Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
tetis 17.09.2005 16:46

lietuva ,polija ap 63-65 santimu.vacija 70 santimi

tetis 20.09.2005 21:55

adatuvilks rakstījaērku veco Opel 1,8i OHC dzinēju normālā stāvoklī. Varu pievākt arī ar visu opeli. Tikai ne dārgi. 9648085

kur biji vakar,nodevu lužņos 2 gab,sborā

tetis 21.09.2005 20:00

PiepZz rakstīja:tetis: btw cik metalalomaa dod par taadu opelja motoru? Ir man 1,6 motors izjauktaa veidaa.

100 ls/t..ļumiņijs 0,69 ls/kg.taka nosver un uz priekšu

tetis 05.10.2005 22:18

Peugeots rakstīja:vo Jūs visi tādi gudri, gudri.. jautājums - vai kādam no Jums ir bijusi darīšana ar fotoradariem?

ps.

Jautājums domāts tiem, kas bijuši Zviedrijā vai Norvēģijā?

vacu zemē tie verķi stradā uz cilpas pamata kas iestradata asvaltā,viņiem tur pat svetafori uz tadu pašu fiču,ka nepareizā atrumā piemauc pie krusta ta šis maita iesledz sarkano,taka piebremzē ,talak jau mauc ka gribi,jo tur menti nestav aiz stura

tetis 06.10.2005 8:17

atkal blejat auuni?kas i ko vilna paliek pa īsu, ada dzirkles ķeras

tetis 25.10.2005 19:59

AUNI-BĒ BĒ'BEĒĒĒĒ

tetis 28.11.2005 19:56

ellnino rakstīja:Totaalaa gandriiz vienmeer ir par santiimu zemaak kaa Nestee, bet nestee par 0.001 Ls kaa Statoilaa (ja maksaajot uzraada extra karti) - nedeeljaa sanaak ietaupiit ~1Ls, bet meenesii 4

vesels polš

tetis 09.12.2005 19:01

tas točna

tetis 10.12.2005 13:58

tauta pastastie tadu štelli;2001 g cx70 cros contru pa 18900 eur ar visiem navarotiem,labā stavoklī tas ir normali?

tetis 10.12.2005 18:58

Yukki rakstīja:Back to tēma: Gandrīz Neiespējami Bet Fakts:

MAN PATĪK BMW!

Konkrēti kas patika (530 benzīns, 2004/05 gada sedans):

-izskats kopumā man jau sen patīkm, agresīvs

-motors ~230 Zs bez turbo, labs, skan arī labi, bet tāpēc, ka bezturbo arī patēriņš šķiet lielāks kā 9-5Aero

-izolācija/skaņa salonā. Salona apdare kopumā patika, izņemot beņķu plastmasas aizmugures, nezinu, kam tādi sūdi izdomāti

-tas borta dators ar normāla izmēra monitoru izskatījās sassodīti pievilcīgi un ar palielām spēlēšanās un pašrocīgas un ērtas regulēšanas iespējām

-sēdekļu apsildes regulēšanas iespējas - piem vairāk mugurai, nekā dupsim

-riepu spiediena kontrole - bļaustās, kad paliek par mīkstu kāds rats

-logu slotu darbība kā meršiem tikai ar 2 slotām, kad viena paiet nedaudz citā traektorijā, lai tiktu klāt loga stūriem

-salona apgaismojums,- kautkādas ntās gaismu diodes, kuras padziļinātas, tā, lai nevienam nekristu acīs, bet dotu gaismiņu, lai nav jāgrābstās galīgi pa tumsu neslēdzot salona apgaismojumu.

Bija protams arī mīnusiņi, bet par to negribējās atcerēties. Katrā zinā kārtējo reizi guvu pārliecību, ka tie, kas labos auto nav sēdējuši iekšā, ir vislielākie klaigātāji pret tiem, visvairāk aiz nezināšanas vai vienkāršas skaudības. BMW nav slikts auto, es pat teiktu, ka tas ir sassodīti labs auto un es pat neizslēgtu iespēju, ka man kāddien tādu varētu sagribēties, jo sevišķi pēc tam, ja tādu ļautu patestēt. Imidžs ne pārāk, bet varbūt, ka visu izšķir slāpes

tu gadijumā nesi sajaucis pirtis,iskatas ka tu esi ka baltais iegajis nigeru pirtī,nu es to tapat vie aiz gara laika

tetis 23.12.2005 15:10

vareja aridzam ar sabtransu ,vispar nav ko te sriet apkart jasež majas

tetis 23.12.2005 15:26

Uudensputns rakstīja: Tieši tāda iemesla pēc man fūrei ātruma ierobežotājs ir atslēdzams,jo ne tikai bmw tā darās.Vienu gan nesaprotu-ja esmu tevi noķēris,tātad braucu ātrāk,kāda jēga traucēt man apdzīšanu,ja es to izdarīšu tik un tā,pie kam daudzi aizmirst,ka braukt kādam no muguras tumsā ir ērtāk,kā sēdēt kāda gaismās un vilkties pa priekšu.

tas niķis ir parnacis no Polijas,pedejais rekords bija polim no mazā FIata 110 ispiest,kad es ar dizel Eskortu ar 44kw knapi tiku viņam garam,nu bet ka viņš pec tam bremzeja,bikuci pa gravi lai pabrauca

tetis 24.12.2005 14:24

edzulis rakstīja:

MONTOYA rakstīja:

edzulis rakstīja:

_PN_ rakstīja: Visvairāk kaitina tie lohi, kuri iet garām ar +2. Ja apdzen, tad apdzen, nevis p.i.s.i.e.s. Iedod vismaz +20 un miers.

Lai bez sasprindzinājuma apdzītu vajag normālu auto. Pret nelaidējiem garām palīdz tikai normāls auto kā arī kulaks...

Puisiet, ja ir liikas rokas, tad vajag ne tikai jaudiigu auto lai apdziidu, bet arii seedus churaat, lai podam garaam netraapiitu...

Nu, nu... ar normālu auto es domāju normālu auto, nevis fiestas utp. Te ar BMW nekāda sakara.

nu no ritiem tiem jaunajiem ir ta problema ar to podā trapišanu,rokas te nepričom

tetis 27.12.2005 10:14

ir priekšejais sparns ne tads ka manejai,kantainais,sture aridzam ir,atdošu pa mazu naudiņu,bušu netā vakarā,ja kas atsuti kordenates pa iekšejo

tetis 03.01.2006 17:30

ursis rakstīja: klausi ko tev saka!

ja neklausi mani,klausi PAL!

tur jaavar novilkt!!!

tur nekas nav javelk,ta dakša bija sborā no ejoša moča,pirms tam nekas neļurkājas,taka mierigi oasedi padomā ko esi salicis ne tā,galvenais paskaties kas ir palicis pari pec salikšanas tur jau slepsies ta vaina,ja kas zvani

tetis 13.01.2006 12:28

Liepajas aķim nav ne vainas cena laba,kvalitate ari nav ze'me metama,ieliku Dizeļaskonā nav problemu nu un cena 72 ah maksā 30 ls ta pati 2 gadu garantija,pats galvenais ka svaigi,manejais bija kadas paris nedeļas ka no rupnicas

tetis 20.01.2006 14:38

Oscar rakstīja:

KM rakstīja: ieteiktu daljas pirkt autoplusa(atrodas uz satekles/kurbada),uz vietas daudz kas un cenas ari ok...

Pamēģināšu man ir Auto plusa atlaižu karte, bet vai viņiem ir amīšu auto rez. daļas?

ta ir viņu specializacija

tetis 22.01.2006 14:28

ZingZeng rakstīja: Nu es ar beidzot, pirmo reizi muza, uzliku pa nakti ladeties akiti. Sapildiju visus skidrumus un liku pie trafa klat. Smuki burbulo

Pie -24 tas auto palaida, bet pie -27 bija spejigs tikai 4 reizes iegriezt un izbeidzas ta rai auto neiedarbinajis.

ja aķis atri sak varities ladejot,nu apmeram 10-30 min nosakuma,ta ir pirma pazime ka viņš ir tuvu sava darba muža nogalei,'

nu runajot par to tukšgaitu,vis atkarigs no ģeneratora,99 %dabiski ka ladē,krievu autiņiem bija tada problema,saka ladet kautkur no 1000.nu bet te taču visi brauc ar normalam mašinam,es nerunaju par Ventspils visgudrajiem viņiem tur vis škersam TO X Y I POPALAM ,TO P IZD A DREBESKI

tetis 22.01.2006 19:06

mixeris2 rakstīja: to drags:

Kaads sakars manaam fizikas stundaam ar to vai laadee vai nelaadee???

Tad luudzu man izstasti kaadaa veidaa gjeneraatora greizshanaas aatruma ietekme uz akumulatora laadeeshanu ir saistiita ar manaam fizikas stundaam???

nu kalai to ta vienkaršak paskaidro,macities vajadzeja skolā,nevis muļķi valet,tad tagad nevajadzetu stulbus jautajienus uzdot

tetis 22.01.2006 19:15

mixeris2 rakstīja: Nu taa nedaudz apsazaveeros un secinaaju ka juus pashi esat dumi un nevrat man atgaadinaat par veel vienu detalju kas atrodas pa vidu starp gjenjgjeri un akji

Preciizaak iebuuveets iekshaa gjengjerii un mainaas kopaa ar ogliiteem

Un tipa latviski saucas relejs regulators kursh atkariibaa no akja sprieguma sasleedz kjeedi vai atsleedz

malacis,kad gribi tad vari aridzam padomat

tetis 23.01.2006 18:43

Gnoms rakstīja: Veikalā redzēju speciāli čīkstošām siksnām domātu aerosolu... (ne silikons)

ja ja krievu laikā smereja to čikstošo siksnu ar kalifoniju,bet tomer vislabakais ir to siksnu pievilkt

tetis 23.02.2006 19:58

kriviks rakstīja: Nu ibio, zemnieks,meilu ta neiemetu.

[email protected]

paskati manā galerijā,170ls

tetis 07.03.2006 21:42

nu vel taka agrs,pec meneša tad gan jau varetu sakt trities

tetis 09.03.2006 10:44

par temu; este pazistu vienu bankas kalpotaju kurš dzivoklī vac kopā Jafeli ari cilvekam sirtslieta, es dzivoklī neturu apsoluti neko no garažas,drausmigi riebjas benzina,elļas,soļarkas smirdoņa, dzives lielako un skaistako daļu esmu pavadijis garažā,ko nekad nemainitu pret siltu saulainu ofisu,ta ka katram savs,un ar katru dienu tadu cilveku bus vairak,visi nevar pelnit miljonus vai paši jaukt motorus

tetis 14.03.2006 20:41

BAARDA rakstīja:

protams rakstīja: nu dīzelis tur toč dārgāks nekā fričos,blato tie pani,ibio

Izaugsim līdz Paniem,un tad kakāsim viņiem uz galvas.Bet mums vel augt un augt.Vecīt,no viena brauciena nespried par visu nāciju.

nu debilaka tauta par pšekiem ir leiši

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti