Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
LyNx8 01.09.2006 10:00

A kā to nosaukumu izrunāt???

LyNx8 13.09.2006 22:08

Yukki rakstīja: Kāds ir lietojis plaukstdatoru/smartphone ar GPS+GSM?!? Paskatiju HP HW6915,kur it kā ir viss,bet tas ir dārgs,smags un mazs ekrāns. Tad vēl Q-TEC 9100,bet tam kautkā caur Bluetooth jāliek klāt GPS uztvērējs. Vēl Mitex Mio,bet tie laikam nav ar telefonu. Arī nesanāca laika saprast,kas tas Blackberry iraid. Nedaudz haotiski,bet gribās tādu "kombainu-viss vienā",lai nav jānēsā daudz parikšu līdzi.

Ir gan lietojis. Varu konkrēti pateikt par HP HW6915 - es biju pārsteigts, ka tajā iebūvētais GPS modulis ar TomTom softu runā absolūti latviski - Igora Siliņa balsī. No sērijas, pa Rīgu maukt bija dikti feini. Norādi, kur gribi braukt (par adrešu meklēšanu nezinu, bet ielas rādīja) un tas aparāc Tev sāk diktēt Makgaivera balsī, kur jābrauc. Diemžēl pats verķis tīrā veidā bez barošanas ar aktivizētu GPS velk aptuveni 3 h, bet mašīnā ir visas iespējas to pie piepīpētāja pieslēgt. Kā telefons un plaukstdators šitais HP ir nu tā neko, bet tas GPS modulis ir vērtīgākā lieta. Turklāt viņam tas modulis jutīgs - nav obligāti uz paneļa zem stikla jāizstellē ar nezkādām papildantenām. Sēdi, turi klēpī un vālē...

Qtekus aizmirsti - tiem jāliek papildus modulis, cena tik pat liela, bet pavilkt to visu Qteks normāli nevarēs. BlackBerry Latvijā praktiski nav manīs, un ar to toč nekādu navigāciju normālā vīzē nedabūsi. Tas konkrētais HP aparāts ir labs, jo ir labi, ka viss vienā. Bet nu no parastā mobliā telefona tomēr neisaku atvadīties, jo tā pankūka ikdienā pie auss izskatas visai komiski... Vēl kādi jautājumi?

LyNx8 14.09.2006 12:18

Yukki rakstīja: Klau, LyNx8, saf un experti, tam HP HW6915 maz ir missed calls? Cik sapratu, tad iepriekšējam 6515 tāda lietiņa nav?

Siliņš runā tikai ar TomTom vai arī ar citām kartēm? Tas jau tur ir iekšā un vai tas strādā ar ne īsti licenzētu TomTomu?

Cik ilgi tiem verķiem tur baterija, ja izmanto tikai telefonu+internetu+outlooku bez GPS? Kurā bodē tos dod aptaustīt? It kā ceru svētdien to aptaustīt un nākošnedēļ arī 6515, Q-tec lietotājus nepazīstu, kas tos tirgo (neinternetā.

Nu jā, piedodiet par glupu jautājumu birumu, būtu jau pašam sākumā bijis jāpalasa un jāsaprot, bet ceru, ka arī citiem ir interesanti:

Vai ir vēl kādas neminētas alternatīvas pie jau nosauktajiem aparātiem (telefons+GPS+outlook)?

Kas ir ar jauno ImCoSys (Linux) un vecajiem Palm (-iem)?

Tam Siemens SXG75 nav traki mazs ekrāns priekš navigācijas un e-pastiem? Tas ir lēts, viegls, bet trūkst WiFi un USB porta.

Varbūt arī jāklausa un jāpērk viss komplekts atsevišķi: telefons, GPS, Pocket PC, bet tad atkal čakars ar šīs saimniecības pārvietošanu saslēgšanu kopā…

HP hw6915 - ir viņam Call History. Siliņš runā tikai tāpēc, ka TomToms ir pacenties ieintegrēt savā softā latviešu kartes un valodu. ir arī igauņi, krievi un lietuvieši.

TomToms šai aparātā ir licencēti iekļauts ar Rīgas karti, par Latvijas ārem nezinu, nedabūju laukos patestēt, bet lielākie ceļi toč ir...

Baterija - citēju no paša rakstītā HP testa žurnālam...

"HP iPAQ 6915 litija polimēru baterija ar 1200 mAh ietilpību salīdzinoši intensīvā darba režīmā spēj funkcionēt maksimums divas dienas. Taču vislielākais baterijas enerģijas ēdājs ir iebūvētais GPS modulis, kas aktivizētā režīmā hw6915 rīku spēj „nokaut” trīs ar pusi stundās, tāpēc bez rezerves baterijas vai auto lādētāja tālākos ceļos doties neiesakām. Ierīces sākumkomplektācijā ir iekļauts kompaktdisks ar nepieciešamo programmatūru, galda turētājs, kas kalpo datu sinhronizācijas un uzlādes nolūkam, stereo brīvroku austiņas ar skaļuma regulatoru, kā arī telefona nēsāšanas apvalks no plastmasas, kas ar klipsi piestiprināms pie jostas. Nepiedodami, ka komplektācijā nav iekļauts atsevišķs lādētājs – ierīci ir iespējams uzlādēt tikai izmantojot galda turētāju, kas intensīviem ceļotājiem ir lieks un nevajadzīgs smagums."

Aptaustīt vari prasīt jebkur, kur to var nopirkt - domājams, sākot ar ELKORu, bet nu pameklē.

Veco 6515 nav īpaši vērts taustīt, jo tas būs lēnāks un vājāks. 6915 būs manāmi labāks, lai gan pašreiz uz sitiena nezinu cenu starpību.

Nez, nav ko ielaisties ar mazzināmiem verķiem un vēl skatīties visu atsevišķi. Jā, HP nav lēts, bet za to viss vienā un nav problemu ar visādiem papildus pribambasiem. Ofic nopērc līdzi prikuriļņika barotāju un brauc laimīgs. Par softa precizitāti un atbilstību "īsteno navigācijas speciālistu untumainajām vajadzībām aizbraukt uz Mazpisānu zivju dīķi" es komentēt atsakos...

LyNx8 14.09.2006 12:19

Mja, vienīgi kauns, ka nepieminēju - HP hw6915 cena 480 Ls...

Laikam ir pamatīgi lētaki risinājumi pieejami, bet, ja $ nav žēl uz ērtībām, tad šitais būs labs.

LyNx8 14.09.2006 14:20

Yukki rakstīja:

LyNx8 rakstīja: Mja, vienīgi kauns, ka nepieminēju - HP hw6915 cena 480 Ls... Laikam ir pamatīgi lētaki risinājumi pieejami, bet, ja $ nav žēl uz ērtībām, tad šitais būs labs.

Paldies par info! Rādās, ka citi risinājumi pat nebūs lētāki, ja gribu visu savākt. HP saka, ka ši nedarbosies telpās, bet auto strādāšot... Hmm, nez ka tik nevajag vēl arī šim papildus GPS uztvērēju stiprināt uz auto jumta Par kartēm HP neko nezināja, tipa varot vienu bezmaksas no TomToma dabūt, bet vai tur ir Rīga..

Tā. Lētāk, dārgāk - to izlem pats! Bet tas, ka šitais verķis auto darbojas - tas ir fakts. Pats testēju pa Rīgu braucot. Telpās? Protams, ka nestrādās, jo vajag taču redzamību ar satelītiem. Autiņā caur logiem redzamība ir ok, bet ja sāk gļučīt, nu uzliec uz priekšējā paneļa un miers.

Par bateriju - ticu, ka kaut kāds Mio vai Magelāns domājams kalpos ilgāk, bet! Ja izdod lielu naudu - tad labāk par daudzfunkcionālu mantu. Varēsi e-pastu iečekot kur un kad vajag utt., dažādus softus uzinstalēt, protams, ja tas maz ir svarīgi. Otra lieta - GPS Tu tāpat lietosi pārsvarā mašīnā, kur to verķi savukārt pie barošanas vienmēr var pieslēgt.

Tas, ka man no HP atvestajā aparātā bija TomTom ar Rīgas karti un latviešu valodas atbalstu - tas ir toč tiesa. Bet, anyway, pirm pērc, tak ieslēdz to verķi un pārliecinies pats - ir nav latv.val. un Rīgas karte - un miers mājās! Lai veicas!

LyNx8 19.09.2006 15:58

Maybe tad ir vērts gāzi likt, bet jaunam auto nezinu kā tur ar tām gāzēm... Ko sakāt ļaudis?

LyNx8 19.09.2006 16:08

KSI rakstīja:

LyNx8 rakstīja: Respektīvi, nafig man pie pirkšanas samaksāt uzreizi par 1,5 - 2 tk EUR vairāk, ja pie mana konkrētā nobraukuma (vairāk toč nebūs) es šo papildus izdoto naudiņu reāli atgūšu 3 gadu laikā... Hren zina, kas pa to laiku notiks.

No sērijas "znatj neznaju, no mnjenije imeju"- man liekas, ka ne tikai tie 1,5kgE tev jārēķina, bet arī apkopes, kas diesel auto ir dārgākas nekā benzīnniekam. Jeb jau ierēķināji?

Neierēķināju. Hmmzzz... Tad jau tā 300 Ls (gadā ietaupītie tikai tīri pēc patēriņa un km aprēķiniem) laikam tāds mānīgs ieguvums vien ir. A par cik aptuveni % vai Ls tās apkopes ir dārgākas?

LyNx8 19.09.2006 16:15

Man nav nepieciešamība iegūt maksimālo rāvienu vai vēl nez ko. Just, prātoju par jaunu auto un zinu, ka gada jānorullē ap 28 tk km. Laikam tā uz aci parēķinot tiešām izskatās, ka benzīns tomēr sanāks "lētāks". Aber vai tad jauni dīzeļi by default ir asāki, enerģiskāki?

LyNx8 19.09.2006 16:24

Aprēķini ir gan Wessam, gan Bensonam. Aprēķini protams vienkārši - dīzelis sanāk dārgāks apkopēs. Ja 3 gadu laikā uz apkopēm pārmaksāšu tik pat, cik būšu ietaupījis uz dīzeļa dzinēja ekonomiskumu, tad laikam pie manas kilometrāžas dīzelis laikam vēl neatmaksājas. Turklāt, ja jādomā par ziemas potenciālajām problēmām, tad laikam tomēr dīzelis nederēs.

Redz, jūsu padoms, cienījamie iAuto lasītāji, lieti noder! Danke!

LyNx8 19.09.2006 16:25

Ja es brauktu divreiz tik pat km, tad gan laikam nebūtu īpaši daudz jādomā...

LyNx8 19.09.2006 17:17

Nea, vairāk par 30 tk km nobraukt neplānoju. Motora tilpumu skatos toč zem 2 litri (nevajag stāstīt par to, ka nav forši, bremze utt.. - i don't care par to), un grasos pirkt uz līzes.

Mja, hren zin tagad pēc šitās komentāru gūzmas sapratīsi, vai pirkt jaunu mazklases auto ar benzīnu vai dīzeli, vai arī ņemt mazlietotu vidējās klases auto (ar benz/ vai dīz), bet bez garantijām... Vispār pilnīgs ķīselis galvā...

LyNx8 19.09.2006 17:25

VWfans rakstīja:

LyNx8 rakstīja: Nea, vairāk par 30 tk km nobraukt neplānoju. Motora tilpumu skatos toč zem 2 litri (nevajag stāstīt par to, ka nav forši, bremze utt.. - i don't care par to), un grasos pirkt uz līzes.

Mja, hren zin tagad pēc šitās komentāru gūzmas sapratīsi, vai pirkt jaunu mazklases auto ar benzīnu vai dīzeli, vai arī ņemt mazlietotu vidējās klases auto (ar benz/ vai dīz), bet bez garantijām... Vispār pilnīgs ķīselis galvā...

Ņem Nissan-Note benzīnnieku un vairāk nelauzi galvu, jo par šo auto ir vēl labākas atsauksmes nekā par Opel-Merivu, kura pēc manas pieredzes ir lielisks auto. Tātad jāsecina, ka Nissan-Note ir vēl pārāka par lielisku.

Hmm, jā, skatījos uz šito arī, bet pēc manām vēlmēm (CD un A/C), tas auto maksā kā minimums EUR 14 450... Bet tas jau ir par daudz manām vēlmēm. Arguments - "ja jau ņem uz līzi, tad 1 tk EUR šur vai tur" absolūti netiek akceptēts, jo tad jau var nez līdz kam aizdomāties... man robeža ap 13500 un vsjo, inače es vispār nošaušos...

LyNx8 19.09.2006 17:33

Nu lūk, ļaudis, papētīju te mazliet cenas. Te ir jauni auto ar manu minimālo vajadzību - motors no 1.4 līdz 1.6, A/C un CD. Pārējais štrunts..... Nus, kādi būtu secinājumi?

Chevrolet Lacetti 5d h/b EUR 13 132

Renault Megane EUR 13 700

Fiat Grande Punto EUR 13 849

Opel Meriva (Enjoy) EUR 14 020

Mitsubishi Lancer W EUR 14 080

VW Golf EUR 14 200

Nissan Note (Visia) EUR 14 450

Opel Astra (Enjoy) EUR 15 390

Mazda 3 (Elegance) EUR 15 450

Honda Civic EUR 15 650

LyNx8 19.09.2006 17:41

Vecu auto negribu principā. Mans laiks daudz dārgāks, nekā dzīvoties pa servisiem, turklāt pats neprotu diagnosticēt vainas, lai mani servisā neaptītu ap pirktus ar tekstie "Tev tas un tas ir obligāti jāmaina!!!" ....

Opel Corsa ir totāls mazauto... NEz, protams, neesmu sēdējis iekšā, bet nu man šķiet, ka kaut vai tas pats Grande Punto ir ievērojami plašāks!

George - Meriva ir Jazz izmērā??? Nopietni? Es saprotu, ka Meriva nav nekāds minivens, bet tomēr....

Arti, benzīna un dīzeļa patēriņa atšķirība uz manu motora tilpumu (1.6) ir ~1,5 litri uz 100 km. Tāpēc Tevis norādītie 4 litri nebūs objektīvi.... Es izrēķināju, ka 3 gadu laikā varēšu ietaupīt uz degvielu 900 Ls ar jaunu dīzeli, bet neskaitīju klāt biežākas un mazliet dārgākas apkopes utt.

LyNx8 19.09.2006 17:59

vol rakstīja: Vai tādus vārdus kā,man patīk,pavisam nevari atļautie?

Kā Tu to domā? Pēc principa, kas patīk vizuāli - to ņem? Nus, man tas patikšanas jēdziens lielā mērā balstās arī uz saprāta un aprēķinu pamata. Kāda jēga patikt jaunākajam Mersim, ja nevaru to ne nopirkt, ne - būtiskākais - pēc tam to uzturēt!

LyNx8 20.09.2006 12:25

Siksparnis rakstīja: Neviens no tevis nosauktajiem eksemplāriem nepalien zem 13500 EUR, izņemot čevroletu

Visi manis citētie ir ar kondicionieri un CD!!! Dīzelis gan tur neviens nav minēts - tam piekrītu, bet tur jau tā lieta, ka gribu saprast vai maz ir tolks to dīzeli pirkt. Mani aprēķini bija lasāmi mazliet iepriekš. Ja gribētu dīzeli - šaubu nav, ka visiem tiem cipariem būtu jāpieliek klāt +1500 Eur...

LyNx8 20.09.2006 12:56

Bet neviens jau tā īsti neuzrakstīja, vai jaunam auto arī var likt gāzi?! Un vai maz līzes noteikumi ko tādu atļautu...

George, a Mitsu Colt taču ir ļoti maziņš... Tā jau tomēr Corsas, Polo, Fiesta kategorija. G Punto vai Meriva par puskilo, bet tomēr lielāka.

LyNx8 20.09.2006 13:16

Nus, man tāpat vien šķiet.

Klau, mazliet naivs jautājums - a cik parasti jaunam auto ir tā līzes gada procenu likme? Vai ap 6 - 7 % gadā, jeb kā citādi?

LyNx8 20.09.2006 13:38

Nus, es visas tirgus cenas pašreiz EUR pārzinu. A kāda starpība, kādā valūtā ņem? Visiem dīleriem jau cenas iekš eirām ir, tā kā tas pats jau vien ir, aber maksāšu ik mēnesi tāpat vecajos labajos latiņos..

LyNx8 20.09.2006 13:58

Mjāā, līdz ko ieraugu tos ekonomistu terminus (EURIBOR utt...), tā man šķērma dūša sametas...

Btw - a kurā bankā jūsuprāt ir parasti visizdevīgākie % ? No pieredzes, tā teikt...

LyNx8 20.09.2006 17:24

Aprunājos ar zinošu cilvēku par konkrētu Fiat Grande Punto gadījumu. 1,4 16V motors ir feins un gana ass, ja brauc viens vai divi, bet vēl labāk uzvedas (lai cik dīvaini nešķistu) 1,3 TDI motoriņš... Sanāk, ka dīzelītis tomēr ir dinamiskāks.

P.S. Lūgums nekomentēt di.sējiem ar tekstu "kas tad tas par motoru? litra burka utt....

LyNx8 20.09.2006 22:38

Tam, ka vajag testa braucienu - pilngi piekrītu! Shaubu nav!

To Xm - saproti, ir mashiinas, kas speej tikai braukt (Dacio Logan), bet ir auto, kas speej braukt un vienlaiciigi prieceet sirdi gan ar komfortu, gan izskatu, gan ar savu dveeseliiti (da jebkas cits)...

To Ilis - Ir jau skatiits arii Suzuki... A Tu pats gribeetu ar taadu Suzuki Liana braukt? Man domaat, dizains ir gauzhaam neizdevies. Shkiet, tad jau Dacia smukaaks.

LyNx8 20.09.2006 23:00

Nu man domaat aptuveni 13,5k Eur (+/-) nav nemaz tik maza nauda, lai jauns auto tomer sanaktu. Tikai problema jau ta, ka nevar saprast, ko tad izveleties no ta visa...

LyNx8 20.09.2006 23:31

Nu, sasodiits, tad jau labaak FG Punto... Nafig pirkt negliitu auto par 14k EUR, turklaat no Korejas, ja par to pashu naudu var dabuut stiliigu itaali ar manaami labaaku kvalitaati?! Tai cenaa jau pat Meriva ielien (jauna.. gandriiz )

LyNx8 22.09.2006 9:34

Cik dzirdēts, tad jaunie dīzelīši esot baigi ņiprie. Kaut vai tam pašam Fiatam GPunto, 1,3TDJ esot baigi feinais. Piekrītu, ka nav nekāds monstrs, bet divatā pa ielām vālējot man liekas gana pietiekami.

Mja, nus par Golfu būs jāpadomā, aber Nissanam Notei tomēr laikam vispieņemamākā cena attiecībā pret potenciālo kvalitāti. 14,5k EUR un ir ar CD/AC un puslīz normāla izmēra salonu. Laikam jau jāpabraukājas ar visiem pēc kārtas, tad jau sapratīs. Turklāt Notei ar 1,6 motoru ir 110 Zs, kas ir manāmi vairāk nekā visiem citiem 1,6 konkurentiem... (vismaz pēc maniem novērojumiem).

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti