Parbaudiju drosinatajus. Itkaa peec visa rakstiitaa atbilst 4ais. Tas ir vesels.
Varbuut vaina ir reostatā, ka regulē spilgtumu?
Parbaudiju drosinatajus. Itkaa peec visa rakstiitaa atbilst 4ais. Tas ir vesels.
Varbuut vaina ir reostatā, ka regulē spilgtumu?
Cik veel jaaskaita summai klaat, kad grib to auto dabuut legaalu uz LV celjiem? Sertifikaacija vai kaa to tur sauc...
Uzprasiet ministriem, tiem arii villksana tagad praataa [taa tupele irbes saurumaa]
Seezot korkjii muusu lielpilseetaa, vareetu buut labaaka sajuuta, ja degvielas liimenis baakaa nekriitas... Bet pilseetai drusku palielu taa buuda manupraat.
Par akumulatoru baterijaam:
Skiet ka 2a paaudze uztaisiita sapraatiigi sajaa zinaa.
Pats esmu braucis auto izstades laikaa Vaacijaa ar Prius. Bij ok.
Tiesa tam kaa jau eksponaatam bija arii parkosanaas kamera un paareejie labumi.
Pats sobriid studeeju Vaacijaa. Piens leetaaks kaa LV, par lupataam nerunaajot....
Piem. Vaacijaa un Belgijaa degvielas cenas atskiras par labu Belgijai. DE sobriid 95ais ir 1,5 eur/l., diizelis leetaaks.
Un, protams, seit cilveeki necensas ziimeeties ar saviem ienaakumiem.
Kaa arii var bez stresa parkaa seedeet zaalaajaa un iedzert alu...
Par to LATVENERGO variantu domājot, drīzāk viņi varētu kaut ko izbīdīt uz tīklu, releju vadības vai līdzīga tīkla, kas domāts info sūtīšanai. Nezinu cik plašas iespējas tās varētu būt, bet gan jau ka laukos kādam var noderēt.
msh rakstīja:
Gregers rakstīja:
Par mašīnām arī ir ok, jo ir veikti neskaitāmi pētijumi par auto ietekmi uz cilvēku. Lielākais vairums auto LIEK tev justies kkā, jeb ir radīti noteiktu izjūtu radīšanai, bet ja kādā dienā tavs garastāvoklis neatbilst autosam tad tu tiec morāli nogurdināts, kas noved pie pastiprināta noguruma, ideju izsīkuma, depresijām utt.
Tās izjūtas rada motori vai nespēja tiem pielāgoties Pasaki, kādu izjūtu radīšanai ir taisīti B3/B4?
Es students buudams B4 juutos diezgan labi.
Topiks Rīga-Berlīne, bet tauta runā par braukšanu pavisam pretējā virzienā.
Tiešām nevienam nešķiet interesanti?
Oktobra sākumā braucot no Polijas manīju melnu A4 (90to gadu paaudze) ar radaram līdzīgiem pribambasiem uz paneļa un vīru zaļajā poliču formā pie stūres.
Tas bija Kauņā uz tilta pār upi (Nemuna laikam saucas ) pirms bāņa sākuma. Ir viņiem mode ar netrafarētiem auto darboties?
Kolēģis labi izteicās par kantori netālu no "latgalītes". Ja brauc pa Dzirnavu ielu virzienā uz Salu tiltu, tad izbraucot zem dzelzceļa sliedēm skaties labajā pusē, tur arī izkārtne šamajiem.
Fotoreportāža: Božu ūdenskrātuves ledū ielūzt divi \'BMW\'.
Tikko pamanīju izlaisto burtu virsrakstā - kā to te var vērst par labu?
schizo rakstīja:
amiz rakstīja: Tikko pamanīju izlaisto burtu virsrakstā - kā to te var vērst par labu?
Taisi vel trīs topikus ar pareiziem nosaukumiem.
Paldies, Tev ar laimīgu Jauno 2010 gadu!
Kā nu bez Saab`a.
Domājams, ka, ja tam invertoram slodzē liec parastus patērētājus nekādām lielām problēmām nevajadzētu būt, jo izejas strāva ir sinusoidāla.
Protams, ka nevienam pārveidotājām ārā nedabūsi vairāk jaudas kā ieejā - lielākai jaudai ir redzēti pa tiešo uz akumulatora liekami varianti.
Šķiet, ka lielajam kaimiņam ar baudāms auto parādījies:
ar airbag nav joki...
Crankshaft rakstīja: perkons
Nu sacitējies gan...
vasarenes no korejiešiem ( ziemeļ) un taivaānas vēl var apsvērt, bet pat pielietojot japāņu tehnoloģijas , nu nekas izcils nesanāks. tas ir kā zviedriem kabrioletus ražot
=====================
Tas pats Valmet arī ražo dažu labu sportisku auto ar melnu zirgu uz dzeltena fona uz logo un boksermotoru aizmugurē. Ieskaitot kabrioletus.
Jā, ir doma vietā ņemt arī Astru G.
Auto paredzēts tīri saimnieciskām aktivitātem un Astra H atzīta par mazāk ietilpīgu.
Un pastāv iespēja pielietot tādas lietas kā jumta arkas, ziemas riepas, utt.
Seene rakstīja:
GB12 rakstīja:
Gauss rakstīja: Par zaudēto dinamiku vispār nerunāsim.
Kādu zaudēto dinamiku? Ar cik elektroautomobiļiem esi vispār braucis? Tavuprāt, 280 Nm (Leaf) ir maza dinamika?
Kāds sakars griezes momentam ar dinamiku?
Sakars ir tieši tik tiešs kā to apraksta 2. Ņūtona likums pielietots rotacijas kustības gadījumā.
Nu, nez.
Sajuuta itkaa dziivotu mulkju zemee.
Kaada jeega izlik apskatei jaunu Ford Mondeo, ja nevar tajaa pat iekaapt?
Cilveeks jau naak apskatiit auto nevis uuberkuulos menedzjerus un pusaudzju nospodrinaatus, nozjogotus auto.
Kapeec taadas kompaanijas kaa Mitsubishi un Honda vispaar nepiedalaas sajaa pasaakumaa? Laikam jau var iztikt bez papildu uzmaniibas. Labu preci peerk taapat.
Ja izstaade ir meerkjeeta jaunu klientu piesaistiisanai, kapeec netiek piedaavaata neviena iespeeja izmeeginat auto testa braucienaa turpat Kiipsalaa?