Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
Marx 21.06.2010 22:18

brmbrmm rakstīja: Tôrentus proti izmantot?

thepiratebay.org/...

thepiratebay.org/...

Paldies!

nesmu spečuks, bet nokačājot un verot vaļā nerāda krievu burtus bet ķeburus, ko darīt? neko nevar saprast

jamaina kkādi uzstādījumi, kurā momentā?

Marx 21.06.2010 22:23

recluse rakstīja: clubvolvo.ru/...

paldies, šo to var atrst

Marx 21.06.2010 22:57

brmbrmm rakstīja:

Lasi otru - Haynes, zviedriski! /mans drusku saprot/

Par to krievu variantu- jāpārslēdz kompja reģionālie settingi uz Russian, windows xp tas darās control panel > regional and language options > saliekam visur Russia/n, arī pie Advanced! Pārstartējam kompi.

uh, būs jamēģina tomēr ar krievu valodu tikt skaidrībā

liels danke!

Marx 22.06.2010 22:23

www.mitsubishi-motors.kiev.ua/...

atradu \"zeltu\" - dizeļmotora 1.9 td manuālis!!!

Marx 09.11.2015 13:03

Mondeo vispār ir labs auto. Kā jau visiem moderniem dīzeļiem var būt problēmas ar sprauslām un degvielas sistēmu kā tādu. Tāpēc pie pirkšanas vajag dinamiski pabraukt ar lieliem apgriezieniem, ja sāk mirgot kvēlsveču lampiņa un zūd jauda, tad labāk pameklē citu eksemplāru, kuram pie slodzes viss ir labi. Kvēlsveces lampiņa fordu dīzeļiem ir kā "check engine" analogs, bet daudz "sliktak", jo ne vienmēr tās problēmas saglabājas kompī kā kļūdas- respektīvi klūda nav, bet problēma paliek- piemēram. pie slodzes rubās ārā vai ieslēdzas drošais režīms ar pazeminātu jaudu. Pēc auto restartēšanas atkal viss labi līdz brīdim, kad rodas mistiskā problema un mirgo kvelsveču lampiņa. Tur var būt pie vainas pazemināts vai palielināts degvielas spiediens, sprauslas uc..

Marx 09.11.2015 14:10

vēl, no 2005 gada nevajadzētu būt tik izteiktām problemām ar rūsu durvju apakšām, bet drošības pēc arī tam vajag pievērst uzmanību. Piekare ir izturīga, gaita ļoti komfortabla. Ja auto būs automāts, tad var būt problemas ar rocenes ierūsēšanu, ja regulāri nelieto. Pats dzinējs (2.0l) laikam ir labs, izturīgs, ar ķēdi, tapēc citas apkopes nav kā tikai mainīt eļļu un filtru. Ir interesantas kontrukcijas ūdensūknis, ko piedzen stūres pastiprinātājs, var gadīties ka tie abi jāmaina reizē (tā runā), jo ja vienam beigts gultnis, tas ietekmējot arī otru mezglu, bet nedomaju, ka tas ir kā likums.

Marx 09.11.2015 14:17

Dažiem ir problēmas ar turbūnu, vai nu maināmo ģeometriju, kas ir aizaugusi ar sodrejiem, vai pašu vadību, kas no 2004 ir elekrtoniska un tur arī mēdz būt gļuki. Vēl ERG vārstu problema, cilvēki bieži izvelas to nobloķēt, pretējā gadījumā arī var sastapties ar mistiskiem gļukiem auto uzvedībā. Ā, ja ir manuālā kārba, tad jāskatās (jāklausās un jājūt ko dara sajūgs) vai nav duālmasas spararats beigts. Tas arī viss Nav sliktu auto, ir tikai slikti aprūpēti. jaunajam saimniekam- atkarīgs kā paveiksies, tādu dziesmu arī vēlāk mums dziedās

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti