 220+ zs, ir normāla parādība tur, starp citu

Un brauc ar tiem motoriem 200..300 000 km, un nesūdzas ka slikts Tsi motors

sciroco 25.01.2019 9:24

Ir starpība, vai tas notiek auto ar 100 000km nobraukumu vai 500 000km, vai ne

sciroco 24.01.2019 21:44

Volx rakstīja: Nu, nu ne jau pa velti Krievijā VW nepērk un dīzeļi ziemeļos vispār ir unikums. Un neiet jau runa tikai par kartera ventilācijas aizsalšanu, jo TSI ir vesela buķete ar citiem defektiem. Tak te pavisam nesen viens par savu Džetu stāstīja, ņem un tīri jau visus vārstus iesmidzes utt. jau pēc 100Tk.

p.s. vispar pats esi braucis ar ko citu bez vācu brīnumiem?

Krivijā VW pērk, viņiem Jettas pat lasa kopā savā rūpnicā ;)

Jā, viņi neliek TSi uz Jettas savā rūpnicā, bet tas saistīts ar viņa "izcilas kvalitātes" degvielu.

uz Golfiem, Passatiem, Scirocco mk3 ir TSi

________

TSi arī ir plusi un minusi: plus - ekonomija un jauda, mīnus - tie kanāli kas aizaug. To tīrīšanu dara arī nejaucot motoru, bet ne pie dillera

sciroco 24.01.2019 21:40

Volx rakstīja: Nu šito jau varēji neprasīt. Auto tradicionāla vēsture - viens saimnieks, sieviete, no Vācijas

Ko mēs zinām kas tur un kā braucis. Es jau viņam stāstu, ka diez vai kāds tāpat auto bez defektiem šeit sūtīs . nu brauc jau pailgu laiku, be vislaik mocas ar to autiņu. Pirms tam attgāzes nevarēja iziet!! un tas ir benzīna motoram ! Kkāds vāks tas TSI

Nopirka nokautu un tagad visi TSi ir slikti.

sciroco 24.01.2019 21:39

Volx rakstīja: OK, piezvanīju - slavenais 1.4 TSI. Esot piedarbinājis, nobraucis 10 km un palicis bez eļļas. Kā jau te speci pareiza norāda - kartera ventilācija aizsalusi. Es šim prasu - tas tev pirmo reizi? Uj, ne, ar šito motoru jau otro, bet vēl esot tas pats bijis ar darba golfu. Es protams saprotu, ka cilvēku nepārtasīsi(viņš pensijā jau), bet jautāju vai viņam neliekas aizdomīgi, ka šitādas likstas notiek tikai vienas markas auto un regulāri? Nu, jā, esot viņiem tāda slimība, tas ir OK Ta teikt cilvēki jau ta ir pieradināti pie brāķa, ka tas jau ir norma. Katrā ziņā TSI ir cilvēces autoobūvē viens no neveiksmīgākajiem motoriem, ja kādam tas vēl nav skaidrs.

Slavenais TSi

Cik cilvēkiem šī problēma ir bijusi ? Es zinu daudz TSi īpašniekus, pirmo reizi lasu par šo "populāro problēmu ar eļļas izšpļaušanu" 7 gadu laikā

sciroco 24.01.2019 21:35

Volx rakstīja: Grūti jau kko iestāstīt VW zombijiem, bet pāris dienas atpakaļ radinieka golfam "motors izšāva". Pa eļļas štoku tjip izsprāga eļļa. Tak pēdējās mizas tie vācu motori, ko jūs tur sapņojat?

Tas tak nav golfs vai audi 100, 80 no deviņdesmitajiem! Tie laiki jau sen ir pagājuši!

Zombi

Katram auto ir savi plusi un mīnusi.. KATRAM ;) Arī veciem audi 80 un 100

Izlasīju, ir daudz reuz jautāts, pie kāda nobraukuma notika nelaime ar eļļu ? Atbildes nav.

sciroco 24.01.2019 21:10

msh rakstīja: Tu esi kaut ko sajaucis. Es negribu varēt atļauties dārgu sūdu, no kura pēc 5 gadiem jākratās vaļā. Man nav pieņemams tas, ka tie, kas spēj tos rubuļus nolocīt, uzskata par normālu, ka jaunā mašīna ir tāds sūds, no kura pēc tiem 5 gadiem jākratās vaļā - pērciet tādas mašīnas, ar kurām var braukt 10-15 gadus, un pēc tam pat vērtība ir lielāka par lūžņu vērtību - man no tā arī atleks kāds labums. Normālā kārtība ir nevis tā kā tagad, kad te cilvēciņi ir iespringuši, kurai mašīnai cik gadus garantija - bet tā kā bija pirms 30 gadiem, kad 200-tajam volviķim ražotājs bija aprēķinājis to mašīnu esam labu priekš 18 !!! gadiem - salīdzinājumam siermašīna bija aprēķināta esam laba 9 gadiem, mk2 golfs diez vai ilgākam posmam un audī droši vien bik vairāk - bet jaunām mašīnām garantija diez vai bija ilgāka par pāris gadiem. Kamēr tagad jauns audī ir vienā kategorijā ar to siermašīnu, un jūs ar savu naudu par to balsojat. Un man, kam mašīna ir vajadzīga, bet pateicoties jums, nākotne izskatās bēdīga - tu saki ko? "Ja tev nepatīk ka mūsu dēļ tu nākotnē nevarēsi atļauties braukt ar mašīnu - ej garām, ej ar kājām"; ļoti ciniski

Tu esi kaut ko sajaucis. Es negribu varēt atļauties dārgu sūdu...

____________________________

Tad priekš kam Tu visiem bāž savu viedokli ?

sciroco 24.01.2019 21:08

msh rakstīja: Jā, var - un es pagājušajā gadā naudu savā golfā krāmēju tikai mazliet mazākā ātrumā. BET ir tā mazā starpība - es nomainīju kārbu, motoru, praktiski abus tiltus, visu bremžu sistēmu, procesā katrā no tām pozīcijām sakrāmējot čupiņu ar jaunām detaļām - teiksim, pakaļas tilta maiņa man izmaksāja, neatceros, vismaz 200 eiras. Bet kaimiņš - siksnas, filtri, eļļas, sadalene un vēl šādi tādi sīkumi - nekas īpašs pēc idejas, bet cipars salecās diezgan smuki.

Bez tam - tu tajā passātā redzi vecu mašīnu - es tur redzu mašīnu kura uzturēšanas izmaksās jau daudz vairs neatšķiras no jaunajām - protams, uzturēšanā dārgie mezgli mašīnās saradās pakāpeniski, pēdējo 25 gadu laikā - tas B5.5 2.0 TDI passāc jau ir "gandrīz" vienā cenu kategorijā ar B7.

Cik maksā aizmugurējais tilts - jauns mk2 golfam ?

Kāpēc tu skaiti svešu naudu? Vai viņš ņem no tevis, sava auto remontiem ?

Man kolēģis nopirka ~2000 gada Jaguāru ar 4,0 V8 motoru, liek iekšā tukstošus, visu savu algu. Rij viņš kā tanks. Remontē servisā.. Nu un, kas man par daļu ? Kā grib, tā tērē ;)

sciroco 24.01.2019 21:00

msh rakstīja: Jebkurai detaļai ir norma - nolietojuma norma, līdz kurai tā pilda savas funkcijas. Vecs gultnis kurš neluftē nav ne ar ko sliktāks par jaunu gultni, vēl vairāk - tas jau ir piedilis un griežas brīvāk nekā jauns - diezgan uzkrītoša starpība, kā kārbās un diferos jāpievelk jauns un lietots gultnis Lietotas šāles nav labas tad, kad tās sāk grabēt. Lietots supports, ja tas nesprūst vai nelaiž garām eļļu, darbojas tāpat kā jauns - reāli vienīgā dilstošā detaļa bremzēs ir skavas vadīklas, bet arī tas ir risināms. Ģeneratoram var nomainīt dilstošās detaļas, un tas nav dārgs prieks - bēdīga paskata šrota ģeneratoru dabūt šādā paskatā un nomainīt nolietotās detaļas man izmaksāja 30 eiras + mazliet darbu - vecā tipa ģeneratoram tas izmaksā vēl lētāk.

Starterī sakrāmēt jaunas detaļas izmaksā apmēram tās pašas 30 eiras.

Kāda manam golfam ir šprice? Nē, K-jets man nav - 2.0 ar tādu nenāca - sākumā bija digifants, tagad ir VEMS [programmējams motora vadības bloks].

Ja ņem divas vienādas detaļas: jaunu un lietotu, varbūtīiba ka lietota kalpos ilgāk par jaunu, ir ļoti nereāli maza. Tā kā nevajag rakstīt muļķības

1) Kad tu sapratīsi ka darbs ko Tu dari pats - arī ir jāvertē. Iespējams nezināji, ir cilvēki kam nav garāžas, atslēgas, zināšanas un gribēšanas kaut ko skrūvēt pašam... Ja aizved mk2 un mk7 golfu uz servisu, darba izmaksas, kaut vai par to paša ģeneratora atjaunošanu, būs ļoti līdzīgas. Apkope pie dillera (eļļas un eļ. filtra maiņa) arī būs gandrīz vienādā cenā.

2) Tu zināji ka, ja pirkt detaļu mk2 un mk7 golfam - oriģinālu, viņa maksās tik pat, citreiz deļ sava retuma mk2 detaļa var būt pat dargāka.

Pastāsti cilvēkiem cik maksā VEMS (ja to nopērk no cilvēka kas to salodē un pārdot gatavu lietošanai), cik maksātu uzstadīšana, cik regulēšana, cik programmas vajag, cik maksā platjostas zonde, kura vajadzīga tam reg. kompim. , cik aiziet laika (darba stundas) un degvielas. Man liekas izmaksas tām detaļam, katrai, ir tik pat lielas ka braucošam mk2 golfam

Kur prāts guldīt e'tas mašīnas vertīibas mašīnā kura nekad, pārdodot to neatgrizīs par 10-to daļu iztērētas naudas ?

sciroco 18.01.2019 21:04

Man opelim jau 203 000 km uz odometra. 4 gadi mašīnai.

Es saprotu par ko tu raksti, ka dārgi. Jā, tā ir. Bet ir gan daudz dārgāki auto, gan lētāki. Katram ir sava saprašana kas ir dārgi. Citam 5as ir 50 euro mēnesi, citam 500, pie vienādas algas.

Šis vispār ir ļoti individuāls jautājums un atbildi katrs var atrast tikai pats!

Par izmaksām, domāju ka jebkurš kas ņēma jaunu auto, labprāt padalīsies ar info. Paliek tik rēķināt

sciroco 18.01.2019 16:47

Jetta 1,4 TSi 122zs (2014 gada) bija ~80 palika 120 euro

Astra 1,7 D 110zs (2014 gada) nez cik bija, palika 48 euro

sciroco 18.01.2019 13:15

Ak pareizi, ar Opeli sāku braukt vairāk )) bija 30..35t km, tagad ir 30 pusgadā :O

Varianti:

1) var piepirkt pagarinātu garantiju (katram ražotājam savi cipari)

2) katram ražotājam ir dažādi km un gadi, cik ir standarta un papildus garantija

3) man ir pāris paziņas kas brauc ļoti maz (2015 gada , mašīnai tik knapi 30 000 pāri ) Ne visi brauc daudz

4) var ņemt nevis operatīvo bet finanšu līzingu, tur nav atlikušas vērtības bet loģiski ka arī mēneša maksa ir lielāka, toties brauc cik grib un beigās kad samaksā pēdējo mēnesi -auto tavs

To, cik bieži taisīt apkopes ir atkarīgs no plāniem: ja plāno braukt ar to mašīnu "līdz nāve mūs šķirs", var to pašu eļļu mainīt ik pēc 3 000 km, iespējams kaut ko mainīs ilgmūžībā. Bet ja plāns braukt mazāk gadus, nesaprotu kāpēc būtu jātaupa tā mašīna citam ?

Kāpēc man jātērē vairāk naudas dēl kāda cita, sveša cilvēka ? Kurš vienalga, pērkot to auto burkšķēs ka tur ir riepa padilusi un tur ir buhte uz durvīm no citam durvīm....

Ir vel variants ņemt mazlietotu: 4-5 gadi

No jaunas cenas nokrita ~ 50 %. Mašīna (protams atkarīgs no lietotāja, nobraukuma), praktiski ir kā jauna

Bet tur ir citi sliktumi: bankas % būs lielāks, pārmaksāt sanāks vairāk. Cik bieži viņš lūzīs - neuzminēs. Garantijas nav.

Te labi iederas piemērs ar manu Astru, 4g vecu.

ieliku ~1000 euro. Bet vis nav tik viennozīmīgi izbeidzās sīkums, bet pie reizes tika nomainīts vis kas ir blakus, lai pie šī mezgla nav jāatgriežas gadi 5 vismaz

sciroco 18.01.2019 10:39

Zini ko nesaprotu:

Man ir ~10 000 euro vērta mašīna

Ir cilvēki kas brauc ar 20 000, 30 000....80 000 euro vērtu mašīnu

Kāpēc es nerakstu: vot idioti, priekš kam pirkt Jaunu Volvo V60 par 50 000, ja to pašu var dabūt no Kia par 20 000 euro....

Es saprotu to ka cilvēkam ir nauda, viņam patīk tas auto, viņš var atļauties...... man prieks par cilvēku, jo viņš dzīvē ir panācis vairāk ne ka es. Ja man gribētos ar dārgāku mašīnu es meklētu iespēju to dabūt (papildus izglītība, jauns darbs,..)

Kāpēc Tu, cienījamais, nesaproti to ??????? Nepatīk - ej garām. Gribās, bet nevari atļauties - dari kaut ko, lai varētu

sciroco 18.01.2019 10:17

pārāk liels nobraukums, 200 km dienā (ja braukt arī brīvdienās) tas vairāk ož pēc firmas auto, kas visu dienu brauc

par 30-35 t km gadā, varam rēķināt (man bija tieši tādi cipari)

Vari droši rēķināt pats: 200 euro mazā apkope, 300 lielā

mazā (eļļa+eļ. filtrs)

liela (tas pats + sveces, visi atlikušie filtri)

Apkopes iet pēc kārtas (mazā-liela-mazā-...)

sciroco 18.01.2019 10:11

Mēģini izliekties par gudru cilvēku, bet raksti muļķības

Gribi pateikt ka vecs gultnis ir tik pat labs kā jauns un kalpos viņš tik pat ? Gribi pateikt ka lietotas šāles ir tādas pašas kā jaunas ? Suporti, ģenerators, starteris (benģiks)....

Kāda Tavam golfam ir šprice ? Slavenais k-jetronik, kas ir mūžīgs ?

_________________________________

Tu pats uzrakstīji un nesaproti :

Katram savs (es jau vairākkārt rakstīju) - braucam ar to kas der savām!!! vajadzībām. Nu loģiski ka cilvēks kas dzīvo mežā, kur nav ceļi, nepirks Porsche 911. Tavā miestā ir ok braukt ar mk2 golfu. Tev patīk, Tev liekas ka ta ir labāka mašīna pasaulē - nu super, es priecīgs ka Tu priecīgs

Man piemēram, patīk ceļot. Man ir normāli, 5 reizes gadā aizbraukt ceļojumā (1000-3000 km) , man patīk braukt.

Tici man, es braucu šādos ceļojumos gan ar dažādiem auto: dažādu gadu Scirocco mk2, Jetta mk2, Passat b3, Polo 2000g, Seat Cordoba, visus pat neatceros..

Mans viedoklis: Daudz ērtāk un patīkamāk braukt ar mk6 Jetta vai to pašu Astru

Tev jāsaprot ka ir cilvēki kas dzīvo citādi un viņiem ir savs viedoklis ;) Tev ir laiks skrūvēt un sekot savam mk2 golfam, super... bet man tagad ir cits dzīves ritms. Es braucu daudz un to sekošanu auto stāvoklim es atstāju citu cilvēku uzraudzībā (dilleris) , man nav laika ar to ņemties un arī vēlēšanas.

sciroco 18.01.2019 9:23

tieši tā naudu var iegrūst jebkurā mašīnā, ar tava golfā

vajag tik gribēšanu un varēšanu

sciroco 18.01.2019 7:01

Baigie)

Astra sedans ta ari saucās - sedan

hatchback - hatchback

SportS Tourer, piedodiet t9 salaboja manu iepriekš rakstīto, īstenībā ir ar s galā un šaubos ka Vācieši zin Latviešu valodu un pielika tāpēc s beigās

Bet jums jau svarīgi galvenais ka viņš lūzīs un t.t

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti