Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
Raacens 14.05.2013 19:05

e46: varbūt te ko vari atrast:

www.ecutesting.com/...

Raacens 08.05.2013 21:21

Par garantijas lietām iet cauri "kaut kas nestrādā kā vajag", galu galā pats ražotājs piebremzēs dīlera vēlmi "методом тыка" risināt problēmu. Pēc garantijas, diagnostika, un ar skaidru prasību vienkārši darīt darbu, iegūstot garantiju uz mainīto detaļu. Ne konkrēti auto, bet par gadiem esmu sapratis, ka iet uz veikalu pirkt sev vajadzīgu lietu, paļaujoties uz "pārdevēja-konsultanta" ieteikumiem nav laba doma. Atrodu produktu, saprotu cenu un aptaujājot pārdevējus veicu pirkumu. Mūsdienu informācijas laikmetā atrast un saprast ko vajag problēmu nav.

Raacens 05.04.2013 12:57

aansis rakstīja:

Šajā jautājumā jau sen atpakaļ ir bijis CSDD skaidrojums, ka speciāli apzīmētā stāvvietā stāvēšanas noteikumus nosaka ceļa zīmes un 129. pants attiecas tikai uz ceļa posmiem, kas ar stāvēšanu reglamentējošām ceļa zīmēm nav apzīmēti - t.i. tieši tāpat kā ātruma ierobežojuma zīme atceļ vispārīgos ātruma ierobežojumus. Lai būtu skaidrāks - 532. c/z ir uzstādīta ABOS braukšanas virzienos!

532 c/z pati par sevi neatļauj stāvēt uz ietves, tikai pie ietves, atļauts stāvēt uz ietves ir gadījumos ja ir 532 un kāda no pap.zīmēm 825-832. Liekas tā.

Raacens 04.04.2013 14:11

DekstersFF rakstīja: ... Ja tu saproti tikai sodu, tad tevis žēl.

Man savukārt žēl tevis, ja ar sodu tu saproti tikai naudas sodu, kā var saprast pēc konteksta.

Tas ka policists mani aptur, jau pats par sevi ir sods, kaut zaudētā laika dēļ, un tikai no policista tālāka paskaidrojuma ir atkarīgs vai es to akceptēju vai nē. Nevaru noliegt, ka pēdējā laikā situācija ir uzlabojusies, bet ir bijis gadījums (viens!), ka agrā rītā aptur uz šosejas sāk ar ātrumu, tad apskati, tad vēl ko un saprotot, ka tā īsti "klients" nekoļijās pasaka uz redzēšanos i viss. Sūds protams, bet rūgtums ta paliek.

Raacens 04.04.2013 13:31

GB12 rakstīja: ... un nejaukt dažādas lietas.

Varbūt vari paskaidrot, ko ar šo domāji?

Vēl vajadzētu saprast, plāna esamība vai neesamība ir labi vai slikti.

Manuprāt plāna neesamība (ko es pats apšaubu) ir slikti. Neviens nenoliegs, ka pārkāpēju sodīšanai nepieciešami līdzekļi (VBudž.), tad kāpēc man, kas pārkāpj reti būtu jāapmaksā tas ka "labais" policists pārkāpējam pakratīs ar pirkstu, vai nospēlēs "terī" atpūtas telpā, jo viņam "po", jo plāna nav. Kas pārkāpj tas maksā par CP, CP degvielu, priekšniekiem utt., utjp. Stulbi no policijas amatpersonu puses ir noliegt plānu esamību, satiksmes drošība tiek nodrošināta uz pārkāpēju rēķina, jo vairāk pārkāpsim jo finansiāli stiprāka būs policija un ātrāk noņems no trases ļaunprātīgos pārkāpējus.

Raacens 04.04.2013 11:32

GB12 rakstīja: ...................

Par ko tāds "strjoms". Esi jutis raķeti pakaļā, un bez daktera? No sākuma "opreģiļis", kam iestājas sekas pēc plāna-pienākumu nepildīšanās. Prātvēders

Raacens 04.04.2013 10:49

GB12 rakstīja:

Raacens rakstīja:

GB12 rakstīja: Darba specifika neļauj.

Nu re un saki, ka plāna nav, неувязочка вышла .

Te neiet runa par plānu vai finansēm, bet par darba specifiku.

Nju i kas notiks, ja neizdarīsi? Neizpildīsi darba specifiku (plānu), gan jau zināmā laikā nonāks arī līdz finansēm, vai ne?

Tā pat CP, kā lai vadība kontrolē darbiniekus, par tēmu pienākumu izpilde? Varbūt ir degvielas apjoms, kas patruļmašīnai jānobrauc, varbūt protokoli jāatved, varbūt $$$, bet tieši vai netieši plāns ir pretējā gadījumā uz ceļa būtu tikai sevišķi ieinteresētie .

Raacens 03.04.2013 18:04

GB12 rakstīja: Darba specifika neļauj.

Nu re un saki, ka plāna nav, неувязочка вышла .

Raacens 03.04.2013 16:32

GB12 rakstīja: ...Starp citu, man arī mēneša beigās ir vairāk darba. Plānu man nav...

Nu ja nav plānu, kāpēc "vairāk darba" mēneša beigās nepārlikt uz "mazāk darba" mēneša sākumā?

Raacens 03.04.2013 15:30

GB12 rakstīja:

Raacens rakstīja: Un tā:

26.03.2013 CP statistika:

212 - ātruma protokoli

12 - alkohols

01.04.2013:

232 - ātruma protokoli

14 - alkohols

02.04.2013

159 - ātruma protokoli

14 - alkohols

Nu un? Ko ntu ar to gribi teikt? svētdien, pirmdien bija brīvdienas, attiecīgi vairāk šmigotāju, pie tam, arī vairāk ļaužu pa dienu uz ielām, kas atgriežas no laikuiem. Vakar bija parasta darba diena... Bez tam, pēc Plāna loģikas, 1. datums ir jauns mēnesis...

Nevis svētdien, bet otrdien parastā darba dienā 26.03 ir bijuši gandrīz tik pat ātruma pārkāpēji, kā "reidu" svētku dienā 01.04. un jau pirmajā darba dienā 02.04 mēneša sākumā ātruma pārkāpēju skaits krities par 25% salīdzinot ar parastu darba dienu mēneša beigās. Nu ko pagaidām izskatās ka mēneša sākumā braucam prātīgāk . Kā jau teicu iepriekš žēl, ka dienu statistiku VP mājas lapā nevar redzēt arhīvā.

Raacens 03.04.2013 13:16

Un tā:

26.03.2013 CP statistika:

212 - ātruma protokoli

12 - alkohols

01.04.2013:

232 - ātruma protokoli

14 - alkohols

02.04.2013

159 - ātruma protokoli

14 - alkohols

Raacens 03.04.2013 10:05

GB12 rakstīja:

aansis rakstīja:

1. VID darbiniekiem ir jāpilda soda naudu plāni - attiecīgi uzrēķini tiek veikti skrupulozi vai "pieverot acis" - atkarībā no vajadzības.

No šejienes, lūdzu, sīkāk... cik liels ir plāns uz vienu ierēdni? Cik soda nauda jāiekasē? Kas notiek, ka iekasē pusi? 75%? 100%? 150%?

www.db.lv/...

Raacens 02.04.2013 19:38

26.03.2013 CP statistika:

212 - ātruma protokoli

12 - alkohols

01.04.2013:

232 - ātruma protokoli

14 - alkohols

www.vp.gov.lv/...

Svētku past.kontroles rezultāti +/- kā parastā darba dienā mēneša beigās. Žēl, ka VP mājas lapā nevar apskatīt diennakts statistikas arhīvu.

Raacens 30.03.2013 11:32

26.03.2013 CP statistika:

www.vp.gov.lv/...

212 - ātruma protokoli

12 - alkohols

Paskatīsimies uz cipariem aprīļa sākumā.

Raacens 28.03.2013 20:26

Plāns, ne plāns, bet pie +/- 250-300 Ls mēnešalgas ierindas CP inspektoram droši ka kāds bonus ir ļoti noderīgs, a kā viņu aprēķināt (novērtēt inspektora darbu)? Es domāju protokols x $$$ novērsto pārkāpumu skaits un to nopietnība . Aktivizēšanās mēneša beigās, pieņemu, ka ir degvielas limits nobraukt to pa "tukšo" meneša sākumā, taktiski nebūtu sevišķi prātīgi, mēneša beigās sabraucam visu līdz "0" un mēģinam iegūt max. bonusu. Kā varētu izskaidrot 5 ekipāžas trešdien posmā Rīga-Kandava? Kur normālā dienā labi ka viena ap Tukumu vai Jūrmalas apvedceļa sākumā.

Raacens 28.03.2013 12:01

GB12 rakstīja: Ceļu policijas plāna apoloģētiem... nu, tādiem kā ikdienas viesis, kurš nekad nemuldot, jo viņam amats to neļauj...

Vakar vakarā (kā zināms, straujiem soļiem tuvojas mēneša Beigas, tātad esot steidzami jāpilda Plāns) mani uz Baložu ceļa taisnā gabala aptur CP par ātruma pārsniegšanu (50 vietā bija k-kādi 65). Un jūs neticēsiet, kaut arī man jau ir brīdinājums no pagājušā gada augusta, mēneša beigās mani palaida vaļā bez protokola, par soda naudu nemaz nerunājot. Un pat jāpierunā nebija, paņēma doķus, pārbaudīja un pēc 2 min. atnāca, novēlēja laimīgu ceļu.

Šis gadījums kārtējo reizi apstiprināja manu pārliecību, ka visas tās basņas par Plāniem un to pildīšanu mēneša beigās ir tukša muldēšana bez seguma. Tā lūk!

Labrīt!

-1

1. ar 5 Ls plānu neuztaisīsi vairāk laika pačakarēts rakstot protokolu (pieņemu, ka plāns nav protokolos, bet $$$. Vai % no soda naudas, kā FR )

2. Klients nevēlējās pievienoties noķertajiem kukuļdevējiem.

Raacens 01.03.2013 21:05

DekstersFF rakstīja:

aansis rakstīja:

Ozz rakstīja:

ziemā ja grib siltu salonu, pečkas ventilators nav jāgriež uz max poziiciju, ja kas

ka lai sito sievai iestasta? bezcerigi...

Kāpēc tu gribi sievai iestāstīt muļķības?

Vari pamatot?

Raacens 14.01.2013 16:08

DekstersFF rakstīja: Tad es īsti nesaprotu Sviesta meistara teikto. Ja ir tāds vārsts, kurš nodrošina,lai ūdeni no sifona neizrauj, kā tas fiziski notiek? Ka no vannenes puses ūdens to var atspiest, tad kāpēc vakuums to neatvērs no otras puses un tāpat to ūdeni neizraus no sifona?

Vienkārši, ūdens krītot pa stāvvadu, kā "virzulis" rada aiz sevis vakuumu, kaut kur tas gaiss procesam ir jāņem, ja nav vārsta, vai stāvvada ventilācija var izraut arī ūdens korķi sifonā.

Raacens 11.12.2012 15:31

Tiesības vajag lai pārvietotos pa koplietošanas ceļiem.

www.vtua.gov.lv/...

Ar zāles pļāvēju pa koplietošanas ceļu braukt ir aizliegts, vismaz manam tas norādīts lietotāja instrukcijā.

Raacens 30.11.2012 22:46

Peteris388 rakstīja: Noslāpst un palaist nevar (nelec) pastāv pusstundu un pielec.

Un ko saka diagnostika? Gaisa masas mērītājs, ERG vārsts, aizdedzes spole, mazums, kas. Liekas dzinējs strādā kamēr silst, t.i. strādā kamēr ir bagāts maisijums, varbūt kaut kas uzsilst un nobeidzas, bez kļūdas uzzināšanas, liekas nekā.

Raacens 30.11.2012 19:38

Aptājas tā ka noslāpst, vai īsti negrib iet (darbojas uz diviem cilindriem)?

Raacens 30.11.2012 16:55

- Здорово! Вижу, ты машину взял?

- Ага!

- А какой год?

- 1993.

- О-о-о, да она совершеннолетняя! Теперь с ней можно еб***ся!

(c) anekdot.ru

Raacens 23.11.2012 10:16

Pirmais rakstīja: renaultam ir oriģinālā zapaska, kas ne reizi nav bijusi uzlikta uz ķerras

Tu takš saprati par ko runa . Labi vārdu "gandrīz" svītrojam .

Jūs te visi tādi "gonšķiki" un speci uz visu. Kas, tas ir tik neiespējami, ka dazāda nolietojuma transmisijas detaļu dēļ pie ātrākas braukšanas par mūsu kvalitatīvajiem ceļiem autiņu kaut kur sāks vilkt, kaut kā ne tā viņš griezīsies, bremzēs utml. Protams ja jāstumdās pa pilsētu po, tur neko nejutīs, bet jūs tak turat autiņu kārtībā un līdz 90 km/h tak arī ieskrienaties ne tā.

Raacens 22.11.2012 21:24

Pirmais rakstīja:

Raacens rakstīja:

Pirmais rakstīja: protams, ka viss tajā piekarē ir saistīts un viena noplīsusi lieta ātri izčakarēs pārējās..... bet ja pārējās NAV izčakarētas, tad kāpēc tās mainīt?

Tāpēc, ka jaunā piekares detaļa uzvedīsies savādāk, kā vecā svaigākas gumijas, varbūt kādas konstrukcijas atšķirības utt., utjp., un tas varētu būt redzams piem. uz riepu nodilumu, gaitu kas zin. Izņēmums varētu būt ja skaidri redzams ka otra detaļa mainīta nesen. Arī "stends" kaut ko maksā. Ksenona lampiņas arī mainu abas, tāpēc lai spektrs gaišums būtu vienāds. Neko nevaru teikt par riteņu gultņiem un izpūtēja mazgāšanu, tos gan pa vienam.

pareizi un riepas arī pie reizes jāmaina, jo vecās taču var būt šķībi nodilušas.... un stūres reika jāmaina, jo jamā tak arī ir izsista....

tu arī mainot riepas meklē tādu pašu protektoru kā "zapaskai" un pērc 3, jo "zapaska" takš gandrīz "0"

Raacens 22.11.2012 21:22

DekstersFF rakstīja: Šodien viens āzis Toyota salonā taisīja traci, jo serviss nepiekrita garantijas ietvaros mainīt visus amortizatorus.

Mašīna 7 mēneši jauna, sācis suloties viens amortizators, to mainīs. Bet viņam vajag ja ne visus 4 , tad abus uz vienas ass noteikti.

Droši viens kāds speciālists liels bija.

Nezinu par kādu Toyota salonu Tu runā bet Wess ir amortizatoru stends, ja sulojošais piem. bija 60% tam pretim nesulojošs 70%, jaunam 88% tad kāpēc neprasīt maiņu vismaz uz vienas ass? Par % neprasi viņiem tādas izdruka līdz 60% +/- OK zem 40% fail.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti