Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
IkdienasViesis 08.06.2007 10:54

Reizēm es nesaprotu, kāpēc valstij ir jāizlieto lieli lidzekļi, lai aprīkotu CP policijas auto ar dārgām videoiekārtām. FAKTISKIU, tās iekārtas tiek izmantotas salidzinoši reti. Nezinu, kas CP darboņiem ir pret stacionarajām radar iekārtām, bet vairumā gadījumu esmu ievērojis, ka aprīkoto CP auto darbinieki , strādā uz ielas ar parastajiem stalkera radariem. Manuprāt, tā nav diez ko pamatota tehnisko līdzekļu pamatfondu izmantošana. Izskatās, ka STACINARĀS IEKĀRTAS VAIRUMĀ GADĪJUMU ATRODAS DĪKSTĀVĒ. Lūk, vakar ap 19.00, Jūrmalā, Dubultos, CP brigāde ar labi aprīkotu Sonatu, ātrumpārsniedzēju ķeršanai izmantoja kaut kādu antiku radaru. Līdzīgi rīkojās arī volvo s-60 CP brigade, kura uz Jūrmalenes diez kāpēc izmantoja parasto rokas radaru, nevis ar video aprīkoto stacionaro. Uzskatu. ka CP augstākajai vadībai šai problemai vajadzetu pievērst uzmanību.

IkdienasViesis 12.06.2007 11:21

Saeimas šoferi viennozīmīgi uzskata, ka NEVIENS no viņiem savā īpašumā s-80 neturētu. Kaprīzs auto, ar daudzām "iedzimtām" slimībām, dārga ekspluatacija,remonti un rezerves daļas. Vairumā gadījumu cilvēki iegrābjas vizuali glītos, bet visnotaļ nodzītos braucamajos, kuros jāiegulda vairāki tūkstuši latu.

IkdienasViesis 19.06.2007 12:05

Savukārt, man viens pazīstams žurnalists (kurš bija vērojis reidu) izstāstīja, kā CP niknumā matom gānījušies pēc neveiksmīgā "ielīgošanas ģeneralmēģinājuma" akcijas pie Vangažiem pagājušonedēļ, kad reida laikā nebija izdevies noķert nevienu šmigotājšofferi. Specials buss 53 šmigotājiem bijis sagādāts, pat vairāki ministri atbraukuši bija, Zivtiņs pats piedalījies pie mašinu stādināšanas... Kādi 500 šoferi pārbaudīti, bet nekā - daži nabadziņi atļautajās šmigas robežās .

Domāju, ka ši iemesla dēļ - LAI IZVAIRĪTOS no iespējamām CP organizētām pazemojošām akcijām, tūkstošiem autovadītāji (ieskaitot mani) izvairīsies no jebkādiem auto braucieniem Līgo naktī un nākamajā dienā. Protams, ka tas ļoti ietekmēs daudzus organizētos lielos Līgo nakts pasākumus .

IkdienasViesis 20.06.2007 9:31

Domāju, ka pie situacijas, ja līgo naktī CP aktīvistiem neizdosies piebāzt pilnu to "ikarusu" šoferiem ar šmigotājiem - viņiem var piemesties mazvērtības komplekss, ko ārstē tikai iestādē Tvaika ielā...

IkdienasViesis 20.06.2007 11:19

Godīgi sakot, man arī šogad ir radusies interese par skūteriem. Ne jau vienmēr un visur racionali ir izmantot auto - vietējos ,tuvos braucienos varētu izmantot skūteri. Reklāmā lasīju, ka skūteru centrā tirgojas 50kub/cm braucamie pa 400 ls. Modelis XY50QT - Jazz. Interesanti - vai tāds aparāts tur 190 gara un 120 smaga vīra parametrus braukšanai tuvās un vietējās distancēs ? Varbūt, kāds skuteru zinātājs var dot kādus ieteikumus ?

IkdienasViesis 20.06.2007 14:30

Sirsnīgs sveiciens Redaktora k-gam jubilejā ! Lai laba veseliba un pozitiva radošā procesa iedvesma !

IkdienasViesis 14.08.2007 11:48

Vai kāds no zinātājiem nevar pastāstīt par mobilo telefonu darbnicām un zinošiem meistariem Rīgas apkārtnē ? Manai meitai nejauši gadījās izmērcēt savu pilnīgi jauno nokia 6233. Nedarbojas tikai zonas uztveres opcija, bet lielais remonta kantoris Mūkusalas ielā atsaka jebkādu remotu. Žēl projām mest, varbūt var arī kads specs saremontēt. Savulaik mans vecais vācu sīmens (97.gada modelis) puķudobē mirka veselu nedēļu , bet pēc izžāvēšanas darbojās vēl ilgi.

IkdienasViesis 28.08.2007 15:22

Var mēģināt sazināties ar Saeimas autobāzi - tur dažas GAZ - 2410 ir pie "dzīvības" un ar TA.

IkdienasViesis 10.09.2007 13:20

Ha,ha - nabagmāja CP ! Ta nu nodzīvojušies līdz klinķim. Cik zināms, tml. situacija Latvijā vel nebija dzirdēta, ka jāpūš bez trubas. Nesen tikai biju dzirdējis gadījumu, kad krustdēls stāstīja, ka pēc alko testa reidā Babītē, CP viņam neesot atdevis "trubu", jo tā esot jāpievieno ATSKAITEI par reidu...!?

IkdienasViesis 12.09.2007 9:34

Vakar par šito lietu pazvanīju savam bij. studentam, kurš vēl bišķi piešancē CP kantorī. Viņš par jauna modeļa alkometriem neko nezināja, teica tikai, ka trubiņas esot deficīts. un tās ir jataupa. VIENA štuka maksājot 50 santimi, dārgi sanākot, tāpēc daudzi pirmo pūtienu reidos sākuši praktizēt bez trubām.

IkdienasViesis 14.09.2007 16:02

Vispār, cik lasīta autoliteratūra, auģiku "automātI" vienmēr raksturoti kā švakākie un neizturīgākie. Atceros, ka jau pirms daudziem gadiem automatu specs Aploks žurnālā Auto kritizēja veco "cigāru" automatus, minēja problemas kādas veidojas "izbeidzoties" reduktora saļņikiem...utt. Arī ziepjutrauku, A4,A6 un A8 automati nav izcēlušies ar īpasu izturību un ilgu darba resursu. Cik zinu, visi mani paziņas, kam bijuši lietotie A6, faktiski visi mocījušies ar automatu problemām. Automatu problemās pēdējā piecgadē, cik dzirdēts, skarušās arī pajauno bembju īpasņiekus - jaunās kārbas ar aluminija iekšām sevi neattaisno.

IkdienasViesis 19.09.2007 11:28

Tad jau labāk meklē un nopēºc e-23 modeli - būs stilīgāk. Kāds vismaz pie tās larokas bordeļiem uzmetīs aci : KAS PAR AUTO ? Ar e-65 jau pilla Rīga, katrs piektais urlas mazdēls ar tādu jau brauc.

IkdienasViesis 26.09.2007 12:26

Nu, jāsaka, ka pēdējā laikā CP tik bieži uz administratīvo tiesu piestaigā, ka jādomā - šiem bišķi tas ir jau pieriebies. Nesen biju tur iegājis pie pazīstamas tiesneses pabazarēt, nobrīnijos, ka tiesu gaiteņos padaudz "zaļo" draudziņu pastaigājas...Domāju, ka šobrīd CP iespēju robežās sāk izvērtēt savu rīcību un atbildību. Laiks atbildēt arī par savām kļūdām. Domāju, ka par "ņemšanu uz muļķi" CP darbinieki būtu jāsoda ļoti bargi. Lauku rajonos pēdējā laikā arvien biežāk dzird par faktiem, ka vietējie CP radaru vietā nereti izmantojot Philips matu fēnus, kuriem klāt piestiprināta elektroniskā pulksteņa ciparnīca...

IkdienasViesis 09.10.2007 13:53

stučišana ir ļoti slikta lieta - to neviens neapsstrid. Bet, pēdēj'

a laikā situacija uz Rīgas autoceļiem kļuvusi tik neciešama, ka daudzie garām un iekšā līdēji sāk pakapeniski pieriebties. ar katru dienu arvien vairāk. šorīt braucu pa vantinieka pirmo joslu - ielaidu vienu švabraku pirmajā joslā. A, šim nepatika - tas pēc 3 minūtēm jau prasās atpakāl otrajā. Skatos, pabrauycis pāris min. pa otro, šis jau lien atpakāl pirmajā. Nobraucislīdz lejai - džeks atkal pēdējā brīdī ielien pirmajā. Labi, ka aiz bankas menti šo paņēma "uz kafiju"...Foto stučišana, ja to legalizēs, var profilaktiski itin labi iedarboties. Vienu laiku tml. prakse bija populara dažās ES valstīs. Grūtnieču un slimo sievasmāšu reg. pārvadātājiem ieteicams būtu labāk izmantot ĀP palīdzību.

IkdienasViesis 11.10.2007 16:11

nav vērts par tādu summu lizingā vecu bembi ņemt. Tikai remontu izdevumi un galvassāpes. Labāk ņem jaunu auto un vismaz 5 gadus dzīvo bez problemām. Man arī no visnotaļa uzticamā BMW e-34 pagājušogad bija grūti. Bet , nu jau pusotrs gads bez jebkādām problemām nobraukts ar jaunu max.aprīkotu jauno Sonāti GLS - no visādiem šrotvageniem nelaba dūša metas...Iespējas un izvēle jauno auto salonos ir pietiekoša, nav nemaz tik nopietni jālūr uz slavenajiem zimoliem - TAS pasaulē un eiropā vairs nav īpaši modē. Viens mans paziņa BRIESMīgi mīlēja tos zimolus, pāris gadus atpakāl paņēma jaunu Volvo džipu. Tagad pats nevar vien nobrīnīties, ka tam volviķim stūrees reika pagalam un garantija beigusies..

IkdienasViesis 18.10.2007 12:46

JL nav strādātāji. Varbūt, pats Repše 5 gadus pēc iziešanas no BANKAS cietokšņa mūriem ir nedaudz nostājies uz "visām četrām", bet kopumā partijai ar darbspējīgiem cilvēkiem ir pašvaki. Vairāk tur ir bļāvēji, demagodi, sorosieši un t.s. amerikāņi. NEDOMĀJU, ka viņi nākot pie varas, varētu situaciju valstī uzlabot. Pašreizējie oranžisti, kaut arī šobrīd sasmērējušies, kopumā tomēr jāatdzīst par spēcīgākajiem politiķiem. Pieļauju, ka viņi pašlaik ir sabijušies no sabiedrības reakcijas, un izdarīs attiecīgus secinājumus. Tad situacija varētu uzlaboties.

Un Loskutovs arī nebūt nav tas frukts, kurš būtu sabiedrībai tik aktīvi jāaizstāv. Viņš savulaik bijis sex žurnala Laterna modelis, šobrīd pieļāvis būtiskus naudas izšķērdēšanas faktus KNABā, kuru sabiēdrība līdz šim uzskatījusi par paraugiestādi. Nesmuks bija arī fakts, ka KNABa darbiniece tika aizturēta šmigā pie stūres, bet aizdomīgos apstākļos no soda tika atbrīvota. Divaini uz KNABa "godīguma" fona izskatās arī apstākļi, ka turienes darbinieki pērk X5 džipus un pusmiljona ls. vērtas vasarnīcas. Diez vai par KNABā nopelnīto darba algu. Būsim tomēr taisnīgi.

IkdienasViesis 24.10.2007 10:25

Ja jau nav ko darīt - var nākt pie Saeimas nama uz izbļaustīties pēc sirds patikas. Ar un bez plakātiem. Demokratiskā valstī tas ir atļauts. Daudzi,protams, tml. veidā relaksējas. Ir jau arī tie, kam traucē pilnmēness - nu, tad tā relaksācija jāpapildina arī ar mediķu iejaukšanos. Bet pēdējā laikā ,šķiet, tā bļaustīšanās kļuvusi par modes lietu Arī hudožņiku kompānijām, kuras atradušas iespēju papildus reklāmai. Bet REALI pie pašreizējo politisko spēku attiecībām, NEKAS īpaši nemainītos parlamenta atlaišanas gadījumā. Pēc trim menešiem visi nobalsotu līdzīgi kā GADU atpakaļ - rezultā vairāk deputatu būtu tikai krievvalodīgajām partijām, un tas diez vai būtu tas labākais risinājums. Uzskatu, ka repšisti-marsieši savaus resursus arī ir izmēluši ar pastāvigajiem kašķiem partijā , arī meitenes,motocikli,kuģi,māksla ,sorosieši un "amerikāņi" ir kaitējuši šis partijas imidžam , LAI cilvēki jebkad kādreiz ticētu šis partijas iespējamiem panākumiem. VIENĪGAIS risinājums, gaidīt kādas jaunas,perspektīvas un spēcīgas izveidi un izaugsmi līdz nākamajām Saeimas vēlēsanām. Lai gan maz ticams, ka tml. partija varētu izveidoties, jo šobrīd Latvijā jau ir manāms jaunu,aktīvu un zinošu politiķu deficits. Nedomāju, ka VVF uz savas amerikāniskās domāšanas bāzes izdosies kaut ko izveidot, drīzāk jau štokijam varētu kaut kas izdoties - ja viņš spētu atrast sev līdzīgus vismaz 200 domu biedrus.

IkdienasViesis 24.10.2007 13:43

Bet, pamatideja, it kā neslikta . Ja tehniski to turbinu pilnveido, var kaut kas interesants sanākt. Tomēr, salidzinoši vienkāršojās mopēda ritošās daļas konstrukcija, nav nekādu ķēžu, ātrumkārbu - galvenais, labas bremzes . Lai gan reaktivo dzinēju arī ir iespējams pārslēgt reversā režīmā... Ar rolleriem pa ielām riskanti braukt, jo tie ir ļoti klusi, kādēļ bieži tiek uzbraukts gājējiem. Šito aparātu vismaz respektēs.

IkdienasViesis 24.10.2007 14:14

Nu, Loskutāna dēļ, jau nu nav vērts iet laiku tērēt un bļaustīties pie Saeimas nama. Diez vai tam džekiņaam, ar izteiktām sexualām nosliecēm, ir īstā vieta vadīt tik svarīgu valsts kantori. Nekādas varonības 5 gadu pastāvēšanas laikā tas knabis nav arī paveicis - 120 cilvēku komanda ar labām darba algām, bet reali līdz tiesai nosūtītas tikai DAŽAS kriminallietas. Arī daļa no tām - ar attaisnojošiem spriedumiem. Sabiedrība līdz šim vairāk naivi ir ticējusi spožajai KNAB izkārtnei. Bet nu jau ši izkārtne ir aptraipīta ar valsts kontroles slēdzienu(par izšeftētiem naudas līdzekļiem), iereibušās KNAB darbinieces rīcību, kad tika notverta šmigā pie stūres, bet atbrīvota no soda. Ticamību tai iestādei samazina arī tur strādājošo darbinieku tieksme vizināties ar x5 džipiem un relizēt idejās par dačām jūrmalā(dati no preses) Plašāku informaciju par KNAB darbību un aktivitātēm liedz likums. Diemžēl.

Ja nu citi svarīgāki iemesli, tad ,protams, pabļaustīties aiz ņičego ģelatj jau var vienmār.

IkdienasViesis 15.11.2007 11:25

Tikai pozitivi varu izteikties par Ford-dorfman servisu, kurš pašlaik atrodas Imantā. Jau kopš 1994. gada savus fordiņus (granada, skorpio,mondeo) esmu tur apkopis un remontējis. Lieliski meistari, normalas cenas, izcili pozzitiva attieksme pret klientu. Atšķirībā no citiem servisiem, VISI sarunātie remontdarbi vienmēr ir kvalitatīvi izpildīti, nekad nav bijušas situacijas, kad pēc remonta jāatgriežas servisā ar sūdzībām par kaut ko nepadarītu. Iesaku katram fordistam.

IkdienasViesis 20.11.2007 15:21

Domāju, ka pie mums tie TV signali ir baigi švaki, tapēc gan braucošā, gan stāvošā auto'TV aparatu Rīgā izmantot ir sarežģiti. It kā esot kaut kāda ļoti laba,padārga Pioonier firmas āra auto antena, ar kuru varot panākt labu attēlu pat brauksanas režīmā. A, Briselē nav nekādu tml. problemu . Braucu tur ar taxi no lidostas, taxsī visu laiku darbojās Roadstar TV plakanais televizoriņš, taksists visu laiku boksa maču vēroja. Kvalitate un skaņa ideala. Kad mums tā būs ?

IkdienasViesis 26.11.2007 17:01

Nu, sodīt Godmani ( kurš ir arī deputats) par CSN pārkāpumu, tas jau būtu smags subordinacijas pārkāpums iekšlietu sistēmā. Par tādu joku nokļūt darbā skurbulī policijas darbiniekam ir vieglāk par vieglu. Ja nu CP inspektoram superprincipialam sagribējies kļūt un varoni tēlot , cerībā prēmiju sev tādejādi kāst - tad viņam protokols vismaz jāsastāda, un jānosūta Zivtiņam. Tas lai izlemj tālāko.

IkdienasViesis 30.11.2007 16:01

Vēl pirms gadiem trim biju pārliecināts BMW atbalstītājs, un dzīvoju pārliecībā, kā pēc vecā ,labā e-34 auto sekos e-38 ,x5 un citi jaunāki BMW auto. Par visādiem korejiešiem un japaniešiem pat dzirdēt negribēju Nu, bet tā sanāca, ka nejauši 2005.gada autoizstādes ietvaros ,bija iespēja izbraukt ar jauno Sonāti, kuura mani arī PAŅĒMA kā ļoti ļoti ērts, komfortabls,moderns un salīdzinoši nedārgs auto. Nu jau ar teicami aprīkotu jauno Sonāti 2,4 GLS nobraucis divas sezonas - bez jebkādām teh.probzām un citām problemām, un jūtos pavisam labi. Jebkurā gadījumā DAUDZ labāk, nekā mans krustdēls ar savu piecgadīgo e-46. Ne mirkli neesmu iedomājies, ka tas hundajs būtu sliktāks par visjaunāko 5 sērijas bembi, ar kuru šovasar bija iespēja pabraukāties divas nedēļas. Šaurības sajūta tajā bembī bija tik nospiedoša, ka biju priecīgs par brīdi, kad iekāpu savā Sonātē.

IkdienasViesis 04.12.2007 10:21

Domāju, ka OPELIS kritizējotjauno Sonāti, nedaudz ir pārcenties, vai arī tā Sonāte (kā jau maiņas auto) bija jau piebeigta. Un tas pilnībā ir iespējams. Viens mans paziņa, toijotas centra mehanikis, nesen stāstīja, ka mūsu izcilie autovadītāji pamanījušies GADA laikā līdz "klinķim" nodzīt vienu no servisa maiņas auto - pavisam jaunu toijotu. Pats ar sonatu esmu nobraucis divas vasaras sezzonas(ziemās gan braucu ar mondeo), un kaut kā neesmu līdz šim pamanījis, ka Sonatai ir mīksts atsperojums - tas mani pat izbrīnīja. Pat pirmajā teh. apkopē es servisniekiem apvaicājos - KĀPĒC auto ir tik ciets atsperojums , uz ko šie man atbildēja, ka tikai pie 25 000km palikšot mīkstāks....Arī par klusumu salonā sūdzēties nav pamata - salons ir tieši tik pat kluss kā 500-tās sērijas BMW auto, un tas ir neslikts rādītājs. Arī gaita un stabilitāte uz smilšainiem lauku ceļiem ,trepes, ir ļoti laba. Vairākkārt esmu braucis pat sliktos ceļa apstākļos pa autoceļu Rīga- kangari- ērgļi ,un ne mirkli neesmu manījis vājas noturības pazīmes vai nestabilitāti vadot sonāti. Domāju, ka OPELIS ir kaut ko pārspīlējis, vai arī braucis ar "jau nojātu" auto. Ieteiktu viņam paņemt Hyundai salonā jaunu ,labu tml. auto, un izbraukt ar to. Drīzāk jau pēdējos gadus dižo vāciešu ražojumi saņem izcili daudz kritikas par sliktu "sborku" um materialu kvalitati. Un ne tikai golfu un opeļu klasē, be tarī merša s-klases līmenī. Lai cik arī tas skumīgi un bēdigi neizklausītos, korejieši pēdējo gadu laikā modernajās tehnoloģijās vāciešus ir pat apsteiguši - to pilnībā atdzīst arī daudzu eiropas un ASV autožurnālu eksperti. Laiki mainās.

IkdienasViesis 04.12.2007 14:02

Edzulis nedaudz pārspīlē - nebūt neuzskatu, ka mans dzīves līmenis būtu gājis uz leju. Šaubos, vai pamats tml. vērtējumam būtu pārkāpšana no BMW uz Hyundai auto. Sabiedrībā pazīstu daudzus ievērojamus biznesa un elites pārstāvjus, kuri rīkojušies līdzīgi. Pirms Sonatas iegādes es nopietni apsvēru jauna g-klases Leksus iegādes iespēju, biju jau iemaksājis avansu divus gadus veca volvo s-80 iegādei, vienā placī bija arī aizrunāts ideals e-38. Faktiski, izmantoju pēkšņu pēdējā mirkļa iespēju akcijas laikā iegādāties max.aprīkotu GLS sonāti ar teju,teju 3000 eiro atlaidi. Un NEBŪT nedomāju, ka man tādēļ būtu jāsasirgst ar mazvērtības kompleksu. Varu naktīs mierīgi gulēt, zinot , ka autozagļiem hyndaji neinteresē, arī KASKO cenas ir pieņemamas, arī par smalkiem nosaukumiem vien nav japarmaksā. Zīmoli un ambicijas mani nekad nav interesējušas.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti