Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Graberis 28.10.2008 12:52

Man domāt - turpat kur letiņi, tikai tur dažam labam nevajag stūrē nevajag apzeltītus caurumus pirkstu iebāšanai, pietiek ar sudrabotiem.

Graberis 27.10.2008 12:40

Atripini līd Valdo centram Skaistkalnes un Bauskas krustā. Te po žizņi viens porš stāv ikurāt ar tādām durīm. Skats jau šķaunīgs, it sevišķi tie LSD burti uz pakaļas - no 3 metriem un tālāk paskats, ka čuvaks būtu tos burtus mājās no follijas ar šķērām griezis un pēcāk ar PVA pielipinājis.

Graberis 23.10.2008 10:53

Nu, ar neredzīgajiem nav nācies saskarties, bet tomēr "palaist garām" man kaut kā asociējas - ļaut apdzīt pa labu vai kreiso pusi.

Graberis 03.10.2008 14:39

Ozz rakstīja: varu iedomaaties, kas taa par energiju bija...

labaak nevajag...

vieniigaa man zinaamaa lieta, kas pussabruuk gadu simtos nav legaala...

Kirii arii uraanu apkaart staipiija...ar ko tas beidzaas- ar to pašu kas citiem tikai daaaudz aatraak

Mjā, pašlaik tauta fisās - ceļ nezkādus ūberreaktorus, nodarbojas ar rūdas bagātināšanu, dzesētājiem, ierosinātājiem un ko tik vēl ne. Tikai ūberkinds Tesla pamanījās visu sabāzt vienā mazā kastītē, pie tam neuzsperot gaisā vietējo kvartālu.

Graberis 02.10.2008 16:32

Starpība tikai tāda starp pašrisku un tirgus cenu - ņemot tirgus cenas variantu, apdrošini tad tu par to cenu, kāda ir tajā momentā, bet maksās tev par to, kāda būs.

Graberis 02.10.2008 16:30

Jā, tikai prēmijas starpība starp jaunvērtību un parasto ir kudī lielāka.

Tipa, ja tev nav jaunvērtības apdrošināšana, pilnīgas norakstīšanas gadījumā:

a) pēc tirgus cenas

b) pēc līgumā paredzētā pašriska

Tā vai citādi tas ir apmēram ~10% gadā (nu, pilnīgi svaigam auto tas zudums pirmajā gadā ir maķenīt lielāks).

Savukārt, ar jaunvērtību tev polises cena būs reāli nevis par tiem pašiem 10% lielāka, bet par visiem 30 vai vairāk.

Es šādu konkrēto problēmu risinu citādi - auto tiek apdrošināts par jaunvērtības maksu (man tas bija apmēram 14'500 Laši, bet, nu reāli apdrošinos par 13'500), līgumā 10% pašrisks. Auto drīz būs 2 gadus vecs, attiecīgi reālā tirgu cena ir +/- 10K.

Graberis 02.10.2008 16:20

Man ne viens ne otrs nav ērti - kopjos pie Amserva kā dīlera. A savādāk stulbi - pats servis taisnā līnijā vairāk par 600 metriem nebūs, a aizbraukt, atbraukt tā vai tā pusstunda.

Graberis 02.10.2008 11:28

Nu, faktiski par tām izmaksām un servisiem:

1. Ja autiņš uz līzinga, aizmirsti par izmaksu skaidrā naudā - vai nu apdrošinātāja serviss, vai tavējais, kas sūta rēķinu apdrošinātājam.

2. Ja ražotāja garantija - aizmirsti par apdrošinātāja kaktu servisu.

Principā - ja ir normāls apdrošinātās, kas necenšas visus pēc kārtas apfist, gan apdrošinātājs, gan serviss būs priecīgāki rēķinus nokārtot savā starpā - pa vidu izpaliek visādi PVNi un pārējais šits.

Graberis 18.09.2008 12:00

merivas fanu par prezidentu

Graberis 18.09.2008 11:57

Kur tev hren tie Subāri nopakaļ vizināsies? Ja viņiem zupu var saliet tikpat cik mazbudžeta autiņiem - sorry, par to nespiežot augstāk par simtu var tikai no Rīgas līdz D-pilij aizripināt.

Es ar savu nemotoru varu ar vienu uztankošanos līdz maskāvijai tikt.

Graberis 05.09.2008 9:49

Tak neķer kreņķi - pēc msh domāma "Golf über alles". Nav ko attīstīt neauglīgu diskusiju.

Graberis 04.09.2008 15:30

anonimikis rakstīja: pazīstams autoevakuatora vadītājs stāstīja, ka visbiežāk nākoties vest jaunus meršus, kuri uz ceļa palikuši

Loģiski - jauns getz sip santīmu un gaida sievasbrāli ar striķi nevis zvana evakuatoram.

Graberis 29.08.2008 16:58

Par trambuļu prognozējamību 100 punkti - ja tādu redzi, sip nost no sliedēm, kamēr neesi nonests. Vinjsh tevi suka ar 5 kmh tarkšķēdams uz priekšējā boma uzmauks nevis lieki nobremzēs. Sāniski gan viņi tā retāk kantē - laikam raustās no sliedes nošļūkt.

A vispār kā parasti - tofik mutak, pn, veiksmīgu brīvdienu.

Graberis 13.08.2008 11:18

phenom rakstīja:

msh rakstīja: Tajā pašā laikā Maskavā Krievijas ārlietu ministrs paziņoja, ka Krievija vēlas izveidot demilitarizētu zonu Gruzijas teritorijā. Pēc viņa teiktā tai būtu jābūt tik lielai, lai neļautu Gruzijas spēkiem atkal uzbrukt separātiskajai Dienvidosetijai. Turklāt Krievijas ārlietu ministrs norādīja, ka būtu labi, ja Gruzijas prezidents atkāptos no amata.

Viss ir pareizi. Es vispār akuja ko mums rāda un ko rāda Krievijā.

Šeit tikai - Krievija agresors, Krievija ir ieņemusi pilsētas pie Tbilisi... kā beigās izradijas ka tie bija Gruzijas tanki A par to ka Gruzijas karavīrī sašāva 1500 civilos iedzīvotājus, tai skaitā bernudārzus un skolas ir klusums... pļe

Mēs jau sākam līdzinaties amerikāņiem, kuri tik vienkarši zombējas no massmedijām. Tagad atliek tikai nedaudz uzgaidīt kad tiks sasniegts primarais Gruzijas mērķis - tā iekļūs NATO.

P.S. img1.liveinternet.ru/...

Ei, tās 4 valdības galvas nebūs mūsu čuģiki, kas vakar aizpirda?

Graberis 12.08.2008 11:14

Jūs visi variet gudri filozofēt, bet, kamēr Eiropa, Ķīna un ASV Putinam nepateiks "Ja tu šitā, tad ej skriet i ar savu gāzi un naftu, i patēriņa tirgiem", nekas nemainīsies.

Un pateikt ko tādu viņi nevar, ja vēl Eiropa varētu sadūšoties, tad ne jau nu ASV un Ķīna. Amīši ir dikti pieraduši uz savas treknās pakaļas sēdēt, bet Ķīnai tas ir absolūti vienaldzīgi - pašlaik gan domāšana sakrīt, gan pietiekamu naudiņu tas ienes. Un, ja kādā brīdī Krievija sadomās "atbrīvot tautiešus" arī Ķīnā, Džintao jau nu zarna nenotrīcēs uztaisīt globālu klopi.

Graberis 31.07.2008 16:28

Domājams, ka mani tūlīt visi nories, bet neko nevar darīt - skolas laikā diemžēl tiešām mācījos, nevis pīpēju aiz stūra.

Uz referendumu iešu, bet balsošu PRET.

Nevis pret tautas tiesībām atlaist Saeimu, par šo jautājumu joprojām neesmu ticis skaidrībā, bet pret grozījumu saturu.

Vai PAR balsotāji ir mēģinājuši papūlēties un vismaz iepazīties ar grozījumiem?

Tā pamatīgi izpētot formulējumu - jāpiekrīt Godmanim, ka grozījumi ir pavirši, jo definīcija ir neprecīza un dažādi interpretējama, un kas tāds pamatlikumā nedrīkst būt.

Patiesībā, būtu gatavs saderēt uz 1000 latiem ar jebkuru, ka grozījumi netiks pieņemti - paņemam rokā kalkulatoru un izrēķinam, cik cilvēkiem ir jānobalso PAR. Un pēc tam salīdzinam, cik cilvēki ir piedalījušies iepriekšējās vēlēšanās, respektīvi, cik feisiem nav dziļais poxui uz visu.

Graberis 24.07.2008 9:59

>> DeaDMoroZZZ

Ar P.S. vajadzēja sākt, citādi mani tas aizvaino - to vien lasi, daži, daži, pideri, pideri, pideri, duriki, ejiet DIRST.

Zini, tas viss atgādina, kā latviešiem pierasts atvainoties: ieraugi tramvajā pazīstamu seju, no visas sirds ar ieskrējienu gāz viņam pa ģīmi ar tekstu "Janka, pimpi, kad beidzot tos 100 latus atdosi?", un beigās tā, starp citu, "Oi, tu neesi Janka, no sorrīī vecais"

Graberis 23.07.2008 1:15

Bļa, labrīt, ievērtē datumu pirmajam postam

Graberis 09.07.2008 13:30

Magistrs rakstīja:

marrutkis rakstīja: Raimis sadarbībā šloseri un ziftiņu strādā jau jauna, unikāla projekta - ierīce, kas 15km rādiusā samazina jebkura transportlīdzekļa braukšanas ātrumu līdz 90km/h, ja tas ir lielāks. Unikālā izgudrojuma pamatā lāzerstari, kuri traucē degvielas padevi, deaktivizē turbīnes un rada ārkārtīgi lielu gaisa pretestību īpaši apdāvinātajiem!

Tādas ierīces jau sen ir izgudrotas. Saucas elektromagnētiskais lielgabals vai kautkā tā. Jo vairāk autiņā elektronikas, jo labāk iedarbojās. Kad no viņa šauj pa auto, tad autiņam nobrūk visa elektronika un viņš paliek nevadāms.

Aga, tikai aizmirsi pieminēt, ka, lai tas verķis reāli darbotos, ir vajadzīgs aviolaineris.

Graberis 09.07.2008 9:58

Vobšem, daprigajeķesj tovarišči. Beigās kāds umņiks izdomās vizuālās analīzes sistēmu (a mok jau ir izdomāts, hvz) - stāvēs parasta Panasonic kamera, a kompis analizēs kurš ar kādu ātrumu brauc.

I visi radardetektori miskastē.

Graberis 02.07.2008 15:41

apļa ar domu

Graberis 02.07.2008 15:40

Es no Buļļu nobraucot nevienu gājēju nelaižu - tur visās vietās saredzamā attālumā ir pārejas (izņemot uz Buļļu centra virzienā), vai nu gaidi vai cilpo līdz pārejai.

Graberis 02.07.2008 14:56

Tas pie mums apvieno lietderīgo ar patīkamo - norēķinu konts + karte.

Ritīga kredītkarte plusos nemaz nevar būt - reizi mēnesī saņem rēķinu, līdz kādam datumam jāsamaksā isjo. Attiecīgi - arī nauda aiziet tikai ar kartes palīdzību.

Nepiekasies - tāda fiška EMV standartā iestrādāta bij, tas, ka to neviens nelieto, ir cita lieta.

Graberis 02.07.2008 14:49

Mashiic rakstīja: Bet attiecīgi Gold būs vēl labāk

Stulbums ir tas, ka normāli Gold kartes dod superbieziem vai VIPiem. Tikai ne pie mums - cita gada maksa un viss.

Man te viens lietuviešu kolēga stāstīja, kā jamie somus izkacinājuši - tā kā pats ar karšu sistēmu ņemas, tad viņam pilns maks ar visa veida kartēm (reālas kartes ar reāliem limitiem, taču principā testēšanas nolūkiem).

Nu, tipa pie brokastīm viena tante no delegācijas izdomā, davai es jums te maizītes sasmērēšu, paņemsim līdzi, ej nu sazini kad atkal ēst dabūsim. OK.

Viesmīle ieraugot, ka šie taisās tās maizes līdzi ņemt, sāk gruzīt - ko jūs te iedomājieties, kā tā drīkst utt. Kolēga - OK, es samaksāšu cik vajag. Tā nu gadījās, ka pirmā no maka izvilkās tā Gold karte - tak tante gandrīz ģībonī krita aiz satraukuma, ka nupat baigam čiekuram augumā sabraukusi. Nevajadzēja vairs ne maksāt, ne ko.

Graberis 02.07.2008 14:39

Seene rakstīja:

Graberis rakstīja: Čipkartēm online konekcija nav obligāta.

Interesanti gan... Kā tad tavuprāt tiek nodrošināta pārbaude vai maksājums nepārsniedz atlikumu? IR obligāta, IR.

Pēc EMV standarta, vismaz tā, ko es esu redzējis, kartē iekšā ir gan PIN kods, gan atlikums. Reālais atlikums tiek saskaņots, kad notiek online darījums. Pa vidu karte var bez tā iztikt, balstoties uz saviem reizrēķiniem.

Tā ka, manuprāt vienīgā jēga taisīt online transakciju ar čipkarti ir, lai pārliecinātos, ka karte nav bloķēta.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti