Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5 6
superb 12.11.2009 9:19

Kapec nav komentaru? Vai jus piekriitat rezultatiem un ja ne tad kas butu pelnijusi kluut par gada auto.

superb 04.12.2009 10:46

Tagad ir jauns līdzeklis Nano Protech (paskaties infu netā). Izplata SIA "VA Motors", Bukultu iela 5c, Rīga. Maksā padaudz ~16 Ls par 450ml baloniņu, taču efektivitāte esot fantastiska.

superb 30.04.2010 12:03

Ņem droši. Yeti ir arī mans favorīts starp kompaktajiem SUV. Informāciju par testu rezultātiem pameklē autozeitung.de un autobild.de mājaslapās, tur Yetijs varonis.

superb 12.06.2010 11:28

Octavia II balstiekārta ir tāda pat kā VW Golf V un tā ir pārbaudīta vērtība. Man zināmam cilvim Octavia 1,9TDI pēc 130000 km bija jāmaina viens pakaļējā riteņa gultnis. Pat ar 2006.g. VW jetta 1,9TDI esmu nobraucis 54000 km - viss OK. Krievu ZaRulem lasīju atsauksmes, kur Golf V pat pēc 200000 km pa "superīgajiem"Krievijas ceļiem nobraucis neko piekarē nemainot. Ja gribi patiešām taupīt degvielu izvēle viena - dīzelis. Man jauns ēda 5,6 l/100 km, bet pēc 5000 km vid. patēriņš nostabilizējās uz 5,2 l/100 km režīmā 70% pilsēta, 30%ārpilsēta. Braucot ~100 km/h piem. uz Daugavpili ir bijis arī 3,9 l/100.

superb 02.09.2010 14:26

Ar to patēriņu tā ir kā ir. Nupat Gada auto pasākumā Liepājā nācās konstatēt, ka atbraucot līdz Rīgai jaunais Touareg ar V6 240 ZS dīzeli vidēji patērēja 8,5 l/100 km, bet it kā taupīgais pushibrīds Honda CR-Z ar 1,5 motorīti 7,6 l/100 benzīnu. Braukts tika dažādi - brīžiem arī krietni virs atļautā.

superb 10.09.2010 11:25

Te bus gabalins no kadreis AutoBilda publiceta

Lielākā daļa no Saab 9-5 kuri pie mums nonāk otrreizējā tirgū ir ražoti līdz 2001.gadam un ar nobraukumu tuvu 200000 km. Grūti ir atteikties no iespējas nopirkt tik labi aprīkotu, jaudīgu un izskatīgu auto par 6000 – 9000 EUR. Taču šeit slēpjas zemūdens akmeņi – tieši šī perioda mašīnām ir visvairāk bērnu slimību un dažāda veida nepilnību. Vispirms elektriskās ķibeles. Tāpat kā iepriekšējam 9000 arī 9-5 atsaka aizdedzes bloki-kasetes Direct Ignition kuros izvietotas individuālas aizdedzes spoles katram cilindram. Nomaiņa ~ 160 Ls. Pie vainas lielākoties ir nesavlaicīgi mainītas aizdedzes sveces vai mitruma piekļuve. Jāpārbauda automātiskā klimatkontrole un tās displejs, kurš tāpat kā datu displejs uz paneļa mēdz izdzist. Nereti atteikumi aizdedzes momenta devējam (~60 Ls) un lukturu slotiņu motoriņiem. Borta datora uzkāršanās gadījumā palīdzēt var tikai serviss. Mašīnām, kuras ražotas līdz 2000.gadam īpaši vērība jāvelta benzīna motoru testam. Konstruktīvu nepilnību dēļ bija problēmas ar eļļošanas sistēmu, kura ne visos režīmos nodrošināja optimālu darbību. Pie 200000 km izdevumus var sagādāt turbīnas un sadales piedziņas ķēdes nomaiņa. Punktuāliem vadītājiem laicīgi mainot eļļu (vislabāk ik pa 10000 km), uzsildot motoru pirms maksimālas slogošanas un atdzesējot turbīnu pēc braukšanas (~1 min) tā kalpos vismaz 300000 km. Reāli jābūt gataviem darbiem ātrāk, kas izmaksās ~ 600 - 700 Ls. Tikpat jāatdod sadales ķēdes, spriegotāju un maināmo detaļu maiņai. Motoriem var būt problēmas ar kartera ventilāciju par ko liecina eļļas spiešana gar bloka priekšējo vāku. Remonts atkal maksā labu naudu un daži „meistari” uz laiku izlīdzas ar neliela caurumiņa izurbšanu palīdzot elpošanai. Līdz pirmajai atjaunināšanai daudzos testos tika pelta piekare, kura netika galā ar lielākām bedrēm, virsbūves svārstībām un tāpat kā stūres iekārta nenodrošināja vadītājam pietiekamu informatīvo saikni. Balstiekārtas uzlabošanā Saab krietni piestrādāja 2005.gada atjaunināšanā, taču līdz „driver car” atkal pietrūkst. Sajūga mūžs ar mehānisko kārbu ~ 120 – 150000 km (pie saudzīgas apiešanās). Automātiskās kārbas izturīgas, taču sportistu rokās arī tās padodas un pārbaude visnotaļ ieteicama. Balstiekārtai (īpaši priekšējai) ņemot vērā motoru jaudu, priekšējo piedziņu un mašīnas svaru ir pamatīga slodze. Sailentbloki, stabilizatoru bukses, stūres stiepņu pirksti, lodbalsti un motora atbalstspilveni atgādinās laiku pa laikam, parasti ar 20 – 50000 km intervāliem. Bremžu diski kalpo ~ 70000 km. Modifikācijai Aero piekare ir sēdināta, pastiprināta, izteikti cietāka un mazu klīrensu – 120 mm. Vai tas būs pa prātam ikdienai, tāpat kā krietns benzīna patēriņš. Automātiskās kārbas selektoram nav precīzas fiksācijas un indikācija uz paneļa neizteiksmīga. Trūkst ērtu kabatiņu un lādīšu sīklietām viegli aizsniedzamā attālumā. Stūres regulēšana mazā amplitūdā. Logu atvēršanas pogas starp sēdekļiem nav parocīgākais risinājums. Galvas balsti augšējā stāvoklī braucējiem augumā virs 190 sniedzas tikai kakla līmenī. Saab tāpat kā BMW patīk profesionāla apkope un attieksme. Tikai tad mašīna sniegs baudu kādu spēj dot augstas klases tehnika. Iepriekšēja nevērība un ielaista auto uzturēšana nākamajam īpašniekam būs pārbaudījums, kas var mainīt domas par marku kopumā.

superb 06.12.2010 17:52

Mana izvēle būtu

1. Škoda Yeti

2. Opel Meriva

3. KIA Sportage

4. Dacia Duster

5. Opel Astra

6. Nissan Juke

superb 08.12.2010 8:54

Pēc vācu TUV (tehniskā apskate) Report 2010 datiem 4-5 gadīgo mašīnu grupā Mazda3 ir 4.vietā ar 4,1% atteikumiem uz 100 apskatītajām mašīnām, bet Honda Civic 41.vietā ar 8,2% atteikumu. Diemžēl arī 2-3 gadīgu auto grupā šī tendende saglabājas. Mazda3 2,6% pret Civic 4,6%.

superb 08.12.2010 9:00

ja jau Tev ir Ls5000, tad es izvēlētos VW GolfV ar 1,9TDI. Pašam ir bijis un vairākiem paziņām - vislabākās rekomendācijas.

superb 08.12.2010 12:37

Te būs dati par TUV statistiku www.kurzy.cz/...

superb 08.12.2010 12:55

J.D. Power analīzi veic aptaujājot lietotājus, taču TUV ir tehniskā apskate ar attiecīgu reglamentu un tur ticamība neapšaubāmi ir augstāka.

superb 03.03.2011 11:29

Nu ja jau vari pacelt līdz 10 tk eiro, tad manuprāt vienīgā pareizā izvēle ir VW GTI. Tur ir viss - jauda, vadāmība, kvalitāte, tehnika, atlikuma vērtība utt.

superb 04.03.2011 9:28

man nezin kāpēc pirmais un ursis likās tādi sakarīgi vīri ....

superb 21.03.2011 9:32

Var pastāstīt, bet par informāciju ir jāmaksā, vai arī jāmeklē pašam. Cik esi gatavs "atpogāt"?

Jau iepriekš pateicos visiem ap-irsējiem ))

superb 29.11.2011 11:30

Labākais Golf II ko esmu redzējis kopš neatminamiem laikiem. Cena pat ļoti adekvāta.

superb 09.12.2011 9:55

Vislabākais ar 1,9TDI un 130 ZS, tikai tādu atrast nav viegli un lēti

Vismazāk nojāti ar 1,4 motoriem, tajā pat laikā vismazāk pieprasītie

Kompromiss 1,6 motors, taču ja braukšana pa pilsētu būs ~9-10 l/100km.

Ņemot vērā "zivtingu"uz LV ceļiem var izskatīt 1,9 SDI (bez turbīnas) ar nieka 64ZS, taču ekonomisks un izturīgs

Citi motorīši (1,8; 2,0 utt.) ir mazāk populāri taču baidīties nav liela pamata

superb 09.12.2011 10:21

1. Renault 5 Eiropā beidza ražot 1989 gadā, bet pēdējos vēl ražoja 1999.gadā Kolumbijā.

2. 1,3 motors šim modelim nekad nav bijis

3. 78 tkm nobraukums, tad ))) nu jāaa

superb 15.12.2011 20:05

Apsveicu jauno ieguvēju, tā mašīna vismaz bildēs bija 1000% tā vērta. lai labi ripo! Priecīgus Ziemassvētkus visiem!

superb 29.02.2012 10:09

Dīzeļi kā dīzeļi - 1,9TDI noteikti būs ar mazāk iespējamām vainām (viena no vājām 2,0TDI vietām motora galva), otrkārt 2.0TDI motoram ir lielāks griezes moments, ko īsti netur sajūgs (ar parasto kārbu). DSG ir laba lieta, taču ja iepriekšējais bijis sportists, remonts iesitīs pa kabatu. Arī pie degvielas patēriņa jāpluso 1-1,5 l/100 km. TUV (vācu TA) Touran ir diezgan nopelts un līdz 2006.g. ar daudz vainām.

Es ieteiktu paskatīties uz Golf Plus ar 1,9 TDI un 5 pakāpju ātrumkārbu. Turklāt Golf Plus pēdējos trīs gadus TUV pārskatos ir pirmajā desmitniekā ar vismazāko atteikumu skaitu.

superb 24.03.2012 14:13

un tas (cena) izsaka visu - gan par AR kaa marku, gan patieso taas vietu veelamo automobilju reitingaa.

superb 17.11.2013 10:57

Būtu labi vispirms iepazīstināt ar vājinieku - modelis, motors, izlaiduma gads.

Tagad par diagnozi. Beigts ūdenssūknis = beigts motors. Tas nav noticis. Beigts termostats = netiek sasniegta darba temperatūra. Atkal nav īstā vaina, jo cik noprotams brīžiem arī silda.

Tātad jādiagnosticē salona apkures vadība un šeit atkarībā no ražotāja un sistēmas komplicētības variantu ir pietiekami daudz.

superb 17.11.2013 11:11

Ja kārba vairs nestrādā kā pienākas tai nepieciešama diagnostika un noteikti remonts. Pašu spēkiem 99,9% man zināmu cilvēku to nedara un nemāk.

Es dotos uz Cēsīm, kur atrodas moderna un plaši pazīstama remontdarbnīca www.recro.eu

Turklāt izplatītākajiem modeļiem ir apmaiņas fonds. Tas nozīmē, ka nebūs jāgaida kamēr saremontē, bet nomainīs uz jau saremontētu tikai no cita auto. Lai veicas.

superb 11.12.2013 9:35

Lētu, sakarīgu, garākiem pārbraucieniem....

Mani padomi (no pieredzes):

1. Ņem populāru (lētas un pieejamas detaļas, arī lietotas), vienkārši (visi un visur māk salabot) remontējamu un vēlams strauji nerūsējošu modeli

2. Svaigi izieta TA ir svarīgs priekšnoteikums, jo tas ir atbildīgas iestādes (CSDD) apstiprinājums, ka vismaz galvenie mezgli ir darba kārtībā

3. Garākiem pārbraucieniem (??? diemžēl nav ziņu cik tieši) vajadzētu vismaz vidējās klases auto

4. Benzīns/gāze vai dīzelis ir diskutējama tēma, jo abos gadījumos var sanākt neparedzēti izdevumi, taču izieta TA ir neliels mierinājums

5. Padomā ko darīsi ar auto pēc tam (nodosi lūžņos vai gribēsi pārdot), kaut pie šādām summām (~1000 Ls) tam nav lielas nozīmes

Mana izvēle būtu VW Passat (B4), Audi 100, Mazda 626, varētu arī skatīties Ford Focus vai Opel Astra

superb 11.12.2013 10:26

Man tas pats - jau nedēļu mēģinu salabot sev zobus, pusi mutes esmu pārurbis, bet nekā. Kā sāp tā sāp. Zobus tīru divreiz dienā. Man ieteica doties pie sertificēta zobārsta.

superb 02.01.2014 16:57

Pameklē forumos - 2,3 motors (V veida 5 cilindru) nav tas labākais (lai neteiktu, ka viens no neieteicamākajiem).

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti