Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Raacens 27.09.2013 12:44

VWfans rakstīja: Par to, ar cik lielu slodzi auto dzīts vai nav dzīts... Maksimālais ātrums Merivai 1,3 CDTI ir 157 km/h, Latvijā virs 100 km/h ir braukts reti. Ārzemju braucienos ātrākie gabali bija Lietuvas, Polijas un Vācijas bāņos, taču arī tajos braucām 110-120 km/h robežās. Strauji apdzīšanas manevri darīti reti, jo man nav tāds temperaments. Latvija kā valsts ir līdzena, tātad nav bijušas ilgas braukšanas pret kalniem kā tas varētu būt Šveicē vai Norvēģijā. Kur tad te tā lielā slodze priekš Merivas?

Viss Tevis uzskaitītais drīzāk ir uzverams ar "-" nevis "+". Saprāta robežās motoram ir jādarbojās pie normālām temperatūrām, eļļas spiedieniem, utt., utjp. šos apstākļus "sēņojot" uz gariem gabaliem Tu vienkārši nesasniedz, kas izsauc dzinēja ātrāku nolietošanu, tā pat kā to pārslogojot.

Raacens 26.09.2013 22:15

Mazmotors, dīzelis, kompaktklase, iespējams bāzes komplektācijā . Laiks iet un cilvēki "pieaug" un netic brīnumiem, ka šāds auto bijis bagātnieka lietojumā un tiek pārdots, tikai tāpēc ka apnicis . Modernais dīzelis ir pārāk sarežģīti dārgs, lai riskētu un pirktu tādu lietotu. Izliec pats savu domu, kāpēc nākamais Tavs auto ir benzīns. Šādiem auto Latvijā manuprāt vienkārši nav pieprasījuma. Spiedīgi nav no pārdevēja, ir slikta reklāma , ja pircējam būtu "spiedīgi ir" tad divu nedēļu laikā kāds vismaz būtu painteresējies. Ne? Ieliec zemāko cenu cik esi gatavs saņemt, ja nu pēkšņi daudz interesenti, pārdod tam, kas labāk patīk bet pārdod. Auto tirdzniecība cik saprotu nav Tavs bizness, tā arī negūtā "peļņa" nebūs liela. Uz atlaidēm nepiekrīti, tā vienkāršā iemesla dēļ, ka neesi auto tirdzniecības profs .

Raacens 25.09.2013 15:59

mincis rakstīja: Priekš īpašiem cietpauriem paskaidroju vēlreiz:

Katla atpakaļgaitas t 55-60*C ......

neesi bijis padomju praporščiks? Tavs domu gājiens stipri atgādina vecu anekdoti.

T.i. ja automātikas bloks, fiziski uzstādīts katla korpusā, tad tas automātiski to padara par katla automātiku .

Raacens 20.09.2013 16:02

mincis rakstīja: Nortel, tev nav taisnība. Modernu katlu automātikas funkcijas nodrošina iekštelpu komfortu un kurināmā ekonomiju. Trīsceļu jaucējvārsti nodrošina .....

Nē zinātniek, Tev nav taisnība. Katla automātika nodrošina siltumnesēja sagatavošanu un dažādas katla aizsardzības (piem.pret darvas veidošanos). Tālāk notiek šī iegūtā siltuma sadale, gluži kā Foley, raksta. Karstā ūdens temperatūra tak nemainās atkarībā no āra gaisa, vai ne? Lai katlā neveidotos darva kādi +55C tur ir jābūt. Pārējo āra temp.atkarīgu siltumnesēja padevi uz radiatoriem vai ko vēl, tak nodrošina apkures sistēma, ne jau katls.

Raacens 19.09.2013 19:29

janitis26 rakstīja: Vins pikst kad spiez jebkuru pogu

1. RFM, ja tāds ir pieejams

2. Izvelc to radio ārā paskaties uz ražotāju (radio ražotāju) un palūdz google palīdzēt ar rokasgrāmatu (manual).

3. Piezvani iepr. īpašniekam.

Jebkrā gadījumā, būs vajadzīgs derīgs kods .

P.S. aºi mob.tel. var iestatīt, ka pīkst jebkura poga.

Raacens 14.09.2013 7:49

Varbūt šis ir tas CX-5 braucējs?

lv.linkedin.com/...

Raacens 14.09.2013 7:39

Kas tas bija?

Raacens 14.09.2013 7:33

GB12 rakstīja: Starp citu, cilvēks noklusēja vēl vienu lietu. Apdrošināšana Igaunijā ir dārgāka. Man viens klients piereģistrēja mašīnu EE, jo viņa uzņēmumam tur bija filiāle. Viņa secinājums bija, ka nav vērts, jo tik, cik ietaupa uz nodokļiem, tik nākas pārmaksāt par apdrošināšanu. Nu jā, var jau mīlēt santīmu līdz pēdējam un KASKO arī neņemt...

Te jautājums nav par pašas mašīnas nodokļiem, nodevām, maksājumiem, bet PVN, galu galā, ja jau tavs uzņēmums ir EE PVN maksātājs, tad manuprāt tikai loģiski būtu iet tālāk un nemaksāt PVN šai valstij vispār, kāpēc tad tikai par auto ne . Btw CX-5 braucējs par degvielu un remontiem PVN maksā ?

Raacens 14.09.2013 7:28

GB12 rakstīja: Starp citu, cilvēks noklusēja vēl vienu lietu. Apdrošināšana Igaunijā ir dārgāka. Man viens klients piereģistrēja mašīnu EE, jo viņa uzņēmumam tur bija filiāle. Viņa secinājums bija, ka nav vērts, jo tik, cik ietaupa uz nodokļiem, tik nākas pārmaksāt par apdrošināšanu. Nu jā, var jau mīlēt santīmu līdz pēdējam un KASKO arī neņemt...

Te jautājums nav par pašas mašīnas nodokļiem, nodevām, maksājumiem, bet PVN, galu galā, ja jau tavs uzņēmums ir EE PVN maksātājs, tad manuprāt tikai loģiski būtu iet tālāk un nemaksāt PVN šai valstij vispār, kāpēc tad tikai par auto ne . Btw CX-5 braucējs par degvielu un remontiem PVN maksā ?

Raacens 13.09.2013 19:25

GB12 rakstīja:

Nu bet vai tad šitie nav tie? Es, redz, nodokļus nemaksāšu, nodokļus lai maksā tie lohi, kas grib būt godīgi un kaut ko mainīt, sākot ar sevi, vai arī tie, kam nav iespējas no tiem izvairīties, reģistrējot mašīnas sazinkur bet MAN VAJAG un MAN PIENĀKAS labi ceļi bez maksas (nodokļiem)...

Nē, nē tie nav tie. Tiek kas uz šādiem piedāvājumiem uzķeras ir par pussolīti augstāki, par tiem kas vārtrūmē iedod par polšu iedod savu pasi uz stundu palietot. Pussolīti augstāki tāpēc, ka sagrabinājuši kādai "kastei" un grib justies baigie "optimizētāji . Divas lietas no piedāvājma uzņēmums EE PVN maksātājs un grāmatvedības pakalpojumi uzturot uzņēmumu , ir jābūt pilnīgam "losim", lai domātu, ka EE PVN maksātājs var veikt vienu vienīgu darījumu savā pastāvēšanas laikā izsniedzot aizdevumu savam īpašniekam .

Raacens 12.09.2013 18:41

arko2 rakstīja: Sanāk tikai 1mm no katras puses. un ja tā , tad tiešām pēc izskata praktiski nediluši diski jau skaitās izmetami....

tagad skaidrs ko biji domājis sakot "praktiski nediluši", varu pačukstēt 1mm ir baigi nodiluši un tur pat nav nekas jāmēra tas ir redzams. Manā praksē tā arī ir bijis 2 kluči un diska maiņa. Parasti mainot 1 klučus iedodu diskus apvirpot, jo tā pat iedilst kādas rievas, virpotājs ja jānovirpo vairāk par 4-5/10 mm parasti pabrīdina, ka varbūt nomainīt arī diskus.

Raacens 07.09.2013 13:45

arko2 rakstīja: nu tad vai ir tik grūti ieteikt konkrēti kādus diskus un klučus, lai problēma neatkārtotos ? no pašreizējām atbildēm to nevaru izlobīt.

un kā jau teicu - esošie disi ir praktiski bez diluma. esmu redzējis nodilušus diskus iepriekšējām mašīnām.

Brembo. Neuzskati par apgrūtinājumu ieliec bildi ar praktiski nedilušiem diskiem pēc 93000 nobraukuma. Klučus šai laikā tak esi mainījis, vai ne?

Raacens 06.09.2013 21:54

arko2 rakstīja: nu nesaprot cilvēks ka skaidri saku - auto priekšējiām bremzēm nekas nav darīts kopš pirkšanas. oriģinālos diskus negribu , jo tie kā redzams , ir sūdīgi. ja braucu bremzes īpaši nelietojot- viss ok. tikko pabremzēju agresīvāk , parādās pārejoša augstāk aprakstītā šaize.

laikam uzsilstot diski sametas , atdziestot ieņem sākotnējo formu. kaut kā tā..

"fokusņiks" (c), vai Tu kādus 1,6T+ smagu mašīnu pie tam ar AT (no iepr. topikiem) vari apturēt praktiski neizmantojot bremzes . Lai kāds mani apstrīd, bet 90 000 diskiem ir gandrīz iespēju griesti. Jebkurā gadījumā, ja arī kungs saņemsies izdot to baiso naudu par jauniem (nelietotiem ) priekšējiem bremžu diskiem, tad arī klučus būtu vēlams ņemt "saderīgus".

Raacens 06.09.2013 21:18

arko2 rakstīja: oriģinālie - nozīmē no rūpnīcas, jo mašīna pirkta jauna Latvijā un ir ļoti maz (93000) un saudzīgi braukta.

93 000 saudzīgi braukta, intensīvi bremzēta, pie lielākiem ātrumiem . Tak maini tos diskus un klučus komplektā (vislabākie būs oriģinālie ), un jūties ka tie vecie vēl labi kalpojoši. Vibrācija radās pēc apkopes, kur meistars pajautāja diskus mainām? Nevar būt pēc 93000, "... vizuāli ļoti maz diluši", vienīgais variants apvirpoti.

Raacens 06.09.2013 19:54

Tu pats tos oriģinālos diskus jaunus liki, varbūt vienkārši sūdīgi apvirpoti?

Raacens 06.09.2013 19:39

mincis rakstīja: Pavisam reāls piedāvājums. 15 kW granulu katls ar pilnu automātiku, iekštelpas devēju, ārgaisa t devēju, apkures sistēmas t mainīga pēc ārgaisa t, karstā ūdens 100 l tvertni, elektroniskie sūkņi ar pieslēgumu apkures sistēmai un ūdensapgādes sistēmai, ar pievienojumu skurstenim 3500 Ls. Montēju pats, AVK darbu vadītāja sertifikāts. Uzstādīšanas, automātikas apsaistes un iereg. laiks 2-3 dienas. Vienkārši konsultācija Bulduros par granulu katlu opcijām un izvēli, 1 stunda 20 Ls.

Kāpēc tik dārgi, tāpēc ka katla jauda tik maza?

Raacens 12.08.2013 20:24

Valsts kurā lietosi šo auto? Nomas periods?

Raacens 26.05.2013 18:59

jābūt CSN 291.punktu, zīme dodiet ceļu (priekš nejēgām ), glābtu tavu maciņu .

Raacens 26.05.2013 18:50

Tak ņem un uzmanīgi, ar izpratni, lasi CSN 290 punktu, kas NEATCEĻ 323. zimes darbības zonu.

Zīmju darbības zona NEBEIDZAS vietās, kur uz ceļa izbrauc no blakusteritorijas (pagalma, stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, uzņēmuma u.tml.), un vietās, kur ceļu šķērso vai no tā atzarojas lauku ceļš, meţa ceļš VAI CITS TAMLĪDZĪGS CEĻŠ, PIRMS KURA NAV UZSTĀDĪTAS attiecīgas PRIEKŠROCĪBAS ZĪMES!

Raacens 26.05.2013 17:53

ricardo99 rakstīja:

Raacens rakstīja: Ja soda atcelšana un tiesāšanās ir tavs dzīvesveids, samaksā sodu un tiesājies par atcelšanu, vismaz varēsi pierādīt zaudējumus, iespējams arī morālo. Bet, kā jau teicu iepriekš, šoriez tev nav taisnība.

jā tev es noteikti ticu kāda mārrutka pēc te jauc iekšā vienādas nozīmes krustojumus vispār nav skaidrs

291. 318., 319., 321., 323., 325., 326., 327., 328. un 329.zīmes darbība ir spēkā no tās uzstādīšanas vietas līdz tuvākajam krustojumam aiz zīmes, bet, ja krustojuma nav, – līdz 519.zīmei. Ja 323.zīme uzstādīta pirms apdzīvotās vietas, minētās zīmes darbība ir spēkā no tās uzstādīšanas vietas līdz 518.zīmei. Zīmju darbības zona nebeidzas vietās, kur uz ceļa izbrauc no blakusteritorijas (pagalma, stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, uzņēmuma u.tml.), un vietās, kur ceļu šķērso vai no tā atzarojas lauku ceļš, meţa ceļš vai cits tamlīdzīgs ceļš, pirms kura nav uzstādītas attiecīgas priekšrocības zīmes, kā arī krustojumos, kuriem nav tieša pieslēguma attiecīgajai brauktuvei.

Priekšrocības zīmes tevis iedomātā krustojumā nav, ne tā? Tātad zīmes darbības zonu var atcelt vienādas nozīmes ceļu krustojums .

Raacens 26.05.2013 14:16

bobcat rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Par to Terex. Runa ir par šo šarnīrveida pašizgāzēju ( site dumper) Droši vien tā arī ir un man kaut kā parasti notiek tas, kas citiem liekas neiespējami. Bet notiek......

Par to Terex, lai arī lapā varbūt norādīts, bet Kurtam nav nekādas info. Visdrīzāk, tas nemaz man Terex produkts, bet tikai izmantots tā nosaukums. Man ir bieži tā bijis, ka kādam pavecākam traktoram kaut ko vajag, bet tava kontaktpersona rūpnīcā neatbild, vai pēc kāda laika atsūta info ka nevar palīdzēt.

Par Cummins, tu biji trāpijies laikā kad šamiem bija šādi tādi sarežģījumi, bet Vilnis ir gana atsaucīgs.

Cummins Vilnis ir tiešām atsaucīgs , kamēr nevajag "pakaļu" pakustināt. Klients gribēja iegādāt Cummins orģinālo detaļu, vispirms Vilnis nokomentēja, ka akkumulatora orģinālo lādētāju el.ģeneratoram pērk tikai "garā vājie", tad "pabaidot" ar ražotāja garantiju saistībā ar orģinālo detaļu, pazuda no ētera .

Raacens 26.05.2013 14:08

Ja soda atcelšana un tiesāšanās ir tavs dzīvesveids, samaksā sodu un tiesājies par atcelšanu, vismaz varēsi pierādīt zaudējumus, iespējams arī morālo. Bet, kā jau teicu iepriekš, šoriez tev nav taisnība.

Raacens 24.05.2013 20:26

Atbildot uz topika jautājumu mana balss šim gadījumam:

CP nekluudaas: +1

Raacens 24.05.2013 14:51

ricardo99 rakstīja:

Raacens rakstīja: Ir vienkārša metode noskaidrot ir vai nav krustojums, izbrauc no tā ceļa uz Kleistu ielu, kā no vienādas nozīmes ceļa, tuvu priekšā CP ekipāžai .

izbraucot no dzīvojamās zonas jādod ceļš tas neko ne pierāda ne nepierāda.... CSN arī atseviški nodala dzīvojamo zonu no pagalma:

"157. Izbraucot no dzīvojamās zonas, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš citiem ceļu satiksmes dalībniekiem.

158. Šajā nodaļā minētās prasības attiecas arī uz daudzdzīvokļu namu pagalmiem."

Kā tad sanāk, kad jāatceļ 30 zīme, tas ir vienādas nozīmes ceļu krustojums. Kad jāizbrauc priekšā CP izmantojot savas priekšrocības, izbrauktuve no dzīvojamās zonas. Неувязочка?

Raacens 24.05.2013 11:12

Ir vienkārša metode noskaidrot ir vai nav krustojums, izbrauc no tā ceļa uz Kleistu ielu, kā no vienādas nozīmes ceļa, tuvu priekšā CP ekipāžai .

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti