www.mylpg.eu/lpg-prices-across-europe
ja tic vietnei, tad Polijā super cenas šobrīd
www.mylpg.eu/lpg-prices-across-europe
ja tic vietnei, tad Polijā super cenas šobrīd
Man vienmēr vislētāk ir šeit. Tas ir Gjensidige, internetā par 1/4 lētāk nekā ja pērc Statoilā vai viņu kantorī. Nopērc un ureiz izprintē. simpel pimpel
axel182 rakstīja: Labs vakars visiem! Stiliņā ieliku, atcerējos, ka šeit sen neesmu neko postējis...
Tātad, topiks, kur gribētu, lai izsakās visi Audi ar 2.6 vai 2.8L motoru īpašnieki vai ex. īpašnieki! :cool2:
Ko gribētu uzzināt no jums:
1) pirmais būtu, laikam standarta jautājums,- patēriņš- šose un pilsēta. Zinu, ka arī no mazmotoriem var dabūt ārā n-tos litrus uz simta, taču interesē, cik tad patērē, ja brauc normāli- ne sevi ierobežojot, ne sportojot. Ja kāds lieto gāzi, tad var uzrakstīt, cik gāze iziet, bet primāri interesētu bendža.
2) Eļļas, filtru maiņas izmaksas
3) Noteikti esat mainījuši siksnas un, līdz ar to, rullīšus; cik, kas ir izmaksājis? Interesē tīri detaļu izmaksas, nevis servisu izmaksas.
4) Ar ko potenciālam šāda auto ar šādu motoru pircējam būtu jārēķinas?
5) Kā jau jebkam, arī katram no šiem dzinējiem ir kāda vājā vieta, vai ne? (kas tāds, kas šiem plīst bieži).
6) Ko vēl varat pastāstīt par kādu no šiem dzinējiem- trūkumi un labumi, jūsuprāt?
Būšu pateicīgs par normālām atbildēm! :hi:
P.s Iztiksim bez spamošanas; ja ir kāda pieredze un, ja nav slinkums, ieraksti atbildes uz jautājumiem!
P.p.s Par ceņņikiem prasu tikai aptuveni; respektīvi, nav jāmeklē čeks par kādu no detaļām, bet apmēram, orientējoši! Kā arī negribu dzirdēt tikai apgalvojumus- dārgi vai lēti.. katram ir savādāka izpratne par to, kas ir dārgs un kas- lēts... Vajag kādu pamatojumu, kāpēc liekas, ka dārgs vai lēts.
P.p.p.s Moderi, ja, tavuprāt, neesmu īstajā sadaļā, tad, lūdzams, nedzēs, bet pārvieto pēc saviem ieskatiem tur, kur vajag! :hi:
Labots: piemirsu vēlvienu interesējošu jautājumu: 2.8 un 2.6 motori atšķiras tikai ar tilpumu vai ir vēl kas būtisks?
Man 2 gadus ir C4 2,6 aut. sedans
Par zobsiksnas maiņas izmaksām - man mainīja pēdējā vasarā sencis. Tika nomainīta zobene, visi ruļļi, termostats, ūdens sūknis un ģeneratora siksna. Par darbu graudā , materiālos samaksāju 110 latus
Par patēriņu uzreiz pasaku, tas galīgi nav adekvāts dinamikai.
Pilsētā tā apm 15 litri, pa šoseju min 8, bet parasti 9, 10 ejot uz 110
Cenas eļļām un filtriem - piečuks par filtru, eļļas kādas tu izvēlies. Es piemēram leju parastu 10W-40, jo iepriekš lēju Castrol 5W-40, bet nezin kāpēc to sintētiku motors ēda. Pussintētiku nikuja neēd
Ja tu prasi par dzinēja vājo vietu, neko citu kā palielo degvielas patēriņu pieminēt nevaru, jo zinot ka apakšā ir V6, dinamika neiepriecina. Bet daļēji tas ir norakstāms uz automātu, jo mehānisko cēliens ir patīkamāks. Un tas attiecas arī uz 2.8 ar automātu, esmu ar tādu nedēļu nobraukājis, iet drusciņ labāk nekā 2.6, bet tāpat liekas pārāk tūļīgs. Viss parējais mani nekā pārsteidzis nav. Plastmasas kolektors "runājis" nav, ziemā lec labi, darbojas līgani. Uz odometra 345 000 un ja krūķīts tad vēl vairāk
Kopumā izņemot dinamiku un patēriņu auto pilnībā apmierina mani, un kur piekasīties nav kur
msh rakstīja:
405 rakstīja: Ne tik sen mainīju savam rupakam bremžu uzlikas visiem riteņiem. Ar priekšējiem nebija problēmu, atspiežu, izņemu vecos, ielieku jaunos, savelku. Pusstunda un čiks. Ar pakaļējiem dēļ pieredzes trūkuma sanāca bišku ilgāk. Neparko nespiedās vaļā. Ņēmu visu uzparikti nost, dauzīju ar kuvaldu - nekā, nekust. Ieliku normālās krustspīlēs - atkal nekā, salaužu krustspīles. Atbrauc sencis, ierauga visu izrādi un nosmejas ka manējam taču pakaļējām bremzēm virzulis skrūvējas nevis atspiežas. Kad ieraudzīja krustpīles tad gan smagi notirsās.
Ā, rupaks bij Audi 100 C4
Nevienu supportu nesafisi?
Es gan paspēju pačakarēt tikai vienu, bet vecais teica ka tagad noteikti būs sabeigts, jāmaina nost, ka es esmu tik un tik gudrs utt. Nekā - izgāju apskati ar vienu punktu par nedegošu gabarītu priekšējai lampai, bremzes bija pilnīgā kārtībā
Ne tik sen mainīju savam rupakam bremžu uzlikas visiem riteņiem. Ar priekšējiem nebija problēmu, atspiežu, izņemu vecos, ielieku jaunos, savelku. Pusstunda un čiks. Ar pakaļējiem dēļ pieredzes trūkuma sanāca bišku ilgāk. Neparko nespiedās vaļā. Ņēmu visu uzparikti nost, dauzīju ar kuvaldu - nekā, nekust. Ieliku normālās krustspīlēs - atkal nekā, salaužu krustspīles. Atbrauc sencis, ierauga visu izrādi un nosmejas ka manējam taču pakaļējām bremzēm virzulis skrūvējas nevis atspiežas. Kad ieraudzīja krustpīles tad gan smagi notirsās.
Ā, rupaks bij Audi 100 C4
Dark_Side rakstīja:
Seene rakstīja:
saf rakstīja:
Seene rakstīja:
turbopiile rakstīja: kāda atšķirība, maja vai dzīvoklis..
arī man bankā ieķīlātai mājai tirgus cena pa 2 gadiem ievērojami kritusies, kamēr bračkam dzīvoklis tai pat laikā pirkts un cena kritusies salīdzinoši minimāli..
Atšķirība ļoti vienkāršā. Daudz saimnieki nozīmē, ka saimnieka NAV. Un rezultātā neesmu redzējis NEVIENU normālu daudzsaimnieku māju, kur nebūtu katastrofālas problēmas ar apsaimniekošanu. Pietiek ar vienu muļķi, lai nobloķētu jebkuru kopīpašumā veicamo darbu.
Viens muļķis neko nevar nobloķēt. Ko >50% mājas īpašnieki izlemj, tas pārējiem jādara.
Nebūt ne. 50% var izlemt kaut ko darīt uz sava rēķina, ja vien kādam nav iebildumi. Un, piemēram nomainīt kāpņu telpas durvis, sadalot izdevumus tikai savā starpā. Bet ja kaut vienam no pārējiem PATĪK vecās durvis - viņam ir tiesības iet uz tiesu un pieprasīt lai jūs tās atliekat atpakaļ un vēl samaksājat viņam kompensāciju. Nemaz jau nerunājot par tādiem jaukiem pasākumiem, kā deratizācija/dezinsekcija, kuru ir jēga veikt tikai pilnīgi visā ēkā. Jebkura oficiāla rīcība KOPĪPAŠUMĀ ir iespējama tikai ar VISU īpašnieku piekrišanu. Pat avārijas seku novēršanas gadījumā lēmuma pieņēmējs riskē uzņemties materiālu atbildību par "pārmaksu", ja kāds īblis atradīs, ka santehniķis Vaņa to būtu izdarījis par 5 kapeikām lētāk.
Kādā hjunjā Tu dzīvo???? deratizācija???? dezinsekcija???? JEZUS!!!! ARPRATS!!! Parvacies - pazheelo beernus! izmet savu saabu ar 1500 ls apkopeem un normaalu dziivokli panjem!
ES dzīvoju kur viss - visssssss ir jauns - tur neko mainīt vēl gadus 10 nevajadzēs. mUMS pašam ir savs sētnieks, apsargs. Apsaimniekotājs godīgs - veic apzaļumošanu, labiekārtošanu, laistīšanu vasarā, mauriņa pļaušanu, bērnudārza teritorijas un mantiņu uzturēšanu... katru dienu visi gaiteņi, lifts un trepes smaržo... un tas viss par 40 saņiem metrā - pļe! ziemā max ar visu visu 50 Ls!!
mēs ievēlam savas mājas apsaimniekotāju, kam maksājam normālu algu, ka viņam ir interese pakustēties!!! Darbs jau kaulus nelauž - 1x mēnesi pačekot un izsūtīt rēķinus. Visā mājā dzīvo turīgas ģimenes - tikai 4 dzīvokļi ir spekulantu iegrābiens, kuri neko nemaksā un Bankas jau palēnām izsola tos... bet uz 100+ dzīvokļiem tie ir pāris lati klāt... Paši sevi kurinam cik gribam un kad gribam - 1 zvans un kļust siltāks, 1 zvans pavasarī un vēsāks. Dzivoklī nekad nav zem 23 grādi... padaudz, bet patīkami šortos uz sniegu sktīties!
Jūsu saraji Ziepītī vai Mangaļsalā ar identisku likmi apsaimniekošanai nāk ar bomzi kāpņutelpā komplektā un salauztām pastkastītēm, ar smirdošu liftu 1970 gada izlaidumu un kas mani vienkārši spārda- ar atkritumu stāvvadiem kā Pļavnieku 9stāvenēs, kur kāds vienkārši iemīž no 7 stāva un viss vaņī, ka elpu sit pušu... es tādā bomžatņikā savu mūžu nedzīvotu kaut man tO hatu par 1 Ls tirgotu! NEKAD!
Topika ideja bija pamudināt tautu nepārmaksāt kredītus latos, bet to jau te tauta nesaprot...
Tev Čierī tur darba nav ka tu pa forumiem centies savu taisnību pierādīt
A Klīsteri vairs nebraukā?
A kāpēc tu gribi braukt līdz Drēzdenei tieši ar Moskābeli, ja nav noslēpums protams ?!!!
Slinkais rakstīja:
405 rakstīja: Audi 100 2.6 AAH 92g 1 - 1.5 litrs uz 10000
2.6 ir ABC
Motora kodu nebiju domājis. Ar "AAH" gribēju apzīmēt ka ir automāts, bet arī tas sanāk nepareizi
Audi 100 2.6 AAH 92g 1 - 1.5 litrs uz 10000
Es ieteiktu IGLIT servisu, viņi krāmejas parsvarā ar paveiciem Audi. Atrodas Rāmuļu ielā. Ja nemaldos viņu mājas lapā var uzjautāt kas cik maksā.
Ar to gribēju teikt ka augstāk norādītais sludeklis, kur andelē Astru, mierīgi var'etu būt patiess attiecībā uz nobraukumu un nekas tur nav sajaukts
Kādi 2,5 gadi atpakaļ tika pieņemts 2003.gada 406 2.0HDI Pežots kā pirmā iemaksa. Izbrīnija nobraukums - 810 000. Izbrīnija tāpēc, ka auto bija ideālā kārtībā. Līdzi gan nāca servisa grāmata no Lauvas ar visām apkopēm. Ja nemaldos auto tos pāris gadus bija dzenājis "TRIĀLS". Tālāk tika pārdots vienam placim. Neticās ka placī viņu nolika ar visiem 800 000 uz odometra
Imi, pamēģini man arī uz gadu.
DU736, AE0310522
"Gjensidige" jau tā ir visslētākā + pērkot netā 15% atlaide. Tikko pirku uz 3 mēnešiem par 31,45, pārējie kantori kalkulatorā izmeta cenu sākot no 60 un uz augšu. Tā ka cenas ziņā parex ir labs . . . .
TDIOTS rakstīja: līdz 2001gadam muļķutronika nau !
Sviras nau pa ls120,- jāpērk , dauxja kantori viņas restaurē un dod garantijas tam .Bet nu vienaalga bik cipars salektu
Subjektīvi 2,4 šķiet nau tas jaudas/svara ziņā labākais matorīc .
wot
Subjektīvi 2,6 jaudas/svara un dinamikas /patēriņa ziņā ir vēl švakāks kā 2,4. Par svirām nezinu
Pirmais rakstīja:
405 rakstīja: Sveicināti, stikls jau kopš piektdienas ielikts.
Gribēju jautāt, vai kāds nezin kādu sakarīgu tonēšanas kantori?
sakarīgākais tonēšanas kantoris ir pie CSDD... saucās "Auteko & Tüv Latvija"
Tu domā tehniskās skates vietu?
Sveicināti, stikls jau kopš piektdienas ielikts.
Gribēju jautāt, vai kāds nezin kādu sakarīgu tonēšanas kantori?
Siksparnis rakstīja: 29535939
"Vālodzes"
Paldīs, stikls "vālodzēs" ir, tūlīt braucu pakaļ. Zināšanai: iekš "divi auto" sānu stikli pagaidām nav un tas numurs priekš Jaunciema gatves ir visu laiku izslēgts, bet paldies par informāciju tāpat.
Centis_Nuudele rakstīja:
405 rakstīja: Labs rīts, vai ne tik labs.
Šorīt konstatēju ka naktī izsists aizm. kreiso durvju stikls. .
Biji atstājis auto pie Saeimas
Ko tu, tas tracis tak notika pāgājušo nedēļ, a stikls "izbira" šonakt. Bet vispār jau dīvaini, nekas nav paņemts, ne bērnu sēdeklītis, ne auto magnetola ( normāls Alpine) ne iepakotās dāvanas, kas sagatavotas bija atstātas mašīnā. Uz brīdi iezagās prātā doma, ka tas varētu būt apsargājamās stāvietas triks priekš potenciālā klienta, kas ir tur pat blakus un kas tagad sāk nīkuļot, ja agrāk bija pilna vienmēr, jo es neesmu pirmais.
UUSA rakstīja:
Sandis_UR rakstīja: Pamazām izpētot vairākus variantus sliecos uz VW MUltivan ap 98-2000 gadu, tacu gribēju zināt ar ko atšķirās 102zs un 150 zs 2.5 tdi dzinēji? Un kurš no tiem ir uzticamāks?
Ja nekļūdos,pirmais ir R5,otrais V6.Ja tā ,tad ieteicamais(daudz lētākais apkopē) ir pirmais.
Abiem ir vecais R5 bloks, tikai spēcīgākajam cita turbīna, interkūleris, vadības bloks un vēl daži sīkumi. Parasti jau ir tā, jo vienkāršāka tehnika, jo mazāk rūpju, tā ka vājākais varētu būt uzticamāks.
iRAFAR rakstīja:
405 rakstīja: Nav kādam zināms labs serviss, kur krāmējas ar pavecākiem vāciešiem. Man prasās remonts piekarei priekš C4.
Iepriekšējais servīzelis jau ir piegriezies.
Domāju, ka vari mēģināt savu vācieti aizdzīt uz YR... ja daudz darba, cenšas visu paveikt vienas dienas laikā, kaut arī ilgāk jāstrādā... Ja uzpeld kaut kādas neparedzētas problēmas (tipiski vecākiem auto), uzreiz zvana...
Pagaidām nekas nav plīsis, kas tur mainīts...
Jāatzīst, ka bija iebildumi... Saabam antifrīzu nedalēja... nācās pieliet pus litriņu...
Paldies par padomu.
Aizbraucu pie viņiem un sitiena, bez zvanīšanas un pusstundas laikā viss bij chiki niki.
Bumbarashs rakstīja: Pieaug vairumtirdzniecibas cena degvielai:
- - - - -
Degvielas vairumtirdzniecības cenas
Publicēta: 09:48 25.04.2008
E-95 0.694
E-98 0.708
DD 0.736
v v v v v
Degvielas vairumtirdzniecības cenas
Publicēta: 08:14 24.04.2008
E-95 0.670
E-98 0.698
DD 0.724
- - - - -
© Ziņu aģentūra "LETA" publikācijas
Šodien 95E Nestē pa divi saņi lētāks nekā vakar !!!
iRAFAR rakstīja:
405 rakstīja: Nav kādam zināms labs serviss, kur krāmējas ar pavecākiem vāciešiem. Man prasās remonts piekarei priekš C4.
Iepriekšējais servīzelis jau ir piegriezies.
Domāju, ka vari mēģināt savu vācieti aizdzīt uz YR... ja daudz darba, cenšas visu paveikt vienas dienas laikā, kaut arī ilgāk jāstrādā... Ja uzpeld kaut kādas neparedzētas problēmas (tipiski vecākiem auto), uzreiz zvana...
Paldīs
Pagaidām nekas nav plīsis, kas tur mainīts...
Jāatzīst, ka bija iebildumi... Saabam antifrīzu nedalēja... nācās pieliet pus litriņu...
Tas dzinējs ko piemini tu, ir pilnīgi pavisam cits par ko runā msh. Tam LT 6 cilindru rindiniekam visas kaites radās no tā ka konstruktīvi tas tika izveidots tā, ka 5,6 cilindrs sliktkāk tika eļļots. Bet 5 cilindru audi rindiniekam izturības ziņā principā analoga nav. Jā, tas neatbilst vairs nekādām mūsdienu prasībām, patēriņa vai atgāzu ziņā, bet diemžēl arī Latvijā jebkurā uzpildes stacijā nopērkamā degviela neatbilst standartiem, ko vajag jaunajiem dīzeļdzinējiem. Un ar eļļām ir tieši tas pats