Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
repo 28.09.2004 12:27

Vakardien redzēju Audi 100 (motors laikam 2,5) ar šādu iekārtu. Principiāli sistēma nearko neatšķirās no propāna gāzes iekārtas. Ja tev virsū stāv propāna iekārta tad būs jāsamaina reduktors (85 Ls), kaut kāda augstspiediena caurule pa kuru degviela atnāk no tvertnes uz motoru (? Ls) un baloni. Tajā Audi stāvēja 3 dzelzs baloni, katrs 190 Ls.

Par lētumu cilvēks dikti priecājās.

Bagažniekā vietas tikai tik daudz, lai varētu izvilkt zapasku.

Ja pats 4 mēnešus atpakaļ nebūtu uzstādījis propānu, noteikti, ka izvēlētos šo sistēmu, jo ekonomija sanāk iespaidīga.

repo 29.09.2004 9:05

Jā, Jēkabpils tā ir leģenda gāzes braucējiem

repo 30.09.2004 9:58

Jā man arī likās, ka cena par tiem baloniem mazliet pārspīlēta, bet tā man teica laimīgais metāna iekārtas īpašnieks. Iespējams info stipri neaktuāls.

Vēl viņš teica: uzpildīt (3 balonus) aizņem ne vairāk kā 5.min.

repo 30.09.2004 10:27

Tas audi, ko redzēju, varēja būt +- 1994 gada.

repo 23.05.2005 16:53

raimondsm rakstīja:tik čakars ar pildīšanos no mājas gāzes vada - lēnii pilda

vajag rūpniecisko, bet tad jābūt pāris kaimi;niem

Tā jauda ir atkarīga kompresora spēka, bet ja par baloniem tad dzirdēju ka Ekohanzas veči domā palaist projektu kur varētu izīrēt balonus. Tipa pārtaisi mašīnu uz metāna gāzi, bet baloni nav jāpērk - tu tos īrē.

repo 11.01.2006 14:09

sveika tauta. Līdz martam ir jātop darbam kura nosaukums ir "Metāns kā alternatīvā degviela Latvijā". Šai sakarā: vai nav kādam zināmi informācijas avoti kur var smelties gudrības, www lapas, grāmatas, žurnāli, kursadarbi, .......

repo 11.01.2006 14:18

Ozz rakstīja: Redzeeju vienu kraisļera busu ar ahuunu balonu uz jumta...laikam metaana kraatuve...

Tas tagad modē. Ir pārtaisīti divi Chevrolet Tahoe džipi kam uz jumta ir kādi 4 samērā tievi un gari baloni (večiem doma bija piemontēt priekšpusē niķelētus uzģaļus, bet aizmugurē spārnus, lai izskatās pēc raķetēm).

repo 11.01.2006 14:20

ja Vaacu valodu zini, tad vaacu lapaas ir ljoti daudz info, Vaacieshi vairaak brauc ar dabasgazi nekaa ar LPG!!!

Angļu mēlē var, bet vācu diemžēl nē...

repo 11.01.2006 15:32

Vēl turās uz vietas. Baloni izgatavoti no speciālas stiklšķiedras sakausējuma.

repo 16.08.2006 9:18

ezzis rakstīja: www.oemdodgeparts.com/...

Mēģināju tur iesist ABS, ABS bremzes, ABS vadības bloks, ABS sūknis, taču nekas nesanāk. Vai kāds nezinātu kā šo detaļu (abs vadības bloks, kurš nāk kopā ar sūkni) varētu apsaukt, lai varētu atrast katalogā?

repo 16.08.2006 13:54

Atradās: Electrical-Abs Components-control module-w/o traction contrl.

Lai gan Atlass auto teica, ka tā ir viena detaļa šeit viņi nezin kapēc piedāvā to kā 4.atsevišķas:

1) Control module W/o traction cntrl 332$

2) Modulator W/o traction cntrl 392$

3) Modulator Bracket 55.88$

4) Modulator Bolt 1.06$

3 un 4 tā kā skaidrs ka nav jāņem, bet ko viņi tur vēl samalkāk dala nesaprotu.

repo 17.08.2006 10:38

ja jāņem abi 1) un 2), tad biku sālīti sanāk 724$ jeb 376 Ls.

Šrotos piedāvā par 120 Ls. Kaut kas te nav....

repo 17.08.2006 16:53

ir, nu jau pasen pirkts fuji. uzskatu, ka prēkš tā klases aparāta kvalitāte ir ok.

Bija "paveicies" 2x remontēt garantijas laikā. Pirmo reizi remontēja 2.5 mēnešus, otro 2 mēnešus. Iemesls - vienīgais Fuji Baltijas serviss atrodas Lietuvā (labi ka nedzīvoju igaunijā). Nez vai vēl kādreiz pirkšu Fuji tieši servisa problēmu dēļ.

repo 25.08.2006 13:58

Delfi ziņo, ka Nīderlandē cena jau 1.5 eiro...

repo 18.01.2007 14:13

Kārbai pēc 50 000 km.

repo 19.01.2007 8:55

varbūt kādam ir aizķēries ABS sūknis ar vadības bloku?

repo 19.01.2007 11:28

Vienīgā problēma ar tiem siltuma regulētājiem. Vajadzētu dabūt kādu normālu eļektroņiku, kas to šaizi varētu sataisīt, kaut kā negribās ticēt, ka jāmaina kompis pa 1000Ls.

Pašam ar viņu nav bijis sakara, taču zinātāji saka ka vecis taisa tos ato kompjus kurs servisos uzskata par izmetamiem.

29211082, Sergejs.

repo 14.03.2007 9:00

Man pie vainas bija bumbļi riepas iekšpusē (uz bedrēm pārsistas riepas).

repo 30.05.2007 9:31

Līdz šim biju lietojis tikai ziepenes, beidzot viņas visas salūza un nopirku Olympus E400. Kā jau te tika minēts visas firmas šajā cenu kategorijā piedāvā vienādas kameras. Šo modeli izvēlējos jo viņam nāca līdzi divi objektīvi, pēc izmēriem mazākais savā klasē un 10mpix.

Pirmie iespaidi - (lietoju 2.nedēļas) ir ka pašam ļoti grūti ir apgūt un saprast visas iespējas, tāpēc meklēju kur var aiziet uz iesācēju foto kursiem.

repo 30.05.2007 10:05

kliks rakstīja: aizsit meilu uz lapās uzdoto pastu ar jaut. par fotokursiem!

Jā tāda lapele nāca līdzi. Aizrakstīju, bet nekādas atbildes un norādītā mājas lapa ar ne visai aktīva.

repo 30.05.2007 10:24

Guzis rakstīja: Nu pacenties gan tikt uz kursiem, iesācējiem reāli palīdz. Tik ja pats negribēsi mācīties - pēc kursiem taisīsi tehniski labākas bet neinteresantas bildes.

Uz kursiem vēlos aizeit, lai uzzinātu kautvai par tādām lietām

- ko dod diafragmas vērtība un atvērums

- kādu ietekmi dažādos režīmos atstāj slēdža ātrums

- kad drīkst lieto un kā lietot ekspozīcijas kompensāciju

- kāpēc fotogrāfējot pustumsā tik ilgi fokusē

.....jautājumu vairāk nekā atbilžu....

repo 30.05.2007 10:56

fiško par fotolietām. Pats iestādījums atrodas Arsenāla ielā vecrīgā. Aizsit meilu uz šito andrejs_ivanovs@bendiks.lv 7223891

Paldies, painteresēšos. Tiko pazvanīju uz Mārcis Bendiks kantori, tur teica, ka interese esot ļoti zema un pirmais kurs tiks vākts tikai uz septembri.

repo 06.06.2007 9:41

Izņemot foto kursus, kur vēl var smelties info par DIGI SLR un fotogrāfēšanu kā tādu?

Ieejot dažās grāmatnīcās neko neatradu. Narvesenā bija viens žurnāls taču tas vairāk līdzinājās reklāmas bukletam nevis informācijas avotam.

repo 16.07.2007 13:14

batka rakstīja: Raimi tev tak vajadzetu zinat cik daudz enerģijas jaiztere la iegutu Deiteriju un Tritiju....

Šajā projektā piedalās viss G8 un lai gan mērķa realizācija ir tikai varbūtības ietvaros, dalībvalstis projekta ēsošajā fāzē iegulda aptuveni 80 miljardi dolāru. Jo, ja nu izdodas, tad visi baidās palikt aiz borta.

repo 17.07.2007 10:59

Vārdi - "beidzas nafta" nenozīmē, ka viņas vairs nav, bet gan to, ka tuvāko 50-80 gadu laikā beigsies ekonomiski pamatotie dziļurbumi. Ja šodien degviela maksā 1 litrs - 1 Ls, tad ūdeņraža izmantošana ekvivalenta izmantošana izmaksātu 1 litrs - 2 Ls, kas nozīmē ka tvākajā nākotnē ceļoties naftas cenai un attīstoties ūdeņraža (vai citām) tehnoloģijām starpība saruks un nafta atkritīs pati par sevi.

Surr taisnībai, manuprāt, arī ir pamats - kvalitatīva lēciena nav un šodien par tirgus gatavību atteikties no naftas ir pāragri runāt. Pasaule peider naftai un kamēr tas būs melnais zelts tur neko izdarīt nevarēs.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti