Tā rakstīja kādreiz AutoBildā
Trūkumi un biežākie atteikumi
Kā pirmo mīnusu vairums lietotāju min cieto balstiekārtu. Tāds nu upuris jānes par teicamo vadāmību. Laika gaitā salona dažādās vietās iemetas circeņi, ar kuriem cīnīties grūti. Paaugstināta akustiskā komforta cienītājiem viela pārdomām. Abas automātiskās kārbas vairāk piemērotas nesteidzīgai braukšanai un pēc pārsēšanās no BMW X5 liksies, ka kaut kas nav kārtībā. Mehāniskajām kārbām novērota dažu ātrumu apgrūtināta ieslēgšana (visbiežāk minēts trešais) un palielināts trokšņu līmenis (primārās vārpstas gultņi). Daļai mašīnu bija problēmas ar izspiedējgultni, kas trokšņoja visos režīmos. To radīja tehniski neveiksmīgs mezgla risinājums. 3,5 l V6 motoram līdz pat 2004.gadam fiksēta eļļas noplūde zem galvas blīves, bet 2,4 l motoram problēmas ar auksto startu. Pasaulē fiksēti (2002-2004.g.) atsaukumi saistībā ar stūres pastiprinātāja hidropievadu, bremžu šļūtenēm, ģeneratora stiprinājumu dīzelim un degvielas noplūdi no maģistrāles bākas tuvumā. Pietiekami bieži (20-30000 km) jāmaina stabilizatoru bukses. Smagāki bezceļi ar intensīvu buksēšanos var parakstīt spriedumu pusasīm un sadales kārbai. Triecienos dziļākās grambās cieš motora radiators un kondicioniera kondensatora pievadi. Klimatkontroles darbība dažkārt neadekvāta un pieregulēšanai nepakļaujas. Lietotājiem nepatīk automātiski izbīdāmā antena, kura ziemās iesalst, dubļos iesprūst, bet mežā, lai nenolauztu audiosistēma jāizslēdz. Jāuzmanās ar aizmugures stikla aizvēršanu. Ļaujot tam brīvi krist gāzes amortizatoru atbalsti var stiklu saplēst.
Kāpēc pirkt šo auto?
Moderni izskatās, viegli vadās, pienācīgi aprīkots, ar labu dīzeli un caurgājību. Izvēloties V6 iegūsiet klusu braucamo, kas simtiņu izmaina 10 sekundēs. Degvielas rēķinu gan labāk neredzēt. Laba alternatīva Jeep Grand Cherokee vai Hyundai Santa Fe.
Tas no AutoBilda
Daudzas detaļas ir nedemontējamas un maināmas kopā ar visu mezglu. Tā ir daudzu japāņu īpatnība. Mainās visa statne, plaukts, stiepnis vai atsaite, kas nav lēti. Visbiežāk jāmaina stabilizatoru atsaites. Ikdienā lietojot pilnu kravnesību var lūzt atsperu augšējie vijumi. Oriģinālās detaļas ļoti dārgas, bet analogu ražotāju kvalitāte vairs nav tā. Autokapsētās Corolla vēl lielāks retums kā autoplačos. Bleķi plāni un nevērīgāk pašūpojot mašīnu var palikt deformācija. Bez KASKO apdrošināšanas ir liels risks iekļūt dārgā avārijā. Daudzas virsbūves detaļas un lukturus var nopirkt tikai oriģinālos. Salona ventilācija un apkure nav pietiekama. Ziemā salons iesilst lēni, kaut motors darba temperatūru sasniedzis un notur stabili. Bieži izdeg spuldzes. Bez īpaša pieteikuma var atteikt ģenerators. Motorus pārkarsējot liela daļa gumijas blīvslēgu paliek cieti un tos jāmaina, kas atkal nav lēti. Mēdz ieēsties priekšējo suportu vadīklas. Aptaujājot firmas, kuras Corolla izmanto kā dienesta mašīnas, guvu tikai pozitīvas atsauksmes. Lielāki remonti sākoties pie 300000 km, kad jāmaina piekares mezgli, un tik ilgi ekspluatēt nav ekonomiski izdevīgi. Garantijas laiku (3 gadi vai 100000 km) kalpojot teicami.