Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Garajs 03.07.2006 8:24

Ja iedegas "check engine", tad automātiski ieslēdzas apgriezienu ierobežotājs un turbīna neslēdzas iekšā vispār - kompis pats sevi aizsargā.

Precīzu vainu var noteikt 3 minūtēs servisā nolasot precīzu kļūdu.

Izklausās, pēc gaisa mērītāja, bet var gadīties arī tikai kāds bojājums gaisa sistēmā.

Garajs 11.10.2006 10:39

Tas par gāzi ir vērā ņemams variants. LV nepiedāvā, bet piem. Vācijā ir dabonami ar oriģinālo rūpnīcas iekārtu.

2005.g. Legacy 2.0 MT vid. patēriņš 8,2 l, uz šosejas uz 100, konstanti 6,0.

2,5 motors Outbackam nav tas labākais, viņam tur visādas problēmas mēdz būt, nu un ekonomija ar nekāda lielā nav. Varbūt nebija, jo 4AT stāvēja, bet kaut kā nepatika man tā gaita.

Garajs 11.10.2006 11:18

janitis9 rakstīja:

Garajs rakstīja: Tas par gāzi ir vērā ņemams variants. LV nepiedāvā, bet piem. Vācijā ir dabonami ar oriģinālo rūpnīcas iekārtu.

2005.g. Legacy 2.0 MT vid. patēriņš 8,2 l, uz šosejas uz 100, konstanti 6,0.

2,5 motors Outbackam nav tas labākais, viņam tur visādas problēmas mēdz būt, nu un ekonomija ar nekāda lielā nav. Varbūt nebija, jo 4AT stāvēja, bet kaut kā nepatika man tā gaita.

Es jau runāju par oriģinālo gāzes iekārtu. Un pieejams viņš ir Latvijā www.autonet.lv/...

nav gluži precīzs raksturojums. Arēna ir Vācu dīlera pārstāvis, kas var atvest Vācu tirgum paredzētu auto. Latvijas tirgū ir tikai viens dīleris - PM, kurš neko tādu nepiedāvā. Tas tā, tehniska precizitāte. Visādi citādi, varbūt jau drīz viens paziņa saņemsies uz šitādu, tad pastāstīšu kas un kā ar to gāzi.

Garajs 08.11.2006 8:42

Sakarā ar auto maiņu, ir palikušas liekas knapi pus ziemu ļoti maz brauktas Dunlop Graspic DS2 215/60/R16. ir bilde.

Bija virsū uz Outback.

interesēties aigarss_j iekš one el vē.

Garajs 04.01.2007 16:00

raimondsm rakstīja: Tā jau gan, bet vai ražotājs, kurš nopērk angāru, ieliek tur 2006. gadā ražotus koka vai metālapstrādes agregātus un apmāca 10 strādniekus ar tiem strādāt - vai tas nav gudrāks un tālredzīgāks?

ir, ir redzīgāks. bet ko iesākt, ja ir aitas un peļņu gribās vakar? atliek tikai cirpt.

Garajs 09.01.2007 14:16

Napalms rakstīja: 700Ls...nu nezinu. Es par tādu cenu it kā tirgoju 21M 57.gada un zvanās jau, bet no rokām arā neviens nerauj...

Bet anyway - lai veicas. Savs šarms tajos vecajos autiņos ir

Nu, nu, tur mazliet cits stāsts. Neapvainojies, bet tur no oriģināla vērtīgākais ir dokumenti. Cena ir par augstu, bet nu gan jau aizies, tas pats ss pilns ar puvekļiem pa kosmosu.

Tādā ziņā pērles ir Igaunijā, par saprātīgiem cipariem.

24. vēl laikama mazliet par agru, bet ir jau manīti arī interesenti, tā ka veiksmi tirgošanā

Garajs 09.01.2007 14:17

Daniels_Reebuss rakstīja: Tēvam pagalmā apsegta stāb 24-02,pārmetināja kaut kādā 91. gadā,tā stāv. Salika tur visko jaunu...loģiski,ka izjaukta, bet viss ir. Ja nu kāds grib,var par lūžņu cenu dabūt. Ir dzinēji,kārbas, durvis,spārni...motora rezerves daļas...nu,viskautkas ir. Arī no 21. volgas šis tas mētājas. Ja nu kādam noder?

atmet sīkāk kas un kura gada no tās 21. palicis.

aigars_j iekš one elvē

Garajs 09.01.2007 14:53

Napalms rakstīja:

Garajs rakstīja:

Neapvainojies, bet tur no oriģināla vērtīgākais ir dokumenti. Cena ir par augstu, bet nu gan jau aizies, tas pats ss pilns ar puvekļiem pa kosmosu.

Tādā ziņā pērles ir Igaunijā, par saprātīgiem cipariem.

Es takš pilnīgi apzinos, ka centrālā vērtība ir dokumenti. Un varbūt vēl pati bundža un pāris sīkumi.

Bet piekrīti, ka 57 gads un M modifikācija izklausās kudiš labāk nekā 69 un standarts. Un šī nianse manā uztverē ir dažu simtu latu vērta. Ar tādu fišku arī viņa tika savulaik iepirkta.

Pat nemēģinu apstrīdēt, gan jau ir kāds, kam vajag. Nopietnam kolekcionāram mīnuss būs neoriģinālais motors (pēc gada un mēneša būtu jābūt apakšvārstu) un pārveidotā kārba. Visādi citādi bundža tiešām ne tuvu sliktākajiem eksemplāriem pa ls 500.

Garajs 09.01.2007 21:10

Esmu izgājis cauri ļoooti apjomīgam informācijas apjomam par šo tēmu, tā, ka zinu, ko runāju Apakšvārstu motors bija kādu gadu, ne īpaši vairāk, kopš ražošanas sākuma. Tāpat kā mūsdienās - feislifts ar "veco" motoru, tā arī tur Pobedas dvēseli bij iestūmuši, kamēr bij ko vietā likt. Jēgas jau nekādas, bet ja pēc vēstures jābūt, tad jābūt.

Ar zvaigzni redelē, pareizajiem bamperiem un motoru, tas auto maksātu daudzus tūkstošus arī papuvis. LV laikam tik viena vai divas ir bijušas. Rudenī viena atjaunota pa ss ceļoja, pa 100k EUR, bet tā kā dzīvē neesmu redzējis, īsti neticu, ka nebija feiks.

Garajs 10.01.2007 12:04

Vienīgais ieteikums - pamēģini!

Kā Subaru piekritējs iesaku Legacy. Manam 2005.gada 2l motoram ar manuālo kārbu (automāts ir ekonomiskāks) vidējais ir 8,5. Pazīstu vienu, kam ir jaunais (no septembra lv) motors un 7,5 vid.

Nesen tika nomainīts viens Outback, kuram uz 250k un 4 gadiem remonta izmaksas (Partner only) pat nesasniedza ls 500. Apkopes ar nav tās dārgākās + rinda tikai 2-3 dienas.

Jebkurā gadījumā, galvenais ir izjūtas pēc izbrauciena. Nav vērts paņemt to, kas patīk kaimiņam vai iAuto spameriem un pēc tam nožēlot.

Garajs 12.01.2007 11:13

KOHINURS rakstīja: snow, saki dzīvo laukos.

Man arī ir lauku īpašums, bet tā nav pastāvīgā dzīves vieta.

Runa būs par to, ka Outbackiem nav MT un līdz ar to nav opcijas pazeminātie pārnesumi. It kā jau Outbackā visu nosaka elektronika, bet nu diez vai tas ir tik viennozīmīgi. Ar Legača pazeminātajiem vismaz pāris reizes gadā esmu ticis uz priekšu ļoti šaubīgās vietās. Bet - klīrents, esmu arī uzsēdinājis. Kaut gan ar lāpstiņas un to pašu pazemināto bez citu palīdzības esmu izšūpojis ārā gan no traktoru iebrauktām risēm, gan sniega kupenām. Outbeckam tomēr 5 cm vairāk, bet AT un šūpināšana - te pirms pirkt bišķu jāpiedomā.

Nav tik traki, ieliek 1 vai 2 to automātu un ir ok. Medībās ir izbraukāti lauki un meži visos gadalaikos, nav problēmu. Protams, mazliet jādomā kur un kā braukt, pret dumjām idejām nekas nepalīdz.

Garajs 19.01.2007 12:50

SuperZigis rakstīja:

kvatra rakstīja:

Pirmais rakstīja: a ko teiksiet par iepirkšanos skandināvijā???

Tur ir veerts braukt uz IKEA veichiem, sakariigas preces maajai pa labaam cenaam var iepirkt, saakot ar dakshaam un nazjiem, beidzot ar istabas iekaartaam

Pirms kāda brīža lasīju, ka šie tur ilgi pētījuši, bet beigās nosprieduši, ka tirgus par mazu, neesot vērts.

par Ikea viennozimigi agree.......nesaprotu, kas tas zviedrs Baltija bremze ? Maskava jau 4 Ikea?

Garajs 22.01.2007 9:29

Eu, čalīt, tavs mērķis tiešām ir izstāstīt par šo likumpārkāpumu VISOS Latvijas forumos?

Garajs 06.02.2007 17:38

Uggga rakstīja:

Marchiks_ rakstīja:

Uggga rakstīja: "Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociācijas padomes loceklis, Mitsubishi auto pārstāvja Aura auto vadītājs Gundars Margēvičs pieļauj iespēju, ka atsevišķi jauno auto tirgotāji ierobežo servisu loku, tomēr saskaņā ar Eiropas Savienības normatīviem pie dīlera jāveic tikai garantijas remonts, savukārt apkopi varot veikt jebkur."

pilns teksts www.ldiena.lv/...

Kurš būs pirmais, kas izkodīsies cauri visiem likumiem, lai pierādītu dīlerim, ka apkopi var veikt jebkur nezaudējot garantiju?

Tas atkarīgs no tā, ko nozīmē "jebkur". Tas noteikti būs kantoris, kurš var izrakstīt rēķinu, nevis remontē naļičkā.

Pieņemu, ka ar "jebkur" domāts jebkurš serviss, kas atbilst kaut kādiem tur standartiem хйу, Vasja vaļiņkos kooperatīvajās garāžās laikam neskaitīsies.

Nesen tepat kaut kur kāds labvēlis bija iepostējis linkus uz tiem ES normatīvajiem aktiem.

Tās regulas pamatideja - garantijas gadījumā, ja dīleris pierāda, ka cēlonis ir krūmos veiktā eļļas maiņa, automātisks atteikums. Ja dīleris atsaka tikai minot pašu faktu, ka apkope citur, dīleris automātiski tiek iesūdzēts pa pilnu programmu. Neticu, ka kaut viens riskēs ar ko tādu, jo tiesa ir sīkums, galvenā skaidrošanās sanāks ar ražotāja rūpnīcu un tur jau vienmēr taisnība ir ražotājam. Jebkurā gadījumā jāapbruņojas ar daudz pacietības un brīva laika un visas sarunas ar dīleri jākārto rakstiski.

Morāle ir tāda - taisnība ir, visu var darīt, bet nekad nekļūsi par dīlera VIP klientu, tad nu jāizvēlas, kam kas svarīgāks.

Garajs 22.03.2007 19:11

Fridrihs rakstīja: Nesaprotu, par ko būtu jāuztraucās. Agresīvs neesmu, cenšos braukt pēc noteikumiem, ja uzraujos, neļečīju, bet atzīsu, ka biju vainīgs.

Es esmu tikai par netrafarētajiem auto. Lai gan lētāk sanāktu ar skūteriem. Visus sastrēgumu apbraucējus, krustojumā līdējus un pagriezienu nerādītājus vajadzētu ņemt priekšā ar riktīgu laivas airi tā, lai nāmakreiz trīs reizes padomātu par savu nodomu efektivitāti.

Nekā personiska.

vakar biju Tallinā. Agresīvi izpildījās tikai autiņi ar LV numuriem. Vienu brīdi pat palika garlaicīgi tā braukt - visi sēņo, nekāda asumiņa, nekur nav jāspraucas, visi palaiž + vari noprognozēt katrai mašīnai pāris gājienus uz priekšu. Bet noteikti būtu vērts pamācīties no viņiem savstarpējo cieņu un sociālo atbildīgumu.

Garajs 25.05.2007 10:29

A6 rakstīja:

VWfans rakstīja:

A6 rakstīja:

Klau, man jau liekas, ka OPC meriva ir tas pats kas piemēram A klases MB ar nu teiksim pieclitru dzinēju...

Pieļauju, ka OPC Vectra vai Astra ir ok mašīnas, taču meriva.... man liekas, ka meriva ir kāpostu vedamais. Es piemēram nezinu kādai motivācijai jābūt lai pirktu opc merivu.

Un vēl... cik zināms, tad OPC nav dīzeļu tātad automātiski mēs varam izslēgt iespēju, ka VW fans mūs varētu lutināt ar garu ilgi vāktu statistiku par šo auto.

Tā kā esmu braucis ar OPC mašīnām un arī ar parastajām versijām, atļaušos izteikt savu viedokli - ja jūs būtu palasījuši atsauksmes pēc pagājušā gada OPC testiem 333 trasē, tad secinājums bija viennozīmīgs - kā ielas mašīnas der visas, izņemot Merivu. Izpūtēja skaņa un sēdekļi - super, bet viss pārējais nekāds. Parastā kaut vai 1,6 benzīnniece ir labāka kaut vai tāpēc, ka nespēj radīt tik bīstamas situācijas, jo nevienam nevajadzētu ienākt prātā ar to braukt "sportiski". Sānsveres briesmīgas, nestabilitāte šokējoša. salīdzinoši - VWfanam ir krutā versija

Garajs 25.05.2007 11:02

Kamikadze rakstīja: saansveres briesmiigas, nestabilitaate shokeejosha?? vaig mazaak miizt un buus ok

iesaku, pamēģini kā trīslitru burka uz riteņiem + 180 zs. nerunājot par augsto sēdpozīcīju un pedāļu novietojumu kā autobusā. kombinācija ļoti interesanta, ejot līkumā regulāri izdevās to darīt uz 3 riteņiem

nesaku, ka bail, bet tādu naudu maksāt par šitādiem rezultātiem 100% nav vērts. Kad savedīs kārtībā ceļus, OPC Vectru ar 2,8 un twinscroll turbīnu apskatīšos vēlreiz, tas jau ir nopietnāk.

Garajs 23.07.2007 10:33

Tas ieteikums par Tallinas ielu gandrīz pareizs - tikai iebraucot tajā vārtrūmē, gar garāžām līdz galam. Tur vēl apsargs var kautko uzjautāt, bet tik jāsaka, ka uz servisu. Tur pašā galā strādā riktīgi profi, redzēju ZIMus, Gaz21 u.c.

Pats interesējos par Gaz21 celšanu. pirms gada tie bija ~20 000 eur un rinda vismaz pusgads. pie tam esot nāvīgi grūti ar interjera detaļām. Tie čaļi ņemās tikai ar restaurāciju, tā ka ja negribās visu 1000% perfektu, var pie viņiem tikai konsultēties un kautkur citur veikt labu remontu, kas noteikti būs lētāk.

Garajs 23.08.2007 15:04

Uggga rakstīja: www.delfi.lv/...

Šitādiem gan vajag kuli aiz ausīm pievilkt.

Neredzu problēmu - ja fakts tiek konstatēts, ir taču arī zāles. Saliek pie tiem iebraucamajiem ķieģeļus un viss. Ja tie šumaheri raustās no tā, kas ir pie tilta, nebrauks arī tur, kur šitie būs salikti.

vispār jau CP pietiktu stāvēt redzamā vietā aiz apbraucamā ceļa pagrieziena - tad visi jau laicīgi rautu iekšā kā pienākas. Protams, ieksasēt gan neko nevarēs...

Garajs 12.10.2007 14:26

nuhajs rakstīja:

bembermember rakstīja:

nuhajs rakstīja:

Kāda hren razņica kur es nopērku BMW-Vācijā vai Amerikā? Tas ,ko, citādāks uztaisīts radikāli??

Tavai zināšanai - jā, ir daudzas lietas, kas atšķiras!

Piemēram? Nu, tā, manai zināšanai.

Pamēģini ar amīšu Subāru iebraukt kautkur, kur tirgo oriģinālās r/d - tavam šasijas numuram neko neatradīs, jo tas nav iekļauts Eiropas mašīnu softa datubāzē.

Protams, ne vienmēr jāpērk oriģināls, bla, bla, bla... Jā, pats arī pēcgarantijas mašīnām lieku aftermarketu, bet tikai mehāniskajām daļām. A ja tev kautkas ar elektroniku? ļoti liela iespējamība vedot pāri sāļam okeānam. Krutākais ko dzirdēju - čals atstiep uz veici savu detaļu, salīdzina - nu 1:1 ar Eiropas (kodi, protams, pilnīgi savādāki). Uzliek virsū, bet nestrādā ne sitams.

Jā, ir ļaudis, kam loterija patīk, bet tā kā man auto ir darbarīks un pārvietošanās līdzeklis + ļoti patīk, tad es pēc situācijas izpētes vairs pat nedomāju par svešam tirgum domātiem produktiem. Vienkārši palikšana bez auto vai mocīšanās ar neparedzētām r/d ir krietni sāpīgāka un zaudējumus nesoša, nekā mierīga sirds un par dažiem simtiem lielāks sākuma ieguldījums.

Garajs 16.10.2007 22:35

Baisulis rakstīja:

pans_janeks rakstīja: Tev dīzelis, vai benzīnnieks? Kā ražojuma motori ir Captivai?

Man nav, es tik pavizinājos pāris dienas. Dīzelis bija divlitrīgais. Par dzinējiem rīt varu noskaidrot.

Dzinēji General Motors. Precīzāk grūti definēt, jo liek gan Opel, gan Chevy. Ja kāds var pateikt no kuras puses tradīcija (Isuzu?), būtu forši, pats nezinu.

Aizmirsti par to mašīnu, ja taisies mēģināt kautko ar bezceļu. Sēnēs ir ok, bet nekas īpaši nopietnāks. Viņiem tur kautkāds nesaturs ar to piedziņu - kad uzsilst (sajūgs?), atrubās. Sorry, neesmu tehniskais eksperts. Manuprāt, priekš parketnieka normāls value for money variants, jo piem. tādus pašus izmantotos interjera materiālus atradu arī jaunajos bembjos.

Garajs 17.10.2007 11:27

juuzveris rakstīja: 2.4l un 136 bhp... kkas neticams. tagad 1.6 jaudīgāki ir. moš kļūda? jo 2.0l dīzelis - 150 bhp, kas ir tīri norm priekš tāda motora

Nav vērts apspriest to 2,4 - izcils piemērs vārda tiešai nozīmei NEIET. Patēriņš tā normāli ap 16-18l pilsētā, bet visu laiku sajūta, ka esi lohs un jāizkāpj piestumt tā būda.

Dīzelis vidusmēra lietotājam būtu ļoti ok, bet 3,2 kā jau visi GM benzīnnieki - degvielas kapsēta.

Es ar mēdzu medībās un piesnigušā pļavā iebraukt. Līdz šim tas tika darīts ar Outback, tagad briest doma par džipu, bet noteikti ne parketnieku - tādiem mērķiem ņemot, var piedzīvot baisu vilšanos. Tad jau vairāk jālūr uz rāmja veidojumiem. Kautkā pēdējā laikā tie SsangYong bišķi piedur, normāls value for money. Galu galā, taisa turpat kur Captivas (Koreja), bet nevis pēc GM izstrādēm, bet Mercedes (bija tur vienu brīdi sadarbība), tā, ka tehnika īpašas bažas neizraisa. Ja kas, tie čaļi jau pāri par 50 gadus ražo autiņus.

Garajs 17.10.2007 12:43

juuzveris rakstīja: Garajs - man liekas Outbacks tāpat būs kudi labāks un uzticamāks par kkādiem parketniekiem. re tieši top2 uzticamāko auto sarakstā iekļuvis subaru un domājams ne velti. tiesa gan joprojām nesaprotu, kā viņi varēja uzradīt ko tik kroplīgu kā tribeca. bez apvainojumiem

ja man būtu regulāri jāgāž pa pusbezceļiem noteikti skatītos kko no subaru, audi allroad, volvo, ..

Viss normā, taisnība ir, bet es jau minēju, ka neskatos uz parketniekiem. Redz, Outback "pilns" ir ap 34tk eur - 3.0 benzīns ar pieklājīgu patēriņu un tomēr tāds vidusvariants starp džipu un vieglo. Audi, Volvo dārgāks. Jā, labi auto, bet es kautkā vienmēr vairāk skatos uz value/money attiecību. Pēdējā laikā šķiet, ka mazliet pārvērtēti tie "brendotie".

Tajā pašā laikā skatījos Rexton II - par 38 eur "pilns" - dīzelis ar apetīti ~10l, rāmis, normāls klīrenss, vietas riktīgi daudz. Arī mazlietots LC 120 kautkas līdzīgs.

Nevienam neko neuzspiežu, tik izklāstu savu domu gājienu.

Jā, atzīstu - Offtopic. Cilvēks te par Captivu prasīja.

Garajs 18.10.2007 10:22

evil_vinny rakstīja:

Garajs rakstīja: bet es kautkā vienmēr vairāk skatos uz value/money attiecību.

Outback nullīte pats vienkāršākais (2.5) pēc Parnter standarta cenrāža ir 27.6 EUR, klīrenss 20 cm, 165 zirgi, pazeminātie, kruīzs xenons utt. Pilnpiedziņa pastāvīgā, no 90:10 miera stāvoklī līdz 50:50 frēzējot.

value for money ir modīgi vārdi - par tirgu atbildēsi?

Atbildēšu - ar Subaru ģimenē braucam jau 10 gadus, šobrīd ir 3 Legacy, tā ka zinu visu par viņiem. Objektīvi ņemot - lieliska cenu un kvalitātes attiecība, jo salauzt kautko grūti, apkopt nav dārgi un braukšanas prieks nebeidzams.

BET, brīdī kad ieslēdzas doma "gribu džipu", tad sākas jau subjektīvie vērtējumi. Redz, tas 2,5 motors priekš Outback nav nekāda sajūsma (ir bijis tāds), bet 3,0 rijīgs. Ja salīdzina ar džipu dīzeli (zinu, zinu, pirksts ar p...i), tad tam otrajam kautkā vairāk plusu sanāk. Pilnīgi dažādas automašīnas.

Tur cilvēks par Captivu prasīja - es arī piebildu, ka ja grib priekš tiem viņa mērķiem, lai vēlreiz apdomā un ieskicēju savu domu gājienu.

Garajs 22.10.2007 10:29

Baisulis rakstīja: Nobraukti nedēļas nogalē ar Antaru ...

Pirms uz ceļa izpildies ar demo mašīnu, vismaz noteikumus varēji iemācīties. Braucot uz Liepāju, tu biji tas i.diots, kurš atļāvās man taurēt un mest ar uguņiem, tikai tāpēc, ka es pirms apdzīšanas manevra rādu pagriezienu, bet tu nē. Tas, ka tavs ātrums ir tālu virs atļautā, nedod tādas tiesības, pie tam tajā brīdī braucām vienādi, jo biji sabremzējies tāpat kā es, aiz tā sēņotāja.

Padomā kādreiz, ka nesanāk apstāties mežmalā uzpīpēt un tad mašīnas atpazīstamības dēļ netīšām iegūt miesas bojājumus.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti