Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
x_rays 10.06.2015 6:17

msh: uz ietves nevis man būs jāpalec malā, ja kāds īblis mīsies un trinkšķināsies, bet tev būs jāsagaida iespēja man netraucējot tikt garām. Citādi var gadīties, ka nāksies pagaršot asfalta ķīseli.

x_rays 15.04.2015 13:17

OMG, 21. jūnijs

Rallijs F-1 Austrijas GP Red Bull trase, Špīlberga

Jūs neesat kautko sajaukuši?

x_rays 29.03.2015 14:45

Pamēģini to piedzīt no klaiņojoša bezsaimnieka dzīvnieka Prasi kaut miljonu.

x_rays 14.03.2015 23:59

Veči, kā Jūs tā? F1 to nepārdzīvos

x_rays 24.02.2015 4:59

UK kruta ir sarkanās gaismas kameras apvienojumā ar ātruma kamerām Tipa ērgļiem, kas domā - vot uzmīšu un paspēšu ;)

P.s. PIlsētas satiksmē nav jēgas lekt pāri sarkaniem, jo nākamā krustā tāpat dabūsi gaidīt.

x_rays 15.02.2015 15:04

Vernon, neizvairies no konkrēta jautājuma ar pilnīgu bezsakara atbildi.

x_rays 14.02.2015 16:17

Vernons rakstīja: Lai tā diskusija iegūtu citu saturu atbildēšu uz jautājumiem kurus uzdevu.

Ja braukšanas ātrumi vienā virzienā braucošiem atšķiras divas reizes, tad bremzēšanas ceļu garumi atšķiras četras reizes!

Ja braukšanas ātrumi vienā virzienā braucošiem atšķiras trīs reizes, tad bremzēšanas ceļu garumi atšķiras deviņas reizes!

Bremzēšanas ceļu garumi krautam un tukšam auto ir vienādi!

Un pie šādiem apstākļiem aktuāla kļūst "priekšā braucošam bremzējot" (119.) parādīt savlaicīgus brīdinājuma signālus!

Bet par brīdinājuma signāliem sen esam aizmirsuši. Tos mēķtiecīgi neslēdzam. Un pat STOP signālu ar augšup paceltu reku neredzam. Nav normas nav pārkāpuma.

Par gājējiem un gājēju pārejām. Ir tikai viens 160. punkts kura burtiskas nepildīšanas dēļ var pa taisno nonākt būrī.

Viss pārējais uz ceļa ir prognozējams. Bet man ir pret jautājums, kopš kura laika CSN nav jāpilda gājējam.

Tātad atkal CSN jāpilda katram otram! Bet kapēc ne katram?

"Bremzēšanas ceļu garumi krautam un tukšam auto ir vienādi!"

Neko sev apgalvojums. Par inerci un fizikas likumiem Vernons dzirdējis nav. Un ja tādi "skolotāji" pasniedz mācības citiem, tad nav jābrīnās par situācijām uz ceļa.

x_rays 13.02.2015 6:11

20cm ir vairāk nekā vajag. 2cm būtu diskutējami. Brauc taisni, nevingro un viss Tev būs.

x_rays 12.02.2015 19:33

Ko Tu lieto?

Kā reģistratora esamība vai neesamība var ietekmēt minētās situācijas. Un kādā sakarā policijai kaut kas jāgarantē?

x_rays 12.02.2015 11:53

Vernonam speciāli: savu drošību Tu vari garantēt pats sev. Tikai atceries, ka neesi viens uz ceļa, un ka pārējie vadītāji nav ideāli.

Un vēl. Man uz piekabes āķa ir vairākas reizes pabijuši visādi dīvainīši. Kā?

1. A vot stāvu pie sarkanā, un bums! Ui aizdomājos tipa.

2. Pie dzelzsceļa pārbrauktuves, sarkanais mirgo, gaidam. Bums! Ui sajaucu gāzi ar bremzi.

3. Sastrēgumā lēnām ripinos 3 joslās pa vidējo. Bums! Ui piedodiet.

Un kā te tādiem ko garantēsi?

x_rays 10.02.2015 4:16

meklē lietotāju msh. Experts par audi80.

x_rays 10.02.2015 4:15

= uzlika luksoforam sarkano krustiņu= es esmu atpalicis vai kā? šito joku neesmu redzējis. Kā tas dabā izskatās?

x_rays 09.02.2015 9:40

Vispār jau tādus smagos pagriezienus elementāri atrisināt, uzliekot zaļo papildsekciju un viss.

x_rays 03.10.2014 7:26

Man, protams to naher nevajadzeja, bet tipa ja nu kādam tas noder...

x_rays 02.10.2014 15:01

GB12 speciāli Vopšem Hertz Itālijā pie galdiņa paprasīja par pilno pašrisku klat pie cenas 26 eur dienā. Rēķini pats, vai Tev tas ir izdevīgi vai nav. Fiat Punto vietā iedeva Alfu Giuletta.

x_rays 14.09.2014 2:05

Veca, bet jau kuro reizi skatoties, neapnīk.

x_rays 13.09.2014 18:44

Šajā gadījumā parasti ir vadības gļuki Playliste uzkarās !

x_rays 12.09.2014 23:34

Msh: topikstarteris te virtuvei risinājumu meklēja, nevis hi-end kamīnzālei. Un tur zilzobs ar praktiski dajebkādiem skaļruņiem būs labais. Par sildīto vadu priekšrocībām un S-90 pārākumu drīksti uzcept savu topiku.

x_rays 10.09.2014 15:15

Es to nespētu apmaksāt

x_rays 10.09.2014 15:07

Es parasti rezervēju par bāzes cenām, bet par ekstrām diskutēju uz vietas pie nomas galdiņa. Tur nez kāpēc parasti uzrodas piedāvajumi, kas radikāli atšķiras no interneta. Bet ja nav, tad esmu gatavs arī samierināties ar bāzes piedāvājumu. Tā kā varēšu pateikt pēc pēdējās septembra nedēļas nogales, vai Hertzā sarunas ir veiksmīgas vai ne.

x_rays 10.09.2014 14:59

Galvenais nerezervēt to papildus apdrošināšanu internetā, bet pie nomas galda sākt diskusijas.Tad viņi mana, "kogda kļient uplivajet" un sāk piedavāt puslīdz cilvēcīgus ciparus. Tā vismaz parasti ir bijis.

x_rays 10.09.2014 14:54

Bet Francijā Avis tā arī paprasīja 15eur dienā par pilno 0 risku, tad diez vai Itālijā būs radikāli citādāk.

x_rays 10.09.2014 14:52

Nu pašam man tas nav aktuāli, jo braukšana reāli būs apmēram 80km dienā, pārējā laikā auto stāvēs vai nu milzu parkplacī pie rallijkrosa trases, vai arī pa nakti hoteļa parkingā, līdz ar to riski tur minimāli.

x_rays 10.09.2014 14:16

Tu taču negribēsi teikt, ka flac atskaņojot no ipoda atšķiras kvalitātē no normāla mp3? Tas ipoda skaņas avots jau nobeidz visas flac priekšrocības. Un skaņas atšķirību starp vadu un zilzoba pieslēgumu uz normālas aparatūras arī sadzirdēt nav iespējams. Kāpēc to saku? Jo pašam ir Harman Kardon BT10 zilzobs pielikts pie normāla pastūža un normālām tumbām (ne radiotehnikas, un whathifi atzīmētie ar 5 zvaigznēm). Tā kā utis tu meklē galīgi ne tur.

x_rays 10.09.2014 13:39

Nu man tieši uz Bergamo vajadzēja, jo Rallijkrosa trase ir apmēram 40km no lidostas. Jābrauc fanot par Reini!

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti