Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
hacis 11.06.2003 17:12

pie kuriem abarotiem rezonators straadaa?

vispaar interesee pieklusinaat 3k robezhaas. taa man nekas nav pret trobel pilseetaa, bet ja taalu jaavelk paliek nogurdinoshi.

hacis 10.05.2004 12:53

Vareetu meeriities kuram krutaaks zirgspeeks

hacis 02.06.2004 16:31

Orients bija labs. Peedeejais paarbrauciens varbuut tieshaam bija nedaudz garlaiciigs. Man peec eeshanas un viena ala baigi naaca miegs , toties otraas dienas posms bija interesants.

Bet kopumaa viss patikaas. piedaliishos veel.

hacis 05.07.2004 13:01

veel lieti noder kaads reekjinaashanas devaisis. Vismaz kalkulators, vai labaak gald vai plaukstdators ar attieciigu prg laiku reekjinaashanai. un ieprieksh paskatiities kaa ar to riikoties

ja nav uzlikts vello kompis, tad noteikti vajadzeetu paarlieciibu, ka spidometrs un odometrs straadaa pareizi.

hacis 11.05.2005 18:27

ir sekojoshas paardoshanaa:

paaris dunlop sp sport 9000, lietus prot 6-7 mm, 30 ls

paaris dunlop sp sport 3000, prot ~6 mm, 20 ls

9103209

hacis 19.05.2005 14:30

Pārdod lietotu komplektu lietos diskus Rial Postert 7,5x16H2 ET30, 5*100 skrūves, ar riepaam Dunlop SP Sport 9000 205/55R16, lietus prot ~6mm, viss labā stāvoklī. Der VW VR6 versijām, Golf VI, V, Beetle, Bora.

tel. 9103209

hacis 20.05.2005 9:48

subaru rakstīja:haci

pa cik ?

p.s. - ir golf IV mevis VI

110 ls viss kompl. bildes varu piesuutiit.

p.s. nevis nevis mevis

hacis 23.05.2005 9:27

ir sekojoshas paardoshanaa:

paaris dunlop sp sport 9000, lietus prot 6-7 mm, 30 ls

paaris dunlop sp sport 3000, prot ~6 mm, 20 ls

9103209

hacis 23.05.2005 9:28

hacis rakstīja:ir sekojoshas paardoshanaa:

paaris dunlop sp sport 9000, lietus prot 6-7 mm, 30 ls

paaris dunlop sp sport 3000, prot ~6 mm, 20 ls

9103209

izmeers 205/55R16

hacis 19.01.2006 17:09

Par godu shodienai:

Sveiksim Anduli un Alni

Shodien tiem ir jaagaazh kalni

Lai NSNFiem prieks

Alnis riktiigs razbainieks

hacis 17.02.2006 15:30

bizenajs rakstīja: NSNF komandai saziedosim pirms starta.

saziedosim, vai saziedos?

hacis 20.04.2006 11:49

muusa rullz!!!

hacis 20.04.2006 11:53

lapsa rakstīja: iAuto rallija kausa 2006 jubilejas posms «Jubilejums 2006» norisināsies Bauskā, ar bāzes vietu Mūsas trasē

nevis Tukuma rajonā, kā tika ziņots iepriekš

buus arii ofic info? ato tukums, bauska... beigaas kaads aizspersies ne tur

hacis 15.05.2006 13:19

Pirmais rakstīja:

Ljekainis rakstīja:

lapsa rakstīja: iAuto rallija kausa 2006 jubilejas posms «Jubilejums 2006» norisināsies Bauskā, ar bāzes vietu Mūsas trasē

nevis Tukuma rajonā, kā tika ziņots iepriekš

KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKO ????????

vot jop......

a ko man tagad darīt ar to viesu māju engurē, ko esmu nofraktējis uz nedēļu????

nu piecas dienas jau tev paliks. vareesi paviesoties.

hacis 26.05.2006 17:20

Ljekainis rakstīja: tas jau pilniigaakais suu ds. taa nav mashiina sportam un veel pa taadu naudu!!!

piebilda vellapeedists

hacis 19.09.2006 17:31

LyNx8 rakstīja: Nea, vairāk par 30 tk km nobraukt neplānoju. Motora tilpumu skatos toč zem 2 litri (nevajag stāstīt par to, ka nav forši, bremze utt.. - i don\'t care par to), un grasos pirkt uz līzes.

Mja, hren zin tagad pēc šitās komentāru gūzmas sapratīsi, vai pirkt jaunu mazklases auto ar benzīnu vai dīzeli, vai arī ņemt mazlietotu vidējās klases auto (ar benz/ vai dīz), bet bez garantijām... Vispār pilnīgs ķīselis galvā...

uuu tad tev jaapalasa veel shis topics

www.iauto.lv/...

un buus taaaads kljiiselis

un veel tam visam paari muuzhiigaa diskusija gaaze - par un pret...

hacis 22.11.2006 11:18

nu man liidziigs keiss bija ar pusbeigtu termostatu. iznjemot aaraa izskataas ka termostats ir ciet, arii peec pielaishanas truba ilgi auksta, motors uzsilst aatri, bet pa shtraasi braucot temp kriitaas. ieliekot jaunu termostatu viss kedaas. mosh tev tas otrs arii ir braakjeets. protams arii temp raadiitaajs var gluchiit. vieniigi nez vai ir normaali ka temp tik loti mainaas sastreegumaa un uz straases. vismaz maneejam kad uzsilst, tad arii neesmu redzeejis ka temp kristos vai celtos, ne salaa ne karstumaa, ne sastreegumos ne braucot. varbuut pa kaadu milimetru raadiitaajs pabiidaas.

hacis 03.01.2007 18:15

Yukki rakstīja: Nu vēl nevar nomierināties! Kam tas traucē??? Sodam arī visus trolejbusus, smagos un citus "necaurredzamus" transportlīdzekļus. Mans auto, mans īpašums, es nevēlos, ka kāds skatās iekšā manā īpašumā. Komunikācijai ar citiem vadītājiem es izmantoju pagriezienrādītājus, nevis acu piemiegšanu! Iesaku aizliegt arī aizkarus, lai visām mājām var redzēt cauri, vai gadījumā tur iekšā kāds negatavojas darīt kko sliktu!

CP tādas ierīces šķiet tiešām nav, bet iespējams, ka var likt braukt uz CSDD "pārbaudīties", nezinu gan uz kāda pamata. Kad uz šo kontrolēja kopā ar CSDD, tad gan varēja sodīt, jo tiem bija aparāts, TIESĪBAS UN ZINĀŠANAS pārbaudīt auto tehnisko stāvokli.

tiiraakaa demagogjija...ar savu dziivokli tu crashu nevari izraisiit un lielaakai daljai toch vienalga ko tur tur dari. ar auto ir citaadi. Ja gaishaa dienas laikaa pilseetaa, bliivaa satiksmee ja es redzu tavu seju no savas mashiinas es kriizes situaacija varu paredzeet kas notiks taalaak. tas pats arii braucot no aizmugures. ja es redzu cauri tavam caram, tad es varu pamaniit potenciaalaas briesmas un neuztasiit lieku annaa liishanu.

un vispaar nesaprotu ko tur sleepties ar taam pleeveem. laikam sleepjas tas kam par kautko ir kauns...

hacis 03.01.2007 18:54

gintss rakstīja: to hacis

Aizmugures logus jau var tonēt,tā kā cauri jau redzēt nevar.Tāpat sēžot vieglajā aiz bulku vāģa vai džipa arī neko neredziUn par iedupsēšanu-ievēro distanci.

nu ir lietas ko nevar izmainiit, autobuss caurspiidiigs nekad nebuus, you know... bet taas ko var izmainiit uz labu, tak labaak pamainiit... un distance pilseetaa ir taads nosaciits jeedziens. dinamiski paarvietojoties un neseenjojot varu sadereet ka reti kursh piedomaa cik man metru distance ir jaaietur, bet cheko kas notiek apkaart, priekshaa.

pameegjini aiz taada notoneeta vilkt pa salenieku piikja stundaa, visai neomuliigi, un kaada tur distance, visi kaa tiek no kortja aaraa, taa ar taadu pashu distanci arii velk uz 90, tur neredzot kas notiek priekshaa pagruuti noreagjeet ieprieksh. nu karoche kaadreiz uzrausies, sapratiisi

hacis 04.01.2007 8:51

gintss rakstīja:

hacis rakstīja:

gintss rakstīja: to hacis

Aizmugures logus jau var tonēt,tā kā cauri jau redzēt nevar.Tāpat sēžot vieglajā aiz bulku vāģa vai džipa arī neko neredziUn par iedupsēšanu-ievēro distanci.

nu ir lietas ko nevar izmainiit, autobuss caurspiidiigs nekad nebuus, you know... bet taas ko var izmainiit uz labu, tak labaak pamainiit... un distance pilseetaa ir taads nosaciits jeedziens. dinamiski paarvietojoties un neseenjojot varu sadereet ka reti kursh piedomaa cik man metru distance ir jaaietur, bet cheko kas notiek apkaart, priekshaa.

pameegjini aiz taada notoneeta vilkt pa salenieku piikja stundaa, visai neomuliigi, un kaada tur distance, visi kaa tiek no kortja aaraa, taa ar taadu pashu distanci arii velk uz 90, tur neredzot kas notiek priekshaa pagruuti noreagjeet ieprieksh. nu karoche kaadreiz uzrausies, sapratiisi

Liekas ,ka Tu pārvietojies drīzāk haotiski ne dinamiski,jo "chekojot kas notiek apkaart, priekshaa'neredzi cik atlicis līdz priekšā braucošajam auto

nee puis. liidz priekshaa braucosham redzu, bet chekots tiek kaads gaajiens uz priekshu, taalab noder arii info kas notiek taalaak, vai kaads jau nesaak bremzeet vai citaadi izpildiities. un nesaki ka man nav taisniiba...

hacis 04.01.2007 9:18

Yukki rakstīja:

hacis rakstīja:

tiiraakaa demagogjija...ar savu dziivokli tu crashu nevari izraisiit un lielaakai daljai toch vienalga ko tur tur dari. ar auto ir citaadi. Ja gaishaa dienas laikaa pilseetaa, bliivaa satiksmee ja es redzu tavu seju no savas mashiinas es kriizes situaacija varu paredzeet kas notiks taalaak. tas pats arii braucot no aizmugures. ja es redzu cauri tavam caram, tad es varu pamaniit potenciaalaas briesmas un neuztasiit lieku annaa liishanu.

un vispaar nesaprotu ko tur sleepties ar taam pleeveem. laikam sleepjas tas kam par kautko ir kauns...

Šito izskaidrojiet man nejēgam nedaudz plašāk - krīzes situācijā Tu redzēsi manu seju. Un???? Es krīzes situācijā centīšos savākt auto, varbūt cenšoties ar acs kaktiņu novērtēt, kur virzās Tavs auto, nevis skatīšos vai gadījumā nemiedz vai neesi aizvēris(-usi) acis! Es neatceros tādu gadījumu, kad būtu centies ieskatīties kādam citā auto braucošam šoferim sejā, lai gan ar maniem tumšajiem logiem to izdarīt ir vieglāk Nesaskatu vajadzību. Vai "slēpjos" tāpēc, ka man ir kauns? Hmm, ļauj padomāt, bet šķiet, ka nē, drīzāk es nevēlos katram garāmgājējam izrādīties Te jau bija uzskaitīti pāris iemesli, kāpēc auto ar tumšiem logiem ir patīkamāks un man patīk tieši tāds. Es nevienu nataisos uz ielas galināt, bet nevēlos piekrist tai "caurskatāmībai". Arī smagos un autobusus ir iespējams taisīt caurspīdīgus, - ja jau daram, tad daram kā pieklājas, pārtaisam un ieviešam citus standartus, aizliedzam visu necaurzpīdīgo, jo tas apgrūtina braukšanu, nevis tikai pa druskai aizliedzot tonēt tikai vieglo auto priekšējos logus.

Kāpēc visu laiku kā piemērru min Vāciju? Ir daudz civilizētu valstu, kur logu tonēšana nav aizliegta, ASV ieskaitot. Kāpēc mēs nekopējam tās valstis?

P.s.visdrošāk satiksmei būtu aizliegt cilvēkiem vispār pārvietoties, jo tas ir bīstami. Kur ir tā robeža, kur sākas saprātīgi aizliegumi un kur tie traucē?

P.s.s. citēšanas guru.

P.s.s.s. šoreiz Dex taisnība, lieki pieklabināti KB un patērēts laiks. Vot šitie čaļi www.traffic.lv/... lai gan ir padīvaini, bet tiešām kautko dara, ne tikai lieki klabina topikos

ak tu demagogs , tev jaaiet par deputaatu.

runaajot par ieskatiishanos sejaa. 2 piemeeri 1) piikja stunda, sastreegums. man no saancelja jaatiek iekshaa. paskatos uz tevi, un saprotu vai tu mani laidiisi (vai vismaz redzi) vai tu esi no tiem kas iekrampeejas stuuree un kautkur stiivi blenzh, nedod dievs naaksies kaadu palaist. arii paldies var pateikt personiigi. atkriit lieka bakstiishanaas raustiishanaas un negatiivas emocijas.

2) labaa roka. lielveikalu staavvietas vai vienaadas noziimes krustojumi. liidziigs staasts, bet otrraaadi. ja man ir priekshroka peec tava feisa varu pacensties noveerteet vai tu mani redzi, un vai vispaar apzinies ka tev mani ir jaapalaizh. ja redzu ka shoferiits ir pilniigi blonds, smilshains vai ledains, labaak piebremzeeju un palaizhu vadoties peec krievu DDD likuma. shajos abos gadiijumos varbuut nav tik liels risks dziiviibai, cik iespeeja bezjeedziigi pakaast naudu laiku nervus.

ps. neesmu ne deputaats, ne shii likuma autors, bet piekriitu ka necaurredzami stikli noteiktaas situaacijaas traucee.

pss. pasham kautkad senaak ir bijushi visai tumshi aizmugureejie. bija diezgan stulba sajuuta lai naktii padotu atpakalj, aireet valjaa logu un baazties aaraa , bet nu katrs jau izklaideejas kaa maak...

hacis 08.01.2007 11:21

KOHINURS rakstīja: Tomēr gribu atgriezties pie braukšanas prieka..

Viss iepriekšējais vienmēr bijis ar MT. Bet šovasar nu ļoti sakārojās viens konkrēts autiņš. Nu ir jābrauc ar automātu. Pa n-tajiem gadiem iestrādājušies zināmi paradumi un reakcijas. Tad nu pirms 1,5 mēneša, kad bija tas vienīgais šīs ziemas sniedziņš, uz līkumaina ceļa sajutos diezgan nedroši un negribētos, ka tas atkārtotos. Braucu pa labi zināmu ceļu, ierastajā ritmā. Pirmais asais līkums, mēģinu rīkoties kā parasti – pazemināties – tikai šoreiz, izejot no automātiskā rokas režīmā. Nu bet tas palēlinājums subjektīvi likās tik nokavēts, ka sāku palīdzēt ar bremzi, bet uz apledojuša ceļa tas nu nekādu drošās sajūtu nerada.

Vēlāk, pa grunteni, jau speciāli mēģināju rokas režīmā, bet nu tik strauji nomest ātrumu, lai pirms līkuma varētu minimāli bremzēties neizdodas. Paātrināties – viss OK, nemaz nevajag nedz sporta, nedz rokas režīmu, lai no līkuma izejot būtu asa reakcija un paātrinājums vajadzīgajā virzienā. Varbūt tā ātruma nomešana pazeminoties ir OK, tikai man subjektīvi liekas, ka kaut kas nenotiek tā kā pierasts.

Tātad, jautājums paliek – kā ar automātu ziemas vai grunts ceļos iet līkumos. Vai tiešām būs jāzaudē kaut kas no braukšanas baudas, vai jāmācās citi paradumi.

es naakamo arii plaanoju ar automaatu, jo pamataa paarvietojos pilseetaa pa sastreegumiem, un manis izveeleetajam rulzam automaats liekas piemeerotaaks.

un te ir jaapiekriit tevis aprakstiitajam. kvalitatiiva vilkshana pa grunteni un liikumu njemshana laikam jaaizmirst, kaa arii manevri ko var izveikt ekstremaalaas situaacijaas ar manual un pakalpiedzinju. diemzheel... taalab jau sporta mashiinaam nav automaati.

taapeec vajag 2 mashiinas, ikdienai un izklaidei...

hacis 08.01.2007 12:27

pagaidaam es lietoju manual. patiik pagonkot utml. esmu braucis ar opel V6 un vw diesel automaatiem. automaats kaa izgudrojums patiik, bet ja meegjina shtepseleeties aizture ir pamatiiga, taapeec ja arii gribaas ziemaa ar motoru sabremzeeties, peekshnji to izdariit nevar. taa aiztrure 1-2 sekundes liidz nostraadaa ir pa ilgu. it sevishkji diizelim tas bija raksturiigi. kaads buus manis iecereetais nezinu, veel neesmu testdraivu veicis. tas ka quattro/tipronic vareetu buut labi, pilniigi iespeejams. shkjiet ka arii saakuma cena ir cita

hacis 15.01.2007 10:15

150zs rakstīja:

Sheps rakstīja: aa, aizmirsu pateikt, vajag iedarbinaat autinju un ar testeri notesteet cik V raada uz akiiisha! normaali ir virs 13V, ja ir zem 12 un nepaliek vairaak, tad taa arii ir ieprieksh aprakstiitaa probleema

tas tika izdarīts, un oglītes toč ņiprečom nakts vidū!

nepaarliecina. nocheko laadeeshanu. visticamaak generators saak atteikt.

hacis 15.01.2007 10:17

150zs rakstīja:

Sheps rakstīja: aa, aizmirsu pateikt, vajag iedarbinaat autinju un ar testeri notesteet cik V raada uz akiiisha! normaali ir virs 13V, ja ir zem 12 un nepaliek vairaak, tad taa arii ir ieprieksh aprakstiitaa probleema

tas tika izdarīts, un oglītes toč ņiprečom nakts vidū!

ja izdariits, tad cik tev voltus raadiija tukshgaitaa ar iesleegtiem pateereetaajiem?

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti