Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
andzha 20.04.2004 17:10

Varbūt kādam ir links uz lapu vai konkrēta shēma ar parametriem izpūtējam ar absorbcijas metodi trokšņu slāpēšanā (tjipa taisnā truba ar vati sānos apkārt). Kādu vati vislabāk likt, akmensvate it kā ātri pūšoties ārā??[addsig]

andzha 29.03.2005 9:03

Škiet esam aizmirsuši pavisam lētu lietu. 90 to gadu pašā sākumā, pēc neatkarības atgūšanas, kad bija nelielas problēmas ar degvielu, arī bija alt. degvielas bums. Atceros, reiz pa tv rādīja kaut kādu transportu, kas griezās uz malkas apkuri. manuprāt, tas būtu lētākais variants, un arī ceļmalas vairs nebūtu tik aizaigušas. Un ja vien neesi tuksneša vidū, nebūs nekādu problēmu atrast degvielu, lai nokļūtu līdz mājām.

andzha 11.05.2005 13:03

Ksneps rakstīja:350 sm3

Un vēl man neskaidrība par ģenerātoru - bet tas jau pēc tam. Vēl neesmu iebraucis vecajās aizdedzēs...

Vecās aidedzes ir ļoti vienkāršas. Ģenerators--> B- patst strāva, Š- padeves strāva, kad lādēs, JA- vads no oglītēm, pa kuru plūdīs "iegūtā strāva". JA un Š varētu but arī otrādāk, sen tas bija, kad krāmējos, bet škiet, ka bija šādi

andzha 18.05.2005 11:57

Master_D rakstīja:

www.zubil.net/modules.php?name=News&file=article&sid=49

Baigie kapļi. nez, kāds streetrace iznāk ar vāģi, kuram spidometrā 100 km/h griesti?

andzha 02.11.2005 10:11

migano rakstīja:mjam, tie T16 - mīnuss ka nav stūres pastūzis. Ja piekrāmēsi kasti, pa lauku stūre zobus izsitīs.

labāk jau gan T25, man šķiet tas ir mazākais sākums gandrīz

Nīkulis. Zinu kā ir jūzot T40 ar sajātu stūres pastūzi (vai pareizāk sakot, kad stūre strādā gandrīz pretēji pieliktā spēka virzienam), iemācies griezt stūri kustībā, nevis mīcīties uz vietas.

Iesaku pameklēt ne pārāk nojātu T25, uz ārzemniekiem labāk neskatīties, ja kas nojuks, būs ļoti skumīgi virināt maciņu, a padomjlaika tehnikai lauku reģionos daudzas lietas vēl joprojām var dabūt par zināmu daudzumu 40% škidruma

andzha 02.11.2005 10:46

migano rakstīja:

andzha rakstīja:

Nīkulis. Zinu kā ir jūzot T40 ar sajātu stūres pastūzi (vai pareizāk sakot, kad stūre strādā gandrīz pretēji pieliktā spēka virzienam), iemācies griezt stūri kustībā, nevis mīcīties uz vietas.

ko te lecies ?

pabrauc ātrāk ar piekrāmētu kasti pa lauku un tad kad pēkšņi būs riktīga risa šķērsām, redzēsi kur tavas NEnīkulīgas roķeles atradīsies.

neiet runa par grozīšanos uz vietas !

ja jau stiprinieks, āķējies 3korpusu arklā un ar.

Ja visu nedēļu neko nopietnāku par alus pudeli uz alus output orgānu rokā neesi turējis, tad varbūt tā arī ir. Un bez tam, ja skaties kur brauc un kā brauc, tad nebūs problēmu. Pa normālām risēm nesoties bez apdomas, vari attapties patālu no sava iemīļotā stūres pastūža

andzha 02.11.2005 11:33

_PN_ rakstīja:Ne vienmēr lēts lietots ir tā labākā izvēle.

Diez vai jauns būtu saprātīga izvēle cilvēkam, kas nenodarbojas ar sainmiecisko darbību nopietnā līmenī

andzha 02.11.2005 12:34

Garaisjanka rakstīja:

Roi rakstīja:Jaa bet T40 ir 40 Zs

nea 50 zs, 40 bija liidz kkaadam '65 gadam...

rekomendeeju t-25 -28 zs, nav stuures pastiprinaataaja bet ir ok..-nu sieviete nepabrauks bet vecis ja nav distrofisks varees- ekonomisks-max 10 litri soljara pa dienu

t-40 -50 zs, 4x4 stures stipreklis...--bet nu vajadziiba peec vinja ir tikai tad ja mezjaa jaabrauc vai kravas >3t jaaved

aprij liidz 25 litri soljara pa dienu ja labi moka

par tekstu atbildu jo abi tiek lietoti laukos

T40 ir 3 modifikācijas, ir arī bez velkošas priekšas, bet tas ir maz izplatīts variants. T40 ir par lielu sīku piemājas darbiņu veikšanai. Pārāk neērts apgriešanai šaurās vietās tā lielā stūres pagrieziena radiusa dēļ.

andzha 02.11.2005 13:00

Ozz rakstīja:Nee,nesalaidu viss,Bija kaut kaada fiica ar baigi mazo pagrieziena raadiusu...

Aizm bremzes katram ratam ir atsevišķi. Kopā saslēgtas tikai uz pedāļa ar mēlīti. Kad to iestāda "off" pozīcijā var taisīt ahunnos trikus. Labākus kā ar BMW!!

andzha 02.11.2005 13:07

Ozz rakstīja:Aaaa,taa bija...

Vislabākais variants ir normāli ieskrienoties (bez piekabes) samest šķērsām vienlaicīgi sabloķējot pagrieziena iekšējo ratu. Var dabūt gandrīz pa 180 grādiem. Šitā daudzi belorusi ir tikuši novākoti, pārsvarā gan tāpēc, ka tiek nobloķēts ārējais pagrieziena ritenis

andzha 18.04.2006 17:29

Edux rakstīja: diezgan steidziigi vajag Passat B3 (90g) priekšējo labās puses durvju slēdzeni (to kas nofiksē durvis tur kur tām jābūt)

plz.. ja kādam ir aizķēries kāds tāds daikts, tad dodat ziņu te pat vai [email protected]

Ar šito mantu pilni šroti. Man vajag kreisās (šofera) puses. Tas lielāx retums.

Mosh kādam aizķēries B3 Passata pečkas regulators- tas kur ventilatora apgriezieni, pečkas krāns un gaisa plūsmas virzība regulējas?.. šrotos prasa bargu naudu, i tad piedāvā pielāgot no III`ā golfa

andzha 19.05.2006 11:26

Neķer krenķi. Laukos izmantojam paštaisītu traktoru ar GAZ 69 motoru. Pagaidām neko sliktu par 95 vēl nesaka. Bēdīgāk ir ar gumijas detaļām, degvielas sūkņa membrāna izkūst gandrīz reizi gadā

andzha 30.06.2006 17:08

Sandis_UR rakstīja: Vakar tika iegadaats Gasiks ar 2.0 8v motoriiti. Gribetu iegut nelielu informaciju par sito autinju.

1) Vai GSI motoram der daljas no parastas 2.0i Omegas motora vai vectras?

2) Vai truukstot siksnai lokaas vaarsti un cik maksa siknas mainja (darbs)

3) kur ir labs Opel detalju srots? Ir vajdzigas dazas plastmasas daljas no salona (benkja leknkja regulatora rucka, drosinataju kastes vacinjs, aizmugurejais plaukts).

4) vai spidometra apgaismojuma spilgtumu var regulet (digitalais spido)

5) Kur var dabut Adobes formataa "iisu pamaciibu remontaa" un "users manual"?

Kaa arii vispar ko vajdzetu regulari uzmaniit un citus veertiigus padomus (iznjemot iegadaties jaunu getz)

Interese par pikapfordiem pazuda??

andzha 17.08.2006 16:58

Man tīk Canon ražojumi. Ļoti, ļoti pieņemama kvalitāte ir digital IXUS 60. Ja gribas iztērēt pavairāk naudiņas un atvērt savu biznesiņu, tad jāskatās EOS`u virzienā, savi 500Ls aizies..

andzha 28.08.2006 17:48

Esmu dzirdējis stāstu, kā MTZ80-niekam sūknis esot nojūdzies un atlaižot gāzes pedāli, tas esot gājis vēl ātrāk. Beigās attīstījis jau samērā ievērojamu ātrumu. Viss esot beidzies, kad kāds klanis esot izlīdis apskatīt pasauli ārpus bloka robežām

andzha 28.08.2006 18:25

Gnoms rakstīja: bet ja nopietni, tad līdzēs tikai šis:

www.kros.lv/...

bet ja šis arī nē, tad tikai buramvārdi un tamburīns....

bet doma laba- aizgriezt degvielas krānu. Tik pēc tam dabūt to sistēmu jēgā----

andzha 28.08.2006 18:51

Gnoms rakstīja: ā,un vēl nedrīkst slīpumā atstāt ātrumā, var pac pierūcēties un aizbraukt... ķieģeļus jāliek apakšā vai kaut kur uz dzelceļa nosper "bašmakus".... 4gab...

Labāk tāpat kā vellapēdu pieķēdēt pie koka.. Papildus arī aizsardzība pret nozagšanu

andzha 28.08.2006 18:55

Gnoms rakstīja: bet ko darīt stāvvietā? mošk enkuru iepirkt?

Celt uz steķiem.. Tikai risks ātrāk palikt bez diskiem

andzha 28.08.2006 18:57

Kaspersky rakstīja:

Gnoms rakstīja: bet ko darīt stāvvietā? mošk enkuru iepirkt?

Gurķi izpūtējā

A ja šķūnēts?? Tad tikai arbūzu vai lielu meloni

andzha 07.09.2006 15:43
andzha 25.09.2006 13:58

anonimikis rakstīja: Vakar ap plkst.19 Valmieras rajona autoceļa Valmiera-Brenguļi-Bikseja 6.kilometrā 1984.gadā dzimis vīrietis, vadot automašīnu "BMW 523" nobrauca no ceļa un apgāzās.

Ceļu satiksmes negadījumā no gūtajām traumām notikuma vietā mira automašīnas pasažieris 1983.gadā dzimušais vīrietis. Savukārt automašīnas vadītājs un automašīnas pasažiere 1987.gadā dzimusī jauniete ar dažādām traumām nogādāti slimnīcā.

Ap plkst.19.30 Rīgas rajonā autoceļa Salaspils-Babīte 11.kilometrā pagaidām neidentificēts vadītājs, vadot automašīnu "BMW 525" nobrauca no ceļa un iebrauca grāvī. Ceļu satiksmes negadījuma rezultātā cieta un ar dažādām traumām slimnīcā nogādāti 1985.gadā dzimis vīrietis, 1990.gadā un 1988.gadā dzimušas jaunietes.

Ap plkst.15.30 Rīgas rajonā uz autoceļa Saulkrasti-Murjāņi pagaidām neidentificēts automašīnas vadītājs, vadot automašīnu "BMW 318" nobrauca no ceļa un iebrauca grāvī. Ar dažādām traumām slimnīcā nogādāti 1980.gadā un 1985.gadā dzimuši vīrieši un 1987.gadā dzimis jaunietis.

6dien ap plkst 10 uz ceļa Valmiera- Rūjiena a/m BMW 5xx veicot kreiso pagriezienu nedeva ceļu pretim braucošai a/m BMW 3xx. Pēc sadursmes BMW 5xx, aprīkots ar gāzes iekārtu, aizdegās. Cietušo nav.

andzha 21.11.2006 13:53

modena rakstīja: www.bmwclub.ru/...

ja lietotu drošības jostu.....

Neizskatās, ka kāds būtu gājis bojā, ja nu vien laikus izmests ārā un mašīna pāris kūleņus veikusi uz viņa

andzha 30.11.2006 14:39

T40AM. Pilnpiedziņa neticama caurgājamība, stūres pastiprinātājs, kārbai reverss (atpakaļgaitā var braukt tikpat ātri kā uz priekšu), var piemest arklu, priekšā piekombinēt lāpstu. Izturība ar normāla- jau kuro gadu laukos tiek lauzts, pagaidām visu kas nokritis ir bijis iespējams tāpat pieskrūvēt atpakaļ VVsakot- labākais ko var vēlēties

andzha 08.12.2006 8:48

He he, atceros bērnību- man IŽam ar tāda lieta bija. Tika urbts caurums un dzīta vītne uz 18 izmēru (oriģ kā zināms ir 14), tad taisīta pāreja uz 14, kas ar epoksīdsveķiem uz vītnes tika nostiprināta galvā. Mūsdienu vieglajiem tas varētu nebūt tik vienkārši, pārāk maz vietas apkārt svecei. Ja nu vienīgi varētu izmantot kādu mūsdienīgāku risinājumu, piemēram, šķidro metālu

andzha 03.01.2007 11:41

Master_D rakstīja:

TDI rakstīja:

enginer rakstīja: tdi attcelam , jateme laikam uz sdi tomer resurs lielaks

fsec

no comenc.

SDI nav tas pats 68hp bezturbo brīnums, kas man bija 90tā gada pasātā?!

20 sekundes līdz 100 - nav slikti

Vajadzēja atlaist roceni. Man 1.8 mono brīnums tādu pašu ātrumu sasniedz 15 sekundēs..

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti