Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Edmunds 16.06.2004 12:07

Sveiciens VW-istiem! Interesē, kur var un par kādām naudām iegādāties VW Passat Variant 90g. bagāžas nodalījuma pārsegu (vāku). Varbūt kādam ir piedāvājumā!

P.S. Un papildus jautājums - tas gan no citas tēmas. Kā pareizi saucas (tehniski) "daiktiņi", kas stiprina stabilizatoru priekšpusē. stabilizatora atsaites vai kā? Līdzīgi ka BMW markām ir īsie, bet Audi pagarāki

Paldies jau iepriekš!

Edmunds 08.02.2007 9:46

Yonas rakstīja: Masa kaut kur nav, nevis saskaras. Tāpēc ņem masu caur blakus spuldzi.

Tā biju domājis izteikties, bet kaut kā automātiski uzrakstīju savādāk. Mēģināšu skatīt, paldies.

Edmunds 08.02.2007 10:29

Visa sāls slēpjas tanī, ka nestrādāšanas process mijās ar normālo režīmu, apskatīju visus kontaktus ( pat no jauna pārspraudu) , bet tik un tā vidēji uz katrām 10-15 sek iestājas brīdis, kad pārstāj darboties. Masas vads no kreisās puses, iet caur rezerves riteņa atrašanās telpu, izmet cilpu uz piekabei nepieciešamo ligzdu ( ir orģinālais ākis) un tad atpakaļ salonā un uz otru lukturi. Cik novēroju, ka vairāk "haltūrē" labais aizmugurējais pagrieziena rādītājs. Un par to dubulto mirgošanu ir tā - ka tai brīdī, kad pagrieziena rādītājs iedegas, tad gabarītam gaismas intensitāte mazliet samazinās, un tad otrādi. Neesmu vērojis citiem auto, bet man sķiet, kaintensitātei nevajadzētu mazināties, bet varbūt kļūdos.

Laikam jāuztaisa atsevišķš masas vads pa taisno no izejas pozīcijas.

Edmunds 14.02.2007 12:04

paturpināšu iesākto tēmu. Izskatīju cauri masas vadu, liekas, ka tur viss ir OK.

Bet interesantākais ir tas, ka ar izslēgtām gaismām pagrieziena rādītāji strādā bez traucējumiem. Kā ieslēdz gaismas slēdzi, tā atkal problēmas.

P.S. Varbūt ko nesaprotu, bet ja vaina būtu masā, tad pagrieziena rādītāji nestrādātu arī OFF pzīcijā.

Edmunds 14.02.2007 12:15

Marchiks_ rakstīja: Pārbaudi vadu saišķus. Varbūt locījumu vietās kāds vads ir bojāts. Manam sūda audi bija tāds prikols.

Kurā posmā atradās bojātais vads ?

Edmunds 14.02.2007 12:21

Manā gadījumā ir universāls, vadī nāk no salona, gar aimugurējo spārnu tieši uz aizmugurējo lukturi.

Bet paldies par ieteikumu skatīšu citus vadus, varbūt tiešām kāds aizlūzis.

Ka jau iepriekš minēju brīzīem viss ir OK, tad atkal uznāk, ka nesrādā!

Edmunds 14.02.2007 13:26

Meklē vēl. Masas pievienojumi pa visu mašīnu ir n-tie.

Varbūt ir kādi ieteikumi. Tā kā problēmas rodas aimugurējos pagrieziena rādītājos, tad skatijos masas vadu, kas iet uz viņiem. Vads pieskrūvēts pie korpusa universāla bagāžas nodalījumā kreisā pusē. Noņemot dekoratīvo vāciņu ir pieeja lukturim un redzams masas vads. bet kādēl gaismu OFF pozīcijā vis ir OK, bet pie ON rodas ši problēma. Sameklēju I-netā VW elektronikas shēmu, bet nu tur grūti izbraukt cauri kas ir kas.

Edmunds 14.02.2007 14:05

putraims rakstīja: Nav tāda konkrēta ieteikuma. Nevaru parādīt kā ar pirkstu. Jārok cauri visai shēmai. Ja tu saki, ka ieslēdzot gaismas - tad tikpat labi problēma var būt pie priekšējiem lukturiem, pie relejiem, pie paneļa masas u.t.t.

To piekabes štepseli apskatīji?

Piekabes štepselim viss vietā, bez tā ka vāciņš virsū, vienalga noņēmu pārtīriju pārbaudīju.

Nu paldies par ieteikumiem - turpināšau meklēt vainu.

Edmunds 02.05.2007 12:19

Uggga rakstīja: Ko tad īsti gribi - popeli vai minivenu?

Ja nevari izlemt, ņem baudāmo Merivu, būs 2 in 1

patiesība minivens ir primārais, bet tā kā viņu piedāvājums ir mazs un auto nepieciešams tuvāko nedēļu laikā tad kā alternatīvu skatos daudz maz ietilpīgu auto. Tā kā apstaigājot plačus acīs iekrita arī Opel Omega, tad gribēju zināt vai vērtsw pētīt viņu tālāk

Edmunds 02.05.2007 12:55

man arī vienai paziņai kādreiz O Kadets bija, par ritošo neko sliktu nevarēju teikt, bet Opel slimība - rūsa - bija no vienas vietas nosēdusi. Arī motors vienreiz kārtīgi saniķojās

Vēl esmu dzirdējis par Omegas 2.5 D motoriem , ka modeļiem no 95` tie nāca BMW ražojuma.

Patiesība, kas mani vairak vilina - gads un cena (piem. 2002.gada modelis par nepilniem 8000EUR), bet tas jau nav rādītājs.

Prasības - lai vieta pasažieriem un arī kravai!

par Merivu - palasījos zemāk esošo topic - izmējos (it sevišķi par to skoču).

Varbūt kā raksta, ka vietas viņam esot pasažierim, bet kravas noalījums izskatās mazs.

Edmunds 02.05.2007 14:02

Uggga rakstīja: Kā pārdevēji uzskata, tad MPV esot japāņu atbilde Vojageriem, tikai ar ekonomiskākiem motoriem.

Mazdai MPV pie 2002 gada modeļiem staruji kāpj cena no kādi aptuveni 7,5 uz 10 tk. Vai izmaiņas ir tikai vizuālās, jebšu mainās arī kas dzinējos.

Un kā ir ar tiem modeļiem ,ko piedāvā ar metāna gāzi - vai tā jau rūpnīcas uzstādīta?

P.S. par Space Wagon vienu topic-u augstāk briesmu lietas rakstās par to eļļas zušanu.

Edmunds 14.05.2007 15:26

Nav jau doma braukāt meklēt ko lētāku, tikai tāda lieta, ka salona filtram un gaisa filtram cena kopā kādi 7 Ls vai tas ir mormāli? (varbūt jau ir, man pirms tam 17 gadus senam Passat katrs filtrs tādu summu maksāja).

Nu par to testēšanu ir tā, ka varbūt ir lietas, kas par sevi dod zināt, bet patreiz neko nevar manīt, kaut gan TA izieta (gan atkārtotā) bez nevienas piezīmes. Noskrējiens varētu būt reāls (vismaz man tā sķiet), jo servisa grāmatiņa no Vācijas ir veiktas pārbaudes katrus 30 000 km un pie 120 000 atzīme par zobsiksnas maiņu. Pēc tam auto nonācis Adam auto rokā un Latvijā braucējs novedis līdz 190 000 km, kas arī reāls pa 4 gadiem.

Vai bez šiem servisiem kā Hansa auto vai adam auto, kur lielās cenas par stundu darbu ir kāds mazāks, bet ne mazāk kvalitatīvs servis, kurš vairāk specializējas uz Opel.

P.S. Ar to pašu Passat braukājot Volksauto varēja sadabūt visas daļas un servisus par labām cenām

Edmunds 14.05.2007 15:58

Par eļļas maiņas nomaiņu tā nevar teikt! Nevar jebkurš katrs Pēc pieredzes zinu - mainiju vienreiz iepriekšējam auto stabilizatora bukses pie viena palūdzu nomainīt eļļu - beigās eļļas filtru nebija kārtīgi pieskrūvējis. Tā kā ka jau te saka, ka rokām ne tikai jāaug no pareizās vietas, bet jābūt vēl ar pareizo izliekumu

Paldies pa ievadu opeļu pasaulē

Edmunds 17.05.2007 9:37

Nu kā izrādās izlasot visus user manual - tiešām ķēde. P.S. Mūžu dzīvo, mūžu mācies

Norādīta adrese www.elcats.ru/... tiešām laba, vismaz zini, ko tieši meklēt.

Edmunds 24.07.2007 22:28

Paldies visiem par atsaucēm un komentāriem!

Edmunds 08.03.2008 12:17

Ņemot vērā, ka autoservisā neesmu bija vismaz gadu, ja neskaita eļļas maiņu, un bremžu klučus. Ar iepriekšējas markas auto VW tik lieli darbi netika veikti. Arī inflācija noteikti dara savu, tad jautājums ir - vai ši cena ir šim brīdim atbilstoša (protams jau gribētos zemāku - citi komentāri par ritošām raksta, ka nedārgi, taču bieži un ka viss tas, kas apakša saglabājies nemainīgs no 95 gada vai pat senāk).

Edmunds 08.03.2008 12:28

Palasījos arī

www.sudzibas.lv/...

Tā neomulīgi, ņemot vērā, ka ieraksti nepilnu gadu veci!

Edmunds 08.03.2008 14:55

Domkrats tad ir, bet ... daudzstāvu ēku pagalmā tas nav tik vienkārši izdarāms.

Lieta jau grozās ap ko citu - ieguldot tādus līdzekļus gribās pie normālas braukšnas pa mūsu "cik nu normāliem" ceļiem braukt ilgāku laiku nevis tuvāko mēnešu laikā meklēt no jauna servisu.

Par kvalitatīvu darbu var jau arī maksāt, bet www.sudzibas.lv/...

norāda uz pretējo!

Edmunds 08.03.2008 19:31

DeaDMoroZZZ rakstīja: ko tu saproti ar "paarlasiit VISU prieksheejo piekari" ???

ja tieshaam - VISU, tad 400 LVL ir tik pat kaa par velti

Nu varbūt ne gluži visu, bet apmēram tas tika veikts: Amor.atbalstu gultņu maiņa, priekšējā tilta sviras sailenbloki, stabilizatora atsaites, stures trapeces stienis, ģeometrija.

Aizmugurē sailentbloki.

Summa sanāca mazāka nekā sākumā minēts (ap 40 ls). Nu ja skatā rēķinu, tad ap 140 Ls materiālos. Pārējais stundu darba + PVN. Paveikts tas viss tika 6h.

Edmunds 08.03.2008 19:32

40Ls ietaupīts!

Edmunds 08.03.2008 19:38

Betr paldies visiem par komentāriem - nemšu vērā arī ieteikumus darbus veikt pagalmā, ko ir arī nācies darīt. Nopirku pagājušā gada beigās jaunu akumulatoru un pagalmā mainīju. Ja neskaita to, ka piekļūšana skrūvei, kas tur aķi bez speciāla pagarinātaja gandrīz nav iespējama, pie temp. tuvu 0 arī rokas salst.

Tā kā var apskaust māju īpašniekus, kuriem savas garāžas un kuriem ir iespēja un vēlēšanās padarboties ap savu auto.

Domāju, ka tēmu var slēgt, jo gana viedokļu un komentāru ir dzirdēts.

jauku atlikušo brīvdienu

Edmunds 18.03.2008 14:15

Vienreiz man jau palamējas pie TA apskates, ka nelielas gaismas novirzes no normas pats TA pieņēmējs pieregulēja.

Paldies Yetti par izsmeļošiem komentāriem, dosimies lietu meklējumos.

Edmunds 18.03.2008 20:31

Pats biju izbrīnīts, kad pēc gaismu pārbaudes lika vēlreiz pagriezienus ieslēgt un bremzes spiest. Iepriekšējam auto arī bija āķis, bet tas bija noņemamais, tāpēc tad kontaktligzdu nebaudija.

Edmunds 18.03.2008 20:34

Yetti rakstīja: tāda figņa varētu būt Ventiņos... Iespējams, ka vēl kādā mazpilsētā...

Dex, ir bijusi situācija, kad piefisas par to, ka beņķis slikti turp-atpakaļ slīd...

Nu gluži mazpilsēta nav, netālu no Rīgas. Bet pēcāk no zinātājiem dzirdēju, ka tas TA pieņēmējs tāds diezgan piekasīgs.

Edmunds 18.03.2008 20:52

To vārdu foršie labāk likt pēdiņās, bet kau jau iepriekšējos komentāros saciju, ka ne jau visi darbinieki ir tādi. Vienreiz ejot uz TA , darbinieks pārbaudot gaismas pats pieregulēja, jo cik nu tur tā darba, ja protams pats lukturis nav ar bojājumiem. Jādomā vien par to, ka iestājoties siltākam un sausākam laikam palīst zem auto un to āķi noskrūvēt!

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti