atkal jaasaka redz, jo gaazes iekaaarta prastam karburatorniekam tiesaam maksaa no XVZ-150 Ls, iespricniekam ar mehanisko iesprici jau ap 200-250 Ls, ja tas ir gudraaks aparats (piem BMW 525 no 90'tajiem) tad 270-350 Ls, be ja tev i 2000 vai jaunaaks verkis tad tiesaam jaaizliek saakot no vismaz 700Ls. Kaa katrai lietai arii seit ir iespeejas un navoroti. Piem.,sleedzis manuaals vai automaats, liimenja raadiitaajs balonaa, reduktora un paareejo pricindaalju razotaajs, gaazes sprauslas katram cilindram, kompis lambda zondes (vai vairaaku)apiesanai taapat kaa motora vadiibas kompja apiesanai (praktiski otra motora vadiiba) utt. utjp.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
redz peec CSDD statistikas mees tak esam bagaatnieku valsts - tikai 15% no vieglo parka diizeli un 2,5%benziins/gaaze. A topikos tik bljauj oioi kas par desaam viss tik daargs tik daargs.
Lietuvaa ir 35%gaazinieku un 30%diizelistu. Par EE nezinu, bet Austrijaa ir 70%diizelju, Vaacijaa 54%(a 1992.g. bija 19%), Francijaa un Spaanijaa ap 60%. Mersis u.c. sobriid razo 65%no visiem auto tikai ar DD, bet VW/Audi 48%. Taa kaa quo vadis LV citizen?