Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Marx 08.07.2004 14:52

Pat ja ceļs maksā 100Ls (tik dārgi gan nebūs, būs ap 50Ls), tad paņemot tieši tādu detektoru par 50$ tik un tā ir ekonomija.

Infa te:

www.bizrate.com/marketplace/search/search__prod_id--11336240,mkt_id--14352868,rf--qgt.html

[addsig]

Marx 28.02.2005 17:11

FF11 rakstīja:Gan jau būs labi , bet eff...neviens 406ā īpašnieks nav sastapies ar šo priekšējo kalodku lampiņas problēmu?

ff11.

Pārbaudi tak bremžu šķidruma līmeni !

Marx 28.02.2005 17:13

Marx rakstīja:

FF11 rakstīja:Gan jau būs labi , bet eff...neviens 406ā īpašnieks nav sastapies ar šo priekšējo kalodku lampiņas problēmu?

ff11.

Pārbaudi tak bremžu šķidruma līmeni !

OK, ok, nedalasīju līdz galam visus komentus, atvainojos par nodublēšanos.

Vēlreiz sorry.

Marx 23.01.2007 14:52

ir liekas Mondeo 2.5 Duratec galvas (komplektā ar V un sadalevēm), kloķene, vēl daži motora štrunti izņemot bloku. Lēti 26133837

Marx 04.01.2008 11:57

Vienkāršākais laikam būtu drusku ar uzviju ieliet antifrīzu, jo brīžam (piem. pret kalnu braucot) iedegās dzes. šķidr. līmeņa lampa.. bet citādi it kā līmenis IR.

Galvenais ka vienu brīdi (uz zienmsvētkiem) problēma pazuda, es nopriecājos, bet tagad atkal..

žēl bet atgais skrūves nav! kā lai dabū to gaisu ārā? jābrauc pie vīriem kam ir vakumsūkīts? )

Marx 04.01.2008 11:59

edgarsons rakstīja: Man ar sāpe mondeo sakarā. Iestājoties vēsākam laikam logs sāka svīst ciet šofera pusē. Arī dzerts tā kā nebija. A tad tīrot auto, konstatēju, ka zem šofera paklājiņa grīda slapja t.i. kaut kur satacējis ūdens iekšā. Apskatīju to lietus ūdens noteces caurumu zem kapota- ķipa tīrs- paris rudenī sakritušās koku lapas taču neaizdambēja to. Moš dziļāk jārok. Pa kurieni vēl var ūdens ietecēt?

Atvainojos, ka ielīdu svešā topikā!

Spamu saprātīgās devās- aber lūdzu!

Noņem pasažiera pusē to plastmasu starp haubi un stiklu. Tad tiksi klāt pie īstās gaisa šķirbas, broši ka tur ir aizdambējies. ja ir salona filtrs, tad tur tu to satiksi, droši ka jāmaina..

Marx 04.01.2008 12:09

Shiirs rakstīja: paskaties vai udens suukna skriemelim siksna nav pa otru pusi uzlikta un tas suuknis griezhas uz nepareizo pusi. man shitads prikols vienreiz bija, kad dzheki servuisaa lazhu uztaisiija. ilgi nevareju atrast kas par vainu, jo viss itkaa straadaa, bet silto gaisu saak puust tikai virs 3tk apgriezieniem un ito ne ta ka vajadzeetu.

man tur nav variantu, sūknīti piedzen sadalene ar atsevišķu siksnu, neko nevar sajaukt..

vienīgi sūknim ir plastmasas propellers, moš salūzis??

Par versiju, ka aizaudzis radiators- nu nez, šķidrums ir mainīts, bačokā viss tīrs utt

Var jau būt ka kāda atsevišķa klape nestrādā un laiž auksto gaisu garām, bet tad es nebūtu sataustijis, ka pats radiators paliek vēsāks..

Marx 04.01.2008 12:13

Roi rakstīja: Es teiktu ka tas nav termostats jo motors tachu uzsilst normaali, vai ne?

A) pazeminaats dzeseeshanas shkjidruma liimenis

B) gaiosa burbulis pachkas radiatoraa - fordam gadiijumaa nav atgaisoshanas skruuve?

C) Teiktu ka pechkas radiators aizaudzis no iekshpuses

varianti:

1) mazgaat

2) mainiit

Motors uzsilst nu tā, šodien piem. pēc 15 min rādītājs bija jau braucamajā diapazonā.. braucot ir normas robežās drusku uz vēso pusi (no centra), IMO ne mazāk kā 70-80 grādi.

Marx 04.01.2008 12:39

juha rakstīja: Sāc ar šķidruma pieliešanu. Ja, pret kalnu braucot, iedegas brīdinājuma lampiņa, tad līmenis ir krietni par zemu. Aukstam motoram līmeni uzlej līdz minimālajai atzīmei, tad arī siltums atradīsies.

Bet vispār - ja zūd šķidrums, mēģini pameklēt, kur tas pazūd, jo atsevišķos gadījumos šķidruma zušana ir pirmais solis uz lielākām problēmām par siltuma izbeigšanos salonā.

"

škidrais jau īpaši nezūd, ir dažreiz piles pie ūdesūkņa, jo tam ir "samaduj" blīve, varbūt vēl kāds savienojums trubām pilinās (tas viss pēc motora maiņas operācijas), vai iztvaiko caur vāciņu, pus gadā kāds 1L šikdrais ir jāuzlej..

motorā cerams ka nezūd, kā nekā "jauns" motors (jau gadu, ~20t km) ar jaunām galvas blīvēm (galvas slīpētas utt), šķ. zudumi identiski vecajam motoram..

Marx 04.01.2008 13:50

tikko pielēju līdz max (~700 ml), bija gandrīz minimālais līmenis.

Vakarā braukšu, tad redzēs kas notiks.

Marx 04.01.2008 14:35

Uzuala rakstīja:

Marx rakstīja: tikko pielēju līdz max (~700 ml), bija gandrīz minimālais līmenis.

Vakarā braukšu, tad redzēs kas notiks.

ar sho vaidzeeja saakt. veel reekjini ka gaiss iznaaks aaraa.

no kā ta šis nāks? ja nu vienīgi no tās pečkas. BET līmenis jau man zem atzīmes nebija (pie Min IR virs līnijas).. un radiatoriņš Mondeo atrodas diezgan zemu (ja salīdzina piem. ar Audi 80) tuvu grīdai - aptuveni dzinēja vidusdaļā, tā kā šķiruma trūkums kā tāds diez vai varētu būt. nu bet to jau redzēs vakarā..

Vislielākais joks, ir tas, ka divas reizes iepriekš decembrī man siltums pēkšņi uzradās, un es jau domāju ka būs OK- gaisa korķis vai kas tāds, bet pēc svētkiem kā palika aukstāks, tā arī siltumu kā ar roku nēņema

Marx 04.01.2008 16:34

uupis rakstīja: Vai nu burbulis. Vai nu ir kāds pečkas cirkulāciju regulējošs krāns. Ja krāns tad jau skaidrs kuer rakt.

IMO nav tur krāna vispār.

Marx 05.01.2008 13:11

Pirmais rakstīja: vislielākā varbūtība, ka samazināts šķidruma līmenis...

kad man reiz bija fords ar nelielu šķidruma sūcīti.... pirmā pazīme bija tieši salona siltuma iztrūkums.... motors dzesējās normāli, bet salona siltuma cilpā nav cirkulācijas... par to liecina arī uz vietas stāvot 3k apgriezienu dotais siltums

tas, ka radiators aizkaļķojies/aizaudzis ir vismazāk ticamais scenārijs, protams ja nav regulāti liets ūdens no peļķes tosola vietā....

vēl ko derētu paskatīties ir vakumsistēmas veselums - vai tikai tam fordam tur nebija kautkādi vakumpribambasi pečkas vadībai....

Tev izrādījās taisnība!! Pielietais līmenis un trubas elpināšana palīdzēja (kaut nekādi burbuļi neizleca), šodien jau salonā varēja izģērbties

Nekad nebūtu domājis, ka pazemināts līmenis (jo nebija taču zem min atzīmes) radītu tādu problēmu. Labi ka visu auto neizārdīju, mainot pečku utt ) Paldies!

Marx 07.01.2008 10:35

fokss rakstīja: Ja cilvēkam nav ko darīt,tad viņš ņem un iegādājas fordu....un turpmāk par bezdarbību vairs nevar būt ne runas.Pašam ir bijis gan siers,gan tīri pajauns eskorts.vairāk negribu.Nekādas jau nopietnas vainas,tikai šādi kaitinoši sīkumi biezā slānī.

FORD= Fix Or Repair Dayly

Marx 23.01.2008 12:06

Papildinam tēmu siltums atkal gājis mazumā, vai tik nebūs termostata vaina??? Ventilators kkā bieži slēdzas iekšā, bet no siltuma salonā ne vēsts. Tad kādu brīdi nāk silts, tad atkal pazū!!

motora giešana ap 3K arī vairs nelīdz. ZB jau šitas FORDS!!!

Marx 30.01.2008 16:54

kas vēl un kad plāveidā jāmaina TDCi (siksnas, ruļļi, vai šim motoram ir ķēdes, cik ilgi kalpo utt)

Marx 25.02.2008 14:09

Zoo rakstīja: Auto ar gaazi, peec CSDD domaam ietilpst tajaa kategorijaa, par kuru var extra- ls 30 nopleest

katru gadu, vai mainot teh pasi??

Marx 13.05.2008 10:09

drusku neprecīzi izteicos, nevis juglas sastrēgums tiek apbraukts, bet drīzāk tas ir teikas-alfas

Marx 13.05.2008 15:02

Jā, paskatījos kartē, tur šie "ceļi" ir. "meža maģistrālei" ir pat ielas statuss (Linezera iela)!! tak šo nebūtu korekti PP piekasīties par zaļo zonu, jo tā ir iela (pēc normālu cilvēku loģikas)!

Marx 13.05.2008 16:40

amerikasauto.lv

Marx 08.08.2008 16:20

Esmu ebay klients jau vairākus gadus, pamatā sūtīju no UK, jo nebija mauita. Esmu arī sūtījis no USA, tad pastā, lai dabūtu ārā paku, bija jāsamaksā muita un pvn (kāds deklarants jau par cipariem bija parūpējies, atlika tikai samaksāt). Vēl pirms EU vajadzēja muitot visas ienākosšās kravas. Redz tagad EU neprasās muitot, un pat kā raksta gudri cilvji- ja sūta no USA privāts privātam, tad arī PVN nav jāmaksā.

Bija arī "slikta pieredze", kad paka nepienāca un pārdevējs taisījās no manis vaļā (laikam jau uzmeta). Sāku ar Ebay "disput", bet tur biju nokavējis termiņus, kuros var iesniegt sūdzību (pārdevējs speciāli vilka laiku vislaik sakot ka ir izsūtijis paku), ebay resolution center nevarēja neko līdzēt, tad savu taisnību izcīniju (un naudu dabūju atpakaļ 100%) piepalīdzot European Consumer Centre (LV izrādās viņiem arī ir pārstāvji, bet tos neizmantoju, jo UK atbild pāris dienu laikā, bet LV bija ierakstīts ka 2 nedēļas vai kkas uz to pusi- karoč letiņi strādā lēnāk ). Pārdevējs atģidās no oficiālām vēstulēm un no tā, ka nākamais solis būtu tiesa ar ECC palīdzību (visi pirmtiesas resursi tika iztērēti). Tā kā Eiropas ietvaros var sūtīt puslīdz droši, vismaz zini, ka ir institūcija, kam ir ir uzdevums tev palīdzēt krāpšanas gadījumā. Man naudas atgūšana prasīja 6 mēnešus neatlaidības, bet varēja būt gan ātrāk (ja paspētu uz Ebay resolution center) gan arī ilgāk (ja notiktu tiesa)..

Veiksmi iepirkumos!

P.S. Padoms. ja prece ir vērtīgāka par ~50 Ls, vajag uzreiz pēc iepirkuma prasīt sūtījuma pakas tracking No, ja pārdevējs nedod un pūderē smadzenes, tad fiksi jāsniedz sūdzība Ebajā par krāpšanu, tad naudu var dabūt atpakaļ- pārdevēju nobloķē pats Ebay. Protams vēl ir tāda lieta kā reitingi, nevajag iepirkties (riskanti) pie pārdevēja kam ir zems reitings (zem 98 % positive)

vai vispirms palasīt atsaukmes par šo pārdevēju!

Marx 21.08.2008 16:56

Imka rakstīja: Ar posma Salaspils-Ogre frēzēto asfaltu patreiz intensīvi tiek uzlabotas visu blakus esošo ciematu un pilsētiņu mazās ieliņas un piebraucamie celiņi . Spečoki teica ka labāks rezultāts esot ja to frēzēto asfaltu pēc izlīdzināšanas un noblietēšanas vēl pārlej ar kaut kādu škidru piķi.

Redzēju, ka viens blakus esošā ciemata iedzīvotājs tieši tā arī darīja, kaut ko karsēja (laikam jau piķi) un tad sanāk dikti feins iebraucamais celiņš. Es vēl prātoju, ka varētu to frēzēto asfaltu sabērt, sablietēt un tad ar ģāzes degli nostaigāt- līdzīgi kā plakanos jumtus klāj. Tad i lieku piķi nevajag.

Vēl variants, ja grib eustētiski Frēzētais/blietēts + piķis+ piķim pa virsu smalkā granīta šķembu frakcija smukumam. Nezinu cik ilgi un labi smalkais turēsies klāt, bet smuki gan (īpaši ja ceļu/iebraucamo ierobečo ar apmalēm).

Marx 21.08.2008 17:01

Pilnīgi pašam sagribējās uzlabot piebraucamo ceļu

Man jau ir šis frēzētais uz pievadceļa kādus gadus 10, bet reljefa dēļ (stāvs kalns) ir izskalots tik un tā- palikuši tikai tie lielākie gabaliņi, viss smalkums aizgājis kopā ar ūdeņiem..

Tiešām tā Salaspils čupa tik sūdīga? ir kāds ņēmis?

Marx 22.08.2008 17:25

Jūs te gudri vīri, pasakiet, par cik un kur man realizēt Ford Mondeo 2.5 Duratec Ghia Estate '94/95 ? Apskate jau beigusies, jo auto stāv garāža bez pielietojuma (pats braucu ar citu auto).

Biju SS ielicis pa 750 Ls - interse ZERO. Uz šoru stumt tā kā zēl, daudz jaunu detaļu tika saliktas pēdēja braucamajā gadā (i motrs mainīts, i kondiķis strādā, i truba visā garumā jauna)

Nu vot iesakat! šobrīd pa 650 Ls varētu atdot.. cik šrotā par tādu dod? Jeb tolmetā vairāk var dabūt?

Marx 22.08.2008 17:46

Ā, jā, uģa vārdiem raksturojot mans auto ir "jauns auto (250t km), dzīvs (?), ļoti glīts (vietām tiešām ir rūsa), tikko no vācijas (LV 4 gadi), viens saimnieks- abi bija mācītāji no katoļu draudzes, ļoti labas jaunas riepas (2 atjaunotās-jaunas un 2 pirktas jaunas -lietotas), Daudz ekstru!!!!!!!!!!!! (manuālis AC, logi), KOMPJŪTERS (ar ikonām-info displejs)!!!!!!!!!, pats galvenais !!!- saules sargos iebūvēti apgaismojami kosmetikas spogulīši AR 2 APGAISMES REŽĪMIEM un vēl daudz, daudz citu extru (visas nemaz tā nespēju atcerēties, ja vēl kas bija )

ĀĶIS/ parking sensors!!! (stiprs tāds, var labi bakstīties braucot atpakaļgaitā)

Nu sakiet, kā šitādu zvēru var netirgot!?

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti