Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
tuncis 10.01.2005 18:32

UUSA rakstīja: Arii nedaudz kaadreiz peetiiju un nonaacu pie secinaajuma,ka pirmie(vislielaakie ) ieguldiijumi ir neadekvaati lieli...c]

Ja nemaldos, tad šā gada janvāra "DEKO"(?) vai "Latvijas Architektūrā" (neatceros kurā īsti) bija nointervēti divi keksi, kas uzstādījuši sev siltumsūkņus. Vienam pirms tam bija granulu apkures katls, otram malkas katls. Abi it kā apmierināti. Tipa daudz ērtāk + izmaksas arī esot mazākas. Laikam tomēr "LA" bija rakstīts, bet nu toč neatceros...

tuncis 11.01.2005 9:56

Mājās apskatījos - par tiem siltumsūkņiem tomēr bija rakstīts janvāra DEKO, ja nu kādu tas tiešām interesē. Darbības princips esot kaut kas līdzīgs ledusskapim, tikai otrādi - tobiš, lietderīgi tiek izmantots iegūtais siltums nevis aukstums.

tuncis 09.12.2005 15:28

Nu, es esmu redzējis papilnam arī onkas, kas sēž un gaida, kad varēs piebraukt tā lai sūknis būtu tieši tajā pusē, kur benzīnbākas vāciņš! It kā nevarētu apmest riņķi un piebraukt otrādāk. Vai šļauku izvilkt uz otru pusi. Un kad tu viņiem pabrauc garām un sāc pildīties tad onkuļi mēdz uz tevīm tā ļoti nosodoši bolīties!!

tuncis 06.02.2006 11:27

Vienam paziņam darba auto ir Ford Galaxy, esmu ar to izbraucis 2 ceļojumus - viens bija pirms diviem gadiem 2 nedēļas pa Horvātiju, otrs pagājušogad slēpošana Tatros. Dīzelis - neko sīkāk nezinu. Braucās labi, un nekādas īpašas problēmas netika novērotas. Horvātijas karstumu izcieta labi, vienīgi signalizācija reizēm gļučīja, bet tas akmens laikam vairāk vietējo signalizāciju licēju dārziņā. Daži nervus kutinoši momenti gadījās uz kalnu ceļiem, kad mēģināju braucot kalnā augšā apdzīt kādu fūri. Brīžiem gribējās vai lēkt ārā un palīdzēt uzstumt, lai ņiprāk ieskrienas! ) Bet pieļauju, ka ar citu šoferi varbūt šis moments nebūtu tik sāpīgs (ikdienā braucu ar automātisko kārbu, tapēc dažreiz man tās ātrumu pārslēgšanas pieklibo). Aukstums Tatros nogalināja akumulatoru. Tas, protams, bija viegli labojama lieta! Mazliet vairāk problēmu radīja pečka. Kad sakāpj 6 cilvēki (it sevišķi tikko noslēpojušies un iesvīduši un sniegainā, mitrā apģērbā), tā logi momentāli aizsvīst un dabīgi - piesalst. Neko daudz pečka tur nelīdzēja - ik pa brīdim bija jākasa logi vaļā. Nezinu, iespējams, ka pečka vienkārši nebija kārtībā. Visādi citādi - ļoti labi šis auto mūs ir nogādājis visur kur vajadzēja. Pat pa stāviem, līkumainiem un noledojušiem kalnu ceļiem. Tiesa, kad iesēžas seši cilvēki (pat ja slēpes liek uz jumta), tad bagāžai vietas nemaz tik daudz nepaliek. Toties četratā tur ir ļoti komfortabli. Vienu nakti esmu mēģinājis viņā arī gulēt, nolaižot sēdekļus, principā gulēt var - nav protams, tik ērti kā dīvānā, bet var iztikt. Tāda ir mana pieredze ar Galaxy. Ak jā, esam viņā lējuši arī biodīzeli, braucot uz Tatriem, vienā ceļmalas tankā Latvija bija tāds pieejams - nekādus protestus mašīna necēla. Cik zinu, tad pašreiz minētais fords ar maniem paziņām un slēpju kravu atkal ir Tatros - diemžēl, bez manis. Kā auto ar kuru izbraukt ģimenei ar, teiksim, max~5 cilvēkiem - ļoti labs.

tuncis 06.02.2006 15:17

protams rakstīja: Tunci,

paziņa vai tad atļāva liet to biodīzeli?

Mēs jau slēpot kopā braucām un viņš bija tas kurš ierosināja un arī salēja. Pats uz savu galvu es diez vai tā darītu. Nav jau nekur pilnīgas informācijas - ražotāji slavē, vietējie gudrinieki noliek, autobūvētāji izsakās miglaini un piesardzīgi... Bet, kā jau teicu salējām un nekas, labākais, ka, kamēr stāvējām un muldējām, bāka bija pilna un tā zupa sāka gāzties ārā - tāda zaļgandzeltena, eļļai līdzīga un nekas nesmirdēja, kā pie parastā dīzeļa.

tuncis 18.08.2006 11:12

Rakstīt uz auto - "Esmu nemākulīgs autovadītājs, kas cenšas braukt ātri ar auto, kam pat bremzes nav salabotas", ir pārāk gari un neērti. Labāk uzrakstīt vienkārši - "Street Racer"!

tuncis 03.11.2006 12:13

Tagad visi to zin...

www.eatliver.com/...

tuncis 07.11.2006 15:19

Starp citu, pēc kādām 2 nedēļām varētu būt ledus. Parādījušies pirmie bļitkotāji!

www.delfi.lv/...

tuncis 13.11.2006 12:40

evil_vinny rakstīja: pervonah.org.ua/...

tuncis 13.11.2006 12:41

Es tikai gribēju pateikt ka augstākredzamais links ved uz patiešām smieklīgu lietu! Paldies.

tuncis 02.01.2007 14:14

KSI rakstīja: Jautājums ir cits - normālās valstīs šādas vietas ir apzīmētas ar speciālu ceļazīmi. Kāpēc - nezinu. Iespējams, ka kaut kādas cilvēktiesības, cits nekas nenāk prātā...

Kā būs pie mums?

Pie mums viss būs kārtībā! Pie mums jau sen pilnīgi nepārprotamu un rupju visu likumu pārkāpšanu jauc ar cilvēktiesībām.

tuncis 02.01.2007 16:49

Uggga rakstīja:

Ja galvenais ir sodīt, tad zīmes neliek, ja grib, lai vienkārši ievērotu kārtību un nepārsniegtu ātrumu, uzliek zīmi.

Nemaz nepabrīnīšos, ka pie mums pirmos mēnešus menti leks ārā no krūmiem ar kaut kādiem veciem fočukiem rokās un lētticīgākajiem mēģinās tos uzdot par videoradariem. Un tad uzdos sakramentālo jautājumu - "Nu, ko tad darīsim, dzēsīsim jūsu video no datu bāzes vai nē?!"

tuncis 03.01.2007 16:32

Nu ko tu te vari gaudot!!! Kapēc viņi to, kapēc viņi šito?! Kapēc tu pats nevarēji braukt ar atļauto ātrumu, ko???

tuncis 04.01.2007 9:44

Bastardo rakstīja:

kad uzrausies pats saaksi gaudot.un ne jau es speciaali paarkaapu aatrumu, es vienkaarshi nezinaaju kaads ir atljautais aatrums konkreetaa vietaa, kur nebija nekaadas apdziivotiibas paziimes...

Vecīt, NED!RS!!!

Speciāli priekš tevis iepostēšu tava topika pirmo teikumu, ja nu esi piemirsis!

Bastardo rakstīja: Izbraucot no Valgas pilseetas, redzu taalumaa ziimi ~150-200m un logjiski laizhu no kalninja auto neitraalajaa (nu jau vairs ne uz 50 km/h)...

Valgas pilsēta parasti neatstāj apdzīvotas vietas pazīmi! Ļoti labi zināji, kāds ir atļautais ātrums, tīšām pārkāpi, dabūji par to sodu un tagad te pinkšķi jau kuro dienu! Nākamreiz pamēģini vakarā aiziet uz Maskačku, pieej pie kāda jauniešu bariņa, iesper vienam pa pēcpusi un nosauc viņus par stulbajiem krieviem! Tad būs iemesls uzcept jaunu topiku - "Kapēc viņi nevarēja mani no sākuma tikai pabrīdināt?!"

P.S.

Kas attiecas uz mani, ja es pārkāpju, tad samaksāju sodu un braucu tālāk, nevis piegaudoju visu i-netu.

tuncis 04.01.2007 18:14

Hirsch rakstīja: Kā nav nauda!? Kur tad paliek peļņa!?

Kāpēc gan lai banka tev aizdotu savu peļņas naudu, ja tā var paņemt priekš tevis uz procentiem naudu no lielās bankas - jo tos 3,5% lielajai bankai takš nomaksāsi tu, ne jau banka. Turklāt tu vēl samaksāsi savai bankai tos 0,5% par to, ka tā priekš tevis ir aizņēmusies naudu.

Neesmu baņķieris - arī tikai tā prātuļoju...

tuncis 09.01.2007 17:14

Uggga rakstīja:

Funkypeter rakstīja: nekada supinasana ar automatu nenotiek, forget about it.

Tikko izlasīju Galanta manuāli, iesēšanās gadījumā iesaka šūpināt ar L un R ar nelielu gāzi. Cik veikli to dzīvē var izdarīt, nezinu, bet acīmredzot aizliegts tas nav.

Nu, es savu veco Galantu ar automātu ziemā esmu vairākas reizes pagalmā izšūpojis ārā. Padod drusku uz priekšu, kad vairs neiet, un jau pats sāk slīdēt atpakaļ, tad atlaiž gāzi, pārliek fiksi uz R un bišku uzgāzē, un tad atkal tāpat uz priekšu un atkal atpakaļ utt. Tāpat ir nācies vilkt no sava pagalma kupenām busiņu ārā uz ielas un vienu bembi, kas neleca, apkārt diviem kvartāliem, kamēr piešķīlās. Un mani ir vilkuši vairākus kilometrus, tiesa tur vajag ne pārāk ātri un prātīgi vilkt.

tuncis 10.01.2007 9:47

kolumbs rakstīja: Kam izmantojama rokasbbremze, ja auto aprīkots ar automātu? Lai neaizslīdētu prom - liekam P. P jāliek jebkurā gadījumā, jo savādāk nevar iedarbināt, tā kā atstāšana N jāizslēdz....

Rokasbbremze laikam paliek nestandarta situācijām.....

Rokasbremzi parasti izmantoju trīsreiz gadā - tehniskajā apskatē, lai uzliktu vasaras riepas, lai uzliktu ziemas riepas. Viss! Un vēl ir bijuši daži reti gadījumi, kad sanāk parkoties vietā ar lielu slīpumu - nu tad drošības pēc novelku arī roceni.

tuncis 10.01.2007 11:17

Nu jā, Volvo V70 arī skatījos, liekas ļoti labs, bet attiecīgi arī dārgāks.

tuncis 10.01.2007 11:31

Krietni dārgāks. 27 000 eiro ir ļoti daudz. Pa 23 000 eiro jau var dabūt pilnīgi jaunu mazdu no salona. 2004 gada Mazda 6 var dabūt pa ~ 16 000 / 17 000 eur. Un pārējie arī palien zem 20 000, vairāk negribētos maksāt.

tuncis 10.01.2007 11:44

Uggga rakstīja: Es kā Hondu fans ieteiktu Accordu.

Un ja sīkāk - teiksim ir ar 2.0 motoru un ir ar 2.4 motoru. Cik es skatījos tad vidējais benzīna patēriņš atšķiras par ~ 2 litriem, toties modeļi ar 2.4 motoru jau automātiski nāk labākā komplektācijā. It kā 2.0 motors tērējot ~ 8.8 litrus. Vai tā ir? Un vai 2.0 motors var pavilkt, teiksim, tādu kārtīgi ar cilvēkiem un mantām piekrautu Accordu?

tuncis 10.01.2007 11:51

Ozz rakstīja: nu tad skaties, cik ilgi Tu ar vinu taisies braukt, un ck vinjam buus atlikusii veertiiba...

masdai stabili taa veertiiba kritiisies vairaak,un masda tomeer it kaa skaitaas klasi zemaaka...

Mjā, es skatījos, ka Mazdas sanāk lētākās no visiem četriem. Bet 10 000 starpība tomēr ir par traku... Tur jau gandrīz vēl vienu auto var nopirkt. Vai nav tā, ka tāds pilnpiedziņas Volvo (vai jebkurš cits) ir pēc būtības izturīgāks, bet toties ja tā pilnpiedziņa pa mūsu bedrēm izbeidzas, tad remonts attiecīgi sanāk krietni sālītāks nekā bez pilnpiedziņas. Un vai vispār pilnpiedziņa vajadzīga, ja, teiksim, 90% dzīves auto pavada uz asfaltētiem ceļiem?

tuncis 10.01.2007 11:56

Ozz rakstīja: Cik es sapratu, tad Tev vajag universaali un jumtu

Manupraat jebkurai no Tevis nosauktajaam markaam piekares remonts nebuus leets autorizeetaa servisaa...

Tā jau ir gan.

tuncis 10.01.2007 12:03

arba rakstīja: Vai patiešām mašīnas izvēli nosaka kaimiņa rekomendācija ?

Auto taču pērk tapēc, ka viņs patīk, tapēc , ka pakaļa viņā labi jūtas.

Īpaši, ja runa iet par līdzīgiem auto.

Skaidrs, ka visi tiks aplūkoti un notestēti arī dzīvē. Šie auto liekas tik līdzīgi, ka gribējās pajautāt arī citu cilvēku viedokli - ja nu kādam no tiem ir kaut kādas ļoti slavējamas vai tieši otrādi - peļamas īpašības, ko tā uzreiz nevar pamanīt, bet kas parādās, teiksim, pēc gada ekspluatācijas?!

tuncis 10.01.2007 12:14

elf rakstīja: Komforts vienīgi ir Chrysler Voyager Grand 2.8D ,pamēģini varbūt domas mainās

Grand Voyager tāpat kā Town&Country jau ir miniveni. Ir jau gan ļoti ērtas amerikāņu mašīnas un gana lētas, bet gluži autobusu man tomēr nevajag. Un tad tie motori... Kaut kā skopā latvieša dvēsele, ieraugot aprakstā 3.3 litru motoru, uzreiz iekliedzas - BENZĪNS, CENAS, SANTĪMI!!!

tuncis 10.01.2007 12:20

Garajs rakstīja: Vienīgais ieteikums - pamēģini!

Kā Subaru piekritējs iesaku Legacy.

Jebkurā gadījumā, galvenais ir izjūtas pēc izbrauciena. Nav vērts paņemt to, kas patīk kaimiņam vai iAuto spameriem un pēc tam nožēlot.

Starp citu, par Subaru. Ja es pareizi saprotu, tad Outback ir maziet augstāks Legacy, bet kas par zvēru ir Forester? Izskatās pēc džipa, bet visos meklētājos tas tiek pozicionēts kā universālis. Un, piemēram, pērkot jaunu Foresters ir lētāks par Outback unlaikam arī par Legacy. Kapēc auto, kas izskatās pēc džipa, bet it kā nav džips tiek tirgots lētāk nekā parasti universāļi? Kaut kāds neizdevies modelis?

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti