Kārtot: Dilstošā secībā
Sadness 02.03.2004 13:03

SPAMS Sorry

To Ogotaajs:

Es to avāriju, pareizāk sakot, sekas redzēju...izstāsti kā tas gadījās, vai tik Tu pats neesi konkrēti vainīgs, ka Tev tas SAAB'iņš tagad ir tādā stāvoklī, kā ir??! Tur tas krustojums ir vienkārši nolādēts, katru nedēļu 2-3 avārijas (pie tam tādas, ka mašīnas ved pa tiešo uz šrotu) notiek. Pie krustojuma ir māja, un mājas saimnieks zemē saracis metāla stabus tikai tāpēc, lai viņam to māju tās biežās avārijas vienkārši nenojauktu ...pirms nedēļas tur viens VOLVO 850 bija vienkārši nenormāli nošķilts, bet vadītājam nekas. Bet īstenībā avārijas tur notiek galvenokārt viena iemesla dēļ - ļoti rupjš CSN pārkāpums. Vienmēr braucu garām tām avārijām un domāju "Vot "gudri" ..."

Lai nu kā, neviena avārija nav patīkama, jūtu Tev līdzi.

Peace

Sadness 02.03.2004 13:15

Nezinu kā sauc to ielu, bet tā ir tā, pa kuru kursē 22. maršruta autobuss uz Lidostu, tā, kad brauc no centra uz Spici,kas sākas uzreiz aiz nobrauktuves no Kalnciema tilta, tā vienvirziena iela...Avāriju galvenais cēlonis - STOP zīmes neievērošana

Sadness 13.04.2004 17:03

Priekš jauna auto tas cenas cipars ir baaaaigi pievilcīgs, bet man čoms viens tādu no Skandi Motors ņēma uz līzingu un ziemā savas neprofesionalitātes dēļ iemauca stabā, mašīnai priekšas, var teikt, nebija, taču neskatoties uz smagu frontālu sadursmi ar stabu, neviens drošības spilvens tā arī neizšāvās...džeks vēl patiesājās ar Skandi un vēl no tā gadījuma uzvārījās $$$

Bet jauns ir jauns, dizains arī tam tāds pievilcīgs, protams, ja ir smuki riteņi (diski)

peace [addsig]

Sadness 13.04.2004 17:13

vzini: Stāstu kā bija, pats muldoņa

Kā domā Getz kā izskatās labāk - ar vai bez lietajiem diskiem???

OK es varbūt nepareizi noformulēju, bet nu patīk Tev piesieties pie vārdiem...katrs kakucis, katrs kakucis, pats kakucis, labāk smuki riteņi nekā megakruts spoileris uz bagāžnieka, ņemsim par piemēru Tavu auto, pasaki, kad viņš izskatīsies labāk - tad, kad tam būs uzlikti lietie diski, vai tad, kad tas brauks ar melniem kalpakiem??? Dizaineri jau ar nezīmē auto savās skicēs ar foršiem melniem kalpakiem...nafig tā jāpiesienās pie vārdiem

peace [addsig]

Sadness 13.04.2004 17:39

Reāls fakts: Skandi Auto Hyndai Getz, sudraba krāsas, nodauzīta priekša, Ernestīnes iela, Āgenskalns, neatvērušies gaisa spilveni, vadītājs R.V. (neminēšu vārdu un uzvāru, bet tie ir iniciāļi)...[addsig]

Sadness 13.04.2004 17:51

To, ka Skandi maksāja 100% zinu, bet tiesu gan Tev nepateikšu, ne jau es sadauzīju to auto. Lai nu kā, runa šeit nebija par tiesu un par Skandi Auto (respect, ka viņi vismaz rūpējās un kaut ko samaksāja), bet gan par faktu, ka frontālā trieciena gadījumā neizšāvās airbagi. Viss. Peace [addsig]

Sadness 09.10.2004 23:11

Man tā liekas, ka tie aerosoli varētu diennakts gaišajā laikā būt nederīgi, vienīgi varbūt naktī...ja kāds varētu izstāstīt principu kā tas aerosols izgaismo numuru dienas laikā, būšu ļoti pateicīgs, bet tā liekas, ka tā ir cilvēku krāpšana...

Sadness 07.06.2005 21:28

Pārdodu 4 gab. 225/50/R16 Fulda Extremo

Gribētu 40,- LVL par to visu komplektu.

T.8758758

Sadness 01.08.2005 10:59

Pārdodu labu vasaras riepu komplektu

Fulda Carat Extremo 225/50/R16 (protektors ~4-5 mm)

25,- LVL par komplektu.

Ja ir interese: trokss@cc.lv

Sadness 05.08.2005 10:47

Vakar skatījos kaut kādas CNN ekonomikas ziņas un tajās tika izklāstīts tas, ka kaut kāda Francijas naftas pārstrādes kompānija šogad ir guvusi rekordaugstu peļņu (kaut kur pāri par 2 miljardiem Eiro), kā zināms Statoil ar ziņoja par rekordaugstu peļņu pirms nedēļas...Mažeiķu Naftai ar noteikti peļņa ir nenormālākā...kaut kā dažreiz liekas, ka starp šīm naftas pārstrādes kompānijām ir kaut kāda slepena vienošanās, kaut gan pieprasījums nemitīgi aug un viņi var noteikt cenu. Un taču naftas ieguves valstīm (AAE utml) ir noteiktas vienošanās savā starpā, ka naftas cenu nepacels augstāk par noteiktu līmeni noteiktā laika posmā Bet 1.- LS par benzīnu tiešām negribās maksāt, tad tiešām auto būs ekskluzīva izklaide pa brīvdienām

Sadness 06.09.2005 9:43

neko sakarīgāku, kā risinājuma meklēšana no otra gala jau šīs personas nevar izdomāt, proti :

No autotransporta cilvēki nav gatavi atteikties, tādēļ tie meklēs iespējas taupīt citur. Bet ko valdība darīs, lai atvieglotu cilvēkiem benzīna cenu kāpuma sekas?

Ministru prezidenta Aigara Kalvīša viedokli pauda viņa preses sekretārs Arno Pjatkins: «Šī degvielas cenu krīze ir viens no komponentiem, kas veicina cenu pieaugumu kopumā. Tādēļ nākamgad plānots vairāk rūpēties par sociāli mazāk nodrošinātajām grupām — palielināt mazās pensijas un minimālo algu. Plānots palielināt algas virknei noteiktos sektoros strādājošo — skolotājiem, policistiem, kultūras darbiniekiem, u. c. Šobrīd nekādi ārkārtas pasākumi netiks veikti.» Valdības vadītājs uzskatot: ja pieprasījums pēc degvielas tās augstās cenas dēļ samazināsies, kritīsies tās cenas.

Labklājības ministre Dagnija Staķe: Jau 1. oktobrī tiks indeksētas pensijas, ņemot vērā gan inflācijas, gan vidējās algas līmeni valstī. No nākamā gada minimālā alga valstī ir paaugstināta no 80 uz 90 latiem. 2006. gada budžeta projektā tiks prasīta nauda sociālo darbinieku un darba aizsardzības inspektoru atalgojuma paaugstināšanai, plānoti arī citi pasākumi.

Ekonomikas ministrs Krišjānis Kariņš: «Cenu pieaugumu, ko veicina straujais degvielas cenu kāpums, visvairāk izjūt iedzīvotāji ar zemiem ienākumiem.» Ministrs jau jūnijā iesniedzis valdībā priekšlikumu samazināt pārtikas produktiem PVN līdz 5%. Tieši šī iedzīvotāju grupa būtu ieguvēja, jo viņu patēriņa grozā izdevumu īpatsvars pārtikas produktiem ir gandrīz divreiz augstāks nekā vidēji situētās ģimenēs.

Finanšu ministrs Oskars Spurdziņš ierosinājis rast iespēju no nākamā gada 1. janvāra nepalielināt akcīzes nodokli degvielai. Esot grafiks, saskaņā ar kuru notiekot nodokļa paaugstināšana, to nosaka ES iestāšanās līguma pielikums, un pašlaik tiekot strādāts, lai rastu iespēju nepaaugstināt šo nodokli.

Bērnu un ģimenes lietu ministrs Ainars Baštiks šoferiem iesaka izvērtēt braucienu lietderību, maksimāli noslogojot mašīnu, kā arī mainot braukšanas stilu un kultūru. Krīze varētu stimulēt ražotājus no, piemēram, rapša ražot degvielu.

Satiksmes ministrs Ainārs Šlesers norāda, ka rūpīgi jāskatās, kā situācija degvielas tirgū attīstīsies tālāk, un ar pasākumiem, kas saistīti ar degvielas cenu straujo kāpumu, jānogaida.

Ārlietu ministrs Artis Pabriks norāda, ka ar šo nepatīkamo tendenci jācīnās Ekonomikas ministrijai, jo konkrētais gadījums ir tās kompetencē, citas ministrijas ieteikt neko nevar.

Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrs Māris Kučinskis: «Tālāka degvielas cenu celšanās var izraisīt to, no kā mēs visi baidāmies, proti, inflāciju, tāpēc jādomā par degvielas ekonomēšanu. Iedzīvotājiem jāapzinās situācija un tādēļ jācenšas pietaupīt.»

Izglītības un zinātnes ministre Ina Druviete: «Atbildīgajām ministrijām noteikti jāizvērtē, vai degvielas cenu kāpums ir pamatots. Diemžēl šis process iespaido izglītības procesu, jo tās izglītības iestādes, kas atrodas ministrijas padotībā, spiestas jau tā pieticīgos līdzekļus izlietot vēl taupīgāk.»

Veselības ministrs Gundars Bērziņš: «Šobrīd svarīgi uzraudzīt tirgotājus. Kad pieaug ažiotāža, iespējams veikt spekulācijas un viegli iedzīvoties. Tirgū jāievieš lielāka konkurence, pašlaik tā nav pietiekama. Jādiskutē par faktoriem, kas ietekmē degvielas cenas, jāapzina rezervju cenas un cenu veidošanās mehānismi.»

Tieslietu ministre Solvita Āboltiņa: «Katram valdības loceklim ir sava atbildības joma. Manā kompetencē ir tieslietas. Mana ģimene kā sabiedrības daļa arī izjūt benzīna cenu kāpuma ietekmi, tomēr es uzskatu, ka valdība strādā kā komanda un komandas locekļi strādā pie optimālā risinājuma meklēšanas.»

Sadness 06.09.2005 11:06

Kaut kas nepas

Oil price falls after stockpiles are released by governments

By Philip Thornton, Economics Correspondent

Published: 06 September 2005

Oil prices fell back yesterday, dropping below the levels seen before Hurricane Katrina wreaked havoc across the energy production industry in the Gulf of Mexico.

Traders in London reacted to Friday evening`s decision by Western powers to release stockpiles of oil for the first time in 14 years to drive down crude costs....

Man jau liekas, ka vajadzētu to Mažeiķu Naftu pa riktīgo iztirināt

Sadness 06.09.2005 15:08

Mazeikiu Nafta Reported Outstanding Results for the Six Months of 2005

MAZEIKIAI - Маzeikiu Nafta reported its consolidated preliminary financial results for the first six months of 2005 to Vilnius Stock Exchange. Company’s auditor PricewaterhouseCoopers reviewed financial results.

The Company earned 378.9 million Litas of unaudited net profit during the first six months of 2005 under International Financial Reporting Standards (IFRS). Mazeikiu Nafta’s net profit, according US generally accepted principles of accounting (US GAAP), during the first six months of 2005 was 171.2 million US dollars, compared to 82.4 million US dollars during the same period a year ago.

Company’s revenues reached 4.3 billion Litas during the first six months of 2005, compared to 3.1 billion Litas during the same period a year ago.

“Outstanding financial results of our company reflect excellent performance of our team - people working at Mazeikiu Nafta and favourable situation in the refining market. Our company has successfully invested into a few modernization projects. Today we enjoy benefits of modernization along with stability in crude oil supplies,” said P. Nelson English, General Director of Mazeikiu Nafta.

During the first six months of 2005, Маzeikiu Nafta refined 4.42 million metric tons of crude oil and other feedstock, or by 13.3 percent more than in the same period last year (3.9 million tons).

The Butinge Terminal transhipped 2.6 million metric tons of crude during the first six months of 2005, compared to 4.62 million metric tons in the same period of 2004.

The Birzai pipelines transported 9.6 million metric tons of crude and diesel fuel during the first six months of 2005, compared to 10.4 million metric tons in the same period a year ago.

Маzeikiu Nafta collected and paid over 1.3 billion Litas in taxes during the first six months of 2005, compared to 847 million Litas during the same period a year ago.

Маzeikiu Nafta Trading House, a wholly owned subsidiary of Маzeikiu Nafta, continued successful operations in its strategic markets.

Sales of gasoline, diesel and other products within six months of 2005 amounted to 785 thousand metric tons in Lithuania, 236 thousand metric tons in Latvia, 235 thousand metric tons in Estonia, and 227 thousand metric tons in Poland. Sales in strategic markets for same period a year ago were 672 thousand metric tons in Lithuania, 249 thousand metric tons in Latvia, 167 thousand metric tons in Estonia and 167 thousand metric tons in Poland

Almost 2.6 million metric tons of products were transported via the Klaipeda seaport to Western Europe, the US, Canada and other parts of the world during the six months of 2005, up from 2.23 million metric tons within the six months of 2004.

Es domāju, ka šis raksts arī parāda to, ka viens uzņēmums te vienkārši atklāti izmanto monopolista priekšrocības...

Net Profit (!) pirmajos 6 mēnešos - ~171 milj. USD (Pirmajos 6 mēnešos!!!). PSC!!!

Sadness 06.09.2005 15:09

Ar peļņu šis uzņēmums ir sācis strādāt tik pēc iestāšanās ES

Sadness 07.09.2005 10:42

Ksneps rakstīja: www.biodieselsolutions.com/products/fuelmeister.asp

Šito jau Latvijā pārdod viens uzņēmums...Dienas Biznesā bija raksts

Sadness 07.09.2005 10:58

Ksneps rakstīja:

Sadness rakstīja:

Ksneps rakstīja: www.biodieselsolutions.com/products/fuelmeister.asp

Šito jau Latvijā pārdod viens uzņēmums...Dienas Biznesā bija raksts

Jāuzzvana uz laukiem - jāpainteresējas par rapsi un cik maksā rapšu eļļa... varbūt ir vērts kaut kādu biznesa plānu štukot...

Kā nekā - 3l turbo dīzelis ir ekonomisks un iet ne sliktāk par 2.5l

vo, vo Bet Tevis norādītajā linkā tas aparāts var izmantot jau izlietotu cepamo eļļu...hmmm, jāpērk vairumā no ēdināšanas uzņēmumiem vecā eļļa un jāražo tik augšā Un pēc tam tik jākāpj iekšā šamā www.tvnet.lv/auto/news/article.php?id=4698848 6.5 sek - nav slikti priekš dīzelīša

Sadness 30.01.2007 16:23

Cemical rakstīja: Taa es arii esmu saziepieejies uz shito autinju! Nu te gāja visādas runas.. par izspleešanām beidzot ar salīdzināšanu ar BMW..

Manuprāt superīgs auto - Smuka kupeja, ar diezgan lielu jaudu, lai var shad tad arii iespiest.. Komforts sheit noteikti ienjem lielu jomu.. Un manupraat nevar saliidzinaat ar BMW - nu nevar.. (Vispaar gribeetu bmw - bet tas ir labs auto, sliktiem cilveekiem! Taapeec skatos teishi uz Volvo C70). Arii uzticams man liekas, un protams liidzi naak droshiiba..

Es arii gribeetu zinaat - kaa ir ar taam izmaksaam - tieshi uztureeshanas zinjaa? Cik Kasko uz gadu? Kaadas cenas detaljaam? Kaads serviss? Kāda vēl pieredze? Kā ir ar zagšanu? Utt?

Paldies par info - kas te mineeja par pagrieziena lenjkji un pateerinjiem..

Man tieši tāds ir oranžā krāsā un ar automātu...Sporta auto klasiskā uztverē tas nav noteikti, jo ir diezgan pasmags ar velkošo priekšu. Auto ir diezgan augsts, tāpēc līkumos ir tieksme uz sasvēršanos un arī uz purna iznešanu ārpus iecerētās trajektorijas, ja pārāk strauji mēģini iekarot asu līkumu. Bet tas varbūt arī ir labojams ar labām riepām.

Volvo C70 drīzāk ir ļoti jaudīgs un drošs kuģis. Uzrāviens tam T5 motoram ir vienkārši zvērīgs un vēl patīkamāka ir tā skaņa. Drošības sajūta braucot ar auto ir lieliska. Benzīnu ēd pilsētā tā uz 15-16 l/100 km, ārpus 8-9 l/100 km. Rezerves daļas ar nav dārgas, ja nepērk Mūsa Motors (uz dažām detaļām 6x dārgāk kā citur ).

Baigi, baigi, baigi foršs un uzticams auto jāsaka

Kasko man maksā 378,- LVL gadā bez pašriska.

Ja vajag vēl kaut ko jautā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti