Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
Juze 11.04.2005 12:25

Gvido28 rakstīja:Nezinu par beņas mašīnām, bet manam dieselim šitā probza bija iekš sekojoša >>>

izrādījās ģenģerim tinumi pa kāju, ēda akumulatoru nost un kā špans nokritās zemāk, tā degvielas sistēma noslēdzās. Pastāv biku aķis atjēdzas - mašīna piešķiļas un pēc mirkļa tieši tas pac.

Pamēri, ko saka aķis pirms lecināšanas un ko cipari rāda kamēr autiņš cenšas rūkt.

Vai tad ģenģeris tā pēkšņi var noplīst?

Juze 11.04.2005 12:37

Loms rakstīja:nē viņš plīst ilgi un mokoši.... nedēļu iepriekš brīdinot tevi... ar ierakstītu vēstuli....

Nu redz, to vēstuli tā ar neesmu sagaidījis. Bet ja nopietni, vai tad nevajadzētu aķa lampai degt? Bet visas nodziest. Neesmu vēl ticis līdz servim, bet aizdomas, ka gļuko signalizācija, nu vai degvielas sūknis.

Juze 11.04.2005 12:54

NU, labi. Dabūju vilcēju, pārvietošos uz servisu. Vēlāk uzrakstīšu, kas un kā.

Juze 11.04.2005 16:14

Tā, nu mašīna ir daudz maz sataisīta. Vainīgais it kā varētu būt degvielas sūkņa relejs, kas nesaslēdzas, līdz ar ko sūknis nedarbojas normālā režīmā. Pagaidām viņš ir izņemts un kontakti savienoti ar vadu peremičku. Varbūt kādam mētājas kaut kur tāds relejs. Pagaidām jaunu pirkt negribas, jo meistari nav 100% pārliecināti, ka vainīgs relejs. Varētu būt arī, ka nepienāk signāls no kompja.

Juze 11.04.2005 16:41

Gvido28 rakstīja:Nebaidies ne nenieka!

Mēs ar mazda long 2 gadus ar drātiņu nobraucām un beigās vēl ar tādu pārdevām.

Labāk jau ir ja sataisa, bet var arī tā.

Crash!

A nevar būt ka tas vads iet pa apukšu un sniega kupenu mudināc ir norāvies vai biku apsāļojies! Aiz kam arī af signālu.

Tas relejs jau ir tīri drošībai, ja mašīna noslāpst, bet aizdedze paliek ieslēgta, tad sūknis atslēdzas. Nu šobrīd šī fīča man ir kancelēta. Bet autiņs iet. Jāiebrauc kādā štrotā un jāieliek tas relejs. Tad jau redzēs cik tā vaina dziļa.

Juze 11.04.2005 21:50

Crash rakstīja:850 visi vadi uz aizmuguri iet caur salonu, pa apikshu iet tikai trubinjas.

Domaaju ka relejs pacs paaraak daags nava, vajag tik pamekleet.

Jāpameklē būs, jo gribas tomēr tikt skaidrībā, kas par lietu. Braukt jau var ar to "peremičku", tikai tahometrs tā dīvaini noraustās palaižot mašīnu un bremzējot pie krustojuma. Mators tai pašā laikā rūc normāli.

Juze 04.05.2005 0:41

Man ar ir 850, bet nu tas čehu tiesnesis.......!

Juze 05.05.2005 16:41

Sveiceins visiem Latvju bērniem.

Vai kāds varētu pateikt cik naudiņas maksā kreisais aizmugurējais brenžu disks 850? Un kā ar nomaiņām?

Danke

APE Motors pagājušoruden ņēmu: divi jaini aizmugurējie bremžu diski + darba kolodkas + roķenes kolodkas ~ 50 LVL. Par nomaiņas izmaksām nezinu, jo izdarīju pats. Ar pārpīpēšanu tas aizņēma 1 stundu.

Juze 22.05.2005 21:30

Sveiciens Volvististiem!

Izskatās, ka manam VOLVO850' 96.g. ir nolūzuši paneļa visi augšējie stiprinājumi. Mēģināju dabūt nost augšējo daļu, bet nesekmīgi. Nevaru dabūt vaļā blakussēdētāja pusi, kur ir AIRBAG. Kas tur vēl jāskrūvē vaļā? Varbūt kāds ir jaucis šādu paneli. Šofera pusi dabūju vaļā brīvi.

Juze 23.05.2005 21:08

Man te tāda problēma. 850-am labajai, garajai pusasij beigts piekaramais gultnis. Atsevišķi to atrast nevaru, šrotos saka, ka tie nav maināmi, jāpērk visa pusass. Vai tā ir?

Juze 23.05.2005 21:31

Man viss ir nojaukts, pusass ir bagažniekā. Mainu vēl sajūgu, blīvslēgu utt.

Bet jautājums, kā to gultni var dabūt nost, jo serviss kur remontē auto , nekādi nevarēja dabūt nost. Varbūt vari ieteikt servisu vai darbnīcu, kas to var izdarīt. Pagaidām ātrākais variants ir nopirkt lietotu visu pusasi par 70 LVL, bet dies zin cik ilgi noies tas gultnis.

Juze 24.05.2005 8:00

AutoNets rakstīja:

Juze rakstīja:Man viss ir nojaukts, pusass ir bagažniekā. Mainu vēl sajūgu, blīvslēgu utt.

Bet jautājums, kā to gultni var dabūt nost, jo serviss kur remontē auto , nekādi nevarēja dabūt nost. Varbūt vari ieteikt servisu vai darbnīcu, kas to var izdarīt. Pagaidām ātrākais variants ir nopirkt lietotu visu pusasi par 70 LVL, bet dies zin cik ilgi noies tas gultnis.

Paga, paga, es kaa reizi vakar biju APE un tur manas mekletaas puteklju gumijas kopaa ar pusasi maksaaja 60 Ls JAUNS VISS!!!

A pusass puteklju gumijaam vakar vakara tikai nonjmeti meeri dabaa pie mashiinas un shodien laikam buus rezultats Peec kataloga vinjiem uzradaas, ka VOLVO S70 T-5 ir tievaas pusasis (nereaali, jo 240 Hp), bet peec meeriem reaali to gumiju atradiis. Man APE MOTORS attieksme tada zinja ljoti patiik.

Es vakar zvanīju uz APE Motors, bet viņi teica, ka garo pusasi ražotājs nepiedāvā. A kura puse maksāja 60 LVL?

Juze 24.05.2005 20:24

AutoNets rakstīja:Nju tad shodien dabuuju taas puteklju gumijas savaam resnajaam Volvo pusasiim. Viena maksaaja ap 7 Ls, otra ap 5 Ls.

Vislabakaas atsauksmes APE MOTORS, paldies vinjiem, nepadevaa un samekleja tieshi ko man vajag

JUZE!

Brauc uz vietas runaties, es ar pa telefonu gribeeju samekleet letako, nekas labs nesnaaca.

Es ar API strādāju jau gadiem, pazīstu visus džekus, turklāt direktors man brālēns.

Pusass gultni samainīju. Gultnis 7 LVL + mazliet jāpadomā ar galvu un rokām. ( Gultnis SKF).

Juze 13.06.2005 16:51

compact rakstīja:Vai kāds var ieteikt, kur 850jam iepirkt paklājiņu komplektu. Universālos tirgus paklājus negribu.

Es pērku firmā "Oksata Baltik", tel. 6058276. Viņi arī tirgojas ar paklājiem sestdienās Rumbulā. Viņiem ir paklāji visiem auto, pie kam, ja nepatīk tie, kas uz vietas, pēc paraugiem var pasūtīt kādus vēlies.Manuprāt top viņi kaut kur Lietuvā. Kvalitāte laba, ja neņem gluži pašu prastāko materiālu. Man jau trešo gadu komplektiņš, un nekādas vainas.Toreiz pirku apm. pa 10LVL.

Juze 16.06.2005 15:00

Bambalans rakstīja:

850tajam grab nevis durves bet plastmasas durvju abshuvums, 850jiem taa diemzheel ir hroniska kaite, ciiniities var pievelkot ar samoreziem , izmantojot visaadas ljepuchkas un citus paliigriikus, var it kaa arii iepirkt speciaalu kitu kas paredzeets vaaka pielaboshanai, bet iisti nezinu vai ieksh MM taadu varees dabuut...

Vai gadījumā nezini cik tāds kits var maksāt - man arī ir līdzīga proba. Vēl man ir tāds bonuss- viens veiklo roku meistars ir sa... atslēgas skrūves - kā zināms tur ir torhi, bet laikam skrūvēti ar kautko nepareizu. Un vēl es nezinu kur varētu būt kādi šroti kur var atrast Volvo 850 vagonus.

Man arī tāda pat kaite. Grab bagažnieka plastmasi. Sūdi tādi, ka ņemot nost apšuvumu plastmasai kniežu vietās izlūzt robi, un normāli tas plastmasas gabals neturās. Šmerļa iela džeks teica, ka esot speciāli remkomplekti iekš MM ar metāla plaksnītēm un kniedēm, kas jāpieliek virs izlūzušajiem caurumiem plastmasā. Viņš kādreis esot iekš MM tādus pircis. Šodien tieši biju MM, bet viņi man piedāvāja tikai pasūtīt jaunu apšuvuma fragmentu. Maksā 32LVL. Teica, ka ne par kādiem remkomplektiem neko nezinot.

Juze 16.06.2005 15:17

Atradu to remkomplektu internetā, ir arī kods. Zvanīšu uz MM.

Ja interesē:

www.volvospeed.com/Repair/tailgate_trim.php

Juze 16.06.2005 15:23

Juze rakstīja:Atradu to remkomplektu internetā, ir arī kods. Zvanīšu uz MM.

Ja interesē:

www.volvospeed.com/Repair/tailgate_trim.php

Tā tikko pasūtīju to bagažnieka durvju remkomplektu. Oriģin. rez. daļu kods 9451866, apt. 7 LVL

Juze 17.06.2005 21:57

Bambalans rakstīja:

Juze rakstīja:Atradu to remkomplektu internetā, ir arī kods. Zvanīšu uz MM.

Ja interesē:

www.volvospeed.com/Repair/tailgate_trim.php

Bet ko nozīme šis te: Total cost for everything should be about $40. The repair Kit part number is 9451866, the four clips across the bottom are 9132876, and the top four clips are 9145885.

Tās ir parastās kniedes, kas tur to bagažnieka vāku. Ņemot nost apšuvumu tās kniedes mēdz salūzt, tāpēc uzreiz jau vari pasūtīt arī tās.

Juze 20.06.2005 12:42

Kas tas VADIS tāds ir?

Juze 20.06.2005 13:40

Paldies! Skaidrs

Juze 21.06.2005 21:33

Aicene rakstīja:Tie sailent bloki bija lielie vajadzīgi , tā kā izputēšu izskatās tā kā tā Doma ir ņemt oriģinālos caur zināmo galu , bet varbūt , kāds var ko lētāku piedāvāt . Tur parēķināju varētu ap 100Ls sanākt. Ja apskati varētu iziet , tad nemainītu , bet droši , ka nevarēs.

Nesen mainīju savējam, bet gan tikai mazos. Ņēmu Scan-Tech APĒ Motors. Mazie man maksāja ap 8 LVL gabalā, lielie arī bija un cena, ja nemaldos ap 39 LVL gab.

Juze 22.06.2005 10:15

Crash rakstīja:EEE ieraudziiju, jaunajaa skantech katalogaa ir jamie

nummuri: 85.0202 - mazie, 85.6122 - lielie

Kaa es taa biju paskreejis garaam

Katalogā viņi bija jau kādu laiku, bet fiziski parādījās tikai nesen.

Juze 22.06.2005 10:17

Crash rakstīja:EEE ieraudziiju, jaunajaa skantech katalogaa ir jamie

nummuri: 85.0202 - mazie, 85.6122 - lielie

Kaa es taa biju paskreejis garaam

Galvenais jāskatās, ka mazie nedaudz atšķiras katrai pusei.

Juze 22.06.2005 11:08

Crash rakstīja:

Juze rakstīja:

Crash rakstīja:EEE ieraudziiju, jaunajaa skantech katalogaa ir jamie

nummuri: 85.0202 - mazie, 85.6122 - lielie

Kaa es taa biju paskreejis garaam

Galvenais jāskatās, ka mazie nedaudz atšķiras katrai pusei.

Atšķirība ir. Tikko apskatījos manus noņemtos oriģinālos. Ir dažādi attālumi starp skrūvju caurumiem, un tādas kā regulēšanas ausis. Man arī džeki servisā sākumā tam nepievērsa uzmanību, tikai kad salika tad konstatēja, ka kaut kas nav normāli.

Maziem ir jaabuut pilniigi identiskiem..... vismaz orgjinaali taadi ir..

Juze 22.06.2005 11:10

Juze rakstīja:

Crash rakstīja:

Juze rakstīja:

Crash rakstīja:EEE ieraudziiju, jaunajaa skantech katalogaa ir jamie

nummuri: 85.0202 - mazie, 85.6122 - lielie

Kaa es taa biju paskreejis garaam

Galvenais jāskatās, ka mazie nedaudz atšķiras katrai pusei.

Atšķirība ir. Tikko apskatījos manus noņemtos oriģinālos. Ir dažādi attālumi starp skrūvju caurumiem, un tādas kā regulēšanas ausis. Man arī džeki servisā sākumā tam nepievērsa uzmanību, tikai kad salika tad konstatēja, ka kaut kas nav normāli.

Sorry nedaudz nepareizi nokopējās. Ir atšķirība.

Maziem ir jaabuut pilniigi identiskiem..... vismaz orgjinaali taadi ir..

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti