kasinsh79 rakstīja: Ārkārtīgi skaļi ir braukt ar tādu Ļoti nepatika ne tas, ne arī vājais dzinējs. Neatrodu iemeslu tādu vispār izskatīt iegādei kaut kad.
Mans favorīts. Jau pavasara testos bija patiesa bauda pa ilgiem laikiem iekāpt vienkāršā ielas automobilī, kurš bija vadāms. Jā, precīzi stūrējams, ar atsaucīgām piekares reakcijām, ērtu sēdpozīciju, un sajūtu kā īstā automašīnā, nevis klubkrēslā, kas, pārpratuma pēc, novietots nevis pie kamīna, bet dzelzs kastes vēderā. Piecus gadus esmu nobraucis ar Honda Accord Type-S, un no tā laika saglabājušās labākās atmiņas – servisā visā 230 tūkstošu vēsturē ierados tikai uz eļļas maiņu (un pat piemirstot, ka pie 200 tūkstošiem jāmaina zobsiksna, arī tas neradīja graujošu ietekmi uz dzinēju). Par to, cik ātri šis auto spēja tik no Rīgas centra līdz Liepājai, vai no Liepājas līdz Tallinai varbūt nav tiks svarīgi, bet, ka trešdaļa no šiem 230 tūkstošiem tika veikti intensībā ātrā rallija režīmā pa grants ceļiem, ir pieminēšanas vērts. Vai tika mainīti amortizatori, atsperes, piekares detaļas – nē. Varbūt kāds sailentbloks. Arī vācu TUV testi liecināja tieši to pašu – ka Honda Accord, kopā ar Toyota Avensis ieņem pirmās vietas Vācijas tehniskās apskates statistikās. Ceru, ka šīs īpašības ir pārmantojis arī jaunais Civic. Vienīgais iemesls, kāpēc šis auto varētu nekļūt par izplatītu dienesta flotes pārstāvi, ir diezgan agresīvais dizains jau standarta izpildījumā (Golf R-line ir kur pienest ūdeni). Pietušējiet nedaudz, lūdzu, vecākiem cilvēkiem nepatiks.
GadaAuto rakstīja: Jaunais Jeep Compass 2017 / 2018
Uzreiz teikšu – dēļ fantastiska izbrauciena pa meža ceļu ar jaudīgākās Jeep Wrangler versiju, man šī auto marka ierindojās top sarakstā tieši meža braucieniem, tad mēnesi vēlāks brauciens pa šoseju, kad ar 80 km/h bija spēcīgi jāstūrē taisnvirziena kustības noturēšanai, šo kā ikdienas auto norakstīja pilnīgi. Pagājuši aptuveni 15 gadi, un nekas nav mainījies. Jeep ir džips. Ir oriģināls dizains, ir gan vēsturiski senči, kas pārdzīvojuši gan otro pasaules karu, gan operācijas Vjetnamā, Kambodžā, un kur tik vēl ne (par daļo no tām memuāros atklāti runā tikai ASV valsts sekretārs Kisindžers), bet ikdienišķiem pilsētas un starppilsētu braucieniem pa šoseju – piedodiet – nē. Ceļi mums tomēr ir pārāk labi. Pārāk līdzeni. Un atpakaļskata kamera, kas, nedaudz ar dublīti aizsista, naktī izgaismo salonu tik spilgti, ka manevru veikt nav iespējams. Izslēgt gaismu līdz galam arī ne. Palīdz īsti džipisks gājiens, ietrenēts gaziku un bobiku laikos – durve vaļā un “divu acu skats pār plecu” grāvja sensors, kā senajos laikos. Kāpt ārā dubļos un tīrīt kameru – ok, bet ja esi Kambodžā, ienaidnieka ielenkumā? Un uz pirmizrādi pie Operas?