Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Storms 02.04.2004 17:49

Abet par tusinjiem. VW nebeidzas ar Golf. Kaa buus ar Pasaatiem un citiem VW domaajoshiem?

Mosh tieshaam labaak kaadu VW * tusinju ar shashlichoku vaidzeetu?

Storms 22.05.2004 15:39

RAISER servisā ir bode. Cenas itkā nekož pārāk. Viņiem ir arī lietotu detaļu bode, tā pat kā Volksauto.

Storms 09.04.2005 2:06

Tā nu vis nav. Brauc arvien mazāk. Tikmēr kamēr iekrātās naudas rezerves netiks nobrauktas. Es pats arī gadu atpakaļ katru weekendu kautkur aizšāvu pavazāties - ta uz Līgatni, ta uz Kurzemes pusi... Tagad tikai stroga mājas-darbs-veikals-mājas. Ja akrāk pildījos 3-4 reizes mēnesī (ikreiz pa ~65l) tad tagad vairs tikai 1-2 reizes mēnesī.

Par cik ikdienas maršrutu ar 1 sabiedrisko transportu izbraukt nav iespējams tad pagaidām vēl ir izdevīgi braukt ar autiņu (gan es gan sieva strādājam vienā un tai pašā kvartālā aiz kam kopā braucam un tai pašā kvartālā sīkam bērnudārzs vēl).

Te pa TV teica ka dēļ straujās attīstības degvielas cenu kāpums neizraisīja strauju degvielas patēriņa kritumu, bet tas sāk kavēt attīstību. Un vienā brīdī valsts tālākā attīstība var apstāties un šinī brīdī arī nokritīsies degvielas patēriņš.

Vai arī visi brauks ar kontrabandas degvielu - ka tik kust.

Storms 09.04.2005 10:52

VWfans rakstīja:Nu es gan neesmu gatavs braukt mazāk, un, šķiet, ka paradumus nemainīšu. Drīzāk taupīšu uz citām lietām - apģērbu, apaviem, izklaidi, mājokļa iekārtošanu...

Ar to jau arī tu samazināsi degvielas patēriņu. Mazāk pirksi pienu, mazāk to piegādās veikalam etc. It kā šķiet ka 1 piena paka ir tik maz ka tur pat piliens ar degvielas sanāk. Bet tu jau neesi viens kas piena naudu iztērē benzīnam. Tādu ir daudz. Rezultātā nedēļas laikā viens reiss ar piena kravu izpaliek vispār - degviela netiek patērēta...

Storms 09.04.2005 14:30

Arsmens rakstīja:Nekaadas gaazes juus neglaabs. Vasaraa arii domaaju paarseesties uz velli. Bet vairaak gan ne taupiibas noluukaa, bet lai nebuutu trakajos vasaras korkjos jaaseezh (iedomaajieties, cik celji vienlaikus tiks remonteeti riigaa ) Taa tak ir fantastiska sajuuta - visi seezh korkjii, a tu paej vinjiem garaam kaa staavoshiem

Vairāk bi tādu kā tu, tad arī korķu nebūs jo visi ar velo pārvietosies. Mazāk korķu - ātrāk līdz darbam - mazāk benžas aizies. =)

Storms 09.04.2005 20:00

Savulaik intensīvi pārvietojos ar velo vairākus gadus. Sākumā tā ellīgi bija, bet ikdienā pieradu un beigās jau varēju bez liekas ģorgāšanās braukt 0,5m joslā starp trolejbusu un trotuāru. Protams bija arī situācijas un konkrēti ceļu posmi kad tika braukts pa trotuāru. Lai arī cik tas nebūtu dīvaini bet daudzās diezgan šaurās un bīstamās vietās trotuāru nav vispār - tad gan nācās braukt pa braucamo daļu kaut čura raustījās.

Pilnīgi nereāla braukšana ir lietus laikā, tādā kā šodien. Konkrēts murgs. Ja nav skafandra ta tikai pa trotuāriem.

Starpcitu ir velokurjeri kuri neatkarīgi no gadalaika un laika apstākļiem cauru dienu pa Rīgu pucē. Tie ir rūdīti pēc velna. Redzēju kā vienu notrieca vieglais kas no sētas brauca ārā. Vieglā šoferis bija tā pārbijies ka nevarēja izkāpt no autiņa. A kurjers fiksi piecēlās, paņēma savu rumaku, neapmierināti paskatījās uz šoferi un mierīgi, itkā nekas nebūtu noticis, aizpucēja tālāk. Tēls autiņā vēl ilgi blisināja acis... :>

Storms 28.06.2005 7:48

Es savu kondicionieri uzpildu pie privāta meistara. Bikuc pasālīti sanāk, betnu toties zinu ka viss būs okidoki. Manam autiņam 10Ls par freonu un 10Ls par darbu. Sanāca tā ka viens ventilis laida garām un izgāja ārā gāze. Par atkārtotu uzpildīšanu + ventiļa nomaiņu paņēma tikai gāzes cenu un pieteica piebraukt pēc pāris nedēļām kad šim būs jauns aparāts bojājumu meklēšanai - pārbaudīt uz noplūdēm.

Viņš pats gan ar remontiem nedarbojas, toties viņam ir atkal savs privāts meistars pie kura viņš sūta uz remontiem ja vajag. Abi tēli diendienā pelna sev maizīti apkalpojot un remontējot kondicionierus, tā kā par viņu profesionalitāti šaubu man nava.

Neredzu nepieciešamību šādā situācijā servisus apmeklēt un rindās stāvēt. Man darba laiks ir līdz 18:00, aiz kam pagrūti ir tikt līdz servisam (darba laikā darba devējs ne pārāk ļauj vazāties riņķī), a ar šiem tēliem var sarunāt man izdevīgu laiku un vietu. Paši piebrauc klāt.

Storms 05.09.2005 23:48

4. oktobrī paredzams liels ļembasts. Pie viena varētu vēl piespert eļļu ugunī un vienā tusiņa apvienot arī protestu pret degvielas cenām. Tusiņā pamatā būs tauta kuru it sevišķi sāpīgi ķers cenu lēciens - skolotāji, mediķi, policisti un pārējie valsts maizē ... negribas pat teikt "dzīvojošie"...

Storms 05.09.2005 23:49

EdMonton rakstīja:Laikam jātaisa totalizators. Saucas "Kuru Staķiku pirmo aizdedzinās/uzlaidīs gaisā?"

Nevis kuru, bet kad. Kuru - tas būtu pofig.

Lieku cēneri uz to ka 2 nedēļu laikā ja cenas nekritīs.

Storms 05.09.2005 23:54

Modricimus rakstīja: www.iauto.lv/art/9208/35

un

www.delfi.lv/news/world/other/article.php?id=12168139

es neko nesaprotu veeljoprojaam......

fakinaa banaanu valsts.

nav ko staaveet malaa, jaataisa trobels. es personiigi necieshu, kad man kaads stumj batonus vai vaaraas uz manis.

paskat, krievi njemaas un piketee un shamos pamana, a mees te seezham un vaimanaajam malaa, vai neko nedaram un pilinam pa diviiti baakaa.

jop tvai - nu cik var

Neplosies tik ļoti, no tā jēgas būs maz. Kā jau minēju - 4. oktobris, liels ļembasts. Pataisīsim ļembastu vēl lielāku. Tas ir tas kas ir mūsu spēkos - pievienoties kopējai masveida demonstrācijai (to par piketu grūti būs nosaukt) un paust savu viedokli. ES iešu turp un ja nonāks līdz mēslu dakšām ar lielāko prieku piepalīdzēšu...

Storms 05.09.2005 23:58

anonimikis rakstīja:baigs jau nu atklājums!

varbūt pār tautu beidzot nāks saprašana, ka naftas daudzums nav neierobežots, pārstrādes rūpnīcu jaudas bezgalīgas.

Jāsāk aktīvi izmantot alternatīvie avoti - biodīzelis, gāze, hibrīdi ...

Ej tok tu... apakaļ uz mucu kurā audzis esi! Nekļūsti smieklīgs. Tām basņām tic tikai pāris paparazzi un tie uzpirktie pseidozinātnieki kas nākuši klajā ar šādu paziņojumu. Krievija ne reizi vien ir teikusi ka naftas rezerves pagaidām ir lielākas nekā kādam vispār sapņos rādījies, jo pirmkārt ne visas iegulas ir atrastas. Padomāsim kaut vai par sibīriju un aļasku. Kā kautkādi kantora žurkas var autoritatīvi paziņot ka tur naftas vairāk nav, ja šajos mežonīgajos apvidos ir lielas platības kurās cilvēks vispār savu kāju nav spēris?

Storms 05.09.2005 23:59

316i rakstīja:

..pashau veel ar rudzubisi, lai tas ljembasts taads krietnaaks...

Speciāli tev par prieku zirņus saēdīšos.

Storms 06.09.2005 0:02

edzulis rakstīja:

Gribiet zināt ar ko tas beigsies? ar to, ka bendžas nebūs vispār Latvijā...

IMHO tas pat būtu labāk nekā tagad. Tad vismaz būtu skaidrs ka neviens mums batonus nesprauž ausīs un neviens negrib no maka pēdējo santīmu izvilkt.

Par ieekonomēto naudiņu iepirkšu bērīti, dažus vezumus ar bērzu malciņu un gan jau ziemu izvilkšu...

Storms 06.09.2005 0:06
Storms 06.09.2005 0:15

316i rakstīja:

kuka rakstīja:Man slkjiet ka tas bija kaut kad 90-gadu saakumaa kad aktiivi pa naktiim tikai uzlauztas mashiinaam baakas un nopumpeets benziins.

Vai tikai tagad nedraud ka atkal shie laiki un 'tikumi' naaks atpakalj modee ?!

kameer keksi seezj ieksh iauto,kaut kaadi kikeriishi suuknee no sho mopeediem benju aaraa...

Es savu "mopēdu" turu garažā atšķirībā no dažu labu ūberaparātiem.

Storms 06.09.2005 0:38

Gnoms rakstīja:

ir

Čeko kasti.

Storms 07.09.2005 9:15

Tas lab, tas lab... Lab ka Statoili tukši. Mošk beidzot šiem sāks pielekt ka tā vairs nevar turpināt.

I vēl viens jancīgs jautājiens - Visi ņaud ka Mažeiķi ir monopols. A kāpēc tad lielie degvielas tirgotāji paši nesāk importēt degvielu? Piemēram Statoils un Neste? Abiem šiem kantoriem aiz dīķa visas lietas notiek - atliek iepildīt kuģī un pāris dienu laikā tankera saturs būs jau mūsu bākās.

Otra dīvaina lieta: Vai tiešām Krievijā neviens naftas pārstrādes uzņēmums nespēj saražot ES standartiem atbilstošu degvielu?

Trešā - visdīvainākā: "Pudeles kakls" ir naftas pārstrādes rūpnīcu trūkums. Tieši dēļ tām nav iespējams pilnībā apmierināt pieprasījumu un visi plēš kā traki pa jebkuru cenu. Tai pat laikā ne Statoilam, ne Nestei nebūtu ne mazāko problēmu uzbūvēt naftas pārstrādes rūpnīcu kaut vai te pat Latvijā. Piemēram Ventspilī ir visi priekšnosacījumi šādas rūpnīcas būvēšanai. Un nav jau obligāti būvēt megarūpnīcu kas pusi eiropas apgādās. Pietiek ar nelielu rūpnīcu kas spētu nodrošināt ar degvielu Latvijas tirgu un vēl nedaudz.

Storms 07.09.2005 12:08

Briest protesta akcija - www.tantrix.hotmail.ru/Protesta%20akcija,%20latv.val .

Ņemot vērā to ka tas neprasa nekādus papildus tēriņus, neprasa laiku un nekādā veidā neierobežo akcijas dalībniekus IMHO nav iemeslu nepiedalīties.

Par to apstāšanos 1. joslā man grūti spriest. Uz 15min tas varbūt nebūs katastrofa. Es gan šo punktu neizpildīšu jo tajā laikā mans auto būs noparkots un pats ofisā dirnēšu.

BET, autiņš būs pieparkots ar melnu lentīti un izprintētu akcijas aprakstu logā.

Storms 07.09.2005 12:09

Links noplīsa. Ejam šite www.tantrix.hotmail.ru/ un kļikājam uz "Protesta akcija, latv.val.".

Storms 22.11.2005 22:45

VWfans rakstīja:Kāpēc tad, kad degvielas cenas strauji cēlās, bija baigā brēka, bet tagad, kad cenas jau sesto nedēļu krītas, cilvēki negavilē? Galu galā 95.benzīns maksā tikai 57,3 santīmus, bet dīzeļdegviela - 58,3 santīmus. Piemēram, ar Opel-Meriva 1,3 CDTI degvielas izmaksas braucienam no Rīgas līdz Gaujienai un atpakaļ ir tikai 326 km x 0,042 litri x 0,583 lati = Ls 7,98 !!! Mazāk par 8 latiem !

Gavilēšu kad pa cēneri bāku varēšu pieliet.

Storms 31.01.2006 21:31

Arsmens rakstīja: RX7: suutiiju reiz Tev mailu ar paaris jaut., bet nav atbildes, taadeelj uzjautaashu te:

*3 city and highway... ir jeega no 3 city rezhiimiem vai pietiek city/highway.

*digitaalais kompass meedz nodereet, vai taads vipendrons tik vien ir?

*Setting Saver? Tur ir kas taads iestaadaams, ko buutu skaadiigi pazaudeet?

Skatoties ko tie City režīmi dara. Katrā ziņā tiem būtu jāsamazina falšu trauksmju skaitu. Parasti City režīmi neiespaido VG2 un Laser detektēšanu - auro kā dulns. Manējam piemēram City1 samazina trobeli un jūtību visiem radara diapazoniem (Laser un Vg2 paliek vienmēr uz max), City2 samazina tikai X joslas jūtību, City3 X joslu vispār neuztver.

Digitālais kompass? Man tāda nau, domāju ka tikai vipendrons.

Setting saver: Jauka fīča! Tu vari regulēt skaļumus, indikatora gaišumu, "uzbāzīgumu", pilsētas/šosejas režīmus. Izslēdzot viss paliks kā būsi noregulējis. Pēc ieslēgšanas tev nebūs jāķimerējas kamēr akal saregulēsi kā vajag. Būtiskākais - defaultā Vg2 ir IZSLĒGTS un ir ieslēgts Highway režīms kas pilsētā tev ātri vien pieauros visas ausis un šitādu aptaurētu tevi CP paņems ciet ar detektoru detektoru (VG2)...

P.S. - "Spēlējos" Whistler 1734. Lietojis to vēl neesmu...

Storms 25.05.2006 23:27

Vispirms par sarkano krāsu: Sarkanās krāsas kautkādu tur nedabīgi dabīgu apstākļu dēļ (īsāk sakot kautkas baigi umnijs tur bija) ir visvairāk pakļautas balēšanai. Tāpēc sarkanajai krāsai ir jābūt ļoti labas kvalitātes lai būtu noturīga. Bet pienāk laiks kad arī zavoda sarkanā krāsa sāk palikt raiba. Ja ir bijis pārkrāsots - tad vispār pāris gadu laikā izbalē. Pārbaudīts līdzeklis - pulēšana. Pat iesmērēšana ar turtlevax ievārījumiem palīdz uz kādu brīdi.

Otrkārt par to pulēšanu kas tiek piedāvāta. Dīvaini šķiet ka 2-3 stundu laikā var dabūt nopulēt visu autiņu un tas izmaksā tikai 30Ls. Tas ka tas tiek darīts Ikšķilē neko nenozīmē - materiāli vien ap latiem 25-30 aiziet, a materiālu cenas nav atkarīgas no tā kur pircējs dzīvo. Nu labi, pieļauju domu ka vairumā... skidoni... etc. nu, labi, pa 20Ls materiāli un 10Ls par darbu. Pieņemami, ja materiālu kvalitāte ir OK. Bet kā to paspēt fiziski izdarīt tik īsā laikā - galvā kaut kā nelien. 8-|

Trešā lieta: Plastmasas detaļu un gumiju atjaunošana? Pastāsti tuvāk kas ar to ir domāts? Iespējams ka pēc kāda laiciņa būs nopietna interese par šito.

Storms 25.08.2006 17:06

Naftas cenas var iesālīties. Lielie naftas magnāti jau sākuši saost sviluma smaku - arvien populārāka kļūst degvielas ekonomija un alternatīvu izmantošana. Tāda Eiropa godīgi sakot ir tikai kaķa pirdiens, bet ASV naftas patēriņš ir sācis sarukt. Arī Eiropas naftas patēriņš neceļas vairs tik strauji kā gribētos. Rezultātā naftas magnāti sāk satraukties ka ja šitā turpināsies tad drīzumā viņi varēs to savu naftu sev matos smērēt - piedāvājums būs lielāks par noietu. Tādēļ naftas cenas sāka samazināties lai apstādinātu naftas patēriņa kritumu.

Storms 25.08.2006 17:09

Crankshaft rakstīja: Neredzu nekādas problēmas - biodīzelis un spirts ir labu labie motoriem, tikai arābu lobiji nepieļauj tādus tagad ražot.'

==============

Raikins tevii iet bojaa, humorist Ko vinji var pieljaut vai nepieljaut, razhos (un jau razho) to ko vajag un ko peerk

Domāju, ka visa pasaules autobūve pieder arābiem, kā citādi izskaidrot,

-ka degvielas cenas kāpj, bet visi tik ražo ar vien lielākus auto ar lielākām jaudām (lielākiem degvielas patēriņiem)

----------------------------

Aha, araabiem ))))))) Jaaareec!!! Vispaar vieniigais iisti zinaamais lielais autobuuves akcionaars ir Kuveitas Banka - firmai Mercedes, kuras auto tie kuveitieshi un citas sheihu valstis tik labpraat peerk ...

----------------------------

Kungi, neaizmirsīsim ka vieni no lielākajiem naftas ieguvējiem ir arī ASV un Krievija. Un jautrākais visā šinī jezgā ir tas ka daļa no "arābu" naftas iegulām arī pieder ASV pilsoņiem. Un vēl lielākai jautrībai - ASV ir lielākais naftas patērētājs.

Storms 20.09.2006 11:51

Nja, ko tur lai remontē un garantē ja tā ir konkrētās automašīnas uzbūves īpatnība?

90. gada Pasāts - ūdens veļas pāri haubei. Nekādu problēmu. Izmirka sajūgs, norāva Nr no priekšējā bampera un aizsvīda fāras. Sajūgs pēc dažiem luksoforiem atgriezās normā, Nr nākamajā dienā man atdeva maršrutkas šoferis par saldējumu, fārām izņēmu spuldzes un līdz rītam tās bija tīras un sausas.

Kuģojot garām "nogrimušam" džipam tā īpašnieka sejā bija manāmas niknuma pazīmes... A ko es varu darīt ja man patīk vecs vāciešu auto?! Kļūt par modernas elektronikas ķīlnieku kautkā nevelk...

Laimīgu ceļavēju un 7 pēdas zem ķīļa!

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti