Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
BB 13.05.2008 21:03

Iespejams vienkārši kārbā sūce, vainīga varētu būt kāda blīve, kārbas vāciņš u.tml.

Ja pirms tam nekas nečakarējās un tagad pēkšņi sāka čakarēties, visticamākais kārbā vienkārši nav eļas. Pārbaudi kārbā līmeni un pielej eļu, ja vaina ir tur, tad visam jānormalizējas.

Braukt ar tādu gan nevjag, tad var kārbu piebeigt līdz galam. Novērst sūci noteikti būs stipri lētāk kā labot kārbu.

BB 06.09.2008 0:09

Nekādi soda punkti nedrīkst datu bāzē parādīties pirms lēmums nav stājies spēkā. Lēmums stājas spēkā pēc tam, kad beidzas pārsūdzības termiņš, ja nav iesniegta pārsūdzība. Ja par lēmumu ir pārsūdzība, tā izpildei jātiek apturētai. Attiecīgi, ja ir datu ziņa par soda punktiem, tad raksti iesniegumu un prasi, lai aptur lēmuma izpildi.

Policijā taisnību panākt grūti, tur parasti paļaujas, ka tālāk nesūdzēsies, tāpēc nestrādā pat visloģiskākie argumenti. Adm. tiesā parasti otrādāka situācija. Bez tam var sūzdēties arī par to, ka neaptur lēmumu, neatmaksā soda naudu utt.

BB 07.09.2008 17:16

Process gan nav ātrs un ir visai čakarīgs, bet caur tiesu var mēģināt piedzīt zaudējumus, tikai tie būs reāli jāpierāda. Pie kam nav būtiski vai sods beigās atcelts, pārsūdzēts lēmums ir jāaptur.

BB 10.12.2008 18:33

vmaxer rakstīja:

2. Slokas ielas krustojums ar Mārtiņa vai Krēslas ielu. Varbūt kāda no šīm ielām ir vienvirziena, tomēr jautājums ir sekojošs: No kāda stāvokļa ir jāizdara kreisais pagrieziens uz Mārtiņa vai Krēslas ielām, braucot pa Slokas ielu virzienā uz Kalnciema ielu? Kā zināms uz Slokas ielas ir tramvaja sliedes un virs tramvaja sliedēm ir zīme – sabiedriskā transporta josla. Vai kreiso pagriezienu ir jāveic no sliedēm vai no labās malējās joslas? Sabiedriskā transporta joslā var iebraukt tikai tad, ja tā atrodas labajā pusē, lai nogrieztos pa labi vai lai izlaistu pasažierus.

CSN

105. Ja ceļš apzīmēts ar 505., 506., 508. vai 509.ceļa zīmi, pa joslu, kas paredzēta pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem, pārējo transportlīdzekļu vadītājiem, izņemot taksometrus, aizliegts braukt, kā arī aizliegts apturēt transportlīdzekli šajā joslā.

106. Ja josla pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem apzīmēta ar 505.ceļa zīmi un 940.ceļa apzīmējumu un iekārtota brauktuves labajā pusē, un nav atdalīta no pārējās brauktuves ar nepārtrauktu ceļa apzīmējuma līniju, transportlīdzekļa vadītājam jānogriežas pa labi no šīs joslas. Šajā joslā atļauts iebraukt arī, lai pasažieri iekāptu transportlīdzeklī vai izkāptu no tā, ja tas netraucē pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi, kā arī lai izbrauktu pa labi uz ceļa ar šādu joslu.

84. Ja brauktuves vidū vienā līmenī atrodas tramvaja sliežu ceļa klātne, jāno­griežas pa kreisi vai jāapgriežas braukšanai pretējā virzienā no kreisā malējā stāvokļa, kas ieņemts uz tā paša virziena tramvaja sliežu ceļa klātnes.

(MK 05.02.2008. noteikumu Nr.75 redakcijā)

85. Ja krustojumā joslu skaitu un braukšanas virzienu tajās nosaka 512., 515. vai 517.ceļa zīme, nogriezties pa kreisi vai apgriezties braukšanai pretējā virzienā no tramvaja sliežu ceļa klātnes aizliegts.

87. Ja tramvaja sliežu ceļa klātne ir atdalīta no pārējās brauktuves vai neatrodas vienā līmenī ar to, šķērsot tramvaja sliežu ceļa klātni atļauts tikai šim nolūkam paredzētās vietās.

102. Ja braukšanas joslās ceļu satiksme ir intensīva, apbraucot vai apsteidzot atļauts braukt pa tramvaja sliežu ceļa klātni tajā pašā virzienā vietās, kur sliežu ceļa klātne atrodas pa kreisi vienā līmenī ar brauktuvi. Šādā gadījumā nedrīkst traucēt tramvaja braukšanu.

103. Ja joslu skaitu un braukšanas virzienus krustojumā nosaka 512., 513., 514., 515., 516. vai 517.ceļa zīme, braukt pa tramvaja sliedēm krustojumā aizliegts.

Ar vienu vārud sakot. Rakstot CSN nevienam nav ienācis prātā, ka tā var būt arī uz trmvaja sliedēm. Regulejums neskaidrs un nesaprotams, kā principa visa satiksmes organizācija LV.

Manuprāt sanāk, ka jāgriež no sliedēm, jo vienīgā konkrētā norma 84.pants dod rīkojumu griezt no sliedēm, kamēr pārējās to konkrēti neaizliedz.

Tas gan diez vai glābs situāciju, jo tur 80% aunu tāpat negrieza no sliedēm, arī kad nebija sab.tr. joslas. tagad tas ir vispār bezcerigi.

Līdzīga ir situācija, kad virs sliedēm ķieģelis - Kr.Barona pie s/n Daugava.

BB 31.01.2009 16:42

Nečakrē sev smadzeni, viglai vibrācijai var būt pārdesmit iemeslu. Ticamākais - riepas. Ja nav ko darīt pārbalansē, bet principā, kamēr stūri rokās var noturēt, brauc līdz pavasarim un tad liec vasarenes.

Ja tās nav riepas, tad var būt vienkārši gļuks. Ja būs nopietna vaina, pēc kāda laika izlīdīs pati. Principā viegls riepu disbalans vai nelielas probrlēmas hadenē neko neietekmē un bīstamību nerada, ja ātrumi nepārsniedz 100 km/h. Ja patīk nēsāties uz 140 un ātrāk, tad gan visam jābūt perfekti.

BB 18.02.2009 19:39

Patēriņš 16 varētu būt, ja visu laiku sēž sastrēgumā, tad tas ir normāli (2,5l + automāts). Savādāk pa pilsētu vajadzētu 15 iekļauties. Savukārt uz štrāses mašīna tiešām baudāma, pie 110 ap 2,5 apgriezieniem, ja iespiež gāzi tad paliek interesanti un apdzīt nav problēmu. Patēriņš arī labā atrumā 130- 140 ir zem 10. Tur parādās liela motora priekšrocības. Tikai piekare kā jau amerikānim mīksta, līkumos baigi neierakstīsies.

Principā esmu redzējis arī lielā izmēra CD aparātus, tā kā var iztikt arī bez zagluškas. Bez tam oriģinālajam maģim, ja Tev nav baigi vecs modelis ir opcija pielikt CD čeindžeri.

BB 24.02.2009 22:58

nekad nevarēju saprast, kas balso par taukmūļiem, kam patīk, ka viņus d*psē katru dienu utt. Tagad sapratu ir tādi Sinn un kakši, kuriem tas patīk un kuri ir gatavi aizstāvēt līdz pēdējam savas tiesības laimīgi dzīvot banānu republikā.

BB 18.04.2009 19:51

Siksna piestrādājās un izstaipījās par milimetru. Un atkal sāka čīkstēt. Pārspriego vēlreiz un visa gudrība.

BB 12.05.2009 20:24

Ieteiktu uzrakstīt sūdzību, lai pamato, kāpēc bija jābrauc 4,5h.

BB 10.07.2009 18:22

Priekš Stratusa pa pilsētu patēriņs ir normāls un pat zems. Pa korķiem var būt visi 20. Pērkot šo mašīnu ar to bija jārēķinās.

Var ietekt vienīgi velosipēdu vai izbraukt agri bez korķiem un luksoforiem.

Vēl variants ir pa pāris simt latiem nopirk II golfu vai ko tamlīdzīgu. Pa tādām naudām arī tagad var Stratusu pārdot

BB 11.07.2009 11:04

Dark_Side rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Dark_Side rakstīja:

BB rakstīja: Priekš Stratusa pa pilsētu patēriņs ir normāls un pat zems. Pa korķiem var būt visi 20. Pērkot šo mašīnu ar to bija jārēķinās.

Var ietekt vienīgi velosipēdu vai izbraukt agri bez korķiem un luksoforiem.

Vēl variants ir pa pāris simt latiem nopirk II golfu vai ko tamlīdzīgu. Pa tādām naudām arī tagad var Stratusu pārdot

diemzel nebiju rekinajies un tagad par to maksaju, jo jaunai nav naudas un sho pardot nevaru

bļēķ

nespēju saprast kā var ieliet zupā 200latus mēnesī un nespēt atrast 200latus sranajam golfiņam....

takpaņem slimības lapu uz mēnesi un paguli tvaicenē

Topika butiba ir KA SAMAZINAT PATERINJU NEVIS PERKU GOLFU!!! TO SUDU ES NEKAD!!!un kas teica ka 200 Ls? pie 100 un ne vairak. Lamda zonde bija pratigakais ko te dzirdeju, nu luk, tad to ari es meginashu nomainit, paldies par to

Tad var sniegt šādu atbildi - nekā. Tas ir šīs mašīnas parastais patērīņš. Labākajā gadījumā var ieguldīt kaudzi Ls un dabūt nost 1 litru.

BB 16.01.2010 18:53

Stāsta, ka ziemā, ja nav sērkociņu, berzējot cigareti pret sniegu, var piepīpēt tikai jābūt baigi stiprai zālei, īpaši efektīvi, ja sniegā ir dzeloņdrātis

BB 06.02.2010 0:22

Man Chrysler Stratus bija līdzīga problēma. Brīžiem no kārbas tupa tecēja eļļa tā ka peļķe apakšā. Visa kārba slapja.

Servisā ilgi pētīja, mainīja blīvi, smērēja ar hermētiķi, nekas nemainījās.

Latus gan vairāk kā pārdesmit neprasīja (laikam neīstais serviss).

Tā arī nesapratu, kas par lietu. Ar šo problēmu mašīna ir noskrējusi vismaz 50t km apēdusi pāris eļļas litrus un tas arī viss. Gļuka cēlonois tā arī nav zināms, kārba strādā bez problēmām.

BB 06.02.2010 9:56

Chankaishi rakstīja: Vajaga buut ventilaacija caurumam kaut kur augshpusee - paarbaudiiji?)

Ta caurums kā reizi sauss, tādu iespēja tika apsvērta.

principā, par cik tas nerada problēmas, tad to vienkārši ignorē. pamatteorija ir, ka kārba ir dabūjusi belzienu un drusku pašķiebusies, attiecīgi nevar labi nohermetizēt.

BB 08.02.2010 21:09

Chankaishi rakstīja: Ja ventilaacijas caurums sauss, tad droshi, ka neventilee. Vispaar buutu intereanti uzzinaat kaadu skaidrojumu - kaapeec daargi remonti? Dzelzis paliek dzelzis - ja ir meistars un apriikojums, darba izmaksaam nevajaga buut augstaakaam kaa citiem remontiem. Dikti daargas detaljas? Kau kaada hidraulika varbuut, bet hidraulika parasti nenokaujama. Nomaina gumijas un iet taalaak.

Ventilācija ir augšā pie šuoa trubā, līdz turienei eļļa netiek.

Remonti tomātiem ir dārgi tāpēc, ka var dārgāk paprasīt. Visu nosaka tirgus. Domāju, ka pindosi maksā baigas naudas par manuālo kārbu remontu, jo tās ir baigi sarežģītās un nav labojamas, mainās tikai un jālabo speciālos servisos

BB 08.02.2010 21:11

šuoa = ščups (tas ar ko mēra eļļas līmeni)

BB 10.02.2010 0:36

Chankaishi rakstīja: Jebkuraa reduktoraa elljas krietna dalja, zobratiem griezhoties, paarveeshaas miglaa. ventilaacija domaata, lai pirmajaa briidii, kaarbai uzsilstot nepalielinaatos spiediens, lai ellja nespiestos aaraa caur bliivsleegiem un bliiveem. Tai ventilaacijas probkjii var buut arii kaut kas liidziigs neatgriezeniskam vaarstam, lai nepieljautu mitruma iesuukshanos kaarbaa, kad mashiina staav. Tam korkjim vajadzetu buut nedaudz elljainam no aarpuses! Ja taa kaarba buutu shkjiiba peec sitiena, neticu, ka darbotos, paaraak daudz preciizu detalju tur iekshaa.

Hvz. Mož tai kārbai kaut kur ir vārsts, kurš laiž uz vienu pusi ārā, bet tad kāpēc to nevar nekādi atrast. Pie tam kārba slapja no visām pusēm un no apakšas. Bliezinens pa kārbu ir bijis konkrēts, bākas karteris riktīgi iebuksēts, tāpēc ir doma par to, ka iemesls ir tas.

BB 10.02.2010 1:11

Ja izlīgums nav apstiprināts tiesā vai nav pie notāra, tad tā vēl nav.

Tiesā apstiprinātam izlīgumam tāds pats spēks kā spriedumam un ar to var iet pie izpildītāja.

Ja čalis nav LV izraksta Eiropas izpildu rīkojumu (regula Nr.805/2004) un tālāk jau ar to tajā valstī, kur čels ir.

Ja LV ir čaļa īpašumi, paša čaļa klātbūtne LV nav vajadzīga.

Ja ir nopietna interese kaut ko izdarīt uzmet e-pastu: arturszv@gmail.com

Diez vai kāds īpaši gribēs kaut ko maksāt par to parādu pirms tas piedzīts. Pārāk liels risks, vienīgi varbūt kaut kādu baigi niecīgo daļu (10 -15%). Jēga ir uzpirkt parādus, kur ir daudz parādnieku vēlams fiziķu, vismaz daļu varēs piedzīt arī reāli. Tā ka nāksies vien pašam no sākuma ieguldīt, lai vēlāk kaut ko piedzītu.

BB 17.02.2010 22:52

www.tvnet.lv/...

Varbūt izmirs dabīgā nāvē.

BB 20.02.2010 22:09

www.tvnet.lv/...

Tramvaji ir visātrākie un sastrēgumos nestāv

Jaunie zemgrīdai paredzētie vadi jūtami uzlabo satiksmi

BB 01.03.2010 23:29

Veiga rakstīja:

Kuznecss rakstīja: Ļoti ātrs braucamais!

Un ja visi pakši, kas izmanto tramvaju un citu sabtransu, sāktu braukāt ar vieglajiem, Kuznecss kauktu par sastrēgumiem un parkošanās vietu trūkumu. Ārējais ienaidnieks vienmēr nepieciešams.

Ja tās sliedes novāktu un uzliktu sabiedriskā transporta joslu, būtu ātrs autobuss vai trolejbuss. Arī ceļš atvieglotos un nekādu stāvvietu problēmu. Autobussi un trolejbusi varētu pilnīgi netraucēti kaut ik pēc minūtes braukt.

Tehnoloģijas kā panākt, lai busam ir 0 emisiju ir dažādas. Da kaut vai pa rozetei katrā galapunktā, kur to uzlādēt

Tramvajs Rīgas izpildījumā ir sastrēgumu radītājs, dabas piesārņotājs (putekļi, sastrēgumi), lēns, neērts un nekam nederīgs.

Zemās grīdas tramvajs ir vēl viens Dienvidu tilts un Nac. bibliotēka. T.i. līdzeklis naudas izņemšanai no valsts un pašvaldības kases.

BB 02.03.2010 22:01

Kā tad, pamēģini 18:00 no centra līdz Juglai aizbraukt ar tramvaju vai autobusu

Par to jau ir runa, ka tramvajam speciāla iela, bet autobusi stāv korķī. Ja tramvaja vietā būtu sab. tranporta josla, tad busi nebūtu ne par kapeiku lēnāki kā grabekļi.

Īstenībā nav daudz jāizdara. Tā vietā, lai bīdītu mākoņus par zemām grīdām, jānolīdzina vietas, k oaizņem tramvajs, lai tur var braukt arī cits sabiedriskais. Tās sliedes tur arī var palikt.

BB 05.03.2010 21:56

Aizej un noraujies...

Kāda starpība sabtrans josla vai sliežu klātne??? Abi risinājumi ir uz pārējo satiksmes dalībnieku rēķina piešķirot kādam privilēģijas.

Ir problēmas, kas varētu ietekmēt tikai vienu konkrētu sab.transa veidu vai tādi, kas traucē pat privātajiem.

Personiski apvainojumi protams uzlabo argumentāciju

Tramvajs dzīvo arī uz cita sab. transporta rēķina, kurš stāv korķī. Rīgas izpildījumā uz ielas vajag divas sabiedriskā joslas, jo pa to bruģi busi ātri sajās piekari

Kaut kā neesmu manījis nevienu autobusu, kas atbilstoši savam garumam un platumam spētu uzņemt līdzīgu pasažieru skaitu... Parādi to Ļoti ietilpīgo vieglo mašīnu sarakstu, kas aizņem maz vietas (tik paturi prātā, ka vidēji ir 1,7 dibeni katrā vidēji 4,5x1,9 metrus lielajā grabažā)

Principā busi ar piekabi uzņem tikai drusku mazāk pasažieru. Bez tam tajos tiek iekšā arī bērnu rati un invalīdi

Katra tramvaja vietā pa to aizņemto vietu un zemgrīdai notriekt plānoto naudu var vismaz trīs busus palaist

Vilciena dēļ visi stājās vēl vairāk nost - aizliegsim vilcienus un pāriesim tikai uz ūdens sabiedrisko tramvaju, tie traucētu tikai biezajiem...

Nu Tu salīdzināji. Ķīniešu petardi ar Space Shutle. Tipa abi ir raķetes

Starp citu pie mums pasažieru vilcienu skaits ar katru gadu rūk. Kas gan nav tā labākā lieta, jo vilciens atšķirībā no tramvaja ir sakarīgs transporta līdzeklis

BB 05.03.2010 21:59

Kaut kā nesapratu, kā tā citēšana strādā, Jātrenējas spamot.

BB 07.03.2010 23:05

Palaidniex rakstīja: BB

Tik pat labi vajadzēja tik pat sparīgi protestēt, ka Ikarusus nomainīj ar patreiz lietojamajiem zemās grīdas busiem da troļļiem.

Tikai, lai palaistu jaunus busus līnijās nav par 100 citroniem jāpārbūvē visa infrastruktūra un tad vēl ne visos maršrutos to var palaist.

Bet par soļarku un busu ilgmūžību, labāk ielikt tos 100 ļimonus lai palaistu busu uz H2, tas arī būtu praktiski mūžīgs. Sanāktu lētāk un modernāk, kaut vai, ja katrs buss ļimonu maksātu

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti