Nu un kā ar DAF? Dzirdēju,ka šamiem iepriekšējos gados esot tā pieaudzis noiets Latvijā, ka nespējot vien piegādāt tos jaunos auto...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu un kā ar DAF? Dzirdēju,ka šamiem iepriekšējos gados esot tā pieaudzis noiets Latvijā, ka nespējot vien piegādāt tos jaunos auto...
->edvins21
Pārbaudi vai strādā vakuumsūknis, kurš atrodas bagāžniekā.
Priekš pārvadājumiem uz Krieviju būs labu labais(EURO 3 un Schmitz puspiekabe). Kaut gan, kas no tās SCANIA vairs ir palicis pēc 800tkm
Var jau maksāt tiem diagnostiķiem 25Ls/stundā,bet tikai pie nosacījuma,ka tai pašā servisā pēc viņu "uzstādītās diagnozes"tiek novērsts defekts.Nevis kaut ko gudri murgo riņķī apkārt,ka, lūk,tavs auto ir viena vienīga ripojoša defektu kaudze,ko tu gribi no mums!?Tad jau kāda šķirba, pats ņemu un mainu visas "aizdomīgās"detaļas pēc kārtas...
Nezinu, man laikam ir kaut kā paveicies ar tiem OPEL dīzeļiem. Nekādus tipiskus defektus nosaukt nevaru,kur nu vēl runājot par tādu šaizi kā augstspiediena sūkņa maiņa utt. Pirmā bija 1999.gada ASTRA ar 1.7TD.Tas bija dienesta auto, kuru darba vieta iegādājās pilnīgi jaunu no ADAM AUTO. Tātad biju šā auto pirmais lietotājs. Trīs gadu laikā ar šo ASTRU nobraucu ~110000 km. Teikšu godīgi-šo trīs gadu laikā nekādu vērā ņemamu defektu nebija ne dzinējam, ne arī ritošajai daļai. Jāatzīst, ka dzinējs gan varēja būt mazliet atsaucīgāks/jaudīgāks(precīzi neatceros cik tam tur bija to zs 68 vai 70zs). Pēc tam šo auto nomainījām pret 2001.gada ASTRU, bet jau ar jauno 1.7 DTI dīzeļdzinēju. Šis jau bija krietni ņiprāks. It kā jaudas starpība salīdzinājumā ar veco bija smieklīga (1.7 DTI bija 74zs), bet šķiet, ka griezes moments tam jau bija pavisam cits. Nu un protams 16v darīja savu - degvielas patēriņš arī mazāks (uz štrāses 4.5l/100km, pilsētā 5.5l...6.0l/100km).
Nu nezinu cienītie! Man ir 2001.gada Astra Caravan ar 1.7DTI "šujmašīnas"motoru.Lietoju to jau sesto gadu. Auto uz doto brīdi ir noskrējis ~150 000km. Mašīnai nav ne vainas. Ekonomisks dzinējs. Izturīga ritošā daļa. Ja gadās nejauši"paņemt"kādu lielāku bedri, tad nav jāķer kreņķis, ka būs caursists amis vai kaut kas saliekts. Vācu inženieri ir nopietni piestrādājuši pie šā auto izstrādes.Un šķiet,ka viņiem tas ir izdevies
Epizodiski ir nācies braukt arī ar 1.6 16v benzīnnieku. Nu, ko, skrien labi. Samērā ekonomisks (pārsvarā nācās braukt garus gabalus). Sedanam salona skaņas izolācija ir labāka nekā universālim.
Nepiekrītu tiem, kas uzskata, ka ja tu brauc ar dīzeli, tad bākā var liet "dajebko" ...un pēc tam gaudo, ka dzinēja remontā ir iegrūdis tik un tik naudiņas.
Viss ir elementāri:
1) regulāras tehniskās apkopes
2) uzpildīt normālu degvielu (nevis gāzt bākā nezināmas izcelsmes suslu)
3) utt.
...vienkārši apnika turpināt uzskaitīt visiem jau tāpat sen zināmas lietas
->edmunds
Par šito štelli vispār nevajag uztraukties. Es uzskatu, ka dzinēja skalošana vispār nav nepieciešama, jo tā var nodarīt dzinējam lielāku ļaunumu nekā labumu. Ja gadiem ir lietotas normālas eļļas, tad skalošana ir pilnīgi lieka. Starp citu, labas kvalitātes eļļa jebkurā gadījumā nodrošina perfektu dzinēja tīrību (tā veic gan virsmu eļļošanas f-ju, gan aizvada no berzes virsmām sīkās metāla mikrodaļiņas, gan arī noskalo no eļļas kanālu virsmām nosēdumus), pie nosacījuma, ka tiek ievēroti regulāri eļļas maiņas intervāli utt.
Būtībā, ja nu kas (bezizejas situācija), tad droši var miksēt pussintētiku ar sintētiku, nekas ļauns nenotiks.
Paldies Tev, Maija_Eskuella
Un tu pati vismaz izlasīji unitedoils.lv saitā ievietoto info?Tur būtībā ir viss tas pats, ko es neizvērstā, īsā tekstā jau biju aprakstījis šajā topikā, vai ne tā
->Armands
Novēlu Tev veiksmi, izdošanos un pacietību. Arī naudiņa būs nepieciešama...un daudz.
Ir man zināms viens meistars, kurš ņemas ar auto restaurāciju, bet rindas pie viņa ir mežonīgas. Uz doto brīdi pie viņa tikt ir praktiski nereāli. Manā privātajā galerijā ir redzams viens Jaguar XJS...tas būtībā ir viņa roku darbs. Cik atceros, tad ar šo auto viņš ņēmās vairāk kā gadu...turklāt īpašnieks pats gādāja daļas.
Es arī savās kāzās vēlējos noīrēt retroauto, bet beigās man ar sieviņu uzsauca šādu auto: www.iauto.lv/...
Bija jauki
Pasūti caur e-bay un pēc nedēļas būs klāt.
Pasūti caur e-bay un pēc nedēļas būs klāt.
Nu nezinu. Jau vairāk kā 6 gadus lietoju aerodinamiskos Montblanc alumīnija stieņus. Turklāt visu cauru gadu. Nekas tur "nepūst" un arī negaudo. Nevajag slinkot neaiztaisot ar plastmasas ieliktņiem regulējamās spraugas
Man personīgi patīk, ka šo stieņu augšējā daļā ir iestrādāta gumija (pārvadājot nestandarta priekšmetus tie vismaz negrab).
Reizēm ir vērtīgāk aizstaigāt līdz autorizētajam Renault servisam. Džeki visu nočekos un noplēsīs tos pašus 25 Ls kā kaut kādos kaktu kantoros. Ietaupīsi gan laiku, gan lieko čakarēšanos braukājot no viena krūmu servisa uz citu.
Paskaties vai tas ventilators nav gadījumā noķīlējies. Mūsu ziemas un sāls dara savu. Diemžēl arī salīdzinoši jauniem auto gadās šādi defekti.
Yetti rakstīja:
SEMSS rakstīja:...Nevajag slinkot neaiztaisot ar plastmasas ieliktņiem regulējamās spraugas
...
Ja nepamanīji, tad varu atkārtot, ka tos stieņus izmanto vairāki auto...
Pamanīju cienītais Nevajag bļaustīties Kad pirku šos stieņus, zināju, ka reāli tos izmantošu uz 2 auto (situācijas dzīvē ir dažādas). Tādēļ pie reizes iegādāju vēl vienu komplektiņu ar plastmasas aizbāžņiem (man to vienkārši uzsauca; vajag tikai parunāt). Cik atceros, tad tos pirku Auto Gros (Ulmaņa/ Liepājas ielas krustojums). Zinoši, laipni un izpalīdzīgi pārdevēji.
Varbūt varētu mums pastāstīt ar ko PAREX kasko apdrošināšana ir labāka par citu kompāniju piedāvājumiem? Kādas extras viņi piedāvā? Vai situācijā, kad ir iestājies apdrošināšanas gadījums, apdrošinātājs piedāvā izmantot citu transp.līdzekli, kamēr avarējušais auto tiek savests kārtībā (vidēji tas ir apmēram 1 mēnesis)?