Yonas rakstīja:
Kāds sakars galvai no šrota ar cilindru čaulām
oj, vispār nekāds
pārāk daudz motors jau tika izjaukts
Yonas rakstīja:
Kāds sakars galvai no šrota ar cilindru čaulām
oj, vispār nekāds
pārāk daudz motors jau tika izjaukts
shearer rakstīja:
ps. ka tu zinni ka 8V, naca shitadi divlitrigie motori ari ar 12 varstiem
regulējot vairāk par 8 vārstiem neatradu
ir čaulīte, kur iekšējais diametrs 13mm un ārējais - 15,5mm.
svece jau smuki iet čaulītē, tikai kur tagad dabūt vītņurbi uz tiem ... 15,5mm - 1mm = 14,5mm
14mm vītņurbis būs neieskrūvējams, bet 15 - neturēs
kur varētu būt liela izvēle tiem vītņurbjiem ?
uupis rakstīja: Taads remkomplekts meetajas ieksh Biltema katalogiem
tie katalogi ir kaut kur angliski arī ? Es tikai kaut kādus iekš biltema.fi, biltema.dk atradu, kur neko nesaprast
saf rakstīja: Sveiki!
Jautājums par akumulatoriem DETA. Vai ir baigais sūds vai tomēr izvelk 3-4 gadus? Ir kādam pieredze ar šiem?
visi aķi normāli un tas cik gadus izvelk atkarīgs kādā stāvoklī bij iepērkot.
es nopirku deta senator ar, protams, zaļu actiņu, kas nozīmē ka normāli uzlādēts. Bet jau pašā sākumā, kad liku uzlādēt ar lādētāju automātisko, šis uzreiz atslēdzās itkā būtu pilnībā uzlādēts -> plates jau sulfatizējušās.
Secinājums - uz pārdošanu var uzdzīt to saucamo "darba kārtībā" stāvokli un nezinu vai kāds pēc tam pieņems tavas pretenzijas "netur strāvu", "sulfatizējušās plates jau jaunam" utt. Jo tās ir vainas kas rodas lietotāja darbības rezultātā.
Un vispār, aķiem garantija ir tāds ... stipri neizmantojams pakalpojums un nav jēgā
schnaider (vai kā tur raksta) ir lētāki, tie paši ZAP arī.
starpcitu, riepām arī pastāv garantija. Bet noteikumus esi kaut kur lasījis uz ko attiecās ?!
raimondsm rakstīja: vispār kaut kur esot kantoris, kas prot to aķi nedaudz atgriezt pie jēgas
pareizi, nedaudz
tāpat aķi mainīsi tad nevis pēc mēneša, bet trim mēnešiem.
Deta exide kaut kādi bij noturīgi (noturīgāki ) pret sulfaticāziju, sudraba plates, laikam līdzīgi kā bosh silver ideja.
nu tā, beidzot kādu vakaru saņēmos to sveci iedabūt atpakaļ motorgalvā.
1) ar 16 1.25 vītņurbi galvā iegriezu vītni. Kaut kas pielipa pie solidola, kaut kas iebira cilindrā
2) pielaidu autiņu bez tās sveces lai tur izpūš kādu skaidu
3) ieskrūvēju sveci ar to misiņa čaulīti. Ārā vēl neskrūvēju, tādēļ nez vai čaulīte tur paliks vai nāks svece laukā ar visu čaulīti
stulbākais bij izdomāt cik mm vītni griezt motorgalvā, jo čaulītei ārējais diametrs ~ 15.6 mm. Bet tai čaulītei uz beigām kādi 2 mm bez vītnes un ir 16 mm, tas laikam lai "iesēstos" tajā 16 mm vītnē uz beigām.
nu jau kādi 500 km nobraukti, slikta pazīmes nav novērotas, sveci nešauj ārā
kvatra rakstīja:
Celjinieki tagad ir nonjeemushies ar zemes celjiem kas juuk laukaa kaa pavasarii
ceļi jūk, bet ceļinieki gan neko nedara tajā sakarā.
a ko ta viņi tur var darīt uz mīksta grantenieka ? braukāt un žāvēt ?
ingus_v rakstīja: Varbūt kāds var padalīties (protams, anonīmi) , cik mēnesī normālā kantorī nopelna labs autodiagnostiķis? Pats strādāju provincē, pelnu ap 700 Ls mēnesī, 5 darba dienas, 10 h dienā (pusdienaslaiku ieskatot).
ar atbildību vai bez ? nu par to diagnostiku
ja nu vēl kāds mokās ar uzstādīšanu
bij tā, ka rāda discovery, nature un daudzus citus kanālus, bet nevienu LV.
Bija jau doma kaimiņa mežu nocirst Bet izrādās pie vainas bij tas, ka sat galviņa tureklī nebija precīzi pa vertikāli. Pēc šīs korekcijas visi LV kanāli uzradās bet papildus antenas šķobīšanas
Mans ieteikums - būvēt to šķūni bez pamatiem, izvēloties citu, alternatīvu risinājumu betona pamatiem, un tad vari vispār neko nesaskaņot.
Piebilde - bez ieraktiem pamatiem ?!? Uz betona pēdām, kas izvietotas uz zemes var stutēt nesošo vainagu bez būvatļaujām man domāt?
Tas ka tur ziemu/ vasaru tas šķūnīts mazliet pastaigās pa vertikāli ir maznozīmīgi, tapetes jau nebūs kam plīst
raimondsm rakstīja: labi buus 5,5x4,5(45)m
taatad - ir atskjiriiba - ierakti pamati, uzlieta betona plaaksne vai kaa vinju tur vai 6 betona stabinji?
ierakti - ir zem zemes sasalšanas līmeņa, līdz ar to ēka "nelēkā"
par pārējiem - blokiem, pamatnēm - viss atkarīgs no grunts nestspējas un šķūnīša svara. Ka nesanāk - stabiņi salien zemē un ēka guļ uz zemes.
un ja šķūnī vēl veido grīdu, kas balstās uz brusām (konstrukcija kā klētīm, kur pa apakšu kaķi skraida ), tad ēkai jāpierēķina vēl sakrāmētās malkas svars.
KOHINURS rakstīja:
16. Mazēka – vienstāva ēka, kuras apbūves laukums nav lielāks par 25 m2.
un ja uzceļam 3 šķūnīšus pa 25 kv.m ?
kā tad tiek izdalītas apbūves laukuma robežas ?
karteris vien maksā 15 Ls šrotā.
Pats nesen pirku, bet pirms uzlikšanas tāpat jāpucē, jākrāso lai neizrūs 1 ziemas garumā
Kādā stāvoklī ritošā ? Nav, piemēram, nesen bremžu diski mainīti ...
tas ir amolats, ūnijas 2
elf rakstīja:
migano rakstīja: www.piekabes.lv/...
tas ir amolats, ūnijas 2
Šajā kantorī man nepareizi savienoja vadus kontaktam.Kad ņemat ārā auto, pieslēdzat piekabi un pārbaudat. Arī miglas lukturus!!!!
man liekas ka man piekabei viens gabarīts arī nav, bet visu laiku domāju ka lampiņa neesmu tā arī paskatījies.
bet toreiz, kad taj pašā dienā vajadzēja, viņi bija vienīgie, pie kuriem ātri varēja sarunāt un par kaut kādām grūtībām ,izmaiņām informēja pa telefonu. Attieksme bij labdabīga
Magistrs rakstīja: Šorīt uz Brīvībenes pie Kuršiem divi opelisti kautko nevarēja sadalīt. Viens bija nometis otram slīpi priekšā un kautkāds gejs uzvalkā skaidroja pensim pa loga šķirbu kā ir pareizi jābrauc.
nu tie priekšā metēji vispār vāks
vienreiz kāds baikers pie ādažu pagrieziena apbrauca un nolika uz bremzēm priekšā (es ar mašīnu), jo redz nepaspēju pavākties uz labo pusi sekundes laikā. Man jau likās ka šis lidos pa vidu garām, tādēļ nepārliecinoties kārtoties pa labi (protams ar pagriezienu) ir bīstami.
Izrādās šim aizmugurē vēl viens čopers ar kājām špagatā pļūrināja, tam bija ceļš jāatbrīvo.
Kur tādam pārliecība, ka mans vecu vecais autiņš var sabremzēties ?
abi aizpļurināja uz langstiņiem ... ar to jau viss pateikts
nu tā, vairāk nesaprašanās ar močiem nav bijusi, ar autiņiem vairāk
nu bet tos tālos gan izslēdziet, īpaši krēslā, reiz pat atpakaļskata spogulī no tāda saulītes noķēru
martinello rakstīja: kurš zin no cik cm diametrā var bez atļaujas izzāģēt mežu???
līdz 16 cm metru no zemes laikam skaitās krūmi
līdz 10 kubiem arī mežā bez atļaujas
bet domāju tik un tā uzzvanīt mežsargam un par to parunāt, ka neiebrauc auzās
vai kādam ir doma vai vienai no vecajām jawām bij karburators 2923PH ?
Tas ir Jikov ražojums, nāk čehu motoblokam, kuram darba tilpums 218 cc, virzulis 67 mm diametrā un itkā no kaut kādas javas derot ... .
saprotu, ka tur jau tik un tā jāskatās tām dīzītēm izmēri.
Ksneps rakstīja: migano - Ku tu vēlies... Kāda tam nozīme.
kāda kāda, lai zinātu kādai jawai noskrūvēt karbūzi
Ksneps rakstīja:
Ehhh... ar savu veco Jawiņu vienu dienu pavizinājos līdz Ādažiem. Uz šosejas dažus lēnos braucējus var ielikt. 100 iet bez problēmām, tikai baigā zāģēšana sanāk.
un galvenais kājas noturēt uz kāpšļiem, ka nenovibrē
Ronalds_ rakstīja: Vienīgā iespēja kā ar šadiem viedojumiem cīnīties ir iemācīties pareizi tos škēršot. Jo viņu paliek tikai vairāk.....
Tātad. Braucot ar ātrumu apmēram 60 km/h diezgan asi jābremzē pirms nelīdzenuma. Mašinas piekšējās atsperes no tā saspiežas. Un tieši(!!!!) pirms uzbraukšanas škērslim jālaiž bremzes vaļā - atsperes iztasnojas un pamet mašinu uz augšu. Ja visu izdara pareizi mašīna tikai nedaudz nošūpojas, sitiena nav! Galvenā problēma sākt pareizā laikā bremzēt. Ja par agru - ātrums nokrītas par daudz lai uzšūpotu auto.
Man pie mājas praidisti uzveidojuši šadus veidojumus 2 gab. Nācās iemanīties viņus škēršot. Šis paņēmiens tiešam strādā.
un to neviens nezināja, ja ? Pirms sliedēm tā jādara ...
Intruder rakstīja: Maziem caurumiem ( nagla, stikls, ezis) būs tīri ok vienīgi servisā parasti viņiem nepatīk ka riepā tā figņa ir - nobalansēt tipa grūti...
maziem caurumiem labāk to jēlgumijas striķi ievērt ...
Uzuala rakstīja: mociiti nevar pastumt pilseetniekjelji
15km stumta 638 jo aatrumkastei kirdik... gruuti,pasmagi,bet nekaa ipasja es te nasaskatiiju-lai lieliitos
jawu ar blaķeni pa dubļainu ceļu stumt gan nekāds prieks, mazākais pakalniņš sāk šķist nepārvarams
shearer rakstīja: galva sha vai ta bus janjem nost. kas pa auto? moshka nechakarejies un uzliec citu galvu.
626 kupeja, 2.0i, 8v
citu galvu no šrota ? ka nesanāk tā galva tik sūdīga, ka problēmas savairojās
un cilindru čaulas tādas, ka virzuļi krīt laukā