To Draco:
Laikam nvienam motoram kapremontu neesi taisījis
Iebraukšanas laiks pēc kapremonta ir tie km vai motora darbības stundas, kurās piestrādājas jaunās detaļas ("noņem skaidu". Šajā periodā nav ieteicams dzīt augstus rpm un stipri slogot motoru. Pēc tam jānomaina eļļa un filtrs. Manam motoram, piemēram, pirmos 1500 km nevajadzētu dzīt virs 4000 rpm.
To Vetal:
Cirkulēt tas ūdens cirkulē, kamēr cirkulē. Bet kāpēc pēc apstāšanās normālam benzīna turbo motoram tas apstājies ūdens nevārās ārā?
Par Pajero - tam dīzelim turbīnai nav ūdens dzesēšanas, kā jau vairumam TD motoru... Tur bija vainīga paša motora karšana, kas spēja nodzesēties močījot pa šoseju, bet kad strauji apstājās, sāka vārīties.[addsig]
PALDIES![addsig]