Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Juze 24.03.2006 9:40

kobis rakstīja:

Arnijs rakstīja: Nu , ja ilgi nelieto, tad aizaug ar algjeem

Kuraa galaa tas motoriits ruuc, tachu dzirdi! Liidz ar to vari noskaidrot - ir , vai nav kopeejs bacoks. Nu un... lai saprastu - ir skidrums, vai nav: var tachu arii uzpildiit

Tieshaam blonds jautaajums...

lielais bacjoks ir sapildiits, prieksheejos stiklus mazgaa ok, a aizmugureejos nekaa, motoriits duuc no priekshpuses un neviens lieks vaacinsh motortelpaa kur vareetu veel iegaast logu shkjidrumu aciis neduraas, taapeec arii tads blonds jautaajums

Juze 22.03.2006 11:26

Aicene rakstīja: Vispār jau pašam pa to Api nāca prātā Pazvanīju, 120Ls. 'Patīkami', bet nu starpība 30ls par to ka var uzreiz dabūt nav zvērīga. Ir nojausma cik MM varētu maksāt, kaut apmēram.

Ja vēl interesē, tad man APē ir atlaides, kaut ko varam sarunāt.

Juze 16.02.2006 20:34

Ok!

Juze 16.02.2006 17:41

draco rakstīja: skruuvju liime peec graamatas tur nav jaalieto.

galugalaa taas skruuves maxaa 1.5 ls gab - 6 ls prieksh prieksheejo disku nomainjas. un taas skruuves tomeer tieshaa veidaa ietekmee droshiibu,turklaat katru gadu jau diskus nemaina, taadeelj, domaaju, shii nav iistaa vieta,kur ekonomeet...bet nu katram savs funktieris....

aber kur ir probleema pievilkt ritenjus ar 11 kgm? slinkumaa? nekaadas papildizmaksas jeb darbi tur klaat nenaak. toties "sduru" riktiigi pievelkot to skruuvi pec tam nebuut nav viegli pasham valjaa dabuut pie vajadziibas, da i disku itkaa var samest....

Nu tad es domāju, ka arī riteņu skrūves būtu jāmaina pēc katras skrūvēšanas.

Juze 16.02.2006 12:26

draco rakstīja:

UUSA rakstīja: Ko tad dinamometrēsi?

peec booka supportu stiprinaajuma skruuves itkaa 10 kgm, diska stiprinaajums spiljka 0.8 kgm...

jaapasuuta veel supportu stiprinaajuma skruuves btw - peec booka iesaka katru reizi jaunas lietot...

Un riteņi jāpievelk ar spēku 110Nm. Ko tu tur ņemies. Uzsmērē uz skrūvēm speciālo skrūvju līmi un pievelc. Ja darīsi visu, kā saka Volvo grāmata, tad drīz bankrotēsi.

Juze 15.02.2006 21:07

draco rakstīja: un kaa kvalitaate? ok? nekaadas blakusparaadiibas un so nav noveerotas?? pa cik un kur mainiiji,ja nav nosleepums?

Nē, viss ir good. Vai tu tiešām domā, ka Volvo pats arī diskus un kolodkas ražo? Protams ne. A mainīju pats, bija silta augusta svētdiena, un cik tad tur tā darba.

Juze 15.02.2006 20:54

draco rakstīja: peec meenesha nostaaveeshanas staavvietaa volvim paraadiijushaas skanjas un megavibraacijas pie bremzeeshanas - laikam ruusa uzbruuk. cerams, nosmirgleesies - paprobeeshu shonedeelj veel pabraukaat un pabremzeet.

bet - pataustot priexeejo br disku atklaaju duezgan iespaidiigu izstraadi - pati diska aarmala juutami biezaaka par vidusdalju, biezums strauji samazinaas netaalu no pashas malas - laikam kolodku darbiibas zonas robezha.

aiz kam iezogas domas par disku nomainju driizumaa. ieksh mm abi priex diski - 104 ls. priex bremzu kluchi - veel 49 ls.

interesee,vai sameerojamas ar orig kvalitaates diski '93 volvim automaatam,estate ar b5252s ar ir dabonami, un ja jaa,kaadaa cenaa? un tas pats par bremzu kluchiem. ja par diskiem, dievs ar vinjiem, veel vareetu to summu izlikt, tad cena par kolodkaam imho ir nereaala vienkaarshi. iespaids, ka vinji taas kolodkas no platiina putekljiem razho,spriezhot peec cenas...

Diski priekš VOLVO850 iekš APE Motors ap 50LVL par abiem, kolodkas Ferodo ap 20LVL, precīzāk nepateikši , jo jau kādu pusgadu atpakaļ mainīju. Mans arī B5252s estate.

Juze 13.01.2006 11:14

Nu es ņemu APE Motors Boschus un nekādu problēmu ne ar vieglajiem, ne smagajām fūrēm. Viss Ok.

Juze 05.01.2006 19:39

Uudensputns rakstīja: Ciparu jau nu ar varēji piesviest klāt...

Nūūūū kādi 4200 Eur, nu tā apmēram.

Juze 05.01.2006 12:41

Tā nu sagadījies, ka ir ienācies jauns darba auto un pārdodu savu Volvo 850. 96.g., universāls, 2.5l 10v, benzīns, tumši zilā krāsā. Noskrējiens uz šodienu 264532 km. Aprīkojumā: klimatkontrole, el. logi, el. spoguļi, ABS,SRS, pusādas salons, jumta reliņi utt. Auto ļoti labā stāvoklī, jo pagājušogad veicu diezgan lielus ieguldījumus rezerves daļās: jauns sajūgs, kloķvārpstas blīvslēgs, visas iespējamās bukses, jauni amortiņi KONI, jauni visi bremžu diski un uzlikas utt. Nesen veikta arī apkope, tā ka eļla kādu laiku nebūs jāmaina. Līdz nāk metāla diski uz 15 collām ar labām ziemas riepām (izmērs 195/65R15 )un oriģinālie R16 lietie diski ar divām gandrīz jaunām Good Year riepām (nobr. 3000km) un divām vēl labām Pirelli, izmērs 205/55R16. Ja interesē sīkāk, e-mail: [email protected]" target="_new">[email protected]

Juze 04.01.2006 17:01

lvrisk rakstīja: gaidu zvanu. no larvikas jau nav vairs dikti taalu... dien vai nakts nav svarigi, ka tik dzelzi maajaa. un piektdien vakara saks likt kopaa ir kaut kas specials, kas jaievero saliekot to sajugu, jeb 'kaa parasti'

Kāds Stavangerā laiks. Plusi vai mīnusi?

Juze 04.01.2006 16:44

lvrisk rakstīja: gaidu zvanu. no larvikas jau nav vairs dikti taalu... dien vai nakts nav svarigi, ka tik dzelzi maajaa. un piektdien vakara saks likt kopaa ir kaut kas specials, kas jaievero saliekot to sajugu, jeb 'kaa parasti'

To gan nezinu, savējam mainīju servisā. Droši vien, ka jālīmē spararata skrūves.

Juze 04.01.2006 15:21

lvrisk rakstīja: kaa tur viniem ierobezotas stundas laikam var braukt? ripas parbauda policija. ar vieglo parasti mes pa 14 stundam atbraucam ja non-stopa

Ap 17:00 būs uz robežas Orjē, tālāk uz Moss, tad pusstundu prāmis līdz Hortenai, nu un ja laiks būs labs, tad tiks līdz Larvikai. Tad gan gulēs 8 stundas. Rīt vakarā būs Sandnesā noteikti, jo piektdien jau jākraujas atpakaļ. Šoferim (Dainis) iedevu tavu tel. nr., kā tuvosies Sandnesai, zvanīs, tā ka neslēdz ārā tel., jo tas var būt arī 23 vakarā. Mans klients mašīnas izkrauj arī naktī, tā ka vajadzēs tev uzreiz paskriet pretī.

Juze 04.01.2006 11:45

lvrisk rakstīja: Lai nu ka ari nebij ar to kafiju, LIELS paldies. ja kas vajadzigs Stavangera/ Rietumkrasta dod zinju. Gan jau kadu dienu ari varesu izlidzet, piemeram, kad kafija izlis saja gala

Ok, labi. Sajūgs jau brauc pa Zviedriju.

Juze 03.01.2006 20:12

lvrisk rakstīja: Dievs laikam ir latvietis. Fuura, kas bija 'nokaveeta' aizkeeraas Ainazos muitaa, jo soferis uzleejis kafiju pavadziimei. Rezultaataa Ivars kopa ar jaunu pavadziimi pakeera ari sajuugu liidz URRAA ! ceturtdien Stavangeraa bus klaat !!! Cerams ka pa celam neuzlies kafiju sajuujam

Cau! Tik traki jau nebija, sākums bija citāds. Sakarā ar pēkšņo sniegputeni manas mašīnas vienkārši nepaspēja uz vakardienas vakara prāmi no Paldiskiem. Tāpēc jau kad bija skaidrs, ka nepaspēs apturēju pirms robežas, jo nezināju īsti vai Tallink būs šodien vietas, vai būs jādzen uz Ventspili. Bet kafiju uzgāza jau vakarā uz mašīnas un piekabes pilnvarām, kuras ļoti aktīvi pārbauda Latvijas robežsargi. Tāpēc, lai nesanāktu vēl kavēšanās, ja kādam robiņam neiepatiktos brūns papīrs, vajadzēja taisīt jaunas. Tad nu sanāca tāda pavizināšanās līdz Ainažiem, nu un reizē arī izlīdzēju Tev. Lai labi ripo!

Juze 28.12.2005 18:50

Rudais rakstīja:

tomz rakstīja: hmm -

ka jus tiekat galaa ar 850 aerodinamikas eektu kura rezultata skidrums no priekseja loga "smuki" satek uz saanu logiem?

Shis ir viens no shaa ceelaa auto retajiem defektiem. Vismaz buutu uztaisiijushi taadu notek-reni kaa gredzenu paveelniekiem( oooo ). Varbuut kaadam ir pieredze ar uzlikaam uz prieksheejaam durviim? Maksaa 14-15,-Ls paaris. Arii dizainisks(tjuuninga) elements. Piemeeram www.ljm.lv var apskatiit. Ko sakaat?

Savējam saliku tās uzlikas uz visām ;cetrām durvīm. Skats ir OK. Un praktiski arī forši. Esmu pīpētājs, tāpēc yuz šosejas lietainā laikā agrāk nevarēju atvērt logu, sita ūdeni iekšā. Tagad Ok un citiem arī nepūš virsū. Man patīk.

Juze 28.12.2005 18:46

lvrisk rakstīja:

Juze rakstīja:

lvrisk rakstīja: ir viens letins seit, kam paraadiiju, un kas ir jaucis sajuugus, tiesi saadugan nee, bet gan jau pa 2iem paveiks. par to latviju buus pagruuti, jo no stavangeras ir 1000km liidz Stokholmai, kas i tuvaakais veids, turklaat tagad tikai uz Tallinu var tikt. 1300km ar beigtu sajuugu paari kalniem..... kameer ir ceriiba pasiem tikt galaa. bet par to gaisu - versija ir, ka ieraava gaisu ieksaa gaisojot un ar suukni iepuusot no augsas...tad likaas, ka hidraulikaa proba..

Kāpēc ātrāk neteici, ka esi Stavangerā. Man Sandnesā pagājušonedēļ bija trīs fūres, būtu pavilkuši atpakaļ. Bet vispār man atkal ies mašīnas uz turieni. 2. janvārī no Latvijas uz Tallinu un tad ap 4. janvāra vēlu vakaru būs tur. Ja ko vajag, dod ziņu.

Juze, vai tev furas tuksas iet atpakal un vai ar taadu ir iespeeja atvest to auto uz Riigu???

Tukšas gan neskraida atpakaļ. Parasti tukši iet līdz Oslo vai Zviedrijai, kraujas un nāk atpakaļ.

Juze 28.12.2005 18:42

lvrisk rakstīja: Juze, tu gadijuma neved mebeles no Vainodes uz Stavangeru? jebkura gadijuma butu labi, ja iedotu man kaadu kontaktinfu

Nē, vizinu malku uz Sandnesu. Meils: [email protected]

Juze 27.12.2005 18:55

lvrisk rakstīja: ir viens letins seit, kam paraadiiju, un kas ir jaucis sajuugus, tiesi saadugan nee, bet gan jau pa 2iem paveiks. par to latviju buus pagruuti, jo no stavangeras ir 1000km liidz Stokholmai, kas i tuvaakais veids, turklaat tagad tikai uz Tallinu var tikt. 1300km ar beigtu sajuugu paari kalniem..... kameer ir ceriiba pasiem tikt galaa. bet par to gaisu - versija ir, ka ieraava gaisu ieksaa gaisojot un ar suukni iepuusot no augsas...tad likaas, ka hidraulikaa proba..

Kāpēc ātrāk neteici, ka esi Stavangerā. Man Sandnesā pagājušonedēļ bija trīs fūres, būtu pavilkuši atpakaļ. Bet vispār man atkal ies mašīnas uz turieni. 2. janvārī no Latvijas uz Tallinu un tad ap 4. janvāra vēlu vakaru būs tur. Ja ko vajag, dod ziņu.

Juze 21.12.2005 9:02

lvrisk rakstīja: atgriezamies pie 850 sajuuga teemas.... dariiju kaa veeleets / pieleeju skidrumu un meeginaaju biski atgaisot to cilindriiti, kas tuvāk pie ventilatora atrodas. Pat ar grūtībām varēja iedarbinatu ātrumos ielikt, it ka ok, turpinaju darboties tā pat, bet tad sazin kā/ pilniigi pazuda spiediens galvenajaa cilindraa. respektivi sajuuga pedaalis pilniigi lengans palika un čušš... lieki teikt, neesmu profs. Nevarēju arī to galveno cilindru atrast, jo caurulīte no plastmasas bačoka aiziet kaut kur dziļi apakšā un nevar redzēt vismaz no augšas kur paliek... Kur var atrast to galveno cilindru? tāda sajūta, ka galvenajā colindra tikai gaiss vien...

Man šitāds variants bija pēc kārbas noņemšanas un uzlikšanas. Nedēļu mocījos ar sliktu sajūgu, tad nolēmu atgaisot. Pie pirmā spuiediena pedālis palika grīdā. Meistari panikā, jo sistēmā vispār nebija eļļas, bet bačokā rādījās starp max un min. Izrādījās, ka tas ir bremžu sistēmas eļļas līmenis, bačokā ir divas daļas ,sajūgam atsevisķa daļa un tā bija tukša. Ideja pareiza, jo ja saplīst sajūgs, lai neizbeidzas bremzes. Nu, tad pielējā bačoku līdz korķim un ļoti ātri atgaisojām . Sajūgs super. Apskaties, vai tev arī nav līdzīgs variants.

Juze 16.12.2005 9:13

draco rakstīja: rakos te pa inetu,rakos - taa arii neatradu degv pateerinju 850 universaalim ar automaatu un 2.5 10vaarstnieku (GLE) -

varbuut kaadam ir?

pavisam labi, ja kaads no iipasniekiem vareetu nosaukt arii apm reaalo pateerinju

Man ir tāds, bet ar manuālo kārbu. šobrīd vidējais patēriņš ir 11l. Ja braukšana tikai pa Rīgu, nu tad apm. 12-13l atkarībā no "korķu" skaita, ko dienā izstāvi. Uz šosejas braucot apm. ap 100km/h patēriņš ir no 7,5-9l/100km, atkarībā cik pasažieru un kravas līdz.

Juze 07.12.2005 11:34

Crash rakstīja:

Juze rakstīja:Visvairāk jūtama stāvot uz vietas pie tukšgaitas apgr., braucot arī jūt , mazāk.bet

Reiku pacs njeemi nost liki virsu ? Pirmaa doma ir taa ka njemot nost reiku tiek atlaists podramnjiks un liidz ar to motors taa kaa bishku iekaras spilvenos un parasti auksheejai atsaites buksei ir tieksme saveerpties paskaties vai tur kronshteins neskaraas pie metaala. Tad ja nekljuudos viena bukse staav starp stuures reiku un kaarbu, mosh tur kaada shaize atgaduiijusies

Pats neņēmu, dzinu uz servisu Vairoga ielā ""Helms" laikam bija. Man doma arī ir par to hidrospilvenu, kas atrodas starp reiku un motoru, bet tad jau it kā vajadzētu būt kaut kādam slapjumam. Augšējā stāv vietā, viss it kā Ok. Bet vibrē - kā dīzelis tukšgaitā.

Juze 07.12.2005 8:11

Visvairāk jūtama stāvot uz vietas pie tukšgaitas apgr., braucot arī jūt , mazāk.bet

Juze 06.12.2005 21:56

Sveiciens!

Man te tāda probza. Nesen remontēju stūre reiku un tagad parādījusies vibrācija uz stūres un nedaudz uz virsbūves. Motora poduškas skatijos, bet it kā neredz, ka kāda būtu nosēdusies. Vai var vēl būt kaut kas?

Juze 22.11.2005 10:24

Crash rakstīja:

Juze rakstīja:Labvakar!

Jautājums Volvo spečukiem. Lēnām briestu Volvo 850, 2.5.l 10v, 96.g. ātrumkārbas maiņai ( sāk zvērīgi trokšņot). Vai manuālās kārbas ir vairāki veidi?

Aa un izskataas ka tafaa variantaa kaarba ir M56H gala paarnesuma skaitlis 4:1

Iepriekšējo reiz es eļļu kārbai ņēmu Ape Motors. Vismaz viņiem vienīgajiem bija speciālā Motul eļļa Volvo kārbām.

Noteikti buus probleema ar elju kaarbai , jo nekur naf uzraadiita specifikaacija - rakstiits ka jaalej Volvo gear oil. Buutiibaa elja ir parastaa motorelja 5w-40, bet labaak ir liet iekshaa pašķidru sinteetisko (tieshi) aatrumkaarbas elju 75w-80

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti