Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
IkdienasViesis 20.08.2003 12:35

Vēlos oktobrī iegādāties Volvo. Tikai - šobrīd vēl nevaru izlemt, vai ņemt 850 vai 940 modeli ? Tehniski, pēc aprakstiem un anotācijām, esmu izpētījis abus modeļus. Katram ir savi plusi un mīnusi. Servisu šloseri viennozīmīgi saka, ka 900 esot izturīgāki, īpaši jau ritošā daļa. Izņemot stūres iekārtu. Arī dzinēji un sajūgs mazāk kaprīzi. Savukārt, 800 tajam esot vairāk luksu, labāka elektronika, mašinas gaita. Pašam vizuāli labāk patīk 900 tās sērijas mašinas, īpaši jau klasiskās formas - kā smokings, kurš nekad nenoveco. Neuzskatu par mīnusu pakaļējo piedziņu, jo esmu pie tās pieradis. Varbūt, kāds Volvo braucējs, kurš provējis abus minētos auto, var izteikt kādas domas un ieteikumus ? Jau avansā saku - paldies !

IkdienasViesis 13.04.2005 9:43

Ja kādam spicam BMW 500-700 sērijas rullētājam ir vēlme pabraukt ar "amerikāņu variantu" 240/15,5/45 - varu piedāvāt komplektu, kurā 3 riepas vēl ir pavisam labas, bet viena puslīdz laba. Lietie diski /oriģ. BMW/ gan ir ideālā stāvoklī, bez skrambiņas. Cena visam - 50 ls. Apskatīt varēs Jūrmalā.

Vispār jau ši izmēra lietotas Michelin riepas ir iespējams sameklēt gan Rumbulā, gan citos riepu centros.

Ja ir interese - var zvanīt 9417312.

IkdienasViesis 21.03.2006 15:27

Interesants ir fakts, ka policistiem, kuri štrādā ar radaru, absoluti neinteresē garambraucošo autovadītāju cita veida pārkāpumi. Reiz stāvēju pie Dubultu stacijas, kur gaidīju paziņu. Aiz intereses vēroju CP darbību iepretim stacijas laukuma krustojumam. Policisti mērija ar radaru Slokas virzienā braucošos, un apturēja "ātrākos" . Bet, viņiem pilnīgi vienaldzīgi bija braucēji, kuri brauca bez ieslēgtām tuvām gaismām, neinteresanti likās braucēji, kuri gājēju pāreju izbrauca zem TĪRA sarkanā, kur nu vēl pievērst uzmanību tik labi pamanāmiem sīkumiem, kā runāšana pa mobolo pie stūres vai drošibas jostu neesamība. Vienīgais pārkāpums ko viņi manīja, bija TIKAI ātruma pārsniegšana. Līdzīga CP darbības "kvalitāte" vērojama arī citās vietās. Es pat vienu reizi nolēmu riskēt, un šos pakaitināt - gabalu pirms pamanīta CP posteņa ar radarkontroli, izslēdzu savam auto tuvās gaismas...šie vispār tam nepievērsa uzmanību, tikai lūrēja savā radarā....

IkdienasViesis 15.06.2006 16:54

Pēc jaunās Sonatas iegādes marta beigās, arī esmu šo auto rekomendējis citiem. Cik man zināms, kādi pieci mani paziņas jau ir nopirkuši jauno Sonatu, un jūtas visnotaļ priecīgi par ;so jauno auto. Auto liels, ērts, komfortabls,labi aprīkots, apdares materiāli kvalitatīvi. Iebildums šobrīd pret šo auto tikai viens -

pārāk kokaina un cieta amortizācija, kas nav diez cik patīkama mūsu bedrainajos ceļos. Tas nu ir fakts. Bet Matrix arī ir foršs un ērts auto - mana patīk. Vienu brīdi matrixu gribēja pirkt mans brālis, bet nu akcijas cenas dēl, izlēma par labu Elantrai.

IkdienasViesis 19.06.2006 12:01

Ir daudzi, kuri spēj tikt pāri kompleksiem, ir arī tādi, kuri nespēj.

Tas pilnībā attiecas uz visiem iedzīvotāju"līmeņiem" - gan bagātajiem, gan mazāk turīgajiem. Pēdējā laikā itin bieži ir situacijas, kad reals biezais, kurš visus Neatkarības gadus braucis ar dārgajiem auģikiem un BMW, šodien bez lielām un liekām emocijām pārkāpj uz jauno Santa Fe vai max.aprīkoto Sonāti. Un jūtas pilnībā laimīgs un apmierināts. Daudzi jo daudzi, kuriem reali būtu iespējas iegādāties pēdējā modeļa dārgās klases auto, atturas toi darīt viena vien iemesla dēļ - ir stipri vīlušies sava iepriekšējā 90-to gadu dārgā auto kvalitātē. Šajā sakarā, mans paziņa, viens no bij. prokuratūras šefiem, ne PĀRĀK ATZINĪGI ir atsaucies par 2000.gada modeļa S-klases merša kvalitāti un remontu izdevumiem. Kvalitāte tam mersim salīdzinoši ir krietni zem W-126 un w-140 modeļa kvalitātes parametriem. Vēl pirms dažiem gadiem satiksmes ministra rīcībā esošais dienesta audi a-8 bija sevi apliecinājis kā "astronomiski" neizturīgs un dārgs auto, kurš knapi nokalpojis pusi no resursa. Tā rezultātā, ne velti, slaveni zīmoli pakāpeniski zaudē savu kādreizējo spīdumu, atdodot līderpozīcijas ne tik slaveniem nosaukumiem. Ne velti, daudzas popularas personības, ka piem. bij iekšietu ministrijas valsts sekretars, nomainījuši BMW auto pret citu marku - braukā ar santa fe. Arī citas popularas amatpersonas un turīgi uzņēmeji kā jaunos auto labprāt paņem un laimīgi brauc ar daudz lētākajiem Huyndai auto. Kā saka - pakapeniski lielai daļai Latvijas autobraucēju izdotas atradināties no kompleksiem, ka TIKAI audi,mersis un bembis uzskatāmi par auto. Var teikt arī, ka kļūstam gaudrāki.

IkdienasViesis 25.09.2006 16:02

To, ka BMW ir ļoti labs auto, šaubu nav nekādu - pats teju,teju 15 gadus braucu ar dažādiem BMW auto. Un biju apmierināts. Līdz brīdim, kamēr man viens CP majors aizādīja, ka viņaprāt braukšna ar BMW auto kaitējot valsts iestādes tēlam, kurā es strādāju...? 'Sobrīd gan jāpiekrīt, ka vieglprātīgu LIETOTĀJU dēl, BMW imidžš sabiedrībā ir nokritis līdz krimināli zemam līmenim. Cik vien lasi infu par dažādiem crachiem, 85% gadījumu pēdējā laikā iesaistīti tieši BMW auto. Kaut kā daudz par daudz. Sagadīšanās ? Arī kaut kā par biežu.

IkdienasViesis 26.09.2006 15:13

Jau pirms vairākiem gadiem man pazīstams vīrs no CSDD teica, ka Latvijā e-30 modelis esot populārākais auto , kurš tiekot noņemts no uzskaites sakarā r crachu . Izskatās, ka drīz vairs nevienu e-30 neredzēsim vispār, jo visi būs sasisti.

IkdienasViesis 18.12.2006 10:32

Bezradara-hronometrāžas metodes (sauksim viņas tā) bija ļoti popularas padomjlaikos 70-to gadu beigās. Jūrmalā populārs autoinspektoriem bija posms Vaivari - Talsu pagrieziens, kurš braucot uz 60km/h bija jānobrauc noteiktā laikā. Lūk, viens autoinspektoru auto dežūrēja pie Vaivaru mežiņa un pa rāciju otrai brigādei nosauca garāmbraucošos auto un to "starta" laikus Vaivaros. Loģiski, ka VISOS laikos vadītāji caur vaivaru mežu ir maukuši uz sotoku un mauc vēl šodien. Bet, autoinspektors tikai ieskatās savā hronometrā, un visiem fiksajiem knaši kniebj caurumus sodu talonā....Mans fāterīts arī reiz tur uzrāvās. Bija jau arī citi "fiksētie" posmi : Kauguri-jaunķemeri, Dzintaru tilts - Lielupes tilts u.c.

IkdienasViesis 08.01.2007 12:46

Domāju, ka CP kopējās dežūras kopā ar ONAP nav nekas jauns. Organizēto CP reidu laikā busiņš ar ONAP darboņiem itin bieži atrodas PIEEJAMĀ attālumā. Iespejams, ka ka CP jau pazina Saknīša džipu un tam sekojošo miesassarga auto, un jau informēja to par iespējamo Saknīša auto aizturēšanu. Nav noslēpums, ka CP darboņiem ļoti nepatīk šie BIEZO tandēmi, kad miesassargu auto cieši seko savam saimnieka auto - tml.auto satiksme jau izraisa paaugstinātas bīstamības situacijas gan pie apdzīsanas , gan pagriezienu manevru izpildes krustojumos. 98% gadījumu miesassargu auto (bez brīdinošiem gaismas signaliem) parasti iebrauksānu krustojumā pabeidz pie sarkanās gaismas. Domāju, ka šajos gadījumos CP aktivitātes ir maximāli jāatbalsta, lai atkal netgrieztos 90-to sākumā, kad TĀDU braucēju aktivitātes bija ārpus jebkādas kontroles.

IkdienasViesis 17.01.2007 15:11

Kā tur ir ar to KEMI Ulmaņa gatves servisu - atsauksmes ? Apkalpošana, cenas, rezerves daļas , izpildes kvalitāte ? Vai nepieciešāmās rezerves daļas serviss pats sagādā, vai arī jāskraida pašam pa autobodēm ? Nupat man krusdēls remontēja savu opeļ-kalibru It kā labā Jūrmalas servisā - bet pirms tam bija spiests ar rezerves dalu sarakstiņu pats paskraidīt pa veikaliem.

IkdienasViesis 06.02.2007 11:19

Vai kāds zinošs specialists var pastāstīt par "Latvijas propāna gāzes" pakalpojumu - iespēju privātmājas apkurei uzstādīt junkera krāsni un propāna balonu skapi. Cik maksā uzstādīšana, cik ekspluatacija ?

IkdienasViesis 14.02.2007 13:13

Malači, dorfmanieši - ATGRIEZĪSIES ! Bet vai meistaru un remontnieku kolektīvs būs tas pats ? Iepriekš bija runas, ka pašreizējā dorfmaniešu brigāde praktizēs WESS motorā ? Kas zin ko sīkāk ?

IkdienasViesis 27.02.2007 14:31

Jautājums tikai viens - KĀ pēc auto nodošanas remontdarbnīcā Kleistu ielā, nokļūt atpakaļ Rīgas centrā ? AR autobusu ?? Iespējams, ka dorfmaniešiem būs jāpadomā par maiņas auto servisa klientiem.

IkdienasViesis 06.03.2007 9:25

Apskaties Skandi motors mājās lapā www.skandimotors.lv, lietoto auto sadaļā. Tur parasti piedāvā mazlietotus ar garantiju.

IkdienasViesis 03.04.2007 14:30

Kaut kur baumu līmenī esmu dzirdējis, ka it kā ERGO kantoris perspektīvā plāno arī pie KASKO izvērtēt bonus-malus "parametrus" . Pieļauju, ka daudziem tāds faktors varētu būt izdevīgs.

IkdienasViesis 16.04.2007 12:44

Tie laiki, kad 90-to vidū vēl varēja nopirkt 80-to gadu desmitgadīgu bembi ar realu noskrējienu zem 100 000 km ir jau vēsture. Tolaik paši friči vēl nebija tik bagāti un dārgos auto arī vairāk izmantoja braukšanai brīvdienās un svētkos, ikdienas reisos triecot kādu golfiņu vai kadetu. Šodien situacija ir krasi mainījusies, sakarā ar augstu pašsreizējo dzīves līmeni, vāczemieši savus auto vairs netaupa - pirmajā piecgadē kamēr ir lizingi un garantijas, dzen uz maximālo nobraukumu pa visu Eiropu....Kad biju pagājušovasar vāczemē, viņu plačos paskatījos nobraukumus 700 sērijas 99-2002.gada bembjiem : visiem bija pāri par 220 - 250 000 km uz odometra. Nu, mūsu un leišu auto biznesmeņi,protams, pusi nobraukuma vietējā autotirgū "nomet" nost, lai cilvēciņš-pircējs kādu laiciņu justos laimīgāks zemes virsū un apjūsmotu "laimīgo" pirkumu...

IkdienasViesis 17.04.2007 17:24

Visnotaļ interesants topiks izveidojies, kā sāk izskatīties. Domāju, ka tīri teoretiski par visiem lietotājiem ,kuri garāku

vai īsāku laika periodu apgrozās iauto lapās - ir zināms Redaktora k-gam. Lūk, būtu reiz interesanti,ja iauto redakcija veiktu statistisku apkopojumu par iauto lietotāju aktivitātēm kopš portāla darbības uzsākšanas brīža, akcentējot - cik rakstus katrs uzrakstījis, cik reizes komentējis lapās un forumā. Pats iauto lapās apgrozos itin ilgu laiku, bet reali "dzīvajā" nevienu personiski nepazīstu. Bet,jebkurā gadījumā esmu pamanījis, ka daudzu lietotāju niki ,kuri ikdienā bija pamanāmi daudz un bieži pirms 2-3 gadiem, šobrīd ir pilnībā pazuduši no virtualajiem ekrāniem. Tāpēc, kaut kāda statistika no iauto redakcijas puses būtu visai intriģējoša.

IkdienasViesis 18.04.2007 13:00

Raksta autors noteikti bija cerējis, ka par konkrēto tematiku sanāks sakarīgāks rakstiņš. Diemžēl, izskatās, ka drūmākais spamojums līdz šim vien ir sanācis - nekā no akademiskuma. Lasot komentus, škiet, ka tiek skatīta filma par citplanetiešiem... Skumīgi, ka tā.

IkdienasViesis 14.05.2007 9:56

Lai likvidētu visu balkānvalstu un slāvu "telefon" mafiju, vienīgā iespēja šajā festivālā ir izveidot starptautisku žuriju, kura tad arī pēc noteiktiem kriterijiem izvērtētu katru dziesmu. Pašreizējā kārtība ir sevi degradējusi, tas katram ir skaidrs. Nu jau esam nonākuši līdz Belgradai, pēc tam notrikti būs vēl maķedonija, slocenija,croatiaja u.c....

IkdienasViesis 31.05.2007 13:57

Atbilstoši Latvijas Satversmes normām, valsts prezidentu ieceļ Saeima. Tauta tur "ni pri čom" vairs. Tautai BIJA visas iespējas savu gribu izteikt 9.Saeimas vēlēšanās - vienu gadu atpakaļ. Nu, ja pati TAUTA panāca rezultātu par labu "oranžistiem", tad jau neviens cits tur nav vainīgs. Loģiski, ka vairākuma koalicijai šajā situācijā bija izdevība rīkoties pēc saviem ieskatiem. BET, lai jau jaunais prezidents strādā ! Ļausim viņam to darīt.

Ulmaņpaps jau arī sākotnēji maz ko saprata no diplomatijas un likumdošanas. No nostāstiem dzirdēts, ka jau pirmajā ASV vizītē vinš pametis svītu un aizsteidzies un lielveikalu.... Bet, pēc tam kļuva par itin labu prezidentu, kurš atšķirībā no VVF orientējās arī iekšzemes lietās.

IkdienasViesis 01.06.2007 11:29

Nu, nav ko te daudziem gaudot pēc Endziņa. Ļoti labi pazīstu Endziņa k-gu , viennozīmīgi - īstens goda vīrs. Bet, priekš ŠODIENAS starptautiskajām prasībām atbilstoša valsts prezidenta amata ,atvainojos, domāju: kvalitates "resurss" viņam tomēr ir nepietiekošs. Iepriekš jau Endziņam tika piedāvāts jaunais tiesībsarga amats, no tā viņš atteicās. SAPRATA, ka tur būs baigi jāšancē. Domāju, ka Zatlers savus nesakārtotos finanšu-nodokļu jautājumus VIDā nokārtos vienas dienas laikā, Endziņam starptautiskā sabiedrība gadiem neliktu mieru par viņa komunistisko pagātni, īpaši jau par to okupacijas fakta neatzīšanu. Galvenais, Zatleram pašam prast izveidot LABU un zinošu padomnieku biroju un profesionalu prezidenta kanceleju. Tad jau pusgada laikā viss būs OK - varēsim lepoties ar savu prezidentu.

IkdienasViesis 01.06.2007 12:05

ibio: nu, tajā kantorī 10 gadu laikā gan neviens tiesnesis nav bijis saguris no darba pienākumu izpildes. Jau tradicionali ST katrs tiesnesis ir nodrošināts ar super augsta līmeņa profesionaliem palīgiem, ir arī vairāki padomnieki. Par visiem kopā tad arī tiesu spriedumu projekti tiek veidoti. KO TAD teikt piem. Augstākās tiesas palātu tiesnešiem, kuri nav nodrošināti ne ar palīgiem, ne padomniekiem - bet darba slodze vismaz 25 reizes lielāka ? Loģiski, par mazāku darba lgu nekā ST.

IkdienasViesis 04.06.2007 16:38

Uzskatu, ka valsts prezidents ir ievēlēts un turpmākos četrus gadus pildīs savus pienākumus. Vai nu tas kādam patīk vai ne. Domāju, ļausim prezidentam strādāt, un secinājumus komentēsim šajā pat lapā pēc gada. Tad arī būs pirmie objektivie rezultāti un bāze slavai vai kritikai. Šobrīd prātīgākais risinājums būtu nevis lasītājiem stulbi vaukšķēt par savām personiskajām ambicijām šajā jautājumā, bet iauto redakcijas vadības spēkiem vienoties ar jauno prezidentu par interviju priekš portāla. Tad arī varbūt uuzināsim kaut vairāk par prezidenta attieksmi pret automobiļiem, satiksmi, CP, un kaut ko par nākotnes nodomiem sajās lietās un politikā kopumā. Iepriekš no trauminstituta dakteriem biju dzirdējis, ka Zatlera k-gs it kā kādreiz braucis ar ford-skorpi , pēdējā laikā ar iepriekšējo mercedes e-klasi.

IkdienasViesis 04.06.2007 16:57

Ozz: Ja kas, oranžists un šo atbalstītājs nekad neeesmu bijis. Vispār, partijās NEKAD un NEKĀDĀS 50 gadu laikā biedru sarakstos neesmu bijis. Šodien jau drīzāk būtu jāatbalsta socialdemokrati, bet tie jau nav blicē.

IkdienasViesis 06.06.2007 11:51

Piekrītu viedoklim par to "taustāmo iemeslu" , kādēļ CP darboņi ir ar mieru tēlot Matrosovus. Bet, izskatās, ka tur "rezultatīvs" darbs drīzāk varētu būt KNAB dienestiem. Lai noīrē kādu "poršiku""un kopā ar IeM iekšējā dienesta darbiniekiem pajoņo pa jūrmaleni... CSDD "stučitāji" kaut kur IT bija izteikušies, ka viņiem zināmie superbiezo auto īpašnieki joprojām gan esot bez soda punktiem....

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti