meklesanas engine, Mixeri, nav atkariga no servera jaudas - he he hee - taa ir tiiri programmeshanas = smadzenju lieta
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
meklesanas engine, Mixeri, nav atkariga no servera jaudas - he he hee - taa ir tiiri programmeshanas = smadzenju lieta
mixeri, a kuros topikos man vajag list?
paludz shrotaa dzekam, lai pa 2 Ls izrauj visu blambu ar visu uzlimi prieks tevis
a kur jūs liekat tos detektorus - tipa atklāti uz paneļa, vai tomēr kaut kur slēpjat aiz spoguļa, raujat nost, kā dzīvē reāli tas notiek un kā labāk realizēt?
nē, to sarkano neņem, ņem T5, jaudīgķs, bet ekonomiskāks, un vispilnīgākā komforta un audiopakete. nezinu tikai par vēsturi, - vai nav sista, pats nesen ievērtēju C70, un viennozīmīgi jāņem 2.3 T5.
principā C70 T5 verdikts - klusa, ātra, bet nesportiska mašīna ar labu aprīkojumu
nesportiska tāpēc, ka smaga, lēnu bremzē, izspolē pie lielākiem apgriezieniem, un ja nav tcs, stūrei nepietiekama pagriežamība salīdzinot ar sorta auto, jāpārliek roka.
mans points ir: ja jāizvēlas starp dažādiem lieliem 2durvju auto, piemēram, Volvo c70 modeļiem, tad jāņem t5, ar to varēs ātri ieskrieties un braukt pa šoseju, bet ja grib pa īstam sportisku auto, tad tomēr jāņem cita marka.
a par to pagriežamību, neērti kaut vai krustojumā ieiet, ja ir vairāk stūre jāgriež, un jāpārliek roka. man patīk asāk, tādēļ arī nepirku c70. nu benzīna patēºiņš arī ir svarīgs, pilsētā, maigi braucot, būs 10l, bet uzspiežot tā biežāk, sanāks ap 15l/100, ja pārsvarā pa pilsētu jābrauc
norāvās beigas -
ja pa pilsētu bieži jābrauc mazāk kā 5 km, tad arī nav patīkami.
izskats - klasiski smuka kupeja, bet novecojis dizains no '99, piemērots vairāk zolīdiem cilvēkiem pāri 30, kā jau visi VOLVO - 'par šito lūdzu nesitiet, Volvomīļi
nu bet ja ar 1.8 un divreiz mazāku patēriņu var izdarīt to pašu, pie tam, bez spolēšanas, tad priekš kam ņemt liela motora auto?
Gunar, pilnīgi Tev piekrītu. Bet es runāju vairāk par tēmu - sportisks vs. nesportisks. Un man ilgi ilgi bija jāpārliecina sevi par to, lai es neņemtu c70, jo ļooooti patīk tas auto
japāņu sportiniekiem nav nepietiekama pagriežamība
ibio rakstīja:
tt rakstīja:japāņu sportiniekiem nav nepietiekama pagriežamība
tur tu maldies.
jo cietāka piekare, jo lielāks pagrieziena rādiuss.
piem civic 1.6 vti pagrieziena rādiuss ir pat lielāks nekā S klases mersim, vai pat tam pašam 1.5 vtec civicam
iespējams, runājam par dažādām lietām:
es runāju par to, ka c70 piemēram, ir jāpagriež stūre par vairāk grādiem, nekā, piemēram, Celicai, lai ierakstītos pagriezīenā. un tas no personīgās pieredzes. Un iespējams, tas ir arī atkarīgs arī no ātruma kādā brauc, resp., adaptīvā.
Labi, padalīšos ar konkrētu info:
www.internetautoguide.com/car-specifications/09-int/2001/volvo/c70/index.html
Pērku Whistler 3450. Ja ir ko piedāvāt, lūdzu rakstiet priv. uz tt@inbox.lv
Piedāvāju gandrīz jaunas ziemas vidū pirktas 195/60R15 Pirelli WinterCarving, ar radzēm, cena 200 par komplektu (veikalā 290 Ls!). Plus ir vēl jauni Alutec Zero diski, uz kā šīs riepas uzmontētas. caurumi 5x100, bija uz toyotas. Kopā ar riepām 369 Ls, atsevišķi disku komplekts 200 Ls (veikalā 270 Ls). Kopējā ekonomija ir 191 Ls, ja ņem komplektā diskus un riepas.
29185941
Piedāvāju gandrīz jaunas ziemas vidū pirktas 195/60R15 Pirelli WinterCarving, ar radzēm, cena 200 par komplektu (veikalā 290 Ls!). Plus ir vēl jauni Alutec Zero diski, uz kā šīs riepas uzmontētas. caurumi 5x100, bija uz toyotas. Kopā ar riepām 369 Ls, atsevišķi disku komplekts 200 Ls (veikalā 270 Ls). Kopējā ekonomija ir 191 Ls, ja ņem komplektā diskus un riepas.
pārdevu auto, bet riteņi palika, un gaida savu jauno auto, ko uzticami ripināt tālāk
29185941
D) baigie asprāši
nu cik jaunas - ap 1500 km, ziemā gumijai tas ir nekas, šipi ir domāju ka visi, neesmu skaitījis D)
diski šitie: www.custom-wheels-rims-alloys.co.uk/...
tikai caurumi ir 5x100, un krāsa nav alumīmīnija, bet tumšāka, tipa titāna.
TDI, ņemu vērā Tavu piedāvājumu, paldies, bet tā kā lieta nav steidzama, pagaidīšu vēl citus piedāvājumus.
Piedāvāju gandrīz jaunas ziemas vidū pirktas 195/60R15 Pirelli WinterCarving, nobraukti ap 1500 km, ar radzēm, cena 200 par komplektu (veikalā 290 Ls!).
Riepu testi un novērtējums: www.1010tires.com/...
Plus ir vēl jauni Alutec Zero diski, uz kā šīs riepas uzmontētas. Diski šitie: www.custom-wheels-rims-alloys.co.uk/...
skrūvju caurumi 5x100, der Toyota, Skoda, VW un citiem, tumša alumīnija jeb titāna tonis. Kopā ar riepām 369 Ls, atsevišķi disku komplekts 200 Ls (veikalā 270 Ls). Kopējā ekonomija ir 191 Ls, ja ņem komplektā diskus un riepas!!
Pārdevu auto, bet riteņi palika, un gaida savu jauno auto, ko uzticami ripināt tālāk
cena runājama, bet ne ļoti. ja interesē, gaidu jūsu piedāvājumus uz:
29185941
disku links:
Piedāvājumā ļoti labas 185/60/14 (100 LVL komplekts) un 195/55/15 Pirelli Winter Carving 2005 (190 Ls komplekts) ziemas riepas ar radzēm. stāvoklis patiešām ļoti labs, jo riepas lietotas apmēram pussezonu. Kā arī alumīnija diski, caurumi 5x100, iespējami klāt šīm riepām par saprātīgu samaksu.
29185941
blje, cik var tēlot idiotu?
ar tadu sunainu meklesanas engini labak pat ir, ja ir divi mazi topiki nekaa viens liels - vieglak atrast