Topiks g avno, avtor mudak. kārtējo reizi iauto dirnētāji izceļās ar savu aprobežotību
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Topiks g avno, avtor mudak. kārtējo reizi iauto dirnētāji izceļās ar savu aprobežotību
Centies braukt pret vēju un pa enu, lai kompensētu ventilatora defektu
Marchiks_ rakstīja: Bļā, 99-tais gads, tad jau cena kosmoss. Pa 600 Ls var paņemt normālu jaunu ķīnieti.
Tu esi stulbs vai izliecies
Sandis_UR rakstīja: Ar cik tad jaarekjinaas, ja gribu nopirkt aparaatu, lai 2 cilveeki 3x reizes nedeelja varetu aizbraukt liidz 5km attaalumaa esosajam diikjim un atakalj?
Kaa ar Iz Voshodu, kaada kubatuura vinjiem ir?
Proams, saprotu, ka neko dizu nedabuusu, tacu girbas sad un tad pabraukties un sad un tad arii apskruuvet un apguut motora darbiibas principus.
ļudzu, gaisdzeses dzinējs
ar detaļām +/- okei
škidruma dzese:
ar detaļām nekādu problēmu.
utt
uz 125 ccm tev buus kjiinietis, brends buus attiecīgi dārgāk.
ar 50 ccm tu ar sievu ka nemetas tiksi līdz dīķim....
tev jāiet forumos un jāmeklē info, te nav īstais kontingets, te tikai getzi, gashkai nisani un taa taalaak.......
VIECYS rakstīja:
Modricimus rakstīja:
Sandis_UR rakstīja: Ar cik tad jaarekjinaas, ja gribu nopirkt aparaatu, lai 2 cilveeki 3x reizes nedeelja varetu aizbraukt liidz 5km attaalumaa esosajam diikjim un atakalj?
Kaa ar Iz Voshodu, kaada kubatuura vinjiem ir?
Proams, saprotu, ka neko dizu nedabuusu, tacu girbas sad un tad pabraukties un sad un tad arii apskruuvet un apguut motora darbiibas principus.
ļudzu, gaisdzeses dzinējs
ss.ss.lv/...
ar detaļām +/- okei
škidruma dzese:
ss.ss.lv/...
ar detaļām nekādu problēmu.
utt
uz 125 ccm tev buus kjiinietis, brends buus attiecīgi dārgāk.
ar 50 ccm tu ar sievu ka nemetas tiksi līdz dīķim....
Skatoties kāds ceļš līdz dīķim,ja smilšains vai bedrains grantenieks,ar skūteri var arī netikt ļoti veiksmīgi.
pirmais par to signalizees aizmuguree seedošā sieva
Izstādē pārstāvēju savu firmu. pa visām 5 dienām manu uzmanību tikai piesaistīja Cayenne, VW R36 un multivan, kurā kā VIP persona pasēdēju un aptaustīju.
Par to sēdēšanu autiņos ir tā kā ir - manā gadījumā bija komerctransports - Volvo FM sērijas auto uttt, kuru turē'jām pārsvarā slēģtu, jo ir tik daudz visādu sīko, urļiku utt, kuri nemūžam nebūs potenciālie šī auto pircēji. Rokasbremzes sviras, ātrumi utt - tas viss tiek raustīts un pasarg dievs kādam uzripos virsū utt.
Vismaz komerctransporta sfērā liela daļa eksponātu jau ir pārdoti pirms izstādes, tādēļ nākamajam automobiļa turētājam diez ko nepatiktu piedrazota un izčakarēta prece.
mēs, Ja bija konkrēta interese, neliedzām kāpt iekšā.
bet principā resnais Tīle bik nošāva greizi jau kuro gadu, ka apvieno Komerctransportu ar vieglajiem utt...
Un 5 dienas atrasties izstādē ir pilnīgi garām - saaukstējos
Ja amerikāņi ražotu labus dīzēļus priekš tām lielajām laivām, es neko neteiktu, bet, tā kā lietderības koeficients tiem aizvēšturiskajiem V veida dzinējiem ar bīdītājiem ir mazs, tad pareizi ir.
Ja vajag vietas, pērc VW caravelle, MUltivan utt, bet nejau veicināt globālo sasilšanu.
man nekas nebūtu pretī, ja uz dīzeļiem tas neattiektos, bet uz benzīnu man pilnīgi vienalga - eto ņi serjozna mūsdienās ar benzīnu braukāt
peace
deksters rakstīja:
Modricimus rakstīja: kurā kā VIP persona pasēdēju un aptaustīju.
Vismaz komerctransporta sfērā liela daļa eksponātu jau ir pārdoti pirms izstādes, tādēļ nākamajam automobiļa turētājam diez ko nepatiktu piedrazota un izčakarēta prece.
mēs, Ja bija konkrēta interese, neliedzām kāpt iekšā.
1. Vareni gan, ka esi VIP, to bija OBLIGĀTI jāpiemin.
2. Tik trūcīga firmele, ka nevar atļauties eksponēšanu un apskati? Kas tad, jums vienīgie eksemplāri, ka pārdotie izstādē jānovieto??? Švaki....
...bet nu, ko tu vipiem padarīsi....
kāda mārutka pēc man automašīnā par 87 k eur bija jālaiž slāvu atvasītes ar saldējumiem rokās
Bija konkrēta interese no šoferu, firmas priekšnieku puses, aidā, kāpa iekšā
Un vispār dexter, tu tāds ras3.14djejs esi, ka maz neliekas
peace
tāds patēºiņš kā 2T motoram, vāks
nu tad ja sveces ir okei, dūmu nav, tad nemaz degkamerā nenonāk eļļa - značit kaukur tek ārā - varbūt visa auto apakša ir ar eļļu notriepta....
mok caur kartera ventilāciju kakim to rakam eļļas filtra kastē satecējusi - nu kujvinjuzin
Tev ir pumpe duse vai kā
ja tā, tad iesaku pēc motora koda griezties karlo motors - škodām ar tādi bīdeļi nāk iekšā, un viņi neliek tādus uzcenojumus....
Es tak pašā sākumā teicu, ka vai nu vārsts, vai virzulis, pat bildes iesviedu.......
ehzzz......... nada sluzhatj inženierus ibio
Lietoju iepriekšējo Fabia Combi elegance 1.9 PD-TDi labi aprīkotu.
nobraukti pa mūsu banānu valsts ceļiem ir jau gandrīz 26 000 km.
Pat xenon nav izdedzis - neviena spuldzīte, nekas neklab, nedūmo Nekas nav mainiits ptu ptu ptu
ā nē, mainīja salona kustības sensoru, kurš aizpagājušajā ziemā noklājās mistiski.
P.S. katrā ziņa Škoda ir labāka par visiem korejiešiem un citiem tās klases auto....
slinkums tavā vietā googleet, bet vai tādi paši virzuļi nenāk citiem vecajiem 1,9 TDi dzinējiem....? man jau škiet, ka bloks tiem bīdeļiem ir vienāds.
ja ne, tad dimbā ir
Nu pag, ja virzuļi ir kvalitatīvi, tad maini visus, un po uz to, ka nav mahle. protams pirms tam veicot cilindru defektāciju - virpot, tikai honēt vai kā tml.
galvenais ir nosvērt virzuli, un vajadzības gadījumā ar gnomu pastrādāt....
man jej bog nav zināmas atsauksmes par virzulju brendiem, ko piedaavā tirgotāji
nevajag shkjiltu - nopirksi tādu pašu klamu, kuram būs ovāl cilindri, beigtas šāles un nedo dies crash rezultātā kloķene līka vai plīsusi
deksters rakstīja:
Modricimus rakstīja: nevajag shkjiltu - nopirksi tādu pašu klamu, kuram būs ovāl cilindri, beigtas šāles un nedo dies crash rezultātā kloķene līka vai plīsusi
Tu neesi tā mazliet saspiedies??? Ja tik liels bāziens bijis, ja salocās kloķene, TO VAR REDZĒT.
tu ar savu ekonomista izglītību turpini k akāt šajos topikos
ja pa skriemeli trāpīts, neko nevar redzēt. tā pat arī kloķene - ja garenvirzienā bijis sitiens - plīst uz nebēdu
apskatījos detaļu katalogā, un tik tiešām atšķiras virzuļu artikula nr pēc cilindriem.....
cena iekš www.vagcat.com uzrādās 205 eur +/- par gab
LyNx8 rakstīja: Ziniet, blins, bet 100kārt paldies Degvīnam no VWMotion - viņa uz dullo iedotais virzulis (no trim, kas mājās bja) precīzi milimetra desmitdaļās atbilda manā motorā noplīsušajam. Un modelis arī identisks! Tak što 500 Ls (+PVN) vietā tikšu cauri ar 50 Ls + visiem jauniem gredzeniem (un vēl šo to).
Tāds starp ctu - VW Centrā man paskaidroja, ka šajā motorā 1, 2ais virzulis esot par 0,2 mm lielāks, nekā 3, 4ais - vai tā ir tiesa, nav ne jausmas... Bet nu labi, ka vismaz kaut ko izdodas atrisināt.
Tā arī ir 79,44 mm ir pirmajam un otrajam virzulim, 79,46 trešajam un ceturtajam...
Labi austrumu gudrie!
man vajag, lai k'ads uzlodē impulsģeneratoru ar 15A lielu caurlaidību.
Ideja sekojoša - bezpakāpju regulēšana pečkas ventilatoram.!!!
bija viens tāds, pats uzlodēju, bet sīca kā traks salonā, iž'neēmu ārā.
ir kāds prasmīgais, kas uzlodētu
Cienītie klātesošie. Tie, kas izmanto DC++ vai torentus, ierakstiet serčā Detective rus salvage, tur ir divas daļas dokumentaalajai filmai.
skaidri un gaiši parādīts, kāda ir shēma un mahinācijas mašinām, kas nāk no ASV. un kā viņas taisa. Ja Iauto ir serveris, varu uzsviests tās filmas, lai visi redz, ka nevajag dzīt iekšā šrotus...., nedo dies, pēc tam pie neliela trieciena priekša atdalās utt....