Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
UUSA 12.09.2009 11:52

Kāda ievedmuita no ES valsts?

UUSA 11.09.2009 23:29

Vai tad es saku,ka slikts-saku,ka saskarē ar pretinieku(nosacīti bezpersonisko "valsti") optimisms strauji mazinās.

UUSA 11.09.2009 22:49

Sretsked rakstīja: Šajā gadījumā pensiki ārpus interešu loka. Ir tā,ka tikai mūsu spēkos ir ko mainīt. Grūti, ļoti...bet ne bezcerīgi.

Optimismu zaudējis neesmu, domāju, nezaudēšu arī.

Kad kādreiz(nedod,Dievs) saskarsies ar tiesu kā cietušais,optimisms pazudīs kā nebijis...

UUSA 10.09.2009 20:50

Reku viens sarosījies cgi.ebay.de/...

UUSA 08.09.2009 1:25

Garo Caravellu ir pietiekoši daudz,bet Multivani gan tikai īsie,laikam arī T5 tāpat.

UUSA 06.09.2009 21:35

Kuras detaļas tad ir japāņu?

UUSA 18.08.2009 9:59

VWfans rakstīja:

UUSA rakstīja: Braucot ar šādu ātrumu, Tu,cienījamais,BAUDĪTU savā joslā(t.i.-pirmajā) fūres gan priekšā gan pakaļā gan kreisajā kad tās Tevi apdzītu.

Vai tad fūrēm nav ierobežotāji, kas neļauj braukt virs 90 km/h ?

Labi, atzīstu, ka jumta bagāžnieku vajadzētu. Tas ātrumos virs 100 km/h palielinātu degvielas patēriņu par apmēram 1 litru uz 100 km.

Bet Meriva 1,3 CDTI pie 157 km/h noteikti tērē virs 10 litriem dīzeļdegvielas uz 100 km.

Skatos, ka no Rīgas līdz Splitai ir 2149 km:

www.viamichelin.com/...

Te www.autobild.de/... vari palasīt par cīņu ar fūriniekiem Vācijā

UUSA 18.08.2009 0:00

Laikam Horvātija neskaitās "kruta" valsts šiem...

UUSA 17.08.2009 23:18

Foley rakstīja: Krīze sit augstu vilni, dažus gadu atpakaļ to ciparu samaksāju par lietotu S60!!

Tagad 2007. gada bobiks maksā jau no 7,5k lvl, liels vairums ap 20k lvl, kosmos liekas ap 30-40k lvl, bet ko jūs sakat pa šo:

volvo.lv/...

Ņemot vērā,ka jauns tāds maksāja ~120K Eiro,cena ir ļoti laba.

UUSA 17.08.2009 23:11

VWfans rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

VWfans rakstīja: Es uz Horvātiju aizbrauktu, sasniedzot vidējo degvielas patēriņu 4,8 litri uz 100 km...

Nefig neaizbrauktu. Jo tavai kastei vajadzētu jumta bagāžnieku, lai ietilpinātu četrus cilvēkus ar visām mantām. Un ari vilkšanās uz 90 pa bāņiem lai paliek tavam un citu santīmjājēju priekam. Painteresējies labāk par sava auto patēriņu pie 130-150km/h - ir cilvēki, kas to ir pamēģinājuši.

1.9 renaults spēj braukt uz 160 tērējot nieka 8 litrus uz simta

man domāt, ka 1.3 merivas patēriņš būtu lielāks

Mana Meriva uz 160 nemaz neiet... Maksimālais ātrums ir 157 km/h... Bet jumta bagāžnieks nebūtu nepieciešams, un pa bāni varētu braukt ar baudu un 100-105 km/h...

Braucot ar šādu ātrumu Tu,cienījamais,BAUDĪTU savā joslā(t.i.-pirmajā) fūres gan priekšā gan pakaļā gan kreisajā kad tās Tevi apdzītu.

UUSA 09.08.2009 10:10

Reku var pameklēt cgi.ebay.de/...

UUSA 13.07.2009 16:00

Tavs 200-tais ir joprojām ierindā ,bet šis jau acīmredzot(spriežot pēc motora) ir 850-tais.

UUSA 07.07.2009 18:08

VWfans rakstīja:

nomiks rakstīja: Jāpiebilst, ka jēkabpilī šobrīd noris ievērojami ceļu remontdarbi, ilgāka stāvēšana tur ir neizbēgama

Bet, ja Jēkabpils ir maršruta sākuma punkts, tad no ceļu remonta neizvairīties...

Var apbraukt-gan daļēji pa granti un divreiz šķērsojot dzelzceļu

UUSA 07.07.2009 18:05

Ozz rakstīja: Un ventilatoram ir termomufte,griežas ar elektrību.

"Termomufte" darbojas bez elektrības-sasilstot palielinās viskozitāte,līdz ar to ventilators griežas ātrāk.

UUSA 07.07.2009 11:43

Ja gribas pa asfaltu,tad Madona-Bērzkrogs-Augšlīgatne-Nītaure.

UUSA 27.04.2009 20:25

Esmu ar abiem minētajiem vizinājies-Audi krietni cietāks(bez pneimobalstiekārtas).

UUSA 21.04.2009 12:50

sleepnis rakstīja: Uznāca mendele paeksperimentēt ar dažādu alterenatīvo degvielu dīzelim. Bet ir vajadzība pēc elektromagnētiska degvielas vārsta. Nu tāda štrunta, kuram plūst degviela cauri tikai tad, kad padoti 12v. Kāds nav manījis, kur tādu var meklēt? Iegriezos pāris tuvīnās autobodēs, bet bez rezultātiem.

Jebkuram no vecajam LT vai Volvo dīzeļiem tāds vārstiņš ir sūknī ieskrūvēts.

UUSA 20.04.2009 22:16

O,tad,lūdzu,pastāsti,kāda ir vispārējā situācija ceļu projektēšanā.Cik man ir iznācis saskarties,tad problēma klasiska-90-to gadu tukšais periods aizdzina nozares profesionāļus citos peļņas laukos,bet pēc tam saradās "vienkārši projektētāji".

UUSA 20.04.2009 17:52

Jā,bet to konkrēto gabalu remontēja C&T.Un,ValdiM-Latvijā ir tikai dolomīta šķembas,kuras smagāk slogotiem ceļiem neder.Par korupciju un projektētāju/projektu akceptētāju/"letākā piedāvājuma" uzvaras problēmu piekrītu-rezultātā dabonam sūdainas kvalitātes ceļus.

UUSA 20.04.2009 13:49

modena rakstīja:

Sretsked rakstīja: Modena, beidz dirst vienreiz, nu ko tu vari īdēt ??? Ko tu vari kritizēt?? Kāda jēga no tās tavas vaidēšanas,ka viss slikti?? Kā tāda tirgus bāba, ej un strādā.

kur es īdu?

Ja parasts darba apraksts ir īdešana - tad tev ar zutveri izskatās ka ir problēmas...

ne jau es te īdu ka ceļi ir slikti... priekš mana autop tie ir ciešami.... un nekur es nerakstīju ka šie ceļi mani baigi apmierina un kā tā vajag būt... tā nevajag būt- bet Valsts ir likumos jau paredzējusi šāda stāvokļa legalizāciju - uz ko jums arī norādīju...

bet 'Interneta EKSPERTI" mazohistiski sāka uzskjatīt kā es mēģinu attaisnot bardaku uz ceļa....

Un no dažiem labiem vietējiem iauto tirsejiem es jau sen strādāju pa tēmu un pa saviem darbiem man nav jākaunas. Pat aj mans vienīgais darbs būtu tas viens salabotais posms aiz Preiļiem uz Aglonu, es tik un tā izdarītu vairāk šīs valsts labā nekā jūs te ar pliko tiršanu...

C&T darbojies?

UUSA 14.04.2009 15:05
UUSA 09.04.2009 21:41

Te www.novacarhire.com/... vari jau uzreiz pieteikties.

UUSA 30.03.2009 20:50

Te drusku ir info autoreview.ru/...

UUSA 25.03.2009 13:39

Ir manāma starpība,ar kuru parketnieku gāzties uz jumta www.auto-motor-und-sport.de/...

UUSA 13.03.2009 13:58

ZR5 ir vēl krutāka.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti