2TDI
1. jautajums bija par Mazda 5 un Zafira nevis CV
2. vertibas zudumu nav jegas apstridet - paskaties What Car vai piezvani draugam t.i. pardevejiem autosalonos (BRC, Autowelt2 utt.)
2TDI
1. jautajums bija par Mazda 5 un Zafira nevis CV
2. vertibas zudumu nav jegas apstridet - paskaties What Car vai piezvani draugam t.i. pardevejiem autosalonos (BRC, Autowelt2 utt.)
2 nomiks
redz ja tu pabrauktu ar Touran (vai ari tikai pasedetu un uzmanigi paskatitos sev apkart) saprastu par ko jamaksa 1489 EUR vairak. Laikam jau sada iemesla delj pats esi C3 juzeris ko? )))
a ko ta nu - nepatiik redz nekas
nupat jau aizdirsushies liidz nejeegai - stop, JAWA dziivo neatkariigi ne no kaa !
Gruti bus ar padomiem. Te ir maz 4X4 lietotaju, bet jaunu masinu juzeru vel mazak. Vienigais ko gribeju piebilst, tad kad musejie brauca pec Vladivostokas zelta (Arhangelska - Vladivostoka) izvele bija par labu Land Cruiser. Komentars - vienigais auto ar ko ceram tikt lidz galam (visi bija standarta izpildijuma). Ari zinamais Kokalis ir parbuvejis Land Cruiser nevis kadu citu. Tas ta, pardomam...
ak tad aiz.kaka visus vortalus ar savam velmem ko?
Viss jau buutu skaisti ja visu pateiktu lidz galam. Jaunās paaudzes PD (sukna-sprauslas) un Common-Rail dizeliem lielaka dala dileru nepielauj vai kategoriski aizliedz biodizela lietosanu jebkadas attiecibas ar fosilo degvielu. Iemesls - neskatoties uz visam ES normam musejiem nevar uzticeties kvalitatee. Udens saturs, piemaisijumi, noslanosanas u.c. ir lietas kuras nevaram garantet. PD motoros ar spiedienu virs 2000 bar un keramiskajas pjezosprauslas kuras cikla laika dod 5 iesprices sis siikass atkapes no standartiem ir navejosas.
parekinat nav gruuti
benzinieka 1,6 FSI vid.paterins ~8,5 l/100kmx0,62=5,27
dizelja 1,9 TDI PD ~6 l/100kmx0,590=3,54
starpiba 1,73 Ls t.i. 173 Ls uz 10000 km. nobraucot tos pasus viena k-ga minetos 28tkm sanak starpiba 485 Ls gada par labu D. Rupji rekinot pie 90tkm benzinnieka un D cenas izlidzinas. Apkopju cenas pienemam lidzigas, jo kas D dargaks filtros ,ellas u.c. tas benzinniekm sveces, spoles, komutatoros, lambda zondes utt. Ja DD cena bus mazaka (EU ta ir visas valstiis), tad pec 100 tkm sakas ietaupijums. Ja lizings uz 5-7 gadiem un auto nemaina tad biku sanak ietaupiit - apmeram vienu braucienu uz skaistu kurortu ar all inclusive katru gadu.
dzoniit vairaak skaties auto.catalog.ru )))))
nu chugun tu lej chugunu - starp 1,9 un 2,0 diizeljiem neko neatradu. Tad tu neeesi ar tiem braucis ))))
Nesen AutoBilda bija aprakstits - laba masina un jo ipasi ar mehanisko karbu un 1,9 TDI (130 ZS).
tirgo Autofavorits Castrol maksaa ~10 Ls litraa
mekle marta AutoBild - tur viss aprakstits
kluuda jau pasos pamatos - kaapeec nepajautaaji. RR nekaadaa gadijumaa nevajadzeeja nemt, naakotnee garlaiciigi nebuus)))
Nem Nissan Sunny 2,0 diizeli. Esmu norulleejis 4 gados kopā 125000 km un biju pilnaa staraa.
Loti laba izvele tiem kas grib apgut auto konstrukciju, rezerves dalu veikalu tiklu un sadraudzeties ar servisa personalu. Zinu vismaz 5 (ne)laimigos, kas no sis markas ir atradinati pec personigas pieredzes. Nu bet ja nekadi - lai izdodas
varbut vel ievelc elpu ...un padomaa mosh vajag kuteri vai suniiti kas ar p...u rej )))
paskaties uzmaniigi (iipasi no pakalpuses) - vinsh tak izskataas kaa izd...ts ezis ))
Bija reiz gadijums ar BMW 2,5TD motoru. Karsa nepartraukti lidzko bija siltaks laiks. Pat motoru saka parjaukt. Vaina bija vienkarsi banala - radiators pilns ar puukam un musaam...
Nesaprotu kapec tadai Merivai ar savu nedizeli ir tik liels paterins. Man 2006 gada Jetta 1,9TDI videji tere 4,9 l uz simtu (50% pilseta un 50 arpuse) bet talaka gabala 4,2 - 4,4 pie videja atruma ~ 87 km/h (uzsveru videja atruma t.i. reali kur var tur uz 115-120).
meklee Autobild tur par PT Cruiseru bija apraksts
lietots saab ir kaa pieteiksanaas geju klubinjaa - it kaa nesaapiigi bet visi tevi jaaj. Un beigaas veel jaamaksaa.
Ir elektriskais spiralveida silditajs kurs iesledzas nepateiksu pie cik gradiem. Man VW GolfV 1,9 TDI tads ir un servisa teica ka tie nak standarta ziemeleiropai.
1. buvets uz Golf V platformas - patreiz kompaktklase labaka
2. loti kvalitativi salikts, labi apdares materiali
3. TDI dizeli
4. izcila ergonomika, daudz vietas pasazieriem, dazadas ladites, kabatinas utt.
5. vismazakais vertibas zudums
6. loti laba vadamiba, turesanas uz cela un skanas izolacija
7. NCAP triecientestos 5 zvaigznes