Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
migano 07.07.2006 10:10

aeg rakstīja: Patiesībā pelēkās izlietnes notekcaurules d = 40 mm . Vajadzētu labi derēt . Cena 0.50 Ls . Uzsildot var mēģināt ielocīt kā vajag. Kā elementu var izdomāt viskautko .

aaha, paņem 40mm plastmasnieci kas ir kompensators (otrs gals platāks). Uz tā gala ar žņaugu kokvilnas audumu un uz auduma uzpūš filtru eļļu

migano 07.07.2006 9:46

mazliet ne pa tēmu, bet čehu ražojums - iepirkās grabažīgs motobloks čehu, 89. gada, MF70. Un tam karbūzis (pēc korpusa) kā vecajai javai. lieta tāda, ka vajadzētu piemeklēt kaut kādu filtru, kas der pa taisno uz karbūža ieejas. Karbūzim ieejas ārejais diametrs ir 40mm. Bij doma uzlikt kaut kādu lēto eļļojamo konisko sct, bet tiem, cik skatos katalogā, izejas diametrs ir 76mm.

Patreiz tam motoblokam "eļļas švamme bundulī", bet tur viss saplīsis un metams ārā

varbūt kāds vecajai javai ir piemeklējis ko nestandarta ?

galvenā problēma jau te izdomāt savienojumu uz tiem 40 mm

migano 10.05.2006 10:16

VWfans rakstīja: Pērnavā degvielas cena draudzīgāka dīzelīšiem. 4.maijā pie mums benzīns maksāja 0,647, dīzeļdegviela - 0,641, bet Pērnavā - benzīns 0,653, dīzelis - 0,626.

nu ko, visi uz pērnavu pēc izdevīgāka dīzelīša ?!?

migano 13.04.2006 10:05

TA vienai vecajai jawai piesējās ka nav spoguļi, bet oriģināli takš tai nenāca spoguļi ? tur tāds strīds sanāca

migano 26.01.2006 9:32

Kanibaals rakstīja:

14. Tirgotājs, kurš tirgo baterijas vai akumulatorus, nodrošina izlietoto bateriju vai akumulatoru pieņemšanu no patērētāja bez maksas neatkarīgi no tā, vai pircējs ir iegādājies šīs baterijas vai akumulatorus attiecīgajā uzņēmumā vai citur. Bateriju vai akumulatoru tirgotājs nodrošina savākto izlietoto bateriju vai akumulatoru drošu pagaidu glabāšanu, kā arī nodošanu pārstrādes vai apglabāšanas iekārtas apsaimniekotājam

tūliņ savākšu vienu aizvēsturisku aķi no garāžas un aizvedīšu uz .... pa ceļam ir Adam auto

kaut gan, visādus aķus, caurus boilerus utt vedu uz konteineri pie alfas, tikai viņi vienreiz piekāsa, darbalaiks neatbilda internetā uzrādītajam

migano 25.01.2006 11:43

Yonas rakstīja: Interesanti būtu uzzināt, cik cilvēki kopvērtējumā nomainīja labus aķus pret jauniem tikai tāpēc, ka labais bija atdzisis

tas jājautā tirgoņiem par cik % palielinājās apgrozījums

migano 24.01.2006 11:46

uupis rakstīja:

Skolā gāji?

Vārdiņu «ap» nemāki izlasīt?

Nnu tad paskaidrošu - «ap 600 A» nenozīmē konkrēti 600A - tas nozīmē da jebkuru lielumu un jo lielums tuvāk 600 jo labāk, jo vairāk par 600 jo vēl labāk.....

palielījās un apchuuuraajaaas. jo lielāks redz jo labāk. bet izrādās ka nemaz nav tik liels kā stāsta

migano 24.01.2006 11:20

uupis rakstīja: Jo lielaaka starta jauda jo labaak.

420 mūsu ziemām neder - ik sevišķi ja liels motors.

Minimālā starta strāva grozās ap 600 A.

Kapacitāte ir tas cik ilgi varēsi griezt starteri un cik ilgi kalpos akjis.

Pilnīgi pietiek ar kapacītāti ap 60 Ah

grib teikt ka ir 60ah aķis un 600A starta strāva ? neesmu manījis ...

migano 24.01.2006 9:21

izskatās vasaras braucēji parādījušies, juglā pa pāris metriem garāka rinda bij no rīta

migano 13.01.2006 13:45

Motorolers rakstīja: Par Bosch ...nav nokalpojuši pat garantijas laiku ...

un garantija reāli līdzēja vai arī garantijā bij tāuzrakstīts, ka nekādi nesanāk samainīt ?

es vismaz palasījos DETA garantijas "noraidīšanas" nosacījumus, bezmazvai sanāk - aķi maina tikai ja tas ir pilnīgākārtībā

tā ka garantijai bezmazvai nekāda jēga

migano 13.01.2006 10:42

nu takš, ņem OPTIMA un būs ok ja nemaldos, tos ražo baner :

www.bannerbatterien.com/...

migano 23.12.2005 14:56

nu daudzkur jau 54 (1-2-3), 55(lukoil) ...

migano 02.12.2005 16:15

PAL: a tā blaķene nav no jaunākas JAWAs ? Mums tāda blaķene bij kopā ar 638. Viegla nenormāli. līkums uz labo jābrauc prātīgi

migano 02.11.2005 10:38

andzha rakstīja:

Nīkulis. Zinu kā ir jūzot T40 ar sajātu stūres pastūzi (vai pareizāk sakot, kad stūre strādā gandrīz pretēji pieliktā spēka virzienam), iemācies griezt stūri kustībā, nevis mīcīties uz vietas.

ko te lecies ?

pabrauc ātrāk ar piekrāmētu kasti pa lauku un tad kad pēkšņi būs riktīga risa šķērsām, redzēsi kur tavas NEnīkulīgas roķeles atradīsies.

neiet runa par grozīšanos uz vietas !

ja jau stiprinieks, āķējies 3korpusu arklā un ar.

migano 02.11.2005 9:01

es gan tikai sapratu, ka var meklēt mobile.de

starpcitu, ja izdomā no vācijas ko tādu gādāt, nez kādas papildus izmaksas varētu sagaidīt ?

Man jau šķiet atgādāšana vien sanāktu baigi dārgi.

traķiem nez ir tas tur dabas nodoklis ?

migano 01.11.2005 13:25

Roi rakstīja:

Bet jebkuraa gadiijumaa 50Zs traktoram ir daudz...

kad vajadzēs uzart kādu dārziņu pļavā, tad redzēs ka 50 zirgi nemaz nav daudz.

Laukos fāters kaimiņu, kuram T25, parasti no aršanas darbiem brauc vilkt laukā.

zirgi ta zirgi, bet ja traķim galīgi nav massas, tad nav nekāds vilcējs kaut ar 100 zirgiem ! Tad jāliek kāpurķēdes

migano 01.11.2005 11:05

Ozz rakstījaasijas lielaakais pluss ir tas,ka motors atrodas virs pakaleejiem ritenjiem...caur ko tas ir megacaurgaajiigs monsters...

aaha, un ja vēl bloķi ieslēdz ...

nez kura gada, bet fāterim šasija bez past. stūres un vispār nekāda hidraulika.

Aizmugurē šķērspiekabi paši no dzelžiem likām klāt

bet patreiz tie aparāti šķiet uzskrūvētām cenām, tie T16, T25. Ir pieprasījums, būs normālā cenā arī pavisam grausts

migano 01.11.2005 9:52

mjam, tie T16 - mīnuss ka nav stūres pastūzis. Ja piekrāmēsi kasti, pa lauku stūre zobus izsitīs.

labāk jau gan T25, man šķiet tas ir mazākais sākums gandrīz

migano 26.07.2005 14:06

PAL: viss atkarīgs kādas rokas un cik sakaltusi tā riepa.

Tieši IŽ riepa cieta

migano 26.07.2005 9:20

Ksneps rakstīja:Master_D

Varbūt vari nobildēt pr. riteņa asi - kā tur viss stiprinās. Man nesanāk salikt kopā - riteņa disks ķeras gar amortizatoru.

Otra lieta - kā lai noņem nost riepu?

priekšējam ripulim bukse nav ielikta, domājams, tapē rats ķer amortu.

par irepu noņemšanu - kā visiem močiem. Oriģinālās čehinieces bij mīkstas, varēja par ar rokām novilkt. Ja nevar, tad ņem "laužņus", tikai kameras nesakniebt. Vislabāk der protams oriģinālie štrumenti

migano 16.05.2005 9:49

ursis rakstījaar karbi 638

pareja ir ar gumijas starpliku!!! un taapec karbi vareeja briivi pagriezt vismaz par 90 graadiem! un iztiiriit pludinj kameru

man bija 85 gada 638 UN NEKAADU PROBZU nebija...palaist vareeja ideaali...tam speciaali bija domaats saanos taads...bagaatinaataajs...sauksim vinju taa..

diizes lielumi atskiiraas TIKAI vai vinja bija domaata SOLO vai ar bagaznieku.bet adatu vienmeer vareeja pietiekosji dzilji nolaist...

nu ja, tā blīve bij apaļa vai kāda ? Es pat nav redzējis un ar jaunu karbūzi ar nenāca līdzi.

Par bagātinātāju pie karbūža man jau zināms ir, citād jau vispār neiesildītu

par dīzīšu izmēru - tā jau sanāk, oriģinālais karbijs bij domāts ar blaķeni, jaunpirktais - solo. Mīnuss ir tas, ka nevarēja nekur dabūt atsevišķi jaunas dīzītes iepirkt.

migano 16.05.2005 9:45

Ksneps rakstīja:Mani interesēja šāda lieta: jawa'aam liekot pirmajā ganģī sajūgs pats izspiežas. Tur ātruma pārslēdzējs ir savienots kaut kādā veidā ar sajūgu. Taču man tas "kronšteins" ir noņemts nost - tas nozīmē, ka pārslēdzot gaņģus noraustas motorīts un pirmajā gaņģī jāliek ar izspiestu sajūgu.

Rekur bilde - diemžēl fotogrāfēju aizdedzi nevis to sajūga mehānismu (šobrīd motors ir noņemts nost un gaida remontiņu).

foto.inbox.lv/ksneps/JAWA/08_05_2005_052.jpg

Varbūt kādam ir bilde ar to sajūgu - kā tam visam ir jāizskatās.

Bilde nav, novelc no čehu lapas manuāļus.

Bet cik atceros, tur bij tā, ka labajā pusē pie sajūga regulēšanas bija tāda kā dakšiņa (sanāk pievadās no ātrumpārslēga). Nu tad šī dakšiņa ar spaidīja sajūgu.

migano 13.05.2005 9:21

www.junk.times.lv/remonts/

varbūt interesanti kādam

migano 13.05.2005 9:16

ehh, man ar mājās ir J638, kaut kāda 86. gada.

Pareizāk sakot, fāterim

Bračkam atkal vecās jawas ir bijušas ka i ne saskaitīt.

Atceros tā J638 baigi ēda bendžu un pārlējās, kad lietotu nopirkām. Tad ņēmu vēru drāti iekš dīzes, lai mazinātu diametru, efekts bija. Kad apnika ņemties, Rīgā cenrāltirgū nopirku jaunu karburatoru un pārsteigums bija tāds, ka dīzīšu izmēri vecajam/jaunajam galīgi bija atšķirīgi, t.i., jaunajam daudz mazākas. Tad nu arī patēriņš nostājās pareizā pozīcijā un fāters tik brīnījās ...

Vispār man jautājums - tā J638 uz kurbuli izskatās negrib uzsūkt, baigi jāmin. Es pat tur kaut kādas lūciņas karbim sānos aizpiežu lai labāk uzsūc. Galvenais ka starp karbūzi/ieplūdes kolektoru itkā nav sūce.

Kas varētu būt vainas ?

Un vēl - vai vietā, kur karbūzis ar ieplūdes kolektoru samaucās, jābūt kaut kādam gumijas gredzenam tai gropē ? Tur patreiz nekas nav, uztīts striķis noblīvēšanai

migano 11.05.2005 13:32

starpcitu, .ru webā redzēju var dabūt elektronisko aizdedzi jawām, tikai tas gan maksāja normālu naudiņu.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti