Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
KurBads 14.11.2005 13:16

es te skatos vienu T8 `88 gada 3-durvnieku ... kuram nav griesu vispaar, pat ne taa preseta kartona/stikla skiedras pamata. Varbuut kadam kaut kur meetajas griesti prieks 900OG 3-d.

un kaadas virpar atsauksmes par T8 ar intercooleri un 155hp teoreetiski. kaa ir ar turbinu, izmeginot kaut kur lidz 3000-3400 apgriezieniem nejutu tada butisku raavienu kad turbiina pieslegots, lai arii bija juutams, ka auto uznem aatrumu krietni labaak par n/a ... paslaik lauzu galvu par sito briinumu.

KurBads 14.11.2005 13:45

Sviests - vai tu juuti konkretu ravienu, kad turbo iegriezas? pie cik apgriezieniem? sitam, ko skatiiju tadu izteiktu ravienu nejutu, bet bija skaidrs, ka vinjs velk labi nu tad, kad ir uzgazets lidz kadiem 3000, tad turbo bultinja bija uz 12tiem, t.i., dzeltenajaa.

kaa jau teicu, nav griestu, izputejaa caurums, izpludes kolektors plaisajis.

eu - kaa vispar ir ar to plaisajuso izpludes kolektoru, vins ar tadu visu laiku braucot un problemu neesot - drosi vien kaut kad jaasametina kaartigi vai jaadabu vietaa vesels - bet vai taa ir akuuta kaite?

priesas stiklaa akmens ir izsitis taadu nu lidz 1cm diametraa akuraatu apalju cauruminju, kas nekur talak aizplaisajis nav, vai sitadu var efektiivi aptureet, dzirdeju, ka ir kaut kadi smakji, ar ko aizpildiit ...

ekstras - el.logi, spogujli (viens gan nestrada), el.luuka, laikam centrala atslega - griesti - pliks blekjis. adas nav, tumss violetais velura salons.

cena ir smiekliga - 500 EUR, bet tas nav LV.

KurBads 14.11.2005 14:05

nu jaa, es jau te arii taa iisti nezinu, gribas turbo, jo mans 8v liekas par svaku. T16 atkal baida problemas ar visu to elektroniku, gaisa masas meeriitajiem utt., kas T8 nav.

un T16 noteikti buus daargs ...

KurBads 14.11.2005 16:28

galvas blive tpirms pusgada samainiita, karba remonteeta pirms 80 000km ... griestu nav pardod, jo vietaa ir Volvo ar gaazi, kas te BE man liekas, ir letaka nekaa Latvijaa.

pirms gada nopirku 900OG ar atkarajusamies un prplisusiem griestiem, laika gaitaa diezgan netiriem sedekliem, bez radio, piepiipejamaa ... ar sulojosu motoru abos galos, pasvaku sajuugu, nestradajosiem lukturu tiriitajiem, ar mirstosu degvielas suukni. ar noskrejienu 272 000km.

tagad man ir svaigi (nu jau gadu) parlimeti griesti un aizmugures stoikas, muuzika, pilnibaa nonemti un caur velas masinu izlaisti sedekli, pagalvji un durvju apsuvums, piepipetaajs, elektriski logi (pateicoties Turbopiiles atbalstam), motoram abi klokvarpstas salniki nomainiiti, sajuuga izspiedejgultnim gumijas gredzeni nomainiiti, salaboti un darbojosies lukturu tiriitaji, atjaunots degvielas suuknis, saremonteetas paris ruusas vietas uz spaarniem.

un tas viss PASA ROKAAM (iznemot sukna restavresanu, protams).

pie tam, visi darbi iznemot motora salnikus un sajuuga gumijas tika paveikti daudzstavu dzivojamaas maajas -2 parkinga staavaa un pasa dala arii dzivoklii ...

DIEMZEL, juutu, ka ar katru briidi arvien vairak ilgojos peec turbo.

pasreizejais auto tika pirkts par 650 EUR. Ieguldiits ir nekas - tik cik par elektro logiem un diviem salnikiem un gumijas gredzeniem, kas maksaa kapeikas. protams ellas maina un filtri.

un saabs no diezgan nozelojama paskata, vardusakot, neviena iepreiks iipasi nemileets un nepiesaktiits, drosi vien kaadu briidi arii pastavejis - manaas rokas atgriezaas ielaas ... paris bildes manaa galerijaa

Luk tada mana pieredze. Piesitu pie koka un trisreiz nosplaujos, lai saabam taa veseliiba arii turas.

KurBads 14.11.2005 16:31

Yukki rakstīja:

llxx rakstīja:Un vēl... mani sajūsmina ši filozofija,pa lēto nopirkšu un tad gadiem ilgi investēšu.....,kāpēc uzreiz nenopirkt dārgāku(ja jau paredzama nauda remontiem) un vienkārši ar to braukt....???

llxx, viss pareizi, visam piekrītu izņemot, ka kur ir garantija, ka tas, kas izskatās vai ir labāks pēc apraksta (!un tikai!), tāds patiešām arī ir? Kāds kam ir pārzināmas un pieejamas auto uzprišināšanas tehnoloģijas, ņem šrotu, nopucē, piekrāso, nokruķī odometru, izdomā fabulu, ka visu ir samainījis un pārdod par 3500 EUR kā konfekti, un kāds ticīgais nabags uz to visu uzķeras, cerot uz mazām investīcijām. Un tikpat labi otrs pretējais variants, kāds, kam nah tas viss apnicis, nodod savu šrotu tālāk kādam, kas uzliek griestus no donora, aizmetina izputēju un brauc bēdu nezinādams. Ai nu šitā interneta (s)expertu filozofēšana, kad nevienam no mums nav taisnība, nesaprotu, kāpēc vispār iesaistījos

nu pie sii man gribas piekrist par 100%, ka perkot par augstaaku cenu, nu nezinu, 2000-3000-4000 EUR esi pilnigi dross, ka tas bus labaaks.

svariigaakais laikam tomer ir kuzovs, ruusa un esencialu un gruti atrodamu detalu (kaa, piem., griestu pamatne) esamiiba

KurBads 14.11.2005 16:43

turbopiile rakstījaaabisks saabists..

paldies!

vispaar jau griestus sliktaakajaa gadiijumaa var nopirkt pie Valjeras.. es to taupu kaa peedeejo variantu..

bet nu ar šadu veselīgu attiekmi, varbūt tomēr ir veerts atmest

skepticismu un mesties jaunaa avantuuraa..

nu vot iisi neesmu noticeejis, ka vajag ... vel jo vairaak, ka nopeerkot so viens no abiem butu jadzen uz LV.

vēl jo vairāk, ka Tavs patreizējais izkatās gana smuks, lai to pārdotu pa vairak ka 500...

pirms pirku pasreizejo, domaaju, ka tas auto man buus nu taadai pagaidu brauksanai, ko sieva bernu no skolas vadas un kurs drosi vie pie pirmajiem mesliem buus jaapamet graavmalaa (lai arii seit Belgijaa utilizet auto ir daudz dargaak nekaa es to nopirku), bet redz, auto kust ... esmu nobraucis apmeram 15 000km pa gadu un paris menesiem, t.sk., BE-LV-BE garos gabalus vasaraa.

KurBads 17.11.2005 11:47

a zem kaada nika Valera te piedalaas diskusijaas ...?

KurBads 12.12.2005 16:17

auto.2dehands.be/...

redz kaads te ... skaisti ... tik tur kaut kas par norakstisanu mineets

KurBads 12.12.2005 16:38

compact rakstīja:

KurBads rakstīja:auto.2dehands.be/...

redz kaads te ... skaisti ... tik tur kaut kas par norakstisanu mineets

Nav gan nekas par norakstīšanu mīnēts. Bet auto smuks, zviedrijā vēl diezgan daudz tādu uz ceļa var redzēt. Eh, ja man būtu lieki 2.750 eiriki......

nu flaamu valodu partulkojot babelfishaa paradijaas write off ... varbut tu tiesam to dutch valodu saproti labaak ...

man jau ar liekas, ka skaists, sakopts auto par normalu cenu

KurBads 22.12.2005 0:06

saab 9-5 2,3 T AERO, 2000.gada, 30 000 km = 16 000 EUR

Kā tas viss izskatās - noskrejiens mazs prieks AERO un sitas cenas, bet 2000.gads ... kāda būtu normāla cena šitādam variantam?

Paldies!

KurBads 22.12.2005 11:06

to tirgo SAAB dileris ... skiet taadaa gadijumaa par noskrejienu varetu nemelot?

skatos, ka Vacijaa ~ 10 000 EUR ir pa pilnam 9-5 AERO ap 2000 g., tatad tada ir cena, bet protams par 150-200 000 km noskrejiena ...

KurBads 22.12.2005 11:08

Motorolers rakstīja: Kāda starpība..nobraukums tāpat nereāls, parasti 2000.gadam ir ap 200-250K, a šim 30K, brīnumi jau notiek, bet jau viņš stāv Rumbulā, tad tur kaut kas ir apakšā

nestav tas Rumbulaa, bet gan pasā Eiropas sirdī

KurBads 22.12.2005 11:18

skiet seit redzeju arii 9-5 AERO kombi kaut kaada 2000.g. laikam ari pa 8800 EUR, bet protams ar k-kadiem 170-180 000 km ...

bet ar AERO laikam ir jaauzmanaas, jo tie jau parasti ir lietoti uz MAX ... un pie tadiem 150 000 jau viskautkas var paradiities

a Vacijaa jau pat zem 5000 EUR 9-5 ir redzami ...

KurBads 22.12.2005 11:23

uculs rakstīja: Kurbad, pasaki dīleru, es mēģināšu noskaidrot vai nav pazīstams. Par konkurenci vari neuztraukties, man tādas naudas nav un šeit tam autiņam nobraukums būtu jātin uz priekšu, lai kādu pircēju ieinteresētu. Latvijā visi tic 150 000, citi skaitļi ir aizdomīgi un cena nesamērojama prieš gada. Kas man patīk Beļgija, mašīnas nāk visā komplektā ar, labu aķīti, visām atslēgām, aptieciņām u.c., lietām, ko vācu turki mīl pievākt.

SAAB Beherman Woluwe,

par komplektaciju - jaa, manam `89 900 akjis, tici vai nee, ir SAAB (nu tads pliki melna ar 4 burtiem, ugunsdzesamais, zapaska un domkrats - tie arii bija ...

bet kas man baigi krit acis BE tirguu ir tas, ka 900 OG viniem daudz ir sekojosa komplektacijaa - 16V bezturbo motors ar tiem 128 hp, bet AERO - nu ar visiem paneliem pa perimetru, diskiem - nezin tik kaa tur ar to AERO piekari ... diivaina kopmplektācija, uzmini nu - kas tas ir?

KurBads 22.12.2005 11:39

DeaDMoroZZZ rakstīja: pat ja gimenee ir 3 auto, pa 5 gadiem dabuut 30000 km ir gandriiz nereaali... kur nu veel ar taadu aperaatu taatad - vai nu melo un patiesiibaa ir kaai 150000, vai nu noskreejiens reaals, bet auto ir bliezts un staaveejis paarus gadus...

tads noskrejiens ir reali dabujams, jo raugi, jo manaa gadijuma 900 OG kaa otrais auto, ko sievai bernu no skolas atvest, gadaa tikai kaadus 7500 km noripoja, t.sk., arii sadi tadi brivdienu izbraukumi ..., kas 5 gados butu tie pasi 30-40 tukstosi ...

bet protams, neticas, ka AERO ar 230 hp ir bijusi masina aukliitei vai sievai un fitnesa klubu aizripinaat ... )

KurBads 22.12.2005 11:43

vai, Ucul, paldies par atsauciibu!

jaa dileris ir, manuprat lielakais un centraalaakais sajaa mazajaa valstinjaa.

neesmu jau auto vel redzejis un ari izdomajis to pirkt.

Saku tik domat vai par to naudu faktiski sanak 2 normali 9-5 ar realo 150 000 km noskrejienu, drosi vien jau gan ne AERO ...

KurBads 22.12.2005 11:46

Ucul, skiet, ka mees abi runajam par so:

Détail

Saab 9-5 Sedan

Plus d'informations

Voiture : de particulier

Version : Aero

N° de chassis : YS

Carburant : Essence

Couleur extérieure : Scarabee

Couleur métallisée : oui

Couleur intérieure : Beige ventilated seats

Année de première immatriculation : 2000

Kilométrage : 30,000 km

Moteur : 2.3 TS

cc : 2290

Puissance Kw : 151

Chevaux Fiscaux : 12

Portes : 4

Boîte : Manuelle 5 v

Garantie :

Prix : 16.000,00

tad izskatas, ka tas tiesam ir tas pats

KurBads 22.12.2005 11:57

OG ar T NEKAD nemaksas 16 000 EUR, bet protams, te ir 9-5 aero ar gandriz nekadu noskrejienu un par 3x zemaku cenu kaa aero no salona ... ar tadu noteikti ir BAIGAA BAUDA

tajaa pat laikaa, kaa jau teicu, par sitadu naud var panjemt 2 9-5 ar kaut vai 170 hp ... dzelzi tomer ir loti slikta investiicija, ja nauda tiek skaitiita

KurBads 22.12.2005 11:59

uculs rakstīja: Es šito valodu nevelku un pats ar tām mašīnām neņemos, tā kā nezinu.

Kas ir Voiture : de particulier - NO PRIVATPERSONAS

un Chevaux (ZIRGSPEKI) Fiscaux : 12? - NODOKLA KLASE (ATKARIBAA NO HP)

Pārējo tā kā var atkost.

KurBads 22.12.2005 12:08

uculs rakstīja: Es nesaku, a tev 900 vietā jāņem šis, es par to, ka nopērkot parasto vēlāk atkal meklēsi ko labāku, ja ņemsi šito, tad vismaz zināsi, ka neko labāku dabūt nevarēji. Jā nu cena tomēr kož.

Kas ir tas ir - cena

KurBads 22.12.2005 12:09

Ucul, paldies par padomiem un tik ātru atbalstu par konkreto auto!

Tad tev te ir kaut kaadi gali, ja?

KurBads 22.12.2005 13:20

tnx!

KurBads 09.01.2006 17:22

ja kaadam ir 900 OG besaas (gaisi brunas) kraasas velura salona aizmugures sedekla galvs balsti - DODIET ZINJU - VAJAG!

Paldies!

KurBads 27.01.2006 10:37

Jautājums sekojošs - vai kāds ir mēģinajis ar Ryanair paarvadat sleepes? Nu cik vinas tur - max 170cm garas.

Vinu majas lapaa ir teikts, ka tas ir nevelams pasakums, bet ja nu tomer vajag, tad par to jaamaksaa 25 EUR viena virzienaa. Bet pie bilesu pasuutiisanas nekur nav iespeeja pasuutit arii so "sleepju bileti".

Varbut kadam ir pieredze sajaa jautajumaa, ko Riigaa chec-in desks dara, ja tev ir sleepes, bet nekaada papildus sleepju vieta nav rezerveta?

Jau ieprieks paldies!

KurBads 27.01.2006 10:44

virziens ir preteejs - no LV. Tapec arii prasu vai tiesam liek vini maksaat un vai cakaree, tad rekinasu, kas man sanaak praatiigak.

Paldies!

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti