Kārtot: Dilstošā secībā
vecajs 02.11.2005 20:18

MTZ 82...it sevishkji jaunie tagad ir labi verkji..vieniigi domaaju, ka siikiem piemaajas darbiem taac Tev buus par jaudiigu...T25 arii ir OK...ilgi kalpo...nepliist biezji...visaados darbos pie sava vecaa saimnieciibaa esmu taadu dzinis, vieniigi domaaju, ka sniega skjuureeshanai ziemaa bikinj buus par shvaku, kautgan var dariit arii to, jo kaa smejies arii braucot, straadaajot ar trakji viss ir atkariigs no bliives....

vecajs 05.10.2006 21:41

sorry par offtopic....

bet vai kaadam nav piejams e39 manuaalis..lietotaaja graamaata..vai arii kaads zin kur var nokachaat...jau ieprieksh pateicos...:>

vecajs 04.06.2007 12:16

Ko gribi zinaat?

Juusoju 523/99..Cik man zinaams piekare 520 un 523 laikam ir vienaada, par kjibileem var mineet ABS deveeju brukshanu, viena deveeja nomainja Ls 55 - 70, domaaju, ka apkopes izmaksas vienaadas abiem. Ieteiktu labaak njemt tomeer 523, jo 170HP, pie videejaa pateerinja 10,8 litri, vismaz man. Par 520 ir dzirdeets, ka esot bikinj par shvaku prieksh E39 bundzhas. Domaaju, ka neslikta izveele buutu arii 528, jo faktiski tas pats motors, kas 523, tikai forseets, pateerinjsh aptuveni par litru, diviem lielaaks....

vecajs 04.06.2007 15:35

Nu man sanaak ideejais vinjam 11.l. ekspluateejot 60% pilseetaa un 40% pa shtraasi, par to kuutrumu...tiiri subjektiivi nav nekaada rakjete, bet braukt var..

p.s. ieprieksheejais E34 525tds automaats pateereeja ttos pashus 10 - 11 litrus uz sotaku vismaz...

nothing personal

vecajs 04.06.2007 15:37

sorry...pirksti liiki...videejais..

vecajs 20.12.2007 15:14

Necepjot augshaa jaunu topiku..

Jautaajums...D5 diizelj motoraam ir kjeede..vai zobsiksna..

Un kaa tur palika ar to motora resursu.....tiek mekleets V70 shaads...

vecajs 21.12.2007 8:39

Paldies par info...

Veel jaut., varbuut kaads zin, cik lielas izmaksas sastaada zobenes maiņa ar visiem ruljiem, a6 liidziiga gada aptuveni ls500, vai shim ir taapat?

vecajs 21.12.2007 11:34

TDI rakstīja:

vecajs rakstīja: Paldies par info...

Veel jaut., varbuut kaads zin, cik lielas izmaksas sastaada zobenes maiņa ar visiem ruljiem, a6 liidziiga gada aptuveni ls500, vai shim ir taapat?

Baisulis visu jau ir nomainijis peerc tuliit tik neaizmirsti pieprasiit lai liidzi dod burbuljpleevi -pakshkjinaashanai un veel lai pavizina ar savu Lamborgini .

P.S.2,5 R5TDI zobenes mainja ,saprotams, buus leetaaka , nekaa 2,5V6TDI + 2,5 R5 dzineejs nau taac diloniigs gemorojs kaa V6 V6 motoori ( gan Benz gan Diiz ) VAG autinjiem 'po zjinji' nau tie jaukaakie , jo pie ~200kkm sadales mechaanizms ir labi padilis un jautaa ~1kls investiiciju , turpretiim R5 dzineeji ljohka noiet ~500kkm liidz' liidziigam ' investiicijaam .

Tad D5 diizelim ir V6 dzineejs: Kautkaa nepatiik tie V veidnieki un atsauksmes ar labas nav dzirdeetas, mož jaaskata veel vecie labie 2.5 rindinieki

vecajs 04.01.2008 11:39

Ir kaadam pieredze bijusi ar xc70...kaadas atsauksmes...

komentaari un spams sapraata robezjaas wecomeeti...

vecajs 04.01.2008 11:40

tb...welcomeeti...

vecajs 31.07.2008 17:09

No janvaara paarvietojos ar V70 D5' 2003, konkreetais eksemplaars tika iegaadaats kaa gjimenes auto. Arii ilgi mociijos un domaaju, kaadu gjimenes autinju njemt, kameer nenobaazeejos uz V70, jo tomeer manupraat ietilpiibas zinjaa naakoshaa kategorija aiz taa ir tikai SUV vai busi. Naakoshais, kas sagaadaaja gruutiibas, bija atrast labu sho eksemplaaru, peec mekleejumiem taads tika iegaadaats Muusa motoraa. Par ietilpiibu, siikie seezjot beernu kreeslinjos toch atzveltnes prieksheejiem benkjiem nespaarda, atshkjiriibaa kaa tas ir sievas e39, kaa arii muusu gadiijumaa 5 cilveekiem ir normaali vieta + bagazhniekaa beernu rati un pekeles dodoties izbraucienaa. + Ljoti patiik D5 dinamika un degvielas pateerinsh.

Par ieprieksheejo V70, par cik sencis paarvietojas ar taadu 2,5 tdi arii varu teikt tikai labus vaardus + leetaakas rezerves daljas. Domaaju, ka ja orienteejies uz shaadu, arii var atrast sakariigu auto.

Nu tas taa iisumaa, ja kas veel interesee varu pastaastiit siikaak.

vecajs 03.01.2011 14:57

ValdisM rakstīja:

Seene rakstīja:

Gauss rakstīja:

A kāda mārrutka pēc būtu jāpiš auto pa pirmās joslas bedrēm vai netīrīto sniegu?

Nu ja - latvieša cienīga loģika. Pa bedrēm ir jābrauc citiem, tas ne ka, es pārkāpju CSN...

Pamodelēsim situāciju:

piem. es braucu ar 95km/h pa otro joslu (jo pirmā ir bedraina,) tad priekš kam man pārkārtoties uz pirmo bedraino, tikai tādēļ ka kāds ātrāks brauc aiz manis?? Sanāk ka man jālauž savs auto tādēļ ka arī kāds cits vēl vēlas pārkpat CSN.

Būtībā mēs abi pārkāpjam CSN -es braucu neievērojot izkārtojumu uz joslām, kāds cits pārsniedz ātrumu.

Kuram no mums ir taisnība?

Kura pārkāpumam ir prioritāte?

sveiki,

braucu pa pleseni šo maršrutu diendienā jau gadus 15.

1.josla posmā sigulda - sēnīte ir izteikti draņķīga, tā kā cilvēcīgi var saprast tos kuri brauc par 2 (arī es). Tagad par braukšanu pa 2 joslu ar 95km/h - protams tu ievēro noteikumus, bet, uzskatu, ka tas ir normāli un pats par sevi saprotams iebraukt 1 joslā uz palaist ātrāk braucošos. Vēl pārsteidz kadri, kuri no siguldas beigām līdz vietai kur šoseja sadalās divos braukšanas virzienos rīgas virzienā brauc uz 70km/h

Lasītākie raksti

Jaunie raksti