Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
migano 12.07.2006 12:16

kā tur bija ar tiem filtriem vecajām jawām ? Nu tie melnie bunduļi ar eļļainu švammi ?

Cik atceros, gaiss pa trubu tika iesūkts bundulī līdz apakšai un tad uz augšu gāja cauri eļļainajai švammei.

Tā švamme/siets tikai bij jāiemērcē kaut eļļā vai arī bundulim apakšā jāielej (cik daudz) ?

migano 12.07.2006 16:50

ursis rakstīja:

krievu izam es to esmu redzeejis,tur ir atziime,bet no ljoti maz.gaiss atsitaa pret eljas vanninju(jo maina virzienu) smagaas dalinjas turpina lidot taisni - ielido eljaa un pieliip.

skaidrs, citādi es jau padomāju ka gaisam jānirst cauri eļļai

Vispār pēc atsauksmēm šie filtri bijuši labāki kā papīrnieki- tie baigi ātri aizgāja ciet un tad atlika tikai mainīt. Eļļas bunduli izmazgā un aiziet atkal.

migano 13.07.2006 8:55

sviestdienis rakstīja: papiirnieki IR labaaki.

bet retro vaagjim ar kuru gadaa nobrauksi 1000 km??? nebuus ne vainas.

kas precizees datus. eljas filtrs aiztur 75% netiirumu?

papiira 98 %....

skaic, tad jāpērk lētākais konusnieks, jo tam vismaz nav vajadzīgs korpuss. Tikai redz man aizdoma, ka tas aizies baigi ātri ciet un nespēs mazgāt.

migano 13.07.2006 11:40

fokz rakstīja: A cik konusnieks maksā un vai tad viņu nevar ielikt tajā trumulī???

SCT konusnieks tādā bleķa apvalkā 14 ls, izeja uz 76mm.

Tajā korpusā nevar gan ielikt

migano 21.07.2006 9:38

kā tur bij ar karbūziem vecajām jawām ? treknuma regulējumam bij tikai viena skrūve, kas regulē gaisa daudzumu maisījumā ? Vismaz 638 tā bija. Varbūt ir kāda www lapa kur čehu karbūži atrodami ?

migano 21.07.2006 11:04

Proxy rakstīja: ...

nez ,vai gadiijumos kad vietaam laka nolobiijusies (palieli plekji...) shaadaa veidaa ko nebuut saglaabt var?

var var, noloba visu pārējo un ir vienāds

migano 21.07.2006 11:53

i_edgars rakstīja:

migano rakstīja: Varbūt ir kāda www lapa kur čehu karbūži atrodami ?

Nomet savu e-mailu... atsūtīšu aprakstu.

[email protected]

Tas regulējums jāveic tāpat kā 638-tajām ?

tukšgaitā regulē, kamēr atrod apgriezienu virsotni un tas arī ir pareizais regulējums ?

migano 21.07.2006 13:10

ursis rakstīja: YEP !

uun kad ķerās pie adatiņas pozīciju mainīšanas ? Ar to izmaina degmaisījuma treknumu ? Man tur bij uz max pacelts, uzliku vidējo un kļuva atsaucīgāks, straujāk uzņem apgr.

Vai pēc adatiņas pecīzijas maiņas regulējums "uz max apgr virsotni" jāatkārto katru reizi ?

migano 21.07.2006 14:05

ja, saņēmu, paldies.

Viens otrs "za ruļom" raksts par 638 kaut kur redzēts ...

migano 24.07.2006 9:41

nu tāds vispārīgs motorisks jautājums - kad ir varbūtība dabūt atsitienu, kurbulējot/startējot dzinēju ?

Vai tad ja aizdedze stipri pa agru ?

Vai arī varētu būt pie vainas ka pārsūc. Bet takš tāpat dēļ pārsūkšanas nevar ātrāk piešķilties kā uzlikta dzirkstele ? Vai arī dēļ pārsātinājuma piešķiļās jau no spiediena ?

Atceros fātera iž planeta3 es sīkāks oj cik reizes ir dabūjis pa kāju. Bij tā ka uzmīt nevarēju un ar visu svaru lēkāj uz kurbuļa. Un tur tas atsitiens nāca no lēnās kurbulēšanas laikam.

Un ja aizdedze pa agru, tad var sanākt arī ka tiek izlaistas taktis ?

migano 24.07.2006 14:47

i_edgars rakstīja:

Atsitiens ir tikai 2 gadījumos.

1. aizdedze par agru,

2. par lēnu min uz kikstarteri!

Planētai viens cilindrs ir 350 cm3!! Jawai 175 vai 250! - sit mazāk. Esmu redzējis salauztu kāju kurbulējot Planētu!

Nu planētai man sita kad sīks biju un tur pie vainas bij kurbulēšanas ātrums.

Ar atsitienu es te nesen sastapos motoblokam čehu, kuram karbūzi iztīrīju, iekšā brīnumi darījās, pludiņš salocīts, 3x lodēts ... Nu un pie reizes sataisīju "manuālā startera" mehānismu. Pirms tam tika tīts striķis uz tievāka ripuļa kloķenes galā -> jāpieliek lielāks spēks velkot, bet kurbulē ātrāk.

Uzliku starteri, tam griešanas plecs (ripuls uz kura striķis) apmēram 1,5 reizes lielāks. Rezultātā griež lēnāk un 3 x startera striķa roktura izraušana no rokām beidzās ar cimdu lupatās un vēlmi starteri noņem ))

Tā ka atliek vien pārbaudīt aizdedzi un izzīlēt cik mm pirms augšējā punkta jābūt

Starpcitu, kurbulējot blīkšķis varētu nozīmēt ka "pārsūcies" jeb pa daudz degviela jau degkamerā ?

migano 15.08.2006 10:42

jautājumi par aizdedzes uzbūvi - vai var nočekot vai indukcijas spole ir kārtībā ?

Es te čehu brīnumam motoblokam ar to IKOV karbūzi beidzot tiku pie aizdedzes (nevarēja noraut ventilatora-ģeneratora barabānu). Aizdedze šim bij uzlikta kādi knapi 3mm pirms augšējā punkta. Paliku tālāk uz kādi 4mm.

BET, gribēju ar testeri noķert momentu kad verās kontakti vaļā, nekā. Man testeris visu laiku pīkst, vaļā vai ciet kontakts.

Meklējot ķēdes, konstatēju ka indukcijas spole visu laiku laiž cauri pīkstuli.

Varbūt tur kaut kas nav pareizi salikts ?

Bet nu iet tas motobloks, reizēm startējot tāpat sit atpakaļ, taktis tukšgaitā laiž cauri un max apgriezieni tādi stipri zemi.

Kātur bija ? Nevarēja pateikt cik mm jābūt aizdedzei pirms augšējā punkta, izmērot virzuļa gājienu ?

migano 15.08.2006 23:50

fokz rakstīja: a kas tas par verķi Tev ir?

MF70 - motors uz diviem 2,00-8 ripuļiem un diviem ragiem -> motobloks. Šī te priekštecis: ags.podniky.cz/...

migano 07.09.2006 9:03

Tornado rakstīja: Varbūt kāds var pateikt, kur mazdām nedārgi taisa mota diagnostiku?

kas ar to domāts ? ko konkrēti gribi uzzināt ? lai nolasa kļūdas ziņojumus (ja ir), kompresiju ?

mmotors "standarta" motora diagnostika ietver kļūdu nolasīšana + kompresija

migano 07.09.2006 9:38

Nu vajaga notestēt, kāpēc tāds bik rijīgāks ir un vel aukstam motoram neitrālie apgriezieni ir tādi augsti un nekrītas kamēr uzsilst motors.

Bija doma, ka kāds termodevējs varētu būt nobeidzies.

Protams, ka interesē arī pēc tam uzreiz sataisīt to, kas tur nebūs kārtībā.

nu bet - aukstam takš ir "uzsilšanas režīms" ar mazliet paaugstinātiem apgr.

rijīgs ? mjā, bet motors ta kāds ? varbūt ka tieši pārāk ekonomisks

migano 29.09.2006 10:56

ursis rakstīja: lai izietu TA,kas papildus jaauzstaada no taa kas nav paredzeets.

pagriezieni,spogulji? vai abi?

vai tas var nebuut?

par spoguļiem piesienās, kaut arī nav (itkā) paredzēti oriģināli.

vienu ar veco jawu nelaida dēļ šiem.

migano 23.10.2006 13:08

starpcitu, ir kādam gadījies ka bendzīnmotors uzņem lielus apgr un turpina griezties arī pēc svečvada noraušanas ?

Nu nekāda tur karbūža adatiņas ieķeršanās augšējā stāvoklī gan nebija

migano 24.10.2006 8:28

starpcitu, kā var noteikt kāds aptuveni ir motoram vajadzīgais karstuma indekss ? Nu ja nekur katalogos nav rodams un kaut kāda dokumentācija par motoram piemērotām svecēm ar nav ?

pēc kā vispār ražotājs nosaka - lūk šim tāds, tam tāds ?

migano 24.10.2006 8:32

migano rakstīja: starpcitu, kā var noteikt kāds aptuveni ir motoram vajadzīgais karstuma indekss ? Nu ja nekur katalogos nav rodams un kaut kāda dokumentācija par motoram piemērotām svecēm ar nav ?

pēc kā vispār ražotājs nosaka - lūk šim tāds, tam tāds ?

mjā, un kā atšifrēt kas tā par sveci "14-7 ЧСН 30 4141"

migano 26.10.2006 10:16

par svecēm - vai tad nevar lietot "īso" (vītne 12,7 mm) vietā ar "garo" (19 mm) ?

Tur jau man liekas galvenais nosacījums, lai AMP brīdī neatdurās uz sveci ?!

Tam aparātam AMP ir ~ 27 mm. Vienkārši gribēju iemest irīdija sveci un paskatīt kā uzvedās. Bet tās man ir ar garo vītni, jo autiņam pirktas

Starpcitu, kā jūs regulē aizdedzē apsteidzi ? Lieto tos "pulkstenīšus" ? Latgalītē tādus vēl var dabūt, bet neredzēju nevienu pielāgotu ieskrūvēšanai cilindrā, tas laikam pašam jātaisa.

Tā kā "pulkstens" man nav, es regulēju ar bīdmēru

migano 02.12.2006 8:32

imits rakstīja: Labs variants ir TZK-14 (tautā saukts \"čehu traktoriņš\") jaudas pietiek, visi četri velkošie, viencilindra dīzelīts, jugvārpasta un gandrīz visi iespējamie agregāti (arkls, frēze, piekabe, pļaujmašīna, sniega lāpsta, slota... )

p.s. kabīnes gan nava, bet pats ziemā ar tādu sev un kaimiņam ceļu tīru, nav ne vainas, trīs apļi un ceļš tīrāks nekā šoseja...

a gadījumā ar frēzi viņš neģībst ? 12 zirgi nav daudz, man motoblokam 7 zirgi, ar 2. ātrumu no vietas, ja riepām dzelzs uzlikas, švaki. un ja piekabītei aizmugurē piemet parasto 16 zaru ecešu, tad nu reizēm švaki

reku par to diezgan smalki aprakstīts:

www.minitraktorcz.nm.ru/...

interesanti tas, ka grozās kā 150-nieks

migano 04.12.2006 9:20

imits rakstīja:

nav jau domāts ar viņu skriet pa tīrumu, bet ar pirmo un otro ātrumu frēzi griež Ok, ziemā baļķus no meža valkāju, gadījās ka baļķis leilāks par trakoru.. spēka pietiek, vienīgi svars biki pa mazu...

tos čehu traķus kāds tirgo latvijā ar ? Vai arī detaļas/aprīkojums jāmeklē pa sludēkļiem vai arī kaut vai no čehijas jāsūta ?

Ziemā mežā ķēdes liki ?

Ja vajag izvilkt baļķus izlases kārtā, tad tikai der vai nu zirgs (paklausīgs zirgs ), vai arī mazs traķis. Ar lielāku tur ne ielīst, ne izgrozīties

migano 07.12.2006 23:57

nu jā, ir doma svecei otrā galā uzgriezni pievilkt, tikai pirms tam vajag vītnes pagarinātāju. Droši ka uzgrieznim jābūt baltā krāsā, pieskaņotam pie flīzēm

mjam, tas viss smieklīgi, kamēr pašam tādi sū... negadās.

nez uz 3 cilindriem nevar braukāties ? šprici aizmezglo tam 1. cilindram un būs ekonomisks aparāts

migano 08.12.2006 9:46

Yonas rakstīja: Eksistē tādas remontvītnes. Pārurbj esošo caurumu uz nākošo izmēru, ieskrūvē to vītni un 'viss. 'Pameklē kādu servisu, kurš nodarbojas ar motoru remontiem.

oki

Tikai jautājums vai nav jāņem motorgalva nost ?

Ja urbj nenoņemot galvu, tad droši ka sabirst skaidas, kaut gan, alumīnijs tur neko nevar saskrāpēt.

Nez ar rokas urbi var precīzi ieurbt jau esošā caurumā, nevajag kādu viltīgu urbi ? dewalt metāla urbīši ņem kā traki, izies cauri motoram

migano 08.12.2006 10:32

Yonas rakstīja: Vispār jau urbis skaidas ceļ uz augšu....

ceļ augšā, bet nu nezvai tad, ja urbj esošā caurumā, palielinot par 1,5mm.

Tad tur jādara tā, ka tā cilindra virzuli noliek augšējā punktā, lai vieglāk skaidas izsūkt

Vispār jau tie 1.5mm laikam domāti pārejai uz FORD resno sveci, nevis kaut kādas čaulas ieskrūvēšanai

RAMOTO atsakās ko darīt, ja nenoņem galvu, saka skaidas iekšā un motoru varēs izmest

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti