nu nav normali ja ir 100C. ja ventilators stradaa tad pari 95C nevaidzetu iet.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nu nav normali ja ir 100C. ja ventilators stradaa tad pari 95C nevaidzetu iet.
nu nav normali ja ir 100C. ja ventilators stradaa tad pari 95C nevaidzetu iet.
sleepnis rakstīja: Da nevajag tur nekādu testeri. Shēma tur vienkārša kā nagla. Ventilatora motors virknē ar devēju-releju.
paldies. riit patesteeshu. loti izsmelosha atbilde.
labi ka tagad vel nav silts ... nu bet propkaas nevar braukt.
Nu jau 50 LVL par visiem (ar piegaadi riigaa).
valdiuss rakstīja: man jautaajums gudriishiem. man audikam temperatuuras dachks paneli raada 90 graadus, siltu gaisu arii puush, bet motrs pavees - rokas var uzlikt un mieriigi turet virsuuu. jautaajums tam taa jaabuut vai arii jaamaian temperatuuras deveejs?
ha ha ... shitas ir labais. novac nost visas tas plastmasas ja tev jauns audi un tad jutisi karstumu. )
krishus rakstīja: Pasildi motoru kamēr bultiņa tikko sāk celties, un pieliec roku pie radiatora- ja silts- meklē jaunu termostatu, ja nē tad kartonu
labs padoms. ir vismaz kads kas kauko jedzigu var cilvekam pateikt.
DM rakstīja:
Marchiks_ rakstīja: droši ka Krievijas jehovieši savāca
man tā zivs uz mašīnu pakaļām izraisa tādu pašu saviebienu kā spēcīga sūdu smaka
vot vot - tas kristieshu simbols nepasargaa ...
vmartini rakstīja:
_PN_ rakstīja: Jāliek kartons un miers. Šrotainie audi bieži nesilst aukstumā. Pie -10 ja ir +70 pa štrāsi, tad tas ir pilnīgi normāli un tam tā jābūt.
ka var shita maldinat cilvekus. aizej labak uz audi-style.lv. tur tev tadas mulkibas nestastis. man ari ir shrotains 94 gada B4 bet pat pie -15C ar jauno termostatu temp. turas uz 90C gan pilseta gan uz trases.
VWBraucejs rakstīja: Vai benzīna motors arī varētu nesilt pie šādas temperatūras?
Respektīvi, temperatūra motoram ļoti ilgi pačeļas līdz 80 grādiem?
droshi maini termostatu. nem vai nu AR vai ari VAHLER.
Apsara rakstīja: Tāda lūk proba, manam A4 nesilst motors. Vairāk par 80 t' nekāpj, šorīt 1/2 nosēdēju "korķī" un knapi 65 t' . Kas varētu būt par vainu?
ja tev dazhreiz ir 80C tad tas izksatas pec termostata. pasuti jaunu AR un bus ok. ja turas pie 65C visu laiku tad ari T devejs vainigs var but. ja tev ir audi tad zini - problemas ar dzeseshanas sistemu ka likums.
protams ka tie merinstrumenti nav ka shveices pulksteni tachu ja visu sataisa tad vini rada loti pat precizi, it sevishki jaunakiem pa 10 gadiem vag grupas auto. tiem pashiem A4 vai pasatiem ir loti precizi. vag bija sudigi 80-ajos.
Yonas rakstīja: Atradis baigi precīzo termometru...
problema atrisinata. tas raditajs nav tik neprecizs ka tu domaa. nav jau moskvishsh. izradijas vaidzeja velreiz atgaisot jo gruti dabut ar vienu piegajienu visu araa. tagad uz trases 89/90C un vakar no juglas lidz rimi olimpija braudzot samera blivaa plusmaa ta ari vairak pa 910/91C nekapa. pirmas tam pilsetaa biezhi gaja uz 93-95. luuk taa.
es pamaniju ka pateici magistr, par to paldies bet zem shitas opel sadalas parak daudz dir*eju. tas stulbi. jus klerki tagad kjeraties pie darbiem vai ieejat labaak draugiem.lv.
Yonas rakstīja:
mdude rakstīja: . man jau likas ka audi ir dir** jo nemu nost suukni
Un bija tik grūti 2 skrūves atskrūvēt
Tev labāk nevajadzētu nodarboties ar auto remontēšanu.
mulkis. es kautkaa visu laiku domaju ka tu te foruma esi tads ka spechuks. izradas tads pats mulkis ka daudzi citi. 2 skruves bija B3 vecajiem. B4 ir 6 skruves lai tikai noemtu sukni. un tad ir taas TAWAS 2 skruves tikai. ja neesi to darijis tad nedir*.
Magistrs rakstīja: Ja jau nevar atļauties taisīt auto servisā, tad kādēļ to pirkt un čakrēt savu brīvo laiku?
jums klerkiem to nesaprast. jus braucat ar sawiem opeliem snowot un atdauziit smadzenes - es 2-3 reizes gada pajaucu mashinas vai uz copi.
jus klokja raustitaji pat nezinat kur jums termostats ...
Precīzi nezinu kur ir, bet meistars kad mainīja manai 1991.g.astrai teica, ka salīdzinoši ar audi esot grūti pieejamā vienā un esot nedaudz jāpačakarējas....
blin ... sudigi. paies pus-sestdiena. man jau likas ka audi ir dir** jo nemu nost suukni bet ja jums var ticet tad opelim vel trakaak ...
Magistrs rakstīja: termostats noteikti nebūs dzesēšanas sistēmas trubu rajonā
es prasiju kur ir nevis kur nav. nesen mainiju b4 termostatu un baigi nonemos. tagad taisos palidzet vienai astrai un pirms tam gribeju zinat cik man laiku rezervet.
izstaas ka te vieni vienigi skolnieki un klerki spameri kas brauc ar opel.
anonimikis rakstīja: zem kapota
mulkjis. opel sadala tieshaam atbilst nosaukumam. jeder poppel faert ein opel.
ja jau zaales viedoklis tik nospiedosh tad bus jatic. principa turaas robezhaas no 90-92C (tas ir gan pilseta gan uz shosejas).
paldies par uzmundrinajumiem bet es pienemu ka tas raditajs parak nemelo jo ventilators iesledzas pie 96C un ta ari ir jabut pec gramatas.
vienigi saku domat vai termostatiem nebija kautkada amplituda. nu tipa no 87-91C vai kaut kaa taa ...
Sinn rakstīja: kā tu nosaki grādus?
kaa jau raxtiju. sagaidu kad ieplust apaksheja trubaa tosols un tad skrienu skatities cik panelii raada. tur smuki stav ~92C. audi diezgan labi var noteikt radijumu jo starp 90-100C bultinas platums atbilst apmeram 1 vienibai.
vot vot. VAz bija jaliek kartons. bus vien jamaina termostats. sesdien kjeros klaat.
tu runa par ko citu. ventilators ir ok un iesledzas pi 95-95. mani vairak satrauc tas ka uz shosejas ir 60-65 gradi kas ir nenormali. + lai dabutu 95 ir jadarbina apmeram 20-25 min.
nu nav normali ja ir 100C. ja ventilators stradaa tad pari 95C nevaidzetu iet.