Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
bummerr 20.01.2008 11:15

Rixa rakstīja: Līdz šim nekad nav sanācis dabā novērot īpaši kretīniskus izgājienus no BMW vadītāju puses, un visu cieņu viņiem! Līdz šodienai!

Pateicoties auto ar valsts numuru GG-7476, izbaudīju īpaši ekstrēmu braukšanu un iespēju pakļūt zem dubļu lavīnas, ko autoīpašnieks acīmredzami vēlējās, kā arī nobraukt no ceļa, jo pa mana auto logu vairs nekas, absolūti nekas nebija redzams. Nebeidzis savu apdzīšanas manevru pa sliedēm, tas tikpat nereālā ātrumā iebrauca priekšā manam auto, un izraisīja avārijas situāciju. Labi, ka paspēju nobremzēt, citādi vēl skaitītos pie vainas, ka iebraucu šim aizmugurē!

Arī tālāk vēl patiranizēja neskaitāmus vadītājus, nošķieda ar dubļiem kājāmgājējus, pārbrauca pie sarkanā... bet šķiet, ka tas ietilpst viņa kultūras rokasgrāmatā...

visu to nepraatu vajadzeja nofilmet un uz "tvnet/agrevie brauceji" nosutit vai kaut vai foto tepat iauto ielikt. A tagad, ko tu tur runaa ir tuksha grabeshana...

kaut vai taa- tev nepatik kaa brauc bmw, izdomaa pekstinus par "bmw slikto slavu", jo pats nevari iegadaties un uztureet labu bmw un brauc ar letu tarataiku. es nesaku ka TIESHI TU taa dari, bet ja neesi mulkis, tad sapratiisi ko gribeju pateikt...

samierinies

bummerr 19.01.2008 23:34

Yetti rakstīja:

Taisniiba rakstīja: BMW 320i Touring cik spēcīgs ir motors salīdzinājumā ar iepriekšminēto?

fimfi ar pirkstu mēģini salīdzināt?

kaut gan vari apgreidot savu bīmeri:

ss.ss.lv/...

shito rozu imanta esmu redzeejis...

vot razvodka kada izdomaata un ir tachu lohsi kas tadus su.dus perk

bummerr 19.01.2008 16:14

Susur rakstīja: pārdodu 315, 1,6 karb. 83', E21 kuzovu, TA 04.2008 .... 400 Eur

ss.ss.lv/...

Andris.

29911318

ja simtu dabusi, esi laimiigs. tikai del BMW zimola...

lai arii auto ir klasika, es iedomajos ka tas dragaats un tad atbilstoshi stavoklis...

bummerr 17.01.2008 16:32

405 rakstīja: Fiat Panda 1,2, 2004.gada, sarkana, 47000km, elektrologi, drošības spilveni, signalizācija, CD-radio, ABD+EBD, ziemas riepas, TA. Garantija, līzings.

cena - 4700 ēras

bildes?

bummerr 17.01.2008 14:15

Taisniiba rakstīja: BMW Typ 320i E46

Sešcilindru

ca. 270 PS bei ca. 8.800 U/min

ca. 230 Nm bei ca. 7.000 U/min

9.000 U/min

Vienkorpusa alumīnija cilindra bloks ar iepresētām Grauguss-cilindrabuksēm.

Kas tas ir par motoru (ja uzlabots)? Izturība un jauda cik lielāka?

runa iet par 2.0i kas no 2001.g. tiek likts e46? ar 170zs? un 2200cm3?

ja tas, tad tur nothing special. skaitas forseets divnieks, grieze nav taa kaa 2,5i pat ar dekompreseto 170zs...

Taads tika testeets dabaa- 320ci 2002.g. VS 1999.g. 323i, tiesham nekaa ipasa, pat paterins tam bija kaa 323 un parametri sliktaki. Ka teica gavriki no latbemas, tad resurss tam, kaa jau forseetam motoram, bus iisaks un lielaka iespeja iegut shaiziites

bummerr 08.01.2008 21:04

Einstein rakstīja: Tātad funktieris ir iegādāt auto no 2005. gada uz augšu ar dīzeļmotoru no 2.5 uz augšu, ar automātisko kasti (tikai un vienīgi). Pagaidām skatos uz Chrysler 300C un Dodge Nitro, bet forumos diezin cik izsmeļošas informācijas nav. Ja vēl par 300C šis tas ir, tad par Nitro baigi švaki. Noteikti tāpēc, ka auto jauns un lietotāju maz, bet, nu, ja kāds gadījumā imejet objektīvu info, lūgtum padalīties. Galvenokārt, protams, interesē tehniskais un naudiskais apkopēs utt. ....

P.S. šie divi noteikti nav vienīgie drapaki, ko varētu ņemt, tāpē, ja kādam ir kas labs sakāms par auto, kas lielāks, piemēram, par Oktāviju, būšu varen pateicīgs par sakarīgiem komentāriem.

Spams Redaktora humora izjūtas normās

nu ti tovarish ne po adresu obrashajesja

iauto publika ar tadiem auto brauc tikai sapnos maybe

labak pajauta ko par kadiem 10g veciem vw-opel-audi dizeliem vai kadu kia vai getcu (no jaunajiem)

bummerr 07.01.2008 20:14

interesanti

bummerr 07.01.2008 20:03

kads vispar zin, ka nochekot visus datus par kadu vai savu auto, isto razosanas gadu, realizacijas gadu, ipashnieku mainu utt kaut kur neta.

ir tads carfax.com bet tur raksta ka vin incorrect, laikam tas ir tikai US

bummerr 07.01.2008 14:05

Master_D rakstīja:

Savukārt brāļa 2002. gada DTI Omega vakar pateica "čau". Viens cilindrs cenšas iedarbināties, pārējie guļ ziemas miegu - laikam kvēlsveces.

100% kvelsveces! mans vw t4 tieshi taa arii nikojas,bet kaa uzmetu jaunas sveces, lai arii parastas Iskra, aizgaja palekdamies pat ar leto dd pie -18 tepat dazas dienas atpakal...

bummerr 06.01.2008 13:46

nav jau mums tas ziemas tadas taa kaa nesaspringsti nakam ned. jau sola atkal +2

2 masterd: kur tad tu nem to arktisko dd?

bummerr 05.01.2008 11:54

2.6. labs akiitis, sorriii aizmirsu pateikt uzreiz, ja tam ir savi 2-3g un nak ziema - nomainiet, ticiet man, tas ir taa verts

bummerr 05.01.2008 11:53

nekadus papildus nosaciijus tam, kas ir normali ziemaa nevajag iesaakt un pec savas pieredzes 8g ar dazadiem diizeliem normali ir:

1) labs auto es domaju tehniski,lai aizdedze ir ok, motors kopuma nav nokauts un dizelis nav ar saviem 500tk km nobraukumu, kas jau uz spragshanu vai kapitalku velk

2) tehniska puse, kas arii neprasa daudz=>

2.1 jauni filtri (visi), jo ka pierada prakse gaisa un degv.filtri izsaka loti daudz...

2.2 svaiga ella, es domaju, ja uz rudeni nak savi 8-9tk, labak nomainiit un sagatavot autinu labam un "vieglam" startam ziemai, jo laba ella, piem., laba pussint vai ideaali pilnaa sint. dod vieglu motora, ipashi lielas kubatuuras 2,5 un uz augshu palaisanu pie lieliem minusiem,

2.3. ieteiktu nomaiiit kvelsveces, arii savi 3-5Ls gab, bet ir loti noziimiigi, starteejot uzsildiet 2x vai pat 3x un tad tikai grieziet starteri,

2.4. svariigi, bet ir diskutabls jautajums- ziemas degviela. del latvijas degvielas kvalit, kas diemzeel naak no viena katla, tikai katrs lej klat savas churas. praksee ir bijis taa, ka izpildot visus augstak minetos punktus, ne visai jauns 1997.g bmw 525tds ar "leto" vasaras dd lec arii pie -25 un visu nakti araa nostavot. tatad auto stavoklis tehn.stav izsaka daudz.... nu ieteiktu protams liet normalu dd, ja nu ir -santiimpisssejums- labs draugs, tad var arii ieliet prisadku tai letajaai (velams krievu, kas arii reali pilda savas funkcijas, tas jadara vel, kas ir normala gaisa tempr vai jalej jau sajaukata dd, to iznesot no siltas telpas ( garaza utt) bet to jaizdara obligaati, jo tiiri fiziski-kimiski degviela var saiet putrinaa un izspiest parafiinu, kas bus liela shaiza, jo janem nost filtrs un jaatkausee tad jatiira

2.5. turiet auto garazaa un nav jadara nekas sanak tochan letak...

p.s. pats pagaidaam turu "traktoru" uz ielas un izpildiiju visus iepr. pieminetos faktus, iznemot pedejo

un auto leca ari sorit pie -17

bummerr 30.11.2007 1:04

Viktos rakstīja: Tikko sapratu kāpēc bembistus uzskata par "mudilām"...

Sāku domāt par tādu lietu ka smilšu maiss bagažniekā.

tev ieprieksejais auto bija zigulis (VAZ)??

bummerr 30.11.2007 1:01

shearer rakstīja: bummer:

ps. un par to parmociishanu tu arii brauc auzaas. vinsh neparsleedzaas parastajaa D rezhiimaa. ja tu aizgriez pari sarkanajam, vinsh automaatiski paarmet par vienu robu augstaak. piemeram no M2 uz M3. redzu, ka tev dauni auto ar shadu karbu nekad nav bijis, atshkjiribaa no manis. hahahaha

ev, tu- miskaste, aizver grabuli un sedi bikses, nerausties un turpini lietot ekstazee savu invalidu auto ar DIVIEM pedaliem

bummerr 27.11.2007 22:11

nu shitadus prikolu- bmw ipashniekus- veel neesmu redzeejis....

klausies, moz tu tikai sodien piefikseeji-ieveroji, ka tavam bembim 525 ir tip-tronic kaarba???

nu te buutu jasaka- fui- lai neteiktu ko skalaak,kaut gan taa vien prasaas, ka tadas lietas perkot auto nezin...

talak tas komentaars par to sporta reziimu ir vispaar- whaaaa!!!! pzc kaut kaads!!! nu kur pasaulee loshsu tik daudz...kaads sporta rezims??? tas ir vienk. tip-tronic- pusautomatiskaa karba, kad pats vari uz augshu, uz leju parsleegt (parnesumus)atrumus, ja netiik automatikaa parsleedzegsnanaaas.... bet ir nianse, ja parmociisi auto ar, piem., braucot ar 2.atrumu, tad vins pats ieslegsies atpakal standarta automataa (D-drive) un aizies it ka nekas nebuutu bijis...

bummerr 26.11.2007 22:04

Bucefals rakstīja:

bummerr rakstīja: obligatas ir tikai droshiibas jostas...

Man čomam '69 gada moskviču laida cauri bez visām drošības jostām...

pasakas...

vecajam pat uz veca laba 2106 piepizsaas, ka siksnas neievelkaas, kur nu vel laist cauri bez taam

bummerr 26.11.2007 21:59

Pirmais rakstīja:

Man gan liekas, ka kopš kaut kāda tur gada, SRS ir obligāts pasākums ražotājiem. Neesmu gan nekad piefikējis, ka TA skatītos kaut ko par tiem spilveniem.

Ja kādam ir pa rokai TA protokols, lai apskatās - ir tur kāda rindiņa par spilveniem vai nav?

kopš 1995 gada eiropai domātajās mašīnās ir jābūt jostu spriegotājiem un vadītāja airbagam....

visu šito drošības pribambasu garantētais darbības laiks ir 10 gadi.... tas nozīmē, ka 1997 gadā ražotai mašīnai šogad būtu jāmaina jostu spriegotāju un airbagu pirotehniskās patronas... atsevišķi tās nepārdod, jāmaina viss komplektā

bet lieta ir tāda, ka 10gadībai kompaktklases mašīnai maiņas cena sastāda pusi no auto tirgus cenas...

p.n.

starp citu - esmu redzējis mašīnu, kas ir bijusi uz jumta, bet airbagi nav izšauti.... vari izdarīt secinājumus par "vāji uzsistu auto"

nav nekas tur tik dargs

man bija reiz e39 bmw 1997.gada, kam bija izsistas tas patronas- latbema par abam kadus 80-100Ls samaksaju kopa ar darbu.

vispar panem un atvieno to lampinu un vpzdu vizienies uz nebeedu, tapat tie srs neko ipasu nemaina... ja nu vieniigi pasapzinu

bummerr 26.11.2007 9:40

snabulis rakstīja: Vai kāds ir lējis statoila e85?Kādas atsauksmes?Amīšu motori ir taču tam paredzēti,protams ne visi,bet to var uzzināt www.e85fuel.com/... .

piejauc klat e95 redzees, kaa ies

bummerr 26.11.2007 9:37

vilkss rakstīja: piedāvā viegli dauzītu auto, bet ar izšautiem Airbagiem.

vai tie obligāti jāsalabo, lai izietu TA, vai var arī iziet tāpat?

cik atceros no kādas darba auto remonttāmes, tad viena airbag ielikšana pie autorizētā dīlera maksāja pie 400LVL, ja zinātu, ka bez salabošanas TA neiziet - varētu vēl kādu 1000EUR nokaulēt no cenas.

srs jeb airbag nav obligats droshibas pasakums autinaa, ja tie ir- taa ir "extra",papildus drosiiba vaditajam un pasazieriem, bet nav obligaata. obligatas ir tikai droshiibas jostas...

izdari secinajumus un atbildi uz jaut. pats

bummerr 17.11.2007 11:22

Viktos rakstīja:

anonimikis rakstīja: www.apollo.lv/...

tizli komenti tam raxtam, neciešu - ko visi uzskata ja brauc ar BMW tātad kkāds plānprātīgais...

te vnk cilvekam ir jau gadiem ilga cemmme uz bmw

p.s. jo pasham nav bmw

bummerr 12.11.2007 19:22

neliela viela pardomaam:

ja ir atruna, ka nesen pirkts, tad es varu pateikt, ka pats daru- pirms konkreta autina parrakstiishanas, es uztaisu paris zvanus:

1. savam apdrosinasanas brokerim, lai jau gatavo papiirus uz kasko, jo marka, nr jau ir zinaami utt

2. servisam, ja vajag kadu sign vai ko citu pretaizdzishanas, lai uztaisiitu to kasko.

paradoks, bet no CSDD es braucu tiesi pie viena no viniem un lidz man nav tas kasko, es pie kaut kadam maximaam vai pie majas pa nakti autinu neatstaaju...

ir nacies redzet pazinas, kam liidzigi ka autoram nepaveicaas un te jasaka- lietderiigi iemaciijos no citu kludam.

bummerr 12.11.2007 19:16

apbrinoju tos, kam nav kasko bet atlaujas pirkt autinus pa 8-10tk eur un vel tureet pie maajas naktiis... un tad ciikst, vai kads nav redzeejis manu nozagto auto?

negribas jau biedet, bet tadi autini parasti aiziet "ar galiem" vai pareizak sakot- "bez"

bummerr 12.11.2007 19:10

znachit taa :=>

arii es vasara mekleju sev multivan'u, jo biju nobriedis braukt celot, tad ziemaa uz austriju slepot utt un vispar majas celtniecibaa taads "busins" nereti noder, zinot kosmiskos izcenojumus par pat siiku buvmaterialu atvesahanu utt

viens bija skaidrs, ka nemshu t4, jo t5 bija un vel joprojam ir baigi saliits sakot no 25eur un uz augshu....skatijos uz 98-00-taa gada modeliem t4, kas bija ar 2,5tdi un ar labu paketi...

XPEH! normalu te neatradiisi cenika robezaas 12-14eur., mekleju gan LV, gan LT... nav! visi krasoti no vienas vietas, pat dazi ar reali nokautiem tiem 2,5tdi un piedevam arpratigaas cenaas...

saku jau domat par to t5, jo biju taa izbesiijies, kad man t4 piedavaja par 16-20eur, jo tas tachu, lai arii ar faceliftu, bet tomer ir T4!!! nu un tad izdariiju pareizu gajienu- saku kemeet pa tiesho vaciju, cerez pazinam, kas agrak bija dzinusi autinus sencim- vai nav kads privaatais tur, jo pirms tam tikai placi, ss.lv un reklama biju mekleejis... karoce- paveicas! atradu, nav tikai jauns un jaudiigs kaa gribeetos, bet vecis reali tikai pa vinu "high way'iem" un uz arzeme celoshanaa ar gimeni braukaajis, nu nem to T5, bet pilniigi jaunu no salona. tatad tas ir 96.gada 2,4D, ar labu elektro paketi, nav adas, bet ir nenojac salons. Autins kopts, tiirs, galvenais- kautcik zinaams cilveeks, leets un nadjoznijs autins... lets remontos, jo tomer ir vw, nav arii nekada jauna aluminija piekare kaa t5 utt. salons- super!- atri transformejas, ka arii ir erts un diezgan kluss... gaita lezena un patikama, jaudas pamaz, bet ir ok, jo kur tad tur ar businu skriet savus 130 pa shtraasi iet un busam ir ok. kad biju servisa, kur mainiju elllu, arii veci servisaa teica, ka shitie te iegriezaas reti, salidzinot ar T5 un remonti ir tiesham tikai uz ritosho- prieksheejie stures pirksti, amiishi (bet tos nomaina un var aizmirst uz saviem 3-5g.) un to, kas nodilst, jamaina- ellas, siksnas, filtri utt

paterins vispar kapeikas- 8 litri, kur ir pils/trase 50/50...

iisak sakot- esmu apmierinats ar savu t4. kadreiz jau gribas panemt to t5, bet moz tad, kad to bus vairak un ceniks letaaks...

bummerr 12.11.2007 18:38

pinguin rakstīja:

Dorisa rakstīja: Metkas uz ķēdes

ko tieši tu gribēji pateikt?

aizbrauc uz servisu! pietiek kiimikot

bummerr 12.11.2007 18:35

bija jau pirmie "ziemas upuri" pareizak sakot losiisi, kas riepas vel nav nomainiijusi

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti